2024. szeptember 18. 23:18 - Fálki

Nézzétek A kísértést, mert ... és VV Vikcsi feladta a játékot!

Mert tele van magukat szépnek gondoló nőkkel és magukat retttttttentően okosnak gondoló pasikkal.
S persze mindegyikük téved :)


Kivétel ez a frissen beköltöző bombázó, aki a képen van: Antónia, Toncsi.
Gyönyörű.

Nem mellesleg Vikcsi, aki saját bevallása szerint is csak egy troll.. jelezte nekem, hogy tiltsam ki. 
Örömmel megtettem :)

728 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr9718494602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kipcsak harcos 2024.09.28. 02:23:21

@evacat: micsoda? Attól, hogy újabban permanensen nem vagyok itt, azért kapd már magad vigyázzba :XD
Csak most döbbentem rá, hogy avitt elutált avatarral próbálkozom :P
Jelenleg XD

Tracero 2024.09.28. 07:08:06

így már nem lesz lelkiismeretfurdalásom, hogy Árulózunk és parlagon hagytam az Ázsiát. Tilla meg Buci volt a szórakoztatófaktor :D rajtuk végig lehetett nevetni. néha ők is morogtak, de szerintem a legkedvelhetőbb páros volt <3

@War of colours: nincs :) nem maradtál le semmiről :D

evacat 2024.09.28. 07:46:51

@kipcsak harcos: hiányoltalak is. Hiányzott a törődés.
De most nem világos, mit csináltam már megint.

evacat 2024.09.28. 07:52:00

@Tracero: Én azért nem hagytam el. Este vagy másnap pótolom.
Nekem a kedvencem az összes közül, tetszik az alapötlet, a kivitelezés,
meg főleg jól esik a celebeket szenvedni látni, még akkor is, ha tudom,
hogy nem minden pont ugy történik, ahogy látom.

Tilláék hiányozni fognak nekem is, de hát a show megy tovább.

Árulók: aggódtam, hogy a tavalyi szintet nem tudják ujra megugorni és elcseszik.
De nem. Talán még jobb, ha kicsit tultolták a morbiditást, még akkor is ok.

Tracero 2024.09.28. 09:35:09

@evacat: ennyi valóságshow-t most nem bírok nézni :D így is bealudtam az Ázsia beszélgetős veszekedésbe, de állítólag ott is folytatódott a személyeskedős buli Anett meg a kis fogalmatlan közt.

Árulók: gondolkodtam egy csomót ezen a koporsós feladaton. Biztos szóltak nekik, hogy mi lesz azzal, akire rácsukják a fedelet, hogy ne pánikoljon be teljesen. Az lehet, hogy tudatos volt, hogy olyanokat hagytak a végére, akik könnyebben elsírják magukat (azért nem pasikat hagytak :D de - szómiszó- én is elsírtam volna magam valószínűleg, ha rám csukják a fedelet :P

evacat 2024.09.28. 10:45:41

@Tracero: én is szanáltam kicsit.
Ázsia-árulók-gazda
A kisértést már régen elengedtem, az erődöt el se kezdtem, X és Mega nem láttam, Sztárban sztárból a prodokat nézem meg, meg egy-két értékelést.

Tavaly még többet néztem, többször inkább a társaság miatt.

Nekem sok volt a koporsós jelenet, de egészen biztosan volt valami felkészités, ahol, ha
nem is pontosan, de legalább körvonalaiban tudták, hogy nem lehet baj.
Mert a koporsóba zárást már eljátszották többször, nem uj ez a realitykben. A celebesben Győzire emlékszem, aztán a Fear Factorban is Lilunál /már nem emlékszem a magyar cimre/
Ettől függetlenül egész biztosan bömböltem volna mint a szopós malac.

