2024. február 18. 13:59 - Fálki

zzzzzzzz

2022 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr5718328297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VV12Vikcsii 2024.03.07. 23:32:06

@kipcsak harcos: "engem nem bosszant a szarkazmusod"
A hozzám hasonló szarkasztikus alakok abba a nehézségbe ütköznek, hogy a környezetük néha nem tudja eldönteni, hogy mikor viccelnek és mikor nem.
Amit írtam, azt komolyan gondolom. Tehát te, Soge, Traci, WOC és Rókatündérke tökéletesek vagytok az én szememben <3
Olvasom, hogy idén is elérkeztünk az előnévnapi időszakodhoz :D Király, majd bulizz helyettem is :) Idáról meg majd számolj be, ha lesz kedved :D

KékCsöcsűPini 2024.03.07. 23:37:54

@kipcsak harcos: Nem az, hanem főnév. Mondok rá egy konkrét példát :
motoszkál ===> motoszkálás ez utóbbi (is) főnév. Erre konkrétan is rá tudsz keresni

mellléknévi igenév a "piniző" lenne vagy a "pinizett" mint "tele pinizett" blog

KékCsöcsűPini 2024.03.07. 23:44:36

@kipcsak harcos: Lehet hogy félreérthetően fogalmaztam az előbb, ponotsítva ezt akartam írni:

Egyébiránt @kipcsak harcos-hoz csatlakozom afeletti szomorúságomban, hogy erősen elfogultnak látom TRACEROT Vikcsi irányában:(

De el kell fogadnom Őt (mármint Tracerot) így is! Hangsúlyozom: ŐT! és csak őt!

kipcsak harcos 2024.03.07. 23:45:39

@VV12Vikcsii: Idáról pedig semmikép, magánügy. Egyébként érdekel egy szinte tökéletes nőről a véleményem? Szerintem nem osztom meg veled.
Vedd már észre, ez az iménti kijelentésem csakis a lányok bevonzására szolgált.

kipcsak harcos 2024.03.07. 23:50:38

@KékCsöcsűPini: engem valójában nem érdekelnek a nyelvtani finomságok, hanem inkább az, hogy elragadta tőlünk Tracit XDDDDD :DDD

KékCsöcsűPini 2024.03.07. 23:52:49

@kipcsak harcos: NA ez utóbbiban teljesen egyetértünk! Csak én nem mosolygok a végén...

kipcsak harcos 2024.03.08. 00:18:36

@KékCsöcsűPini: ez most egyfajta szarkazmus?
Mindegy, én most Cérnára hajtok, vagy hogy is :D
Egyelőre még kelletlenkedik :D

VV12Vikcsii 2024.03.08. 00:19:52

@sogeking: Köszi, hogy ezt megfogalmaztad, én most nem lettem volna képes ilyen szépen ebben a feszült hangulatban.
Hasonlóan gondolom. Nyílván a saját felelősségémet kisebb mértékben látom, mint mások, elfogult vagyok.
Kb. szeptember-októberben kezdődött az egész. Ha ezt az időszakot nézzük, akkor Evacat-tel szemben valóban túllőtem a célon párszor. Ezt elismerem, neki pl. megengedném, hogy ha személyesen találkoznánk egyszer, akkor lekeverjen nekem egy pofont.
Aztán vannak olyan személyek is, akiknek az esetében közös felelősség volt szerintem a kialakult helyzet.
Illetve olyanok is, akiknél egyáltalán nem én voltam a kezdeményező (Nyuszó, Pini) szerintem.
Kb. novembertől kezdve óvatosan kellett volna fogalmaznom, mert szerintem a legkisebb dolgokra is ugrottak azok, akik nem kedveltek, amikre normálisan vagy nem válaszoltam (esetleg viccel elütöttem).
Januárban telt be nálam a pohár, s ekkortól kezdve válaszolok nem túl elegánsan, mert úgy éreztem, hogy a békítőszándék, amivel nyitottam egyesek felé, nem talált viszonzásul, s helyette inkább ők kezdeményezték a konfliktushelyzeteket.
Persze ez csak egy szociopata saját nézőpontja. Most így látom, később lehet már máshogy.

