2023. március 09. 09:34 - Fálki

Élet (?) a VV 11 döntő után (Nőnap edition)

Sziasztok!

Hadd mutatkozzam be nektek, SZMÁJLÍ vagyok. Ha olvastátok már SZIGMA írásait, akkor már ismerhettek. Na, nem csak névről, hanem, hogy én írtam azokat a részeket, aminél külső szemlélő mutatja be a sztorit. Nőnap alkalmából ajándékba kaptam, hogy én írhatom a teljes sztorit, hogy mi történt kedvenc Kapitányunkkal a döntő után. Romantikus, mi?

Na jó, kaptam Raffaello-t meg virágot is, mégiscsak egy érzelmes pasi ez, akárhogy is titkolja. Azt hiszi, hogy Ő irányít, de csak mert hagyom, hogy ezt higgye. Mindig Mi irányítunk, igaz, csajok? ;) Remélem, lesz az írásom olyan jó, mint SZIGMÁ-é, igyekszem nagyon. Tudom, hogy sokakat izgat a kérdés, hogy akkor SZIGMA-e PDP, PDP-e SZIGMA? Hát, mutatom is, MOST!

 

 

Kezdjük az elején. Március 6.-a, hétfő délután van, a VV11 döntője utáni nap.

SZIGMA irodájában vagyunk, szép tágas szoba, a falakon keretezett fényképek, SZIGMA egy DeLorean mellett fiatalon, SZIGMA egy DeLorean mellett idősebben, SZIGMA egy Csillagkapuval. Nagy Photoshop mester ez a kis Humor Herold!

A két hátsó sarokban oltárok állnak, balról Melináé, jobbról meg Krisztié. Hát, elég para ez így, de hát a döntőben is így volt. Melina fekete színű oltárán meglepő módon egy mosolygós Melina kép van, talán az egyetlen létező ilyen kép az univerzumban, néhány energiaitalos doboz meg pár apróság. Kriszti oltára világos színekben pompázik, tele az ikonikus zsinórtangás fotókkal, meg teleaggatva zsinórtangákkal. Még egy plüss Gizmo is üldögél ott, nagy füleivel sasolva, reméljük, nem kap enni éjfél után, mert annak durva vége lesz.

Az asztalon laptop, pár könyv, az asztal mögött a széken ül SZIGMA. Teljesen mozdulatlan, fénytelen tekintete üresen réved a semmibe, orrából vér szivárog. Hát mi a fene folyik itt???

Az ajtón PDP vezetésével nagy tömeg vonul be. Pár ismerős arc, néhányan egy nagy papírmasé tortát tolnak be, olyat, mint amiből nők ugrálnak ki szülinapokon. Mindenki izgatott, nem tudják miért kellett idejönniük.

Sziasztok! Köszi, hogy ilyen gyorsan idejöttetek!”- kezdi PDP.

Jó hogy, amikor láttuk az égre vetített rohadt nagy Szigma jelet, sejtettük, hogy valami nagy dobás lesz! Megint írt valami ütőset? – kérdezik PDP-t.

Hát nem, ezt nézzétek!KATAtóniás!”- mutat az asztal mögé SZIGMÁ-ra.

A tömeg elhűlve nézi a Kapitányt, nem értik, mi van.

Miért nem mozdul? És miért vérzik az orra?”- fordulnak PDP-hez.

Háát, az úgy volt, hogy reggel, amikor beértem, már így volt, mozdulatlanul. Nem tudom, mi történt. Este, mielőtt elmentem a stúdióba, még jól volt, azt mondta, hogy nézi a döntőt meg mondjam ki az EKG-t!”

Ez nem magyarázza az orrvérzést!- néznek rá szemrehányóan.

Szóval, izé…” – próbál terelni PDP szemlesütve, a kopott padlón felváló matricát nézegetve.

Tarkónb@sztad!!!!” – esik le a jelenlévőknek.

Jó, hát azt hittem, nekem is működik majd, mint neki. Úgyhogy kapott egyet.”- vallja be pironkodva.

Egyet?!?”- kérdeznek vissza a rutinosabbak.