War of colours 2024.09.28. 15:22:33

@evacat: épp próbálom behozni az Ászsiás hatalmas lemaradásomat. Eddigi benyomásom Buci és Tilla pont olyanok, amilyennek látom őket évtizedek óta a képernyőn. Szerethetőek, esendőek, jó humorúak. Buci egyébként nagyon szerencsés, hogy a gázolós ügye után így vissza tudott jönni a médiába és ilyen szerethetó módon ráadásul. Nagy pirospont mindenkinek aki támogatta a börtön után és neki is, hogy ilyen jól élt a második eséllye.
Laura és apukája nagyon cukik. Aleshka egész szimpi (úgy emlékszem régebben is az volt, bármelyik megnyilvánulására gondolok).
Nóri, mint mindig, most is szerethető (nem igazán illik bele az anyacsatorna arcai közé). MEgjegyzem ez egy pillanatfelvétel, nagyon az elején tartok.

A többiek nem igazán győztek meg. Jollyra és Gusztira nincsenek is jelzők, és nem amiatt, hogy kiborulnak néha, ez teljesen normális ebben a műsorban, de ahogyan beszélnek a párjukkal az vállalhatatlan, ha férfi ha nő az illető.

Anna még mindig szimpi, Krausz már kevésbé.

és végül a kötelező kör! LE A KALAPOM MINDENKI ELŐTT, AKI EZT VÉGIG CSINÁLJA, ISZONYAT NEHÉZ PÁR HÉT.

még a fent említett "nem kedvelem" játékosok előtt is . Két napig se bírnám. :(

evacat 2024.09.28. 16:44:16

@War of colours: Igen, mostanában - talán öregszem ? - én is máshogy viszonyulok sok emberhez, akikkel korábban nem szimpatizáltam vagy előitéleteim voltak.

Buciról az ujabb benyomásaim szinte teljesen eltörölték a régieket. Még a pár évvel ezelőtti Totemben sem találta meg igazán a helyét, itt ebben a társaságban a legszerethetőbb volt a melák haverjával együtt. Tilla az utóbbi időben - gondolom az anyacsatorna sugallására - többször és több helyen vallott a függőségéről, nagyon emberien.

Emese már sok éve szimpatikus, hogy nem mismásol. Felvállalja a multját, és a filmes karrierje befejezése után egy teljesen uj területen volt hozzá energiája, akarata, hogy ott is magas szinten teljesitsen.

Örülök, hogy te is kedveled Nórát. Lehet itélkezni az ő és családja média és reklámtevékenységéről, de azt el kell ismerni, hogy bárhol ledobod, és kap két percet,
azt biztosan gördülékenyen, informativan végig tudja beszélni.

Tillánál például mostanában minden szeretetem ellenére például észreveszem, hogy mintha nagyon unná ezeket a két-három órás élő show-kat a zsüri és versenyzőbeszélgetéseket, a szavazásokat Sokszor félbehagy mondatokat, szavakat ismétel, elröhögi. Nem jó. Kellene neki valami másfajta műsor is. /Tudom, hogy ott van a Propaganda, de valami ujabbra gondolok.

Krausz egyre fokozódik, ahogy haladsz előre. Érdekes módon Barbi meg lassan picit visszafelé megy. Vagy már megszoktam?

War of colours 2024.09.28. 17:40:51

@evacat:" többször és több helyen vallott a függőségéről, nagyon emberien." - ezt nem is tudtam, alkohol vagy más?

"Emese ott is magas szinten teljesitsen."- Nem vagyok képben sajnos, hol? milyen területen remekel?

Nóra nagyon önazonos, és a Partizános interjú után még szimpibb lett. Megjegyzem, aki Gulyás MArcinál vendégeskedik, az már jó ponttal indít nálam. Ez alól Borkai és Bayer kivételek. :D :D

Tillánál sokszor félbehagy mondatokat, szavakat ismétel, elröhögi. " -igen, ezzel egyértek, mentségére legyen szólva, én is unom ezeket a műsrookat, és már a nagyját nem is nézem. A Sztárban Sztár még úgy ahogy elmenne számomra, de be kell valljam a tapolcai könnyező Madonna sokat levon a műsor értékéből számomra, akár asztal mögött ül. akár a színpadon ugrál. :(
Ha belenézek valamelyikbe, az kb. miattatok van.

