2024. június 22. 19:02 - Fálki

Sajnos ez a VV szar...

145 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr6118433385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GinaCsöcsePini 2024.06.25. 11:21:50

@obragon: VÉRESEN EKG !
Ruben szerintem tényleg debil, retardált, visszamaradt szerencsétlen kretén, buta állat.
Egyetlen értelmezhető célja, hogy senkinek nem mondjon semmit, amiért az illető akárcsak minimálisan ne érezné szimpatikusnak. Nem mintha képes lenne egy folyamatos bővített mondatot kimondani. (Így volt ez az iskolahéten is, ahol pedig a tanárok messzemenően próbáltak empatikusak lenni és segíteni.)
Azt nem értem hogy mert (és volt képes agyilag) jelentkezni és hogy vették fel egyáltalán ???? ( Milyen lehetett a többi?)

Tudom nem illik ilyet mondani, de kinézetre is egy kis szerencsétlen fogyatékos. DE ne nyerjen szánalomból!
----------

Orka engem is felbasz folyton. Igaz már a puszta jelenlétével is! Ez is mi a kurva anyjának jött be, ha nem a pénzért ? Hírnévért? Hát milyen híre lesz neki egy Valen és egy Dudu után ? Az állandó energia vámpírságával és nyígásával, darálásával?
Ember nem lesz aki valaha is elveszi! Mondjuk egy Ork igen :D

obragon 2024.06.25. 11:53:55

@GinaCsöcsePini: Én sem tudom hogy csúszott át a pszichológiai vizsgálaton, gondolom hogy lasszóval se nagyon tudnak fogni embert.
De ez általános bent, hogy ők nem azért jöttek ide hanem fejlődni!
Ezzel kergetnek az idegbajba, hát ekkora magasságokból hova lehet még fejlődni???
Mondjuk Geri és Reni kurásban fejlődik, Kikidi meg faszverésben.
Esetleg Zsigerinél a piálásban, Dzsádánál az ujjal történő fogszabályozásban látok nagy feljődési potenciált.
Én simán lenulláznám nekik a nyereményt és akkor csinálják.

pomac 2024.06.25. 12:51:02

@GinaCsöcsePini: @obragon: de azt vágjátok hogy kisorsolták úgy jutott be a 3 beszavazó közé, és a nézők szavazták be . nem beválogatták hanem csak alkalmasnak találták pszichésen :D

evacat 2024.06.25. 12:52:14

Levelet kaptam lájf:

"Köszönjük a bejelentését. Azon dolgozunk, hogy minél jobb élményt nyújthassunk, és ez sajnos időszakonként átmeneti kellemetlenséggel járhat a háttérben zajló fejlesztéseink miatt, és ezért szeretnénk, ha elfogadná az egy havi előfizetési díjának a visszatérítését.
A visszautalás folyamatát a bankkártyájára megkezdtük, eltarthat pár napig, amíg az összeg elérhetővé válik az ön számára.

Köszönjük a türelmét és a megértését.
Üdvözlettel:
Judit

Ügyfélszolgálat

Ezek szerint érdemes bejelenteni a hanghibát.
Mondjuk speciel én cseszhetem, mert virtuális kártyáról fizetek és ha jól
tévedek arra nem lehet utalásokat fogadni.
De értékelem a szándékot.

Ha már a műsor olyan szar.

SZIGMA 2024.06.25. 13:08:59

VV12 átok: Ruben mondja a kortesbeszédedet!

Amúgy meg Dudu egy sunyi ghecy, mert arra játszott, hogy a (láthatóan nemszázas) kiscsávóval kimondassa, hogy őt viszi és így megússza a párbajt. Na, az rohadtul nem volt elegáns.

obragon 2024.06.25. 13:10:21

@pomac: Valóban a beszavazó nézőket sem lehet felmenteni.
Lehet hogy adtak neki valami gyorsítót és sikerül 3 mondatot a beszavazó műsorban, ezzel be is tudta előzni a nagyszabású ellenfeleket és hát ki is derült, hogy megérte :D

War of colours 2024.06.25. 13:34:41

@evacat: meg vagyok döbbenve... de komolyan! gratuálok <3

@SZIGMA: Én még nem láttam Dudu-tól semmilyen elegánsnak mondható megnyilvánulást. Egyszer sem.

@obragon: Lehet hogy adtak neki valami gyorsítót " - ez magyarázat lenne arra, hogy hová lett PDP gyorsítója... :D :D :D

pomac 2024.06.25. 13:37:32

@evacat: vagy kérj egy ingyen hónap jóváírást ,hátha akkor már jó lesz a hang :D

SZIGMA 2024.06.25. 14:22:51

@War of colours: Igaz. Ott a pont. Csak az a jelenet annyira kihozta, hogy mire játszik a tésztafejű, hogy hangosan szurkoltam Rubennek, hogy ki ne mondja ennek a majomnak a nevét.