Jó, hát egy nem használt, szóval próbálkoztam még párszor és véletlenül lefejelte az asztalt.”

Te állat! Nem ilyennek ismerünk!”- tör ki néhányakból.

Véletlen volt!!! Nagyon bánt a dolog! Ez a diéta kikészít, na! Inkább segítsetek, hogy mit csináljunk most!”- kérleli őket.

 

Mindenki nézegeti a görög szobrok rezzenéstelenségével üldögélő SZIGMÁ-t, mondjuk azok legalább szépek is, de ne legyünk telhetetlenek.

Akkor most Te vagy a szobanövény!”- rikoltja egy 45+-os MILF-nek kinéző csaj, aki ha falat is úgy tudna vakolni, mint a saját arcát, degeszre keresné magát az építőiparban.

A test nem alszik, csak csendesen pihen!” – osztja meg diagnózisát egy kopasz úriember is, akin nem látszik az orvosi diploma, de nem is kérték számon rajta sosem. Ez sem az a nap.

Él egyáltalán?”- kérdik a CicKómmandó tagjai, akik nagyon aggódnak. és nekiállnak ellenőrizni a Kapitány pulzusát.

Lányok, a pulzust a nyakon vagy a csuklón kell nézni, nem ott lent!”- fegyelmez PDP.

Jó, hát így is kiderül, hogy van-e még remény!”- kacsintanak vissza a kommandósok, tovább keresgélve a pulzus után.

Én ezt is megmondtam előre!”- veti közbe egy gyér hajú, lila pólós srác, aztán ott is hagyja őket a francba, nincs neki erre ideje, várja a család.

Meg kell mentenünk, segítsetek, légysziiii!” – könyörög PDP az összegyűlteknek.

De mindig minden körülmények között?” – kérdi egy brandy-s poharat szorongató, fecskegatyás pali, aki egy boglyafejű csajjal érkezett.

Igen, mert Ő is VV-rajongó, meg írja ezeket a vicces sztorikat, meg…”

De mindig minden…” – eddig jutott a csenevész pali, mert a kopasz „doki” egy ütéssel padlóra tette. Úgy látszik, nem túl türelmes ember, jobb ezt észben tartani, vonják le a következtetést a jelenlévők és kicsit hátrébb húzódnak.

 

Mi folyik a bázisomon?”- üvölti dörgedelmes hangon Fálki Tábornok, az ajtón belépve. Nyomában egy barátja, aki valószínűleg orvosi Nobel-díjat kap majd. Kitalált valami új, forradalmi módszert a mellnagyobbításra, amihez hátulról kell a töltőanyagot bevinni, semmi heg, azonnali gyógyulás és nemhogy nem fáj, egyenesen élvezetes. Kísérleti fázisban van, de ha bejön, nők milliárdjai áldják majd a nevét.

A tömeg szétnyílik és a Tábornok az asztalhoz sétál.

Mi folyik itt, PDP?” – kérdi.

Tábornok Úrnak jelentem, baj van! SZIGMA Kapitány….” – mutat az asztal felé PDP.

Fálki Tábornok csak most veszi észre a mozdulatlanul ülő SZIGMÁ-t.

Hahó, ébresztő Kapitány!”- legyezget a szemei előtt, hátha ér valamit, de semmi reakció.

Mi történt, PDP?” – kérdezi fel izgatott beosztottját a Tábornok.

Hát, az úgy volt, hogy este levezettem a VV11 döntőjét és hazamentem aludni. Reggel meg így találtam rá.”

Mozdulatlanul, vérző orral?”

Háát, a vérző orr az egy egészen elképesztő történet….”

Ne kamuzzon, PDP! Tarkónb@szta, mi?”

Uram, kérem, én csak…”

Ne fosson, PDP, kijárt már neki! Az állandó írkálásai a sz@r poénjaival meg a kerozinmániája, már én is ott tartottam, hogy kap egy tockost! Még kicsit irigy is vagyok magára, PDP.”