"Krausz egyre fokozódik, ahogy haladsz előre". - Eddig ezt nem nagyon mondtam, írtam, de be kell valljam két dolog mindig óvatosságra intett vele kapcsolatban. Az egyik a kemény, kissé agresszív arca, vonásai. Sajnos sokszor észrevettem, hogy az emberek arca, tekintete főleg a kor előrehaladtával nyomott hagy, a személyiség és a megtépázottság nyomát. És a nevető, vidám arcán is nyomott a barátságos, kedves mosoly. Ha megnézzük egy idős ember arcát, nem azt látjuk, hogy milyen volt az élete, hanem azt, hogyan vette az akadályokat, hogyan élte meg azokat. Krauszé nem túl bizalom gerjesztő és még nem is idős.

A másik a Tóth Gabival kötött házassága. Egyszerre mutatta őt toleránsnak számomra, és közben gondolkodásra is késztetett. Vajon, mit árul el egy emberről az, hogy tudta szeretni Tóth Gabit? Alárendelődő alkat? Nárci áldozat típus? Megondolatlan? vagy csak simán peches?
Nem kétlem, hogy vannak Gabinak jó tulajdonságai, mint minden embernek, de én azokból nem sokat láttam.
A másik kérdés Anna- Őt nagyon értékes embernek látom, már amennyi lejön a képernyőn keresztül. Kíváncsi vagyok mi lesz a kapcsolatukból.

Barbi? Ő melyik? Jolly csaja?

War of colours 2024.09.28. 18:15:37

@evacat: Már tudom, köszi. Barbi hogy érte el, hogy az első hajsza szavazásra ennyire megutálják? Igaz hogy melózom közben és nem 100%-ig figyelni, de nem értem. Lemaradtam arról, amikor a kiscsaj beszólt másoknak?

evacat 2024.09.28. 19:09:04

@War of colours:
Tilla: az alkoholizmusáról beszélt többször, itt most az egyik feladatnál ahol szeszesitalt
kellett inni, itt is részletesen emlitette.

Emese: légtornász eb-vb-ken indult nem is rossz eredményt ért el.

Barbi: talán az vele a legnagyobb baj, hogy túl sok, hangos, erőszakos, mindenképp nyerni akar, mindenkin átgázol. Mostanra már vagy fáradt, vagy észretért és kicsit visszavett. Kicsit.

evacat 2024.09.28. 19:16:20

@War of colours: egyébként ennek az évfolyamnak eléggé érdekes volt a kasztingja:
Sok versenyző érintett az alkohol és drogproblémákban:
Zámbó Krisztián mindkettő
Krausz - drog
Tilla - alkohol
Stohl - mindkettő
Guszti - drog
Emese - Anett - határeset ayahuasca

Furcsa.

War of colours 2024.09.28. 19:43:53

@evacat: ha ez társul egy olyan felhanggal, hogy hogyan éltem túl/szoktam le/változtattam az életemen, akkor akár még pozitív hozadéka is lehet a társadalomra nézve.
Egyébként lenyűgöző a "lexikális tudásod" celeb ügyben. <3 Mndig nagy támaszom vagy a homályos foltok tisztázásában.
Amúgy nem tudom, hogy rólam-e állít ki bizonyítványt vagy a mai Magyarországról, de szinte minden műsor vagy rá kell keresnem a szereplőkre, ismert emberekre vagy tőletek kell megkérdeznem. Régen valahogy jobban képben voltam...
MAnapség ,jó ha feléről, harmadáról tudom, hogy kicsoda.

kipcsak harcos 2024.09.28. 19:44:51

@evacat: tudod, van olyan amikor a 'nemcsinálás' lehet a baj. :)

kipcsak harcos 2024.09.28. 19:47:06

@War of colours: ilyen gyereksereglet nevelése azért elveszi az időt komolyabb dolgoktól. :)
Ne csodálkozz! :)

kipcsak harcos 2024.09.28. 19:47:43

meguntam az új avatarom :(

Tracero 2024.09.28. 19:49:56

Sziasztok Közösen Nézős Babák :D Aki nézi a sztárban sztárt, mai menü:
Oláh Gergő - Chris Brown
Vastag Tomi - Koós János
Shramek - Miley Cyrus
Tóth Gabi - Zalatnay Cini
Ádám - AWS
Pál Dénes - Szűcs Judit
Sipos Tomi - Zorán
PDP - Kaszás Attila
Oláh Ibolya - Psota Irén
Gubik Petra - Marics Petiéneknek az úristen című száma, amikor is kibaszom a tv-t a kertbe és hányok rá földet, mert azzal a fozstalicska számmal a világból ki lehet kergetni engemet.