kipcsak harcos 2024.03.08. 00:22:03

@kipcsak harcos: de szemét vagy! :D
Tudod, hogy reagál rá., szinte tüstént! XD

kipcsak harcos 2024.03.08. 00:29:55

@KékCsöcsűPini: na bazz, ismét egy önostorázás Vikcsitől.
Nem hiányzik ez, szerintem.
@VV12Vikcsii: miért csinálod?

kipcsak harcos 2024.03.08. 00:38:23

@VV12Vikcsii: ha lekoccolnál az újabb territóriumomról , akkor még elnézném :D

VV12Vikcsii 2024.03.08. 00:38:56

@kipcsak harcos: Nem csak magam ostoroztam benne, másokat is :)
Tracerót meg nem ragadtam el tőletek, a valentinnapidalversenyig a közösnézések aktív résztvevője volt, pár részt leszámítva (de régen is volt olyan, hogy nem tudott mindig jönni)

kipcsak harcos 2024.03.08. 00:42:53

@VV12Vikcsii: ugyan, kevés vagy ehhez, bár azóta is sírni tudnék, én úgy éreztem :(

Cérnahuszár 2024.03.08. 01:41:07

@War of colours: csaxólok hogy ne rontsd az asszony bizniszét

The most expensive camel in Sheikh Hamdan's lot, a 10 million dirham ($2.72 million USD) female, is also the most expensive camel in the world.

ebből 9, eszedbe ne jusson turbo diétázni
ha már tracero nem hozott nekem kutyát az olaszoktól

Cérnahuszár 2024.03.08. 01:48:23

@kipcsak harcos: ja hogy nekem kéne írni
ennyi hóhányáson érdemes snowboardozni

www.kepfeltoltes.eu/images/2024/03/08/705darth.8.jpg

Tracero 2024.03.08. 06:59:36

@Cérnahuszár: basszus...milyen kutyát ígértem? :D
Jók ezek a Darth Maul képek :D bírtam ezt a karaktert. Mindig összeszartam magam, ha megjelent a kis 2 hegyű villámló botjával :D

Tracero 2024.03.08. 07:12:01

Na, az az igazság, hogy békét szeretnék, mert már megbántam, hogy a vulkánozásommal elbatytam mindent (csakhogy én is önostorozzak). Magamba szálltam. reseteltem, hogy hogy lehetne az ilyesmit elkerülni a továbbikban :) mert fontos nekem ez a közösség :) én speciel sokszor éreztem, hogy 2 tűz közé kerültem, mert mindkét oldalon vannak emberek, akiket nagyon-nagyon kedvelek és hiányozna a társaságuk.
Mivel a Valentinnapidalverseny volt a gyújtópont, ezért kivesszük a képből :D
Mivel szuper pályázatok születtek, ezért nem akarnám csak úgy lángra gyújtani, ezért azt javaslom, hogy a Waldorf rendszerű óvoda, búgócsiga csoportban használt pontozás lenne ezen a pályán :)
Azaz, ha valaki jól tippel az vagy pillangót vagy katicabogarat, virgácsos pelikánt vagy storm toopert. Mindenki mást, így egymássá nem konvertálható :D
És minden részvevő nyertes :D

Cérnahuszár 2024.03.08. 07:38:23

@Tracero: a vulkánkereső kutya, aminek a plussz skillje még a szarvasgomba keresés
meg volt még a teverészvény ötletem, ugye mekkora biznisz lett volna?

azóta is üzleti tárgyalásokra járok

www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=858darth.20.jpg

Tracero 2024.03.08. 07:56:41

@Cérnahuszár: pff...ennek a villámlóbotnak csak 1 vége van? :D
hát, bocs a kutyát. majd szerzek több skillel rendelkezőt :)

random tény: a teveszépségversenyre botoxolják a tevéket :D

"Az ott a teve" közepesen malac vicc mindenkinek megvan, ugye? :)

Cérnahuszár 2024.03.08. 08:04:35

@Tracero: 2
a másik vége ahol megfogom
kénytelen vagyok, mert az első tárgyalásaimon furcsállkodva néztek hogy a golflabda miért kacsázik a füvön

kell egy coming out, én nem játszom, mert kiadtam 3 félnek a titkom
elengedtem sajnos