Uram, azért lehet, hogy kéne egy orvos, csinálhatna egy EKG-t vagy valami…”

PDP, amíg itt ül csendben, addig se csinál bajt, nem? És a kerozin is biztonságban van. Mi kell ennél több? De térjünk a tárgyra, mit keres ez a rengeteg civil a bázisomon?”

A Tábornok Úr születésnapjára jöttek, vendégek. Még a Kapitány intézte.” – hazudik immár pofátlanul PDP, hiszen a Kapitány most úgyse tudja megvédeni magát.

A születésnapom hónapok múlva lesz, takarítsa el őket, ez parancs!”

Hiba lenne, még sztárvendéget is szereztem ….vagyis a Kapitány szerezte. Nézze!”

 

És ekkor megszólal a VV11 főcímdala és a torta tetejét áttörve VV Kriszti egy tiszti sapkát eldobva ringatja párductestét zsinórtangában, rajta a Kapitány ünneplős zubbonya, amit PDP kastázott el a show-hoz. (Igen, tudom, az Úszó erődből kölcsönöztem, na és… nálatok is ez a rész volt rongyosra játszva a videokazettán, ne is tagadd…haverodnál, persze…..SZIGMA is folyton filmekből inspirálódik, nekem is lehet, na…)

A Tábornok tátott szájjal nézi a jelenést, a CicKómmandó tagjai pedig óvatosan lopakodva testükkel takarják el a Melina-oltárt, mielőtt Kriszti észrevenné azt. És micsoda TESTek, ahogy épp takarják a….….de hol is tartottam? Ja, igen… (Ezt a pasik kedvéért írtam bele, olyan SZIGMÁ-s, nem? )

 

Jegyezze meg, PDP, ma van a születésnapom!”- üvölti izgatottan a Tábornok, mire az egész díszes kompánia visszhangozva kiáltja: „Boldog születésnapot, Fálki Tábornok!”

Fálki rögtön a tortához ugrik és előzékenyen kisegíti az imádott nőszemélyt, ahogy egy Tábornokhoz illik.

Kriszti szólóban elénekli a Happy birthday-t, tekintetével a szülinapost igézve, kicsit érzelmeket megélős stílusban, goás táncelemekkel, mindenki alig várja, hogy tapsolhasson végre. Hosszú taps követi a produkciót, mondjuk, nem azért, mert jó volt, csak így próbálják megakadályozni, hogy egy rövidebb köszöntőbe kezdjen a sztárvendég, karácsonyra azért mindenki szeretne hazaérni.

 

Kriszti és a Tábornok tekintete találkozik, megszűnik tér és idő, csak ez van, …csak most van…. az érzések….

 

Mindenki hátrébb áll, hogy a köztük cikázó szikrák nehogy lángra lobbantsák a susogós melegítőket vagy a pálinkás leheletet.

 

Kedves Fálki, mert tegezhetlek, ugye, örömmel vállaltam a fellépést.

PDP mondta, hogy Te vagy a legnagyobb rajongóm. Óóóó, hát látom oltárt is emeltél nekem, de cukiiii!” – mondja Kriszti, ahogy a szeme a jobb sarokban lévő Kriszti-oltárra téved.

Nahát, az eltűnt tangáim! Én meg azt hittem a mosógépben vesztek el. Te kis komisz, hogy jutottál hozzájuk?” – kérdezi fel csábosan mosolyogva Kriszti a Tábornokot.

Ööööö, hát fogalmam sincs miről besz…élsz.” –jött a válasz és ez most éppen igaz is volt. Ki tudja, hogy ez a perverz SZIGMA milyen rafinált akciókat hajt végre, hogy oltári jó vége legyen a történeteinek. Mindenesetre, ha egyszer magához tér, el kell majd vele beszélgetni a katonai bázisok rendszabályairól, amik tiltják a tangabugyis oltárok emelését. „El is fogom kobozni, milyen jól nézne ki az én irodámban!”- születik meg a TERV Fálki fejében.

Tudod, mindenki arról beszélt, hogy neked milyen hatalmas……bázisod van.”- búgja a Tábornok fülébe Kriszti.