evacat 2024.09.28. 19:50:30

@War of colours: ha nekem öt szép gyerekem lenne, én se tudnám kijaza Szuperák Barbi.
Örülj neki, hogy a te életedben nincs ezekre időd. :)))

Csak kérdezz bátran Gia vagy én állunk szolgálatodra.

evacat 2024.09.28. 19:52:39

@kipcsak harcos: ezt a pofát sem kedvelem, maradnék a disznófejű nagyúrnál.

evacat 2024.09.28. 19:56:03

@Tracero: ebből aki érdekel az PDP Kaszás Attila és Sramek bárkit ad elő.

A többi magyar /Zorán, Cini stb/ már mind többször legyalázott elóadó.

Az igaz, hogy az úristentől viszket a hátam, de Petrát igen kedvelem.

Igy aztán most nem nézem, hanem majd kilenc körül odalépek a tv2playra és
csak a prodokat megsasolom.

evacat 2024.09.28. 19:57:48

Chris Carter a hátborzongokat iró fazon.

kipcsak harcos 2024.09.28. 19:57:51

@evacat: neked viszont van egy csomó különleges macskád, van azokkal i elég gond. Én csak tudom. Én is résztulajdonosa voltam egy macskának. A vidéki nagymamám viszont etetett legalább 4-5 koldusmacskát plusz a saját bennalvó cicáját, aki örökletesen a Picike nevet kapta.

kipcsak harcos 2024.09.28. 20:00:52

@evacat: mondhatom, hogy elég óhajtanod? És lőn.
Fene az ízlésed. :)

War of colours 2024.09.28. 20:00:57

@kipcsak harcos: neeeeeeeeeeeee, úgy imádtam, hogy mindig szembejött velem ez az általam oly nagyra becsült ember, mikor ide beléptem. Mos kénytelen leszek háttérképnek betenni. ahhh nem hiszem el :D :D

evacat 2024.09.28. 20:01:02

@kipcsak harcos: Áááááá csak három van. Sajátok. Nem akkora feladat.
Viszont időm mint a tenger és sokat olvasok, mondhatnám netfüggő vagyok.

kipcsak harcos 2024.09.28. 20:02:31

@War of colours: tisztelőid hadát gyarapítom. :)

evacat 2024.09.28. 20:02:49

@kipcsak harcos: nem az izlés. A megszokás.
Ránézek és rögtön nem akarok vacsorázni, vagy az almás-diósból még egy
falatkát megenni :))

Köszönöm.

kipcsak harcos 2024.09.28. 20:04:13

@evacat: van még nála is undorítóbb, kéred?

evacat 2024.09.28. 20:05:14

@kipcsak harcos: nem. Van rá egy fogadásom, ki lenne. Őt inkább ne.

kipcsak harcos 2024.09.28. 20:06:34

@evacat: rosszul fogalmaztam: vannak.

War of colours 2024.09.28. 20:13:16

@Tracero: miattad belenézek, pont Hajós beszél, annyira kedvelem ezt a fickót, és PDP-t is :D

War of colours 2024.09.28. 20:14:45

Klaudia mindenkibe szerelmes volt :D :D

War of colours 2024.09.28. 20:17:17

Stohl hogy elérzékenyült...

GinaCsöcsePini 2024.09.28. 20:34:38

Jó estét és egyéb faszságok!

Lenne egy körkérdésem Árulókat nézőknek:

SZERINTED milyen hatása lenne, ha nekünk se mutatták volna meg, hogy kik a gyilkosok ?
(és persze menet közben se mutatnák őket, és a hangjukat is torzitanék amikor tanácskoznak) :
jobb lenne, rosszabb lenne, izgalmasabb lenne stb. stb.