War of colours 2024.06.25. 15:30:02

@SZIGMA: egyerűen hihetetlen, hogy mennyire nem tudok azonosulni egyetlen játékossal sem.... :(
Milyen találó ez a majom hasonlat...
Pedig egyébként szoktam szeretni a taktikus játékosokat, de valahogy Dudu olyan ellenszenves módon, megúszósan angolnaszerű... :(

@GinaCsöcsePini: Tracero belőlem is kigyomlált minden olyan érzést, aminek a segítségével el tudnám viselni Dorkát.
Reni, pedig maga oldja ezt meg, amikor Hipófej alá fekszik a szobatársak szurkolása közepette...

Ha Csicsi nem szopná az ujját, még a végén feljebb kúszhatna nálam... :D

A flamingó még játékban van? Én neki szurkolok. :D :D

Fu Szekh Li 2024.06.25. 16:44:42

@evacat: Na, bejelentettem én is, kíváncsi vagyok, mi lesz.

@sogeking: hááát...
kurvára nem ugyanaz az ízlésünk :)

@GinaCsöcsePini: lehet, hogy a mama jelentkezett helyette. Láttam már ilyen kölyköket, elég sokszor kiderült, hogy valamelyik domináns szülő próbálta a gyerekre ráerőltetni a saját vágyait.

evacat 2024.06.25. 17:14:19

@Fu Szekh Li: kb egy héttel ezelőtt irtam nekik.

Fu Szekh Li 2024.06.25. 17:23:54

@evacat: Egyelőre a köszönjük az észrevételétnél tartunk, aztán majd kiderül.

Fu Szekh Li 2024.06.25. 17:24:55

@kipcsak harcos: azért ez geciség szerencsétlen kutyával szemben.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.25. 17:30:25

@SZIGMA: ne nyerje meg Ruben, de legyen bent a top3-ban. A srácnak van lelke, de rettenetesen introvéltált! Kapna egy adag megerősítést meg szopna aki beszavazta!

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.25. 17:33:21

Amúgy Ruben nem hasonlít a Cool túrás gyerekre a kutyás sztorival?

youtu.be/_faIS9OrFPc?si=VlXTQd2Geagka2Kb

kipcsak harcos 2024.06.25. 17:35:23

@Fu Szekh Li: a gazda is meglepődhetett a kutya reakcióján :D

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.25. 18:17:16

No megnéztem a tegnap esti összefoglalót! Ziher, hogy Rubennek kell bent maradnia. Vigye ki a köcsögDudát , oszt hagyja kint a G**inben!

A kisrác itt egy olyan fejlődésen fog átmenni mint az fene! Kell ez neki!

Fermina Daza 0413 2024.06.25. 20:38:16

Visszatérve arra, hogy mekkora szar ez az évad és ki mennyire (nem) nézi: én még mindig minden este nyolckor bekapcsolom, de annyira érdektelen sokszor, hogy végigtiktokozom, nem üti meg az ingerküszöbömet, régen legalább felbaszott, de most még ezt sem.
Korábban sajnáltam Rubent, de (elvileg) tiszta tudattal rendelkező felnőtt ember, ha be akart menni és beszavazták, feltételezem előtte átgondolta a következményeket, most már nem sajnálom.
Kezdem kedvelni Giada-t és ezt a tényt még magam előtt is kicsit szégyellem. Szerintem azért kezdem kedvelni mert míg a többiekről olvad le az álarc és megmutatkozik az igazi valójuk, ő kb ugyanolyan, ő a legtrúbb arc sokszor. (A másik kedvenc már hetek óta Ádi)
Remélem Ruben Dudut hívja ki de szerintem a srác agya egy randomgenerátor és megjósolhatatlan kinek a nevét mondja majd.

Fu Szekh Li 2024.06.25. 20:43:01

Na, mennek a zállatok?

kipcsak harcos 2024.06.25. 20:45:05

Gyerekek, sorsdöntő XD mérkőzés kezdődik 21:00-kor az M4-en.
Egyébként Ruben biztos továbbjutó bárki ellen. Egyedül Ádi ellen nem, de őt nyilván nem hívja ki.

evacat 2024.06.25. 20:51:45

@Fermina Daza 0413: pont igy vagyok én is. Meg a plusz félképernyőn, mellette olvasgatok.
Sőt bevallom tegnap el sem inditottam. bekukkantottam ma a redditre és képbe kerültem.