Mindjárt megmutatom, körbeviszlek. Gyere, pattanj fel a blogmotorra, ülhetsz az ölembe!” – kezdi az idegenvezetést a Tábornok és kézenfogva elindulnak a folyosó irányába.

És azt tudtad, hogy a nők melle nagyobb lesz, ha…” – halkul el a beszélgetésük a folyosó felől.

Ez az én módszerem, lenyúlta!”- csattan fel Fálki haverja duzzogva. El is indul bánatában valami piát keresni, abból biztos több van egy ilyen bázison, mint kismellű nőből.

A csapat tanácstalanul próbál rájönni, mi okozta SZIGMA állapotát.

PDP, tudnál hozni egy kerozinos rongyot? Hátha a szagától felébred!”- veti fel valaki, mire PDP elrongyol anyagért. Visszatérve SZIGMA arca előtt lebegteti a rongyot, de nincs semmi hatás.

Ha ez sem segít, akkor miiiii?!?”- pánikol PDP, a többiek már tényleg sajnálják ezt a jó gyereket, SZIGMÁ-t mondjuk nem annyira.

 

Megtaláltam a Kapitány piakészletét, gyertek, baszki, van itt minden, whiskey, Tubi, Kőbányai, meg amit akartok, tömény is van, töménytelen mennyiségben! BULI VAAAAANNN!” – tér vissza a szobába Fálki haverja.

 

Hol találtad ezt?” – kérdi PDP.

 

A SZIGMA Kapitány privát raktára, itt nincs kerozin,de nem gyújtanék rá a helyedben! feliratú ajtó mögött. Ugyan tele van kerozinnal is, de hát mit is vártunk, a lényeg, hogy van PIAAAAAA!”- mondta ez a jóember, bölcsen hallgatva az ajtó kinyitásának körülményeiről, mert az bizony be volt zárva jól, de a poroltók univerzális eszközök, ez most is bebizonyosodott.

 

Gyere PDP, igyál Te is velünk, aztán közösen kitalálunk valami jó sztorit neki, ha mégis felébredne, hogy mitől vérzett az orra,. Nem akarsz tarkónb@szást, ugye?” – győzi meg észérvekkel PDP-t, ilyen egy igazi barát.

 

BULIII AZ UDVAROOOOOONNN, VIZESPÓLÓÓÓ VERSENY!!!!” felkiáltással mindenki elhagyja a szobát, otthagyva SZIGMÁ-t a széken üldögélve. Így úgyse megy sehova, nem igaz?

 

Odakint tetőfokára hág a hangulat, mindenki vidám ,felszabadult és atomrészeg, jól fogy SZIGMA dugipiája. Ki ezt ünnepel, ki azt, mindenkinek más oka van rá: Kriszti győzőtt, vége a VV-nek, ingyen pia, SZIGMA csendben van végre, stb…

 

SZIGMA szemeiben kis piros fények jelennek meg. A belső kijelzőjén mindenféle információ jelenik meg:

System crashed due to VV final, restart in safe mode for recovery update

Firmware-over-the-air update finished in 18 hour(s) 43 minute(s) 22 second(s)

SZMÁJLISOFT Enterprises, X-Fucktor, 2823

VVDroid upgrade completed 100%

Aktuális verzió VV 12.01.001 HUN

Direktívák frissítése folyamatban…

Elsődleges prioritás:

SZMÁJLÍ-val kedvesnek lenni

Megakadályozni, hogy a PÁCZNET átvegye a hatalmat és megsemmisítse a (Való) világot

 

Másodlagos prioritás:

Vicceseket írogatni a HogyVolt blogra

Kerozin begyűjtése szűkösebb időkre

PDP-vel kimondatni az EKG-t

Daninak segíteni visszajutni a villába (HIBA:ini fájl sérült, nem végrehajtható)

Felkészülés a VV12-re

 

Rendszer újraindítása folyamatban…

Elsődleges rendszerek OK

Másodlagos rendszerek OK

Öndiagnosztika futtatása…..100%

Tarkónb@szás detektálva

Vérző orr detektálva

Külső szenzorok lekérdezése, kép- és hanganyag elemzése…100%

Fenyegetés azonosítása…100%

Célpont kijelölése…100%

Indítás harci üzemmódban…..100%

PPPPPDDDDDDPPPPPP!!!!!!” –üvölt fel SZIGMA és a székből felpattanva az ajtó felé indul…