B kérdés: HA NEM mutatnák a tanácskozásaikat se soha ?

GinaCsöcsePini 2024.09.28. 20:37:53

Ez a PDP tök jó! MI a fasznak csinál ez saját fos számokat saját fos zenekarral ?

kipcsak harcos 2024.09.28. 20:41:13

@War of colours: valóban, ne mondd már? (AMÚGY nagyon jól esett.) És kit tisztelsz bennem, netán az avataromat?

Tracero 2024.09.28. 20:55:26

ez az AWS utánzás jó lett :)
szerintem, nem fair ha ellenkező neműt kapnak utánozni. Az sosem lesz olyan jó, mintha azonos neműt kapnak.

Tracero 2024.09.28. 20:56:37

@GinaCsöcsePini: erről már beszélgettünk Vikcsiivel. Arra jutottunk, hogy lehet, hogy izgalmasabb lenne, ha a néző is csak tapogatózna, hogy ki lehet a gyilkos :)

Tracero 2024.09.28. 21:07:43

Tóth Gabi most ögész jó Szűcs Juditként. Szerintem :)

Tracero 2024.09.28. 21:08:22

@Tracero: faszt szűcs judit :D Cini...

War of colours 2024.09.28. 21:19:31

@kipcsak harcos: az avatarodat természetesen, a hit iránti elkötelezettségedet, a konzervatív értékrendet és vallásosságodat, amit néha megcsillogtatta XD :) úgy érzem, egyivásúak vagyunk XD

Tracero 2024.09.28. 21:22:11

@War of colours: igen :D és szuper hangja van amúgy. de nagyon ment neki a tánc is :D

evacat 2024.09.28. 21:26:01

Mindjárt utolérlek benneteket. Koós-Szüts-Cini nekem valahogy nem jöttek be.
PDP nagyon teccett, ma is.
Remélem mindjárt pakolják Srameket. Ő az én kedvencem.

kipcsak harcos 2024.09.28. 21:28:56

@War of colours: ebből szinte semmi sem igaz.
Sajnos?
Le vagyok lassulva. Csütörtök délután elraboltak és péntek hajnalban keveredtem haza. Azóta próbálom építeni magam.

War of colours 2024.09.28. 21:30:04

@kipcsak harcos: remélem, úgy érted, csajoztál... ;)

kipcsak harcos 2024.09.28. 21:35:11

@War of colours: is, belehajszolnak. Ki akarnak robbantani a hülye, nagyjából fél éve tartó búbánatomból. Volt egy rossz döntésem akkor. Aztán ez is így sült el.

kipcsak harcos 2024.09.28. 21:38:38

@War of colours: Ő már törölve, az opera bérletünkkel egyetemben.
Hogy emlékezhetsz ilyenre?

War of colours 2024.09.28. 21:40:03

@kipcsak harcos: elég emlékezetes kommentjeid voltak Ida idején :D :D

kipcsak harcos 2024.09.28. 21:46:42

@War of colours: dereng valami, de volt benne visszataszító, esetleg riasztó?
Mondta is a lány: nem jó ez, hogy ennyire kitárulkozol (azt tettem?), avagy szórakozol másokkal azzal, hogy teljesen másnak mutatod magad?

kipcsak harcos 2024.09.28. 21:48:59

@War of colours: hehe!!!!
Új időszámításom keletkezett: Ida előtt, Ida után. XD

War of colours 2024.09.28. 21:50:20

@kipcsak harcos: semmi olyan, ami ne férne el itt a blogon, ne aggódj :D

kipcsak harcos 2024.09.28. 21:53:15

@evacat: Te meg mit lopott idődet kiégett énekesek visszataszító ripacskodásaival?
Végül is, mindenkinek vannak ellökött, eltékozolt órái.

kipcsak harcos 2024.09.28. 21:57:46

@War of colours: nem is obszcenitásra, ilyesmire gondoltam, hanem arra, hogy mennyire tárulkoztam ki.
De nem akarlak feltartani. Nézd inkább a lepukkant énekesek ripacskodását a TV2-őn.