Ahogy most nézem az uj beköltözó SZTÁROKAT, az elkövetkező napokban sem fogjuk izgalmunkban a körmünket lerágni.

Fu Szekh Li 2024.06.25. 20:54:05

@Fermina Daza 0413: végülis, igazam lett :D

Nem ismerem Burai munkásságát, egyedül a Dalfutárbeli emlékezetes szereplését láttam. Mondjuk annyi elég is volt.

War of colours 2024.06.25. 21:45:19

@Fermina Daza 0413: Csicsi és Ádi kapcsán ekg.

Egyébként ma megvilágosodtam, két dolog tűnt el a VV-ből .

PDP túlmozgása és a trash/bulvár "íz". Már tippjeim is vannak, hogy melyik hova párolgott el. Előbbit a baba miatti álmatlan éjszakák tüntették el, utóbbi a politikai és a közéleti térbe szivárgott át. Nem lennék meglepve, ha valamelyik pártelnök közölné a "párbaj" politikai ellenfelével , hogy kiviszlek és kint hagylak a ge... EP-be'. :D :D :D :D

Miközben a VV-sterilizálódik és a lakók lassan eltartott kisujjal kortyolják a kávét, a magyar közélet lesüllyed egy reality szintjére.

:D :D

sogeking 2024.06.25. 22:05:28

@Fu Szekh Li: az nem baj :) én amúgy is mindenevő vagyok

GinaCsöcsePini 2024.06.25. 23:28:52

@War of colours: Igen ez jó :)
-----------

ÉN nyíltan Csicsinek szurkolok, mert mindenki más kiesett, kicsurgott, kibaszódott stb. a kosaramból!

LaciHogyVoltol 2024.06.26. 06:41:11

Én most azon vagyok kiakadva, hogy tegnap este nem voltam itthon és most meló előtt vissza akartam nézni és konkrétan basztak feltölteni a tegnapi összefoglalót az RTL Plusz-ra...basszák meg a kurva anyjukat ez egy FIZETŐS szolgáltatás a műsor meg egy heti 7 napot sugárzó reality, szerintük mégis a kimaradt epizódot mikor pótolja az ember 2 héttel később? Nem elég, hogy ha élőben streamed az övit 8-tól, akkor félpercenként elmegy a hang, mostmár arra sincs lehetőség, hogy utólag visszanézd úgy, hogy közben fizetsz is érte...pfff....

obragon 2024.06.26. 07:36:07

@LaciHogyVoltol: Érthető a felháborodás, ugyanakkor nem nagyon maradtál le semmiről, én láttam de nem nagyon emlékszem hogy mi volt benne.
Drukkolok Rubennek, hogy a kihíváskor ne bőgje el magát, hogy ki kell mondani egy nevet...

SZIGMA 2024.06.26. 08:07:38

@obragon: "Drukkolok Rubennek, hogy a kihíváskor ne bőgje el magát, hogy ki kell mondani egy nevet..."

Én meg azon izgulok, hogy belefér-e a műsoridőbe, mire kinyögi mit/kit akar. Lehet kap majd egy fél pálinkát, hogy felbátorodjon és folyékonyan tudjon beszélni.

obragon 2024.06.26. 08:42:00

@SZIGMA: Ha eleget iszik akkor énekel is, ami jól fog jönni, mert valami általam nem ismert de óriási énekes sztárok be fognak költözni, hogy készítsenek velük valami sokkolóan szar zenei projektet. Egészen elképesztő lesz.

War of colours 2024.06.26. 09:14:39

@obragon: miközben azt mondod, hogy egészen elképesztő, megtennéd, hogy a kezed és a lábad össze -vissza rángatod és előre hátra lépegetsz? Úgy hiányzik a régi PDP.... XD :D

obragon 2024.06.26. 09:32:35

@War of colours: Természetesen mindig így mondom. Lehet egyátalán másképp? :D

LaciHogyVoltol 2024.06.26. 10:08:58

Egyébként én csak ma reggel fejeztem be a tegnap előtti öfit is, hát az a jelenet, amikor Geri-Dzsigeri-Dudu próbált beszélgetni a Rubennel...fizikai fájdalom hallgatni azt a szerencsétlent, ahogy tényleg elkezd valamit mondani és már mondat közepén meggondolja magát, ezért értelmetlen szavak függvényei jönnek ki a száján, az alany meg az állítmány nem egyezik, se a ragok...és ez a saját anyanyelvén, ha ez a gyerek nem szellemi fogyatékos, akkor nem tudom ki az...komolyan mondom most annak fogok drukkolni, hogy menjen fel a nyereményalap 50.000.000 Ft-ra, nyerje meg ez a szerencsétlen és legyen valaki, aki elmagyarázza neki, hogy minden hónapban 250.000 Ft-ot használjon fel belőle, abból kurva szűkösen, de meg fog élni (főleg ha nem költözik ki a mama hotelből), akkor majd 17 évig, ha mondjuk 45 misit kapásból leköt valami alacsony kockázatú, alacsonyan, de biztosan kamatozó befektetési alapba, akkor tovább is, mert hogy ilyen szellemi képességekkel ez a gyerek soha az életben nem lesz képes megteremteni saját magának a kenyérre valót az biztos...