 

Hát ennyi, SZMÁJLÍ voltam, remélem tetszett! Boldog Nőnapot!

valovilag_s11e99_hun_web-dl_1080p_h264-legion_mkv_snapshot_39_35_2023_02_28_10_05_59.jpg

2133 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr3718067680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tracero 2023.03.17. 20:08:01

@szánentáli: Ádámnak állt fel, mert Kristófra gondolt :D
Dzsenifer egy bizonytalan picsa... Kedvenc szava a "megbízható" :D

Egyfejű 2023.03.17. 20:08:34

Tessék, már itt is a WC-tető! :D

szánentáli 2023.03.17. 20:08:48

@Tracero: pont itt olvastam, ezért nem tudtam, kire vonatkozik, még lehettek volna Dani meg a sirályok is...

Tracero 2023.03.17. 20:09:00

@szánentáli: hát, Csajokhoz eddig nem közeledett Dani. Lehet pont rálát a riportból a szép tájra :D

szánentáli 2023.03.17. 20:09:36

Dzsennifer nem szeret beszélgetni :D

Tracero 2023.03.17. 20:10:50

@Egyfejű: most meg hánynak. Erről is volt ma szó :D

2023.03.17. 20:10:56

Végre lányxlány szerelem is. Gondoskodás. 12-13.perc

Tracero 2023.03.17. 20:12:05

Levi sokkot kapott, hogy 2 lány fekszik az ágyba :D

Egyfejű 2023.03.17. 20:13:11

@Tracero: És ezt ilyen hosszan kellett néznünk - megállt az étel rágása a szájamban

szánentáli 2023.03.17. 20:13:41

Levi, ahogy bejött, hogy zavarok? :D

Tracero 2023.03.17. 20:13:52

Dzseni szereti a bókokat is :D
-Dzseni, csillagos ötös vagy!
-Aha

A profi :D

szánentáli 2023.03.17. 20:14:19

Fúúú, azért pucér csöcsökkel ráfeküdni a wc kagylóra

Tracero 2023.03.17. 20:15:19

@szánentáli: nem hiszem, hogy tisztában volt a környezetével :D

2023.03.17. 20:15:51

@sogeking: Magyarország is előre megy és nem hátra

szánentáli 2023.03.17. 20:17:03

@Tracero: hát de akkor már Kriszta adhatott volna neki egy vödröt, vagy valami. Az már Lisszának is nagy barátja volt :D

Egyfejű 2023.03.17. 20:17:23

Levi ringy-rongy törpére itta magát :)

szánentáli 2023.03.17. 20:18:03

Levi most Krisztibe szerelmes mindjárt :D

Tracero 2023.03.17. 20:18:24

Mióta olvastam, hogy Sixx írta Krisztáról, hogy 45 - ös lába van, azóta állandóan arra vagyok ráfókuszálva :D

szánentáli 2023.03.17. 20:19:16

Norbi: El kell szeretned a Krisztit, halál komolyan. Közben Levi csatak részegen Norbi ölébe dől :D

Tracero 2023.03.17. 20:21:10

Dani XD szegény Kriszta most árnyékra vetődött :D
K:- Szerintem, mi egymásba gabalyodunk
D:- á!! Biztosan nem. Nem. Kizárt. Nem.
:D

szánentáli 2023.03.17. 20:21:23

Kriszti erős kutya, a falka élén akar állni. WTF? :D

szánentáli 2023.03.17. 20:22:19

@Tracero: nekem bazi nagy lábam van, és szerintem neki azért nem nagyobb, mint nekem :D

Tracero 2023.03.17. 20:22:50

Baszki.. Levi okádik. Dani meg eszik. Kérsz almát? :D
Remélem mára befejezték az okádást :)

Egyfejű 2023.03.17. 20:23:24

Ez az epizód tényleg a hányásnak van szentelve.