Tracero 2024.03.08. 08:19:18

@Cérnahuszár: három félnek is? Akkor az másfél :P :D
Rendben van :) a részvételért jutalmad egy virgácsos, afrikai gőtehal, egy virgácsos pillangócska meg egy 2virgácsos darth maul :)
...és, természetesen, győztes vagy, mert játszottál :D
Szeretettel gratulálok :) ;*

War of colours 2024.03.08. 08:53:57

@Cérnahuszár: "csaxólok hogy ne rontsd az asszony bizniszét" hű, meggyőztél, akkor a columbiai nagykövet alul árazott és meg kell becsülnöm Heverőt, mint virtuális férjemet :D :D

"mert kiadtam 3 félnek a titkom" - naná hogy nem vagyok köztük.... :P és persze továbbra is vakon vagyok, mint, aki arccal beleesett a fickó fejébe, akiről a képeket küldöd :D :D :D

@Tracero: "És minden részvevő nyertes :D"- Ámen Sister! Zárjuk le ezt az egészet azzal, hogy átmegyünk a másikba ;)

hereverő heverő 2024.03.08. 09:47:52

@VV12Vikcsii: Igen. Így.

És akkor én most békejobbot nyújtok neked, és hogy lásd hogy nem gyűlöllek, amennyiben igényt tartasz rá ezennel felajánlok neked egy privát kommunikációs tréninget tőlem: emailben kielemzem veled azokat a pontokat az eddigi kommentjeidben amik itt sokaknál kiverték a biztosítékot - hogy ne fuss bele többet ilyenbe. Ezt most légyszives ne vedd sértésnek, komolyan segítségnek szánom, és egyáltalán nem fogok megsértődni ha azt mondod hogy kenjem a hajamra.

KékCsöcsűPini 2024.03.08. 12:43:29

@hereverő heverő: Én nem nyújtok neki békejobbot!

Imádok gyűlölködni és fogok is még remélem! (Én ellenséges vagyok, de nem rejtett!:)

KékCsöcsűPini 2024.03.08. 12:44:30

@War of colours: EZt olvastam elsőre Tőled:

"vakon vagyok, mint, aki arccal beleesett a fickó tejébe, akiről a képeket küldöd :D :D :D"

röhögtem is rajta egy nagyot, de aztán rájöttem, hogy nem is ezt írtad ! :XD

VV12Vikcsii 2024.03.08. 13:44:55

@hereverő heverő: Rendben, elfogadom, és én is nyújtom a kezem.
Elküldheted az említett levelet, ha van kedved hozzá.

hereverő heverő 2024.03.08. 14:02:51

@VV12Vikcsii: Hétfőn ha nem baj, addig nem igazán lesz időm összehozni

hereverő heverő 2024.03.08. 14:04:53

@KékCsöcsűPini: Dede, csak legyen a békejobbodon boxkesztyű :D

kipcsak harcos 2024.03.08. 16:45:37

A mindenit, volt itt harc tegnap :D
Nekem homályba veszett, visszaolvasásban vagyok.
Pini, fenntartom a pinizés melléknévi igenév.
Cérna, én nem azt írtam, hogy neked kell ismét "rám írni", hanem azt "fogalmazásban vagyok".
És ez komoly, mert azt vettem le rólad, hogy te is egy mimóza lélek vagy. És itt nincs semmilyen felmentő szmájli, mert komolyan gondolom.

kipcsak harcos 2024.03.08. 16:50:16

@hereverő heverő: @VV12Vikcsii: ezt ne tegyétek, mert Pini cimborám szerint is sava-borsa az ilyen villongás a blog életében XD
És most elkussolok, mert várom Cérna privijét XD

Cérnahuszár 2024.03.08. 17:19:18

@kipcsak harcos: semmi gond, tudok róla hogy az vagyok :)
főleg extrovertáltaknak
privi nincs, már korábban leirtam amit akartam
őőő
hátakkor
kisnyul

War of colours 2024.03.08. 17:39:04

@kipcsak harcos: ide figyelj, te csapodár méhecske, én nem megyek olyan gazdához, aki több rabszolga vasat is tart a tūzben. :D

Ezennel felmentelek korábbi kijelentéseid terhe alól. :) És maradok közös kislányunk édesanyja, de a rabszolga poziciót köszönettel visszautasítom. Nem mintha a rabszolgáknak lett volna valaha ilyen lehetőségük.XD :D :D

Ama említett leányka... :)

kepkuldes.com/image/PV414i

www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=546IMG_20240307_221611.jpg

KékCsöcsűPini 2024.03.08. 18:05:54

@kipcsak harcos: Drága Testvérem!