SZIGMA 2024.06.26. 10:37:55

@LaciHogyVoltol: "mert hogy ilyen szellemi képességekkel ez a gyerek soha az életben nem lesz képes megteremteni saját magának a kenyérre valót az biztos..."

Azért nem írnám le ennyire, ahogy a példa mutatja, hasonló képességű emberek viszonylag jó pénzt szakítanak hangmérnöki munkával az RTL-nél...

GinaCsöcsePini 2024.06.26. 13:22:30

@SZIGMA: Tegnap írtam a geci RTL+-nak én is a hangról, meg az egészről meg a fizetős szolgáltatásról.
Megköszönték és jelezték, hogy finom hangolják ( a szájbabaszott kurva anyjukat)
De nem kompenzáltak semmivel :)
VV után felmondom a picsába az egészet...

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.26. 13:25:05

@LaciHogyVoltol: a gyerek fejlődik. Szerintem eddig rohadtul buborékban élt és kibaszottul introvertált. Csoda, hogy elmert ide jönni és itt is marad. Ennek a srácnak jót tesz a villa. Vagy ő vagy Ádi nyerjen. Ez egyik hasznos lesz a logopédisnál a másik esetben meg olyan helyre menne ahol nem megy kárba.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.26. 13:26:04

Egyébként meg most kezd beindulni az évad. Jobb később, mint soha!

SZIGMA 2024.06.26. 14:09:32

@GinaCsöcsePini: "VV után felmondom a picsába az egészet..."

Én is

LaciHogyVoltol 2024.06.26. 14:29:15

Poén lenne, ha rájönne az RTL, hogy streamingen lehet revenue-t generálni a VV-ből és nem csak 2 évente indítaná :D vagy jöhetne egy új évad Éden / Love Island is vagy akár Survivor :D :D :D

SZIGMA 2024.06.26. 15:06:00

Azért megnézném az arcokat, amikor az RTL+-on beindul a lemondási hullám és elemzik a profilokat. Csak VV, VV, VV, VV, ameddig a szem ellát.
Nem tudom, hogy a lemondásnál megkérdezik-e, hogy miért, de én mindenképpen megírom nekik, hogy a sorozatos hanghibák miatt veszítettek el egy féláras kuponos ügyfelet. Csak hogy érezzék a dolog súlyát... XD

LaciHogyVoltol 2024.06.26. 15:18:20

Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy engem esélyük sem volt megtartani: engem a kínálatukból csak a VV érdekel, van Netflix-em, Max-om, SkyShowTime-om, Disney+-om, sőt most már CrunchyRoll-om is, találok én nézni valót ha akarok, sőt a vásárolt tartalmaik 90%-át megtalálom más platformon, szinkronra nem szorulok rá...

De egyébként eddig is utáltam bennük, hogy ha mondjuk 9-re értem haza, akkor mi a faszért nem nézhettem vissza egyből az öfit, meg kellett várni, hogy a Cool-on is lemenjen...basszus: FIZETEK ÉRTE!

Patria 2024.06.26. 16:50:47

Fogalmam sincs mi történik mostanaban, mert a rohadt rtl lehetetlen későre tette már az öfi kezdést, titeket olvaslak, meg a redditet neha. De mar a reddit is borzalom. Az előbb mar oda is kommentelnem kellett, úgy felbasztak, pedig oda nem szoktam.

Patria 2024.06.26. 18:14:48

@War of colours: csak ez a szívből játszik valaki dolog akasztott ki

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.26. 18:26:52

@LaciHogyVoltol: ne álmodozz, ahhoz kellene néhány agysejt is!

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.26. 18:27:58

@Patria: le tudod tölteni a részeket pl. az ncoreról

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.26. 18:31:00

A Netlixen fog menni a Tégle második évada. Az egyik kedvenc realitym! (júni 28.)

Nézzük makd?