Tracero 2023.03.17. 20:24:12

@szánentáli: jó.. De Te az Te vagy. Így működik a kettősmérce :D

Yrenke 2023.03.17. 20:25:36

@Tracero: hát figyelj, szemérmes koldusnak, üres a tarisznyája:) Dolgozni mennénk? Ha van net, én azt bárhonnan tudok, na jó, egy második monitor nagyon megkönnyíti a dolgomat még, de ennyi! Inkább bulizzunk (miután kiadtam mindent magamból;))

Egyfejű 2023.03.17. 20:28:10

Ádám be van rezelve a jánytól :)

Tracero 2023.03.17. 20:29:09

@Yrenke: persze Milfboat az elsődleges célkitűzés nem a munka :D csak majd elkezd viszketni a kezem egy idő után, hogy meg kell mérjek valamit :D

szánentáli 2023.03.17. 20:30:06

@Tracero: ez retek undi, de én nagyon röhögök Levin :D

Tracero 2023.03.17. 20:30:09

@Egyfejű: szerinted az ÉH alatt jött rá, hogy nem a lányokat szereti? :D

szánentáli 2023.03.17. 20:30:46

@Tracero: nekem néha rendetlenkedik a pulzusom, azt mérheted! :D

Tracero 2023.03.17. 20:31:30

@szánentáli: jó.. Akkor megmérlek téged :D

szánentáli 2023.03.17. 20:34:52

Ádám se tudja mit akar, Kata ne mozduljon rá, akkor se ha neki ez izé, és akkor izé

szánentáli 2023.03.17. 20:35:25

@Tracero: majd csináljuk szegszin a fiúk előtt :p

Tracero 2023.03.17. 20:36:49

@szánentáli: rendben :D úgyis az van a szabályzatban, hogy minden eszköz megengedett :D

Yrenke 2023.03.17. 20:36:56

@Tracero: az nagyon durva jelenet vokt. Itt megkedveltem megint Danit, ahogy gondoskodott Leviről. Azért megint, mert először akkor, mikor nem játszotta meg, milyen érzelmeit, mikor kiesett az a szőke lány

Tracero 2023.03.17. 20:37:40

Kérdés. Tik. Vinnétek saját magatokról képet ajándékba a hajóra? :D
Tünde nem szimpi :)

Egyfejű 2023.03.17. 20:37:55

Ádám, tudjuk, hogy te nem olyan vagy, mint a többi huszonéves fiú, nem hatnak meg a szilikonmellek :D

Yrenke 2023.03.17. 20:38:32

@Yrenke: ezt jól megaszontam, de érteeed :)

szánentáli 2023.03.17. 20:40:55

@Tracero: Én már azon kisültem, hogy valahol láttam, hogy Vandánál a sminkasztalán is van két fotó magáról, meg valamelyik helyiségben a falon egy gigantukus vászonkép, szintén saját magáról. Azzal mentegetem gondolatban, hogy lehet, hogy ajándékba kapta. De nekem fura.

Tracero 2023.03.17. 20:42:44

@szánentáli: nekem van egy kollégám, akinek a saját képe a képernyőizéje a telefonján. Nem a szép háttér vagy ilyesmi, hanem magáról egy közeli kép. És férfi basszus!! :D

Tracero 2023.03.17. 20:43:41

Eddát hallgatnak :) ez még Ati ufó előtti időszaka vót :)

Egyfejű 2023.03.17. 20:45:00

@Tracero: Hát, azt el kell áruljam, hogy én erősen félek a víztől, úgyhogy én csak a kikötőből fogok nektek integetni :D

Tracero 2023.03.17. 20:45:26

Ádám bajba lesz :D Kata közeledni próbál :D

Yrenke 2023.03.17. 20:46:07

@Tracero: az nagyon tré...olyan száni.... Nem fogok vinni a hajóra képet magamról. A munka nekem is hiányozna, de én a munkának mégjobban :)

@szánentáli: ezt én sem értem, elmondja, hogy bejön neki, de nem akar semmit, fura. Többet ölelgeti a csávókat...