A "pinizés" főnév ! A kérdés csak az, hogyan tudnánk eldönteni....
Én ugyan már bizonyítottam, de Te nem hiszel nekem....

Mit tegyünk ?

kipcsak harcos 2024.03.08. 19:12:12

@Cérnahuszár: akkor a telefonom hülyéskedett, ami azt írta nekem, hogy SMS-ben válaszoljak neked?
Mindegy, egyébként is buktad az operai páholyomban való szereplésed.
Csak kihoztad belőlem a rejtőző ördögöt. :P
A "válaszlevelem" egyébként a fogalmazási stádiumból átesett az átszerkesztés stádiumába, aztán pedig ezt most buktad, nagy sajnálatomra :(

kipcsak harcos 2024.03.08. 19:22:13

@Cérnahuszár: basky, már megint figyelmetlen voltam :(
Jössz Te még az én elhalasztott privimbe, annál is inkább, mert érzed, hogy én introvertált vagyok :D
És olthatatlan vágy ég benned, hogy kifürkéssz. :D

@War of colours: a "rabszolga pozíciót visszautasítom"
Nem tudod miről mondasz le. XD

kipcsak harcos 2024.03.08. 19:32:12

@hereverő heverő: én benne lennék, ha valami nem elképesztő helyet javasoltok.
Én buktam már "rám író" lányokat, hogy Pécs!!!???, mi van? Azóta is verem fejemet a falba, mennyire hülye voltam. Egy idétlen felhívásomra , ami komolytalan volt, egyből küldött egész alakos fotót. Ugyan valami olyasmire is célzott, hogy jelenlegi kapcsolata egy birkózó. Most ki érti ezt? XD

kipcsak harcos 2024.03.08. 19:41:46

@War of colours: ne csináld már :tantrum:
Legutóbbi, lányunk (csak rajongott férjed meg ne tudja) sétáltatása után mekkorát nőt?
XD

Cérnahuszár 2024.03.08. 19:47:44

@kipcsak harcos: hahaha, introvertált :DDD

"És olthatatlan vágy ég benned, hogy kifürkéssz. :D
"és ha ezzel már készen vagyok?

kipcsak harcos 2024.03.08. 19:52:01

@Cérnahuszár: hahó, itt vagyok! :D
www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
És egyik himnuszom:
www.youtube.com/watch?v=0mH23CAV7jE
És, hogy Soge se maradjon ki XD
www.youtube.com/watch?v=lAhHNCfA7NI
Cérna, az operát azért buktuk, mert én egy kapcsolatot felszámolni (Idáról beszélek) úgy szoktam, hogy minden hidat felégetek magunk után, több kevesebb sikerrel :(

hereverő heverő 2024.03.08. 19:55:45

@Cérnahuszár:

Nagy lett volna a tudósnak
Az ő tudománya,
De mi haszna, ha kevés volt
A vágott dohánya.
Könyvet irt a bölcseségről
- S hajna!
Akkor esett ez a bolond
História rajta.

Nem szeretett ez a tudós
Semmit a világon,
Járt legyen bár égen-földön,
Két avagy négy lábon:
De a kendermagos cicát
- S hajna!
Éktelenül megszerette,
Majdhogy fel nem falta.

Szolgája is volt; a háznak
Ez viselte gondját,
Hogy lába ne keljen és a
Szelek el ne hordják.
Hű cseléd volt félig-meddig,
- S hajna!
Koplalás lőn este reggel
Bőséges jutalma.

Máskülönben ment a dolga
A kedves cicának :
A reggelin gazdájával
Ketten osztozának.
Búsan nézte ezt a szolga
- S hajna!
Fél zsemlére, pohár téjre
Nagyokat sohajta.