Patria 2024.06.26. 18:31:12

@Brigante: 3x vágtak ki passzivitas miatt :) nincs pofam mar senkitől meghivot kerni, de köszönöm az ötletet.

pomac 2024.06.26. 19:25:39

@Patria: redditen szigorúan csak videót nézni :DD címeket is átugorni mert ott nincs értelme kommentelni :DD

kipcsak harcos 2024.06.26. 19:54:24

@SZIGMA: XD
Gondolod összekapják magukat, mikor átérzik veszteségük súlyát?

GinaCsöcsePini 2024.06.26. 19:58:04

@Brigante: IGEN! ÉN fogom. tedzeddt az 1. is!

Patria 2024.06.26. 20:02:51

@pomac: tök jogos. Csak ha mar a műsoron nem tudok hőbörögni, akkor a nézők maradtak. :)

Fu Szekh Li 2024.06.26. 20:12:00

Annyira érdekes az öfi, hogy tíz perc után vettem észre, hogy elindult a háttérben.

Fu Szekh Li 2024.06.26. 20:18:21

@LaciHogyVoltol: nem szellemi fogyatékos, hanem valahol iszonyatosan le/elnyomták családban és/vagy iskolában. Nem mer semmit kimondani, nehogy ezért később belekössenek.

Fu Szekh Li 2024.06.26. 20:22:15

Egyébként, bár nagyon nem bírom a csávót, most Dudu piszkosul jól csinálja azt, ahogy nyomást rak szerencsétlenre.

War of colours 2024.06.26. 20:46:28

@Fu Szekh Li: Dudu igazi manipulatív sunyi alak, de kétségtelenül jól lavírozik

@GinaCsöcsePini: @Patria: én is csatlakozom <3

gala_oke 2024.06.26. 21:12:33

Hát akkor viszlát Ruben :’D
Btw az élőben a stáblista után azt láthattuk amit azelőtt két perccel, amikor PP be volt kapcsolva. Most meg többen dicsérik, hogy milyen ügyesen lehozta ezt az indoklást, hát basszátok meg: kifutott az időből, annyit bukdácsolt a mondandójában!

evacat 2024.06.26. 21:17:13

@gala_oke: az átkapcsoláskor ok az ismétlődés, mert az élő adást 1-2 perccel csusztatják
általában, ha valami vállalhatatlan hangzana el, akkor legyen lehetőség kikapcsolni.

Akkor zavaró ez, ha a sztimben előkerül egy korábbi beszélgetés, amit betesznek.
Volt már ilyen többszor az előző évadokban is.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.26. 21:47:53

Ruben döntésében azaz idegesítő, hogy a egyik szórakoztató arcot akarja kivinni. Kevés olyan ember van bent aki miatt nem rá szavaznék, de neki sikerült megtalálni az egyiket.

pomac 2024.06.26. 21:57:32

@Brigante: nem tudom hogy tényleg tart-e dudutól a követői miatt ,vagy ez is csak duma ,mert ruben is haza akart menni és dzsit ő is erősnek tartotta , de mivel rubenről van szó ezért még találgatni sem lehet mert tényleg amit kimond azt már a következő szavával cáfolja :DD

War of colours 2024.06.26. 22:49:17

@Brigante: én most egyelőre a régebbi öfikkel próbálok haladni, le vagyok maradva. Kit hívott ki Ruben?

GinaCsöcsePini 2024.06.26. 23:06:50

ORKA egy darab szar ! igaza van Ádinak !

GinaCsöcsePini 2024.06.26. 23:10:00

Geri nem szereti a sok beszédet.... inkább dugna :D :D ( ezt nem mondta)

Ez a Ruben szegény nem normális és tényleg életképtelen...

borzasztó, de szeretném Orka fejét az asztalba verni... soxor erősen :(

GinaCsöcsePini 2024.06.26. 23:14:25

@War of colours: Ha jól látom az élőt, akkor Gigerit !

Ki fog esni a kis retardált barom 98:2 -vel

GinaCsöcsePini 2024.06.26. 23:18:10

most valami értelmezhetetlen táncikálás van....

GinaCsöcsePini 2024.06.27. 00:36:12

Belegondoltam: ez a szerencsétlen félbolond Ruben 21 éves... és most ment volna valamiféle külön érettségire....
21 évesen megvolt az első diplomám....

LaciHogyVoltol 2024.06.27. 07:24:15

Az a baj, hogy ez egy könnyű győzelem lesz a Zsigerinek, ami nagyon nem fog jót tenni neki, mert így is vannak már nagyon elszállt megnyilvánulásai (mindig hagoztatja, hogy mindig mindenre őt szavazza meg a közönség, pedig felfoghatná ezt úgy is, hogy annyira utálják, hogy szívatni akarják...), ez csak egy pofon lesz a szarnak és a fináléig jól leépíti a saját renoméját...én azért szavazok Rubenre, hogy legalább szoros legyen...