evacat 2024.09.28. 22:04:12

@kipcsak harcos:nézem, mert kell valami apropó, melynek mentén "hülye, nagyjából fél éve tartó búbánatos" harcosokkal cserélhetek rögeszmét. :))

War of colours 2024.09.28. 22:05:53

@kipcsak harcos: nem tárulkoztál ki jobban, mint ahogy néhányunk szokott.

kipcsak harcos 2024.09.28. 22:34:39

@evacat: nekem az nincs, mármint rögeszmém, gondolom.

kipcsak harcos 2024.09.28. 22:37:56

@War of colours: ki szokott ilyet tenni?
Költői kérdés volt.

kipcsak harcos 2024.09.28. 22:42:37

@evacat: nagyon kell könyörögnöd aziránt, hogy több tettestársad is bocsánatot nyerjen, amiért belenéztem a TV2 műsorba. :P

evacat 2024.09.28. 22:44:51

@kipcsak harcos: hát akkor tényleg nagyon padlót foghattál, ha már belenéztél.
De hidd el ezután már csak jobb jöhet.

War of colours 2024.09.28. 22:50:09

@kipcsak harcos: igazából úgy értettem, hogy semmi komolyat nem "nyilatkoztattál ki". Szóval nyugalom.

kipcsak harcos 2024.09.28. 22:52:10

@evacat: az(u)tán még mindig itt vagyok, meg ott. Tudod csak azért, mert verseny van.
Én simán vesztek blackjack-ben is sokat, abban a hitben: lesz ez jobb is. :)

kipcsak harcos 2024.09.28. 22:54:12

@War of colours: azért a "semmi" rögződött?
Akkor mitől maradt meg?

kipcsak harcos 2024.09.28. 23:04:27

@evacat: @War of colours: lányok, ezt sohasem fogom megbocsátani nektek, TV2 ???

War of colours 2024.09.28. 23:09:18

@kipcsak harcos: nem baj, ha az ember kifeszegeti a saját buborékja határait ;)

Én nézek/hallgatok a Hír tv-n több műsort is (Bayer show, Komment, Csörte) nem árt, ha az ember képben van és megismeri, mit nem szeret :D :D

"Akkor mitől maradt meg?" - vicces voltál berúgva :D :D :D

kipcsak harcos 2024.09.28. 23:19:17

@War of colours: ennyi maradt meg az egészből: "vicces voltál berúgva" :D
Akkori, zavaros emlékeimből annyi maradt meg számomra, egyáltalán nem volt jellemző rám a részeges össze-vissza hablatyolás. Szerintem inkább a szórakoztatni vágyás dominált, és ebben akkori partnerem is partner volt.

evacat 2024.09.28. 23:20:23

@War of colours: @kipcsak harcos: egyébként én ezt nem értem, miért ne lehetne tv2-t
nézni?
Bevallom nektek, én a YT-on megnézem a Mandinert is, meg a Gulyáságyut is, meg a
Heteket is, meg a Partizánt is, ha érdekel a téma. Aztán majd én eldöntöm, hogy mi az
én véleményem.
De attól önmagában, hogy meghallgatom, még nem leszek se fideszes, se ellenzéki,
én Evacat maradok.

War of colours 2024.09.28. 23:23:55

@evacat: tökéletesen egyetértek. :) szeretem magam kialakítani amit gondolok, és ehhez muszáj a többféle nézőpont.

kipcsak harcos 2024.09.28. 23:26:09

@evacat: a betyárját, hogy kikérted magadnak!
Ebben valahogy rejtve volt, hogy magad is szégyelled. XD
De nem kell, mert itt mi nem firtattuk az eltévelyedett ízlésed. XD
Egyáltalán nem, ilyen előfordul. XD

War of colours 2024.09.28. 23:27:22

@kipcsak harcos: nagyon szórakoztató voltál, és partnered is az volt. SZóval elértétek a célotokat, ráadásul szerethetően voltatok szórakoztatóak , nem is értem, mi a gond most.
Ha félreérthető voltam bocs, én csak annyit akartam írni, hogy kedveltem azokat a hozzászólásokat, szurkoltam nektek Idával, és sajnáltam, amikor vége lett. Azt hittem, fél éve történt, de ezek szerint régebbi sztori volt én meg már szenilis vagyok. :D :)

evacat 2024.09.28. 23:27:40

@War of colours: tudtam, hogy veled egy lesz az ekg-nk!!!

kipcsak harcos 2024.09.28. 23:29:17

@evacat: az én szarkazmusom leküzdhetetlen, messze nem ellened irányul.
Sztoikus vagyok-e?

War of colours 2024.09.28. 23:31:30

@evacat: amúgy Mandínert csak most néztem a napokban (csak olvasni szoktam) amikor az ORbán Balázs féle, az év legnagyobb politikai óngólját meg akartam nézni.
Tanulságos és egyben rémisztő volt.

kipcsak harcos 2024.09.28. 23:33:18

@War of colours: a szenilitás jó szó. Legközelebb majd én is ezt fogok mondani elmehanyatlás helyett.

kipcsak harcos 2024.09.28. 23:45:31

@War of colours: nagyon NEM köszönöm ezt. Ki gondolta volna, hogy egy ártatlan ízlésbeli polémiában, evacattal folytatott diskurzusunkban ezt váltotta ki belőled?
Végül is mindegy.

kipcsak harcos 2024.09.28. 23:46:40

Gyönyörű, piniztem. :D

evacat 2024.09.28. 23:53:12

@kipcsak harcos: látjátok, ezt - is - imádom a blogban.

Kipcsak pinizett!

Ezt a mondatot, ha valaki olvassa, nem is érti, hogy milyen nyelven irődott.
Csak mi tizen-huszan értjük mit jelent, nekünk természetes.

kipcsak harcos 2024.09.28. 23:57:19

@evacat: én elég gyakran pinizek, amit többnyire meg is bánok.
Épp most tolta az orromra WoC az egyiket.

Gia 2024.09.28. 23:57:31

De kár,hogy a Pál Dénes kiesett..

kipcsak harcos 2024.09.28. 23:59:18

@Gia: le vagyok sújtva, ki az?

evacat 2024.09.29. 00:00:05

@Gia: kár érte. A saját évadában nagyon kedveltem. Most valahogy nem volt olyan átütő,
talán az igazán neki fekvő elóadókat már kivégezte.

evacat 2024.09.29. 00:05:52

@kipcsak harcos: mintha az uramat hallanám.

Netel és hangosan kommentálja:
Dér Heni megölte Szorcsik Vikit.

De kijaza Dér Heni és mi baja volt Viktóriával?

kipcsak harcos 2024.09.29. 00:14:31

@evacat: hidd el nekem, nem törekszem urad babérjaira, de némi áthallás van, ha van.
És aztán feledkezzünk meg az uram "szójátékról". :D

War of colours 2024.09.29. 00:15:14

@kipcsak harcos: én csak egy kedves virtuális puszit nyomtam az orrodra semmi mást. Ne láss bele se többet se kevesebbet. ;)

kipcsak harcos 2024.09.29. 00:16:52

@War of colours: mióta küzdőm a felejtéssel, aztán paff!

kipcsak harcos 2024.09.29. 00:18:48

@War of colours: 'azta'! :D
Mintha egy lenne a gyékény, amin árulunk.

evacat 2024.09.29. 00:22:43

Most kukkolok az órára, már ma van, aludnom kellene.
Álmodjatok ti is szépet.

kipcsak harcos 2024.09.29. 00:32:23

@War of colours: tehát arra gondolsz, hogy esélytelen kapaszkodó vagyok, aki beismerten nulla gyermekkel vagyok több foci-kupával rendelkező (álljon itt: Nagykovácsi Gyermekkupa, többszörös középiskolás legjobb/legjobban kinéző labdarúgója).
Szép évek voltak.

kipcsak harcos 2024.09.29. 00:33:44

@evacat: @War of colours: akkor ezt felejtsétek is, amit írtam.
süti beállítások módosítása