Mert tudósunk a magáét
Ha fölreggelizte:
Felét a cicának adni
Volt a szolga tiszte.
Úriasan élt a macska,
- S hajna!
Csak nem akart, csak nem akart
Meglátszani rajta.

"Hé... izé... mi baja lehet
Annak az állatnak?
Szőre borzas, csontja zörgős,
Szédelegve ballag."
"Jaj, uram, hát a sok éhség! -
- S hajna!
Kétszereznők csak a tartást;
Mindjárt lábra kapna."

S az napságtól itce tej járt,
Kapott egész zsemlét:
A tudós csak lesi, várja
Hogy ha nekitelnék.
De a macska nem üdűlt fel,
- S hajna!
Elfogyott a fogyó holddal,
Sarlóvá hajolva.

Kendermagos szegény cica
Nyavalyába esvén,
Fölvette a néhai nevet
Egy szép őszi estvén.
"Átszellemült kedves állat
- S hajna!
Falatom megosztom vele
Mégis meg van halva!"

"Mi tagadás" - mond a szolga,
"A cicus nem vétett:
Én evém meg ő helyette
Reggel az ebédet.
Mondtam, menjen egérfogni,
- S hajna!
Nem tanyáz ám ott egér, hol
Üres minden kamra."

Nagy volt, mondok, a tudósnak
Az ő tudománya,
De mi haszna! Kevés hozzá
A vágott dohánya.
Könyvet irt a bölcseségről
- S hajna!
Ilyen ápró dőreségek
Gyakran estek rajta.

Cérnahuszár 2024.03.08. 19:58:00

@kipcsak harcos: ez meglep
azt hittem a páholyodról sose mondanál le

kipcsak harcos 2024.03.08. 20:07:21

@Cérnahuszár: arról, ha nehezen is lemondtam, elajándékoztam bérletem egy cimborámnak.
Bár jó "vadászterület" volt. Képzeld, ahogy Idával vonultunk az egy élmény volt :D
A meglehetősen kivénhedt pasik gusztálták Idámat, én meg az ő fiatalabb kiadású nőjeiket.
Aztán ebből mindig veszekedés támadt, de ez jó volt így. XD
Basky, most emlékeket ébresztettél. :D

kipcsak harcos 2024.03.08. 20:10:11

@hereverő heverő: Te pedig ne fondorkodjál "itten" :D
Manapság és újabban én törekszem Cérna meghódítására, ha úgy tetszik kisajátítására. XD

Tracero 2024.03.08. 20:20:59

@hereverő heverő: részvétem :( nagyon, nagyon sajnálom :(

kipcsak harcos 2024.03.08. 20:31:58

@Cérnahuszár: ""És olthatatlan vágy ég benned, hogy kifürkéssz. :D"
"és ha ezzel már készen vagyok? "
Ez azt jelenti, fürkésszelek, mert nyitott vagy rá? Itt egy pirulós és hihetetlenkedő szmájliözönt kapsz "jutalmul".
:o :"> :$
És még egy szintén általam "elbukott lány" kedvencét linkelem. Miért feszegeted Cérnácska a meglévő bánataimat?
www.youtube.com/watch?v=QvHTnRmwGwY&list=RDQvHTnRmwGwY&start_radio=1&rv=0mH23CAV7jE
A rohadt életbe, vele (is) nagyon paraszt voltam. :(

kipcsak harcos 2024.03.08. 20:54:29

@hereverő heverő: ne ékeskedjél már Arany Jánossal, mert a kevésbé tájékozottak még be is ugranak neked XD
És el a kezeddel Cérnától (basky, alig jutott eszembe a neve, bocsi Cérna, én már csak ilyen vagyok, nem tehetek róla XD ).
Cérnácska, mindegy, aztán majd megy az átszerkesztett levelem ahogy újragondoltam.
Mert az ugyanis nem egy fogalmazvány, hanem egy átgondolt levél.