War of colours 2024.06.27. 09:27:59

@LaciHogyVoltol: egyetértek, Zsiguli szórakoztató arc, de könnyen elszállna.

Kis segítséget kérhetek? Nézem vissza a régebbi öfiket, és nem értem a Vera Csaszi gate-et. Volt köztük valami, ami elkerülte a figyelmem? Sokszor csak hallgattam meló közben, és simán lehet, hogy valamit nem vettem észre.

Ha igen, miért (csak) Vera van hibáztatva?

@Brigante: @GinaCsöcsePini: köszi, drágáim :)

obragon 2024.06.27. 09:31:26

Zsigeri nagyon jó választás volt Rubentől, ha mondjuk haza akar menni. Vártam egy majdnem-másra-teszem-a-kendőt típusú óóriási csavart a végére, de PDP megint türelmetlen volt, megunta a nyökögést, pedig itt a stream-en nem tudom hova kell sietni.
Jó lenne ha visszaadnák a cuccot neki, hogy pörögjön.

LaciHogyVoltol 2024.06.27. 09:47:25

@War of colours: Amikor Csaszi bement a riportszobába és bejelentette, hogy feladja (szerintem akkor még nem gondolta komolyan, csak drámázni akart), az nap este nagy buli volt és mindenki picsa részegre itta magát, na akkor Vera mondta Csaszinak, hogy az utolsó este aludjanak együtt és akkor a ronda fejű törpe nagy kifli pózban hátulról megpocsékolta VV Barna "lakótársát". Mikor reggel felkelt Csaszi és ráébredt, hogy ezt most jól elbaszta (szó szerint) és ezek után esélye sincs nyerni a párbajon inkább tényleg a feladás mellett döntött...amúgy kapta az ívet ő is rendesen, csak azt már kívülről.

Verát meg azért lehetett megutálni, mert úgy csinált, mintha mi sem történt volna és tovább hangoztatta, hogy őt Dudu alázta meg azzal, hogy elmondta, hogy ő is betette neki, közben meg ő keféltette magát több pasival is, miközben azt hangoztatta, hogy ő az édesanyja lelkivilágára való tekintettel nem fog szerelni a villában...

SZIGMA 2024.06.27. 09:51:59

@War of colours: a Vera-Csaszi-gate az én olvasatomban:

Csaszi kapott ruhákat kintről, amiben rejtett üzenetet küldött a barátnője, akit az egyszerűség kedvéért nevezzünk most Fanninak, hogy nem túl boldog attól, amit Vera és közte lát. Tény, hogy jól elvoltak, egymás mellett aludtak meg ilyenek, de ekkor még azt hiszem, nem volt semmi komoly. Csaszi szétesett, fel akarta adni a játékot, bla bla bla...

Aztán mikor már mindenki tudta, hogy hányas a kabát, jött egy buli, kicsit iszogattak, nem sokat, csak úgy a hőbörgős, nagyokos részegségig és Vera és Csaszi együtt feküdtek le aludni. Többen is próbálták őket elszeparálni, merthogy ebből lett a gond, bár mindketten esküdöztek, hogy nem volt semmi, Vera szavahihetősége, hogy úgy mondjam, megkérdőjelezhető volt a Dudu-incidens miatt.

Dorka még a szobába is bement, hogy külön ágyba parancsolja őket, de a nagy páros közölte, hogy ők okosak, megoldják. Dorka erre széttárta a kezét (nem a lábát, ahogy szokta) és szart bele az egészbe. Nos, az illuminált páros nemcsak az alkoholtól, egymás közelségétől is megrészegült, így esett, hogy Csaszi jóízűen betette Verának és egy kis szolid maszatolással enyhítettek a rajtuk lévő frusztráción.

Hogy most a többiek tudták-e, hogy ezek kúrtak vagy csak sejtették, nem tudom, a lényeg, hogy mindenki szerint Verának kellett volna távolságot tartania (mivel ő szingli, Csaszinak meg volt barátnője, amit ugyan elhazudott a kisfilmjében, de kicsire nem adunk). Vera meg pont olyan meggyőzően tagadott, mint a Dudus esetnél, szóval akár ki is plakátolhatta volna az ebédlőben, hogy meg lett megint pocsíkolva.

Ezután már mindegy volt, mindenki szemében Vera volt a felelős Csaszi feladásáért és kész.

