2023. augusztus 28. 16:47 - Fálki

A híd s01e07

fulcrum-tb_s01e07_1080p_web_mkv_snapshot_43_17_2023_08_28_16_39_36.jpg



Akartam írni rendes hv-t egyenként a részekről, meg egy összefoglalót arról, hogy mennyire kibaszott geci jó volt ez és végre az HBO megmutatta, hogy nem csak trash arcokkal lehet realityt csinálni... És mennyire jó, hogy nem VV Virág analizálást, VV Renátó parasztkodását és VV Piros idiótaságiat kell nézni, hanem vannak rendes beszélgetések, értelmes emberek, normális értékrenddel és normális élettel, akiket összezárnak és jé, működik a koncepció.
De aztán jól maga alá temetett a nyár és a munka, szóval bocs, de csak ez lett.

Gondolom úgyis kidumáltatok már mindent a fórumban :)

Köszönjük a reményt, HBO!

Aki még nem látta A hidat, az álljon neki és nézze meg, csak 7 rész, de 10/10.

1087 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr318202731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VV12Vikcsii 2023.09.05. 21:41:34

Miért nem írtok semmit? Mondjuk a Konyhafőnökkel kapcsolatban? Mi ez az elképesztő kihaltság?
A hetek óta tartó tendencia alapján az a jóslatom, hogy egy hónap múlva már senki sem fog ide írni rajtam kívül, temethetjük a blogot

evacat 2023.09.05. 21:48:33

@VV12Vikcsii: Ne temesd, még korai lenne. Most nincs a tévében olyan műsor, ami alkalmas lenne a közös nézésre.

A főzőműsorokat sokan nem kedvelik. Nem jönnek.
Van, aki számára ez a netről nézzük startjelre, macerás.

Majd ha jönnek a survivor-ázsia-nyerő páros-farm stb, akkor visszajönnek a régi
bloglakók is.

Egyébként 10-15 ember most is fel-fel tünik kisebb-nagyobb rendszerességgel. Ugyhogy ne temess semmit.

sogeking 2023.09.05. 21:52:59

@VV12Vikcsii: közben zeneileg is ráhangolódok a témára :):)

www.youtube.com/watch?v