Cérnahuszár 2024.03.08. 20:55:28

@kipcsak harcos: küld csak, és nézd meg a privimet

kipcsak harcos 2024.03.08. 21:07:52

@Cérnahuszár: már megint "lepriviztél"?
Én alázom orvosaim, hogy ne zaklassanak SMS-ekkel. Talán már írtam is neked, a magam szószátyár módján :P
Viszont, ha az imént megtagadtál volna az SMS küldésedet illetően. :P

kipcsak harcos 2024.03.08. 21:12:08

@Cérnahuszár: ahogy írtam is, átszerkesztés alatt áll.
Nem akarok egy elhamarkodott levelet írni.

kipcsak harcos 2024.03.08. 21:32:01

@War of colours: "ide figyelj, te csapodár méhecske, én nem megyek olyan gazdához, aki több rabszolga vasat is tart a tūzben. :D
Ezennel felmentelek korábbi kijelentéseid terhe alól. :) És maradok közös kislányunk édesanyja, de a rabszolga poziciót köszönettel visszautasítom. Nem mintha a rabszolgáknak lett volna valaha ilyen lehetőségük.XD :D :D
A mindenit!
Ne akadj már ki ennyire, főleg arra eszmélve, én újabban Cérnát környékezem XD
Van ez így. Jelenleg Cérna a nyerő, bár ezt jelenleg annyira nem értékeli. De tudom, ellenállhatatlan vagyok, vagy mi is. Még küzd XD

kipcsak harcos 2024.03.08. 21:38:59

@Cérnahuszár: ahogy már elkeseregtem neked, nem vagyok egy telefonos SMS olvasó, főleg nem író :(
Basky, alig úszta meg telefonom a padlón végzését, amikor kiküzdöttem a válasz SMS néhány szavát :D

kipcsak harcos 2024.03.08. 21:42:25

@Cérnahuszár: merjem?
Szerintem nem leszek boldog tőle, avagy?

kipcsak harcos 2024.03.08. 21:51:04

@Cérnahuszár: ahogy már írtam neked, itt a blogon, tartok tőled :(
Mit próbáljak meg?

Cérnahuszár 2024.03.08. 21:53:20

@kipcsak harcos: légyszi olvasd el a privát emilemet

kipcsak harcos 2024.03.08. 21:53:55

Táncolni tudsz-e?
Egy balatonfüredi tánchoz mit szólnál?
www.youtube.com/watch?v=VVSrYMgxbKE

kipcsak harcos 2024.03.08. 21:55:21

@Cérnahuszár: majd elolvasom, ha elvesztem a bátortalanságom :)
Nagyon ledorongolsz benne?

kipcsak harcos 2024.03.08. 21:58:09

@Cérnahuszár: csak kiprovokáltam belőled azt, hogy emaelekkel zaklatsz, amit tagadtál XD

Cérnahuszár 2024.03.08. 21:58:32

@kipcsak harcos: nem
az csak egyszer volt, amit azóta is szörnyen restellek

kipcsak harcos 2024.03.08. 22:02:11

Aztán meg ez is:
www.youtube.com/watch?v=QIxiXte1j-Y
És még nem olvastam privát leveled :D
Talán jobb is? :D

kipcsak harcos 2024.03.08. 22:10:30

@Cérnahuszár: az őszinte megnyilvánulásod nem kell restelni.
Vonzódsz hozzám, ennyi!
Miért kellene letagadnod?
Írjam neked milyen vagyok valójában?
Sikítva menekülnél. :D
Basky, mit írhattál az újabb prividben?
Én azért ismét megkockáztatom, és talán visszakérem barátomtól az opera bérletemet. Most sincs szmájli.
www.youtube.com/watch?v=QIxiXte1j-Y

kipcsak harcos 2024.03.08. 22:30:29

Ezt a zenét pedig Woc kapja, aki megtagadott, kicsapongónak vagy minek nevezett, de az iránta való vonzódásom töretlen, és köszönöm a kislányunkról küldött fotókat :)
Olthatatlan rajongásom jeleként fogadd tőlem:
www.youtube.com/watch?v=eiDiKwbGfIY

kipcsak harcos 2024.03.08. 22:41:32

@Cérnahuszár: mit restellsz azon?
Hiszen, ti lányok átestek ezen. XD
Én már csak tudom! XD
Cérna, Te is is itt szégyenkezel nekem! XD
És még mindig nem vetem a bátorságot, hogy elolvassam a legújabb prividet.
És akkor elment, bátorkodtam egy enterrel :(

kipcsak harcos 2024.03.08. 23:41:26

@Cérnahuszár: nem kell ezt, olvastam. Miért kellene tagadnod az ott is kifejtett vonzódásod irántam?
Kiszolgágáltattalakoáattalak, én már csak ilyen vagyok.