War of colours 2024.06.27. 11:24:48

@LaciHogyVoltol: @SZIGMA: köszönöm, fiúk. Meglehet, hogy velem van a baj, és ha odaérek a megfelelő részekhez Vera lesz számomra a Soros lányaként született, Manfred Weber húgaként felnőtt, később GYurcsány feleségé vált, háborúpárti Ursula Fon der Leyennel egyenértékű közellenség, de egyelőre számomra ez egy egyszerű boszorkonyüldözés.

Annak alapján, amit elmondtok, számomra csak egy igazán nagy hibát követett el Vera, hogy ígéretet tett az anyjának, megszegte és le akarta tagadni.

Ez nettó hülyeség, mert a kamerák úgyis mindent vesznek.

Ha bemondja a riportba, hogy "bocsi anya", semmi gáz nem lenne a viselkedésében.

Ami a többieket illeti, semmi köze az erénycsősz bandának, ahhoz, hogy Vera hány pasinak teszi szét a lábát. Meglátásom szerint a csürhének két problémája van a csajjal. A pasiknak az, hogy nekik nem volt alkalmuk betenni, a csajoknak meg az, hogy minden fiú nyálcsorgatva nézi minden bulin Vera táncát.

A többiek a szememben, sokkal nagyobb trógerek, azzal, hogy ráugranak az ilyen esetkre, mint gyöngytyúk a takonyra és keresztre feszítenek olyan tettekért másokat, amiket ők is vagy hasonlókat simán megtesznek, de persze a kettős mérce mindig befigyel, mert az ő bűnükre nyilván van magyarázat és mentség és "az persze teljesen más helyzet".

A változtatás jogát fenntartom, mivel haladok előre a részekkel, szóval még simán lehet, hogy beállok a boszorkányüldözők táborába.

SZIGMA 2024.06.27. 12:20:59

@War of colours: "de egyelőre számomra ez egy egyszerű boszorkonyüldözés.
Annak alapján, amit elmondtok, számomra csak egy igazán nagy hibát követett el Vera, hogy ígéretet tett az anyjának, megszegte és le akarta tagadni.
Ez nettó hülyeség, mert a kamerák úgyis mindent vesznek.
Ha bemondja a riportba, hogy "bocsi anya", semmi gáz nem lenne a viselkedésében."

Alapvetően szerintem ott a gáz, hogy Vera tagadásban él.
A svájci hostesskedés és Barnával alkotott lakótársi közösség után nem kellett volna ilyet ígérnie az anyjának. (Annak meg mondjuk nem kellett volna elhinnie.)
Vera egy fiatal, szingli nő, alapvetően azt csinál, akkor és azzal, akivel szeretné, ezt nem hiszem, hogy felróhatnánk neki. Hogy 3 órával a beköltözés után megpocsíkoltatja magát, az anyjának tett ígérete ellenére, azt kicsit erősnek érzem, de mindegy.

Szerintem 2 helyen csúszott el az egész.

Először, amikor letagadta a Dudus menetet és lebukott, ott ahhoz kellett volna ragaszkodnia, hogy nem akarta kiteregetni ezt, azért füllentett. (Dudu megérezte, hogy a 2-3 hétnyi hazudozásáról Verára tudja terelni a figyelmet és ezt ki is használta.)

Másodszor, mikor Csaszi megkapta az üzenetet és elmondta neki. Ott kellett volna hátralépni inkább és erősebben próbálkozni Ádinál, akiért majd megőrült, úgy cirkált körülötte, csak nem fért oda Csicsitől.

pomac 2024.06.27. 12:37:59

@War of colours: "kintiek" szedték szét vertát ,a bentiek nem is tudnak a csaszis sztoriról :D ,csak annyi hogy mellette feküdt

kipcsak harcos 2024.06.27. 14:11:21

@War of colours: a szívemből beszéltél, 'kisanyám'! :)

kipcsak harcos 2024.06.27. 14:13:24

@War of colours: bár az ízlése meglehetősen vitatható.
Egy nyálcsorgató.
XD

War of colours 2024.06.27. 14:30:55

@SZIGMA: Hogy 3 órával a beköltözés után megpocsíkoltatja magát, az anyjának tett ígérete ellenére, azt kicsit erősnek érzem, de mindegy.". Hú, igen. Tényleg kicsit durva.

"Ádinál, akiért majd megőrült, úgy cirkált körülötte, csak nem fért oda Csicsitől." - be kell valljam, Ádi nekem is bejön. És Csicsi tényleg nagyon rámászik. XD

Na jó, igazgatok van Lacival; Vera is sáros...
Egy kicsit... De a szememben Dudu és a csürhe jobban.

War of colours 2024.06.27. 14:36:03

@pomac: azt elhiszem, a ", nép" olyan könnyen tud ítélkezni. ;)

Azért a bentiek is savazták, most láttam ahogy terhes pocakot rugdosni kívánó Zsigeri neki esett Verának.