2023.03.17. 20:46:28

A hajóra majd felviszem a fotóimat. Alá is írhatom nektek, álljatok sorba :)

Yrenke 2023.03.17. 20:47:08

@Egyfejű: gyere, hányjunk együtt:)

Tracero 2023.03.17. 20:47:44

@VV11Vikcsii: portré? Vagy fecskében vagy a fotón vagymi? :)

2023.03.17. 20:48:27

Holnap akkor nézzünk részt? Én arra szavazok, hogy hétvégén ne, de más opciót is elfogadok

Egyfejű 2023.03.17. 20:51:20

@Yrenke: Amennyit hánytak ebben a részben, most egészen könnyen menne. És ki takargat be utána kit? :)

Tracero 2023.03.17. 20:51:32

@VV11Vikcsii: szegszi :D főleg a cipő zoknival :D
Én azt csinálom, amit mondtok :) vasárnap úgyis szarban szart nézünk :)

szánentáli 2023.03.17. 20:53:50

@VV11Vikcsii: ekg, a szombatot hagyjuk ki, hátha van valakinek magánélete is :D Vasárnap igény szerint Szarban szar, hétfőn meg folyt.köv. De nyugodtan nyilvánítson mindenki véleményt, én alkalmazkodom :)

SZIGMA 2023.03.17. 20:55:53

@Egyfejű: A szigetes verzióban kaphatsz helyet, ha akarod. Yrenke is ott lesz meg Tracero-t is be akarom vonni. Nincs tengeribetegség, cápák, viszont lesz tengerpart, pálmafák, bungalók, koktélok kókuszdióban, kis napernyővel, tábortűz, ilyesmi...
Aki jön, leírhatja, hogy milyen álompasit szeretne, akivel kalandozhat meg hogy mennyire legyen fülledten erotikus a dolog :)

2023.03.17. 20:56:32

@szánentáli: Arról is :) Küldtem neked demó verziót priviben :)

2023.03.17. 20:58:34

Az új csaj is azt mondja, hogy egyik fiú sem az esete x) Ő sem lesz hosszú életű x)

Egyfejű 2023.03.17. 21:03:15

@SZIGMA: Sziget jöhet! :)

Yrenke 2023.03.17. 21:03:25

@VV11Vikcsii: dickpicet osztogatni nem gáz :)..á neeem.

@Egyfejű: én betakargatlak, nyugi :)

Yrenke 2023.03.17. 21:05:05

@SZIGMA: tetszik. Szerintem 3 napig aludnék egyhuzamban egy ilyen kunyhó mélyén :)

Egyfejű 2023.03.17. 21:08:23

@Yrenke: kedves vagy, akkor nyugodtan nézek elébe !

2023.03.17. 21:10:09

47. perc. Most vettem észre, hogy van egy műsorvezető. Az előző részekben is volt? Nagyon robot

szánentáli 2023.03.17. 21:10:24

@Yrenke: hátha látnád, mit küldött Vikcsi, revideálnád a gondolataid ;)

szánentáli 2023.03.17. 21:11:35

@VV11Vikcsii: azt ne felejtsük el, hogy a harmadik, TV2-ös évadban Berki Krisztián (halottról semmit) volt a műsorvezető, ezerszer inkább a robotÉva.

Egyfejű 2023.03.17. 21:11:43

@VV11Vikcsii: kifejezetten megkönnyebbülés volt, hogy most kevés szerepe volt

2023.03.17. 21:15:33

@szánentáli: Berki, mint műsorvezető? Az igen.
Az RTL-es verzióban lehetne majd Mercike a műsorvezető

Tracero 2023.03.17. 21:15:43

@VV11Vikcsii: eddig nem vetted észre, baba? Pedig még dudái és vannak :D

2023.03.17. 21:18:54

@Tracero: A tájjal voltam elfoglalva, ne zavarj ilyenekkel. :P
Felismerted egyébként, hogy a képen ki van?

Tracero 2023.03.17. 21:21:10

@VV11Vikcsii: ez beugratós kérdés? Mindenki tudja, hogy ki van a képen :)

Yrenke 2023.03.17. 21:26:52

@szánentáli: mit küldött?? Revideálni akarok most rögtön:)
@VV11Vikcsii: hallod :)???