kipcsak harcos 2024.03.08. 23:43:41

@Cérnahuszár: és itt le is álltam, mert miért ne?

kipcsak harcos 2024.03.09. 11:38:34

@Cérnahuszár: és akkor - visszaolvasva - nem tudtam túllépni, eltérni parasztos mivoltomtól :(
Van egy újabb leveled?

kipcsak harcos 2024.03.09. 11:44:25

@Cérnahuszár:
"nem, az csak egyszer volt, amit azóta is szörnyen restellek"
és akkor meg még ez is :
@kipcsak harcos: légyszi olvasd el a privát emilemet
Akkor most mihez tartsam magam(at)?

KékCsöcsűPini 2024.03.09. 15:45:39

@Cérnahuszár: Jó ez a kép a nyóc-keres neppercsávóról! Valahonnan olyan ismerős......

kipcsak harcos 2024.03.09. 16:56:01

@Cérnahuszár: levelem még mindig átszerkesztés alatt van.
Egy átfésülés, az oda nem illő dolgok kitörlése után azon kaptam magam, hogy csak a megszólítás és az aláírás maradt a levélből XD
Elolvastam az ÚJABB prividet is. Egyelőre csak ennyit, mert a takarító csajnak útjában vagyok, kiutál a szobából.

kipcsak harcos 2024.03.09. 17:31:54

@Cérnahuszár: ha Idáról letudtam mondani, mit nekem egy páholy?

@KékCsöcsűPini: én tudok neked ennél is elborzasztóbb fotót küldeni.
www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=222Orb_n_csal_d_a_p_p_val.jpg

KékCsöcsűPini 2024.03.09. 18:00:29

@kipcsak harcos: Ezt ismerem! Ennek az a története, hogy a család kihívta a fehér ruhás ördögűzőt a családfőhöz, de nem tudta kiszedni belőle, sőt annyira lemerítette, hogy már járni se tud szegényem !

kipcsak harcos 2024.03.09. 20:22:40

@KékCsöcsűPini: rossz nézőpontod van :D
Ez a kép ékes példája, ha figyelmesen megnézed a felvonultatott gyerekeket az atavizmusra. Tiszta C-k.

kipcsak harcos 2024.03.09. 21:41:22

@Cérnahuszár: az opera miatt megsértődtél, a balatonfüredi invitálásomra pedig egyszerűen nem is reagáltál ;(

Cérnahuszár 2024.03.09. 21:54:34

@kipcsak harcos: dehogy sértődtem, csak lefoglal hogy válogassak a fekete köpenyek közül, az slankít
balatonfüred-nagyon jól táncolok, nem fogod megbánni

media1.tenor.com/m/wz_dsD0SdXoAAAAd/mr-bean-rowan-atkinson.gif

kipcsak harcos 2024.03.09. 22:13:04

@Cérnahuszár: ezzel a táncos linkkel meg is győztél :D
(A fennen hangoztatott "nemprivizek" ellenére az újabb bizalmas prividet elolvastam, miután megfegyelmeztem a telefonomat. Még pin kódot is kért a szemét az újraindításhoz. Annyira kuka volt szegény, hogy már meg is könnyebbültem, mehet bosszantóm a szemétbe. )
Akkor most már az Isten sem ment meg engem az opera-látogatásunktól és még Balatonfüredre is megyünk?
XD

kipcsak harcos 2024.03.09. 22:18:05

@Cérnahuszár: ugyan egyszer már leírtam itt, hogy én a nőket egyben nézem és nem a darázsderék a legfontosabb számomra.