Fenntartom a véleményem, kettős mérce és álbalhék. Addig is amíg a másik a téma, nem ők lesznek a célkeresztben. Végül is erről szól a játék...gondolom

War of colours 2024.06.27. 14:37:27

@kipcsak harcos: az ízlése meglehetősen vitatható.
Egy nyálcsorgató."

Egyetértek, lúzerekkel szexelt, ;)

Egy Ádi miatti nyálcsorgató :D

SZIGMA 2024.06.27. 16:13:31

@War of colours: "lúzerekkel szexelt, ;)"

Lúzerekkel szexelt INGYEN (nem is én lennék, ha a svájci hostesskedést nem rosszindulatúan közelíteném meg és feltételezzük a fizetős khm...közérzetjavító szolgáltatást)
Na, ki is a lúzer? XD

K_Attila 2024.06.27. 16:21:40

Ez annyira Rubenre vallott, hogy összevissza karattyol az indoklással, nulla időérzékkel, és pont Zsigeriről nem mond semmit közben.
(A háttérben megdöbbent "MICSODAAA?" hangok.)

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2024.06.27. 19:07:30

@War of colours: nekem seem volt tiszta, hogy mi történt Vera meg Csaszi között!

Egyébként én sajnálom mind a kettőjüket! Jók lettek volna még itt.
Egyébként itt is van mocsárcsapat csak eléggé halovány.

Nekem most kezd bejönni az évad!
Sajnálom Zsiguli, hajrá Ruben!

ui.: Zsiguli még úgy is ömleni fog az RTL-ből. Ziher, hogy fogják futtatni, baszolult celeb palánta!

Vágják ki a Suvivorba :D

K_Attila 2024.06.27. 19:41:31

Mindig van farokjelenet a zuhanyozóban, a nőkről meg soha semmi jó anyag, ez elég szexizmus.

War of colours 2024.06.27. 20:20:59

@Brigante: nekem is kezd bejönni, hátha belelendülünk így a végére és lesznek még parázs viták ;)

Nálam most éppen Ádi áll az első helyen, és meglepő módon Csicsi is elöl van.

Renit is kedvelem, csak ez a mindenki előtt, szurkolás közepette megy a kufirc kicsit sok nekem, de hát tény, hogy az én őseim is aludtak/szexeltek a tűz körül mindenki szeme láttára pár 10 ezer évvel ezelőtt, szóval... egye kutya.
:D :D :D

@K_Attila: pont ez jutott eszembe, lassan többet látom Geri himbilimbijét, mint a férjemét :D :D ami azt illet Hipófej büszkén is mutogatja, mert mint azt többször elmondta a riportban, ő meg van elégedve a méretével.. . :D úgy tűnik, Reni is. ;)

Nem is emlékszem, láttam ebben az évadban melleket? Lehet, hogy több lett a női szerkesztő? Vagy Pátz viszi az éjszakai műszakot?
Egyáltalán ott van még?

evacat 2024.06.27. 20:29:09

@War of colours: már nem dolgozik az rtl-nek.
Volt egy idő, amikor a viasatnál castingolt, meg volt a blikk riportere is.
Most épp sztendapol egy fazonnal itt-ott.

War of colours 2024.06.27. 20:38:09

@evacat: köszönöm, rád és Giára mindig lehet számítani. :)

GinaCsöcsePini 2024.06.27. 22:06:37

@War of colours: Namostan az van, hogy igazán jó mellű csajok nincsenek és a kis faszom csöcsüket is mindig takargatják.... ami érdekes merthogy egyébként pedig hörögve röfögve kúrnak, ujjazódnak szopnak stb.

Ezt felmérve az opertőr mindig a SEGGÜKET mutatja, mert az valóban nagyon harapnivaló

(vera, reni, orka stb.) Leht átszokok én is popsira, mert egyébként a "segg a jövő pinája"

Ennyit szerettem volna kifej(te)ni !

GinaCsöcsePini 2024.06.27. 22:27:33

ezredszer állapítom meg: Ruben föld buta és tanulás képtelen, gyakorlatilag fogyatékos !

GinaCsöcsePini 2024.06.27. 23:35:53

Orka azt mondja : "Ádi ne emberezz, nő vagyok!" Weheheheeeeheeeee

GinaCsöcsePini 2024.06.27. 23:39:51

@K_Attila: Régi szép idők :D :D
Egyébként kimondottan szép formás melle volt neki!
Ott kicsit spicces volt.... mint a sárga föld :D
süti beállítások módosítása