Yrenke 2023.03.17. 21:29:05

@szánentáli: én sem értettem azt a koncepciót, hogy miért ő vezette azt a műsort. Biztos meg volt az oka. Az ok pedig biztosan nem az volt, hogy Berki egy jó műsorvezető volt....

Egyfejű 2023.03.17. 21:31:07

Pajtások, köszönöm a társaságot, elköszönök, mert most a változatosság kedvéért a zember robbant le, és köll egy kicsit ápolgatni. Vasárnap jövök, addig meg írjatok sokat, hogy legyen mit visszaolvasgatni! :D Várom a sztorit nagyon! Sárkánypacsi, jóccaka mindenkinek!

Yrenke 2023.03.17. 21:32:48

@Egyfejű: jobbulást az embernek! Jó éjt!

Yrenke 2023.03.17. 21:35:45

@VV11Vikcsii: nem kaptam meg sajnos. Még polírozod..akarom mondani csiszolgatod :)???

Tracero 2023.03.17. 21:48:37

@VV11Vikcsii: nem baj. Nagyon ügyesen csinálod, baba. Tartsd magad. Ne kacsingass a szekrény felé :D

Yrenke 2023.03.17. 21:52:37

@VV11Vikcsii: úgy értem, a világon semmit nem kaptam tőled :(. Azt hittem végül meggondoltad magad

sogeking 2023.03.17. 22:19:34

félig vagyok csak, de még vissza is kell olvasnom

sogeking 2023.03.17. 22:21:29

@Tracero: ez a Tünde aki kavart Stohllal, vagy másik?

Gia 2023.03.17. 22:24:09

No becsöngetett már valaki a riportszobába?

Gia 2023.03.17. 22:25:07

Az Édenben nem csak Keresztapa zene van,hanem Twin Peaks is.Zsír!

sogeking 2023.03.17. 22:39:27

@kipcsak harcos #TeamKriszti: a legfölsőbb szinteken vagyunk
a múltkori kitüntetést elraktam, és nem fogom visszaküldeni:)

War of colours 2023.03.17. 22:43:22

@sogeking: szerintem, az Survivor-ös vót...

sogeking 2023.03.17. 22:47:50

@War of colours: Igen, tudom, de attól még lehetne, Levi is volt más műsorokban.
Megnéztem, nem ő az :)

kipcsak harcos 2023.03.18. 03:52:18

@VV11Vikcsii: csak szólnod kellett és már itt is teremtem
"Fiúk, segítsetek be, mert egyedül maradtam.", Te nemünk szégyene!
Mindössze 3-4 lány és Te már segítségért kiáltasz?

kipcsak harcos 2023.03.18. 04:11:53

@VV11Vikcsii: elnézést kell kérnem utólag, nem vettem figyelembe, hogy Tracero is benne volt a 3-4 fős csapatban, így már érthető :D

kipcsak harcos 2023.03.18. 04:18:34

@sogeking: " legfölsőbb szinteken"?
Ezzel ne próbálj bevonni az Alekosz rajongók egyre csökkenő táborába :P
Mindig is rühelltem, csak akkor nem annyira, amikor részegen ámokfutott. Bár ezzel 'magam alatt vágom a gödröt', mert ahogy egy kis italhoz jutott a csapat máris lerészegedett XD

Tracero 2023.03.18. 09:20:56

@kipcsak harcos #TeamKriszti: party volt, hogy hajnalban még itt beszélgettél magaddal :D amúgy, AMÚGY, köszi a bizalmat, tegnap példásan viselkedtem. Egy kétértelmű megjegyzesésem sem volt :)

Tracero 2023.03.18. 09:21:29

Kaptunk új játszóteret :)

War of colours 2023.03.18. 10:42:04

@Tracero: adós vagy még a me too-s sztorikkkal, megírod a másik játszótérre?

Tracero 2023.03.18. 10:59:03

@War of colours: biztos, hogy nem :D majd írok privit :)

naty77 2023.03.18. 12:12:36

@Tracero: persze mi meg kimaradunk
süti beállítások módosítása