kipcsak harcos 2024.03.09. 22:26:34

@Cérnahuszár: igaz, szó mi szó, volt Idám azzal is rendelkezett, rendelkezik :(

Cérnahuszár 2024.03.09. 22:31:32

@kipcsak harcos: ha ilyen tempoban haladunk, még közös vacsora is lesz
elszaladtam venni carolina reapert

www.kepfeltoltes.eu/images/2024/03/09/579darth.4.jpg

kipcsak harcos 2024.03.09. 22:34:32

@Cérnahuszár: és akkor az udvarlási próbálkozásom ezennel be is fejeztem. Még arra sem méltatsz, hogy írnád, ne erőlködjek XDDD

kipcsak harcos 2024.03.09. 22:37:51

@Cérnahuszár: az ilyen képekkel el akarsz rettenteni?

kipcsak harcos 2024.03.09. 22:41:12

@Cérnahuszár: Te is állandó képrejtvény-megfejtést kapsz?
Nekem már nincs olyan kommentem ami előtt ne kellene átesnem a vizsgálaton :(

kipcsak harcos 2024.03.09. 22:43:37

Most már fel is adom, nagyon bosszantó :(

kipcsak harcos 2024.03.11. 16:44:18

@War of colours: "ide figyelj, te csapodár méhecske, én nem megyek olyan gazdához, aki több rabszolga vasat is tart a tūzben. :D "
"És maradok közös kislányunk édesanyja, de a rabszolga poziciót köszönettel visszautasítom. Nem mintha a rabszolgáknak lett volna valaha ilyen lehetőségük.XD :D :D"
Ehhez csak annyit fűznék hozzá: "nem is sejted ezzel mit hagysz ki". :D

"Ama említett leányka... :) "
Bocsi, hogy nem örvendeztem eléggé kislányunk fotójának, de a hétvégén olyan súlyos vitaminhiány tört rám, ami még jelenleg is tart, hogy nem voltam képes kellőképpen kifejezni elragadtatásom a fotók láttán.

War of colours 2024.03.12. 15:05:17

@kipcsak harcos: semmi gond, kap elég elragadtatást rengeteg embertől <3 :D
Az alkohol bevitel csökkentése állítólag javítja a vitaminháztartást. A szomszéd szerint... persze, nekem ugye sosem volt ilyen gondom, természetesen... :D :D

kipcsak harcos 2024.03.12. 15:13:12

@War of colours: vagy a kiegyensúlyozott táplálkozás is sokat segíthet, nem gondolod? XD
Hehe, egy-egy új kommentünk "kilöki" az első kommentek egyikét. :D

War of colours 2024.03.12. 21:28:07

@kipcsak harcos: nézzük meg, meddig mehetünk el, hogy kilökje? :D :D

kipcsak harcos 2024.03.12. 21:58:32

@War of colours: szerintem bármeddig, de valójában mindig csak az utolsó 2000 komment érhető el, SZERINTEM.
Azt meg egyébként nem hittem volna, hogy ilyen könnyedén lemondasz egy hozzáértő "gyereksétáltatóról". :(
Csak a gyerek meg ne tudja mit tettél, elüldöztél. XD
Képzeld el, ahogy esős időben sétáltatom a leánykát sok-sok járdai pocsolya megléte mellett. Az első, amiről felvilágosítom az, hogy ne törődjön azzal, amit anyu mondott az illendő és cipőkímélő viselkedésről. Az igazság nálam van. Ki kell várni egy-egy pocsolya előtt, amíg egy néni "lőtávolba" kerül és akkor bele kell trappolni a pocsolyába. Ügyes időzítés mellett a néni egy sikkantósat ugrik. Az igazi az, amikor felháborodottan említi meg nekem: "milyen gyereknevelés ez? Ekkor én úgy válaszolok: "én így nevelem a gyereket". Erre általában slusszpoénként még egy hápogás szerű hanggal is megjutalmaz minket, és ezt a produkciót a pocsolyák számától függően ismételhetjük.
Igazából hazaérve sincs gond, mert anyu először a cipődre néz, majd rám és a cipőd állapota már felejtve is van. Amit pedig én kapok azt kibírom.
XD

War of colours 2024.03.13. 14:43:06

@kipcsak harcos: téged foglak keresni, ha ha gyereknevelési problémáim lesznek ;)

kipcsak harcos 2024.03.13. 18:16:56

@War of colours: hamarosan részletesebben reagálok, de egyelőre vitamin-hiánybetegségem ellensúlyozására vitamin-komplexet tömök magamba. XD
süti beállítások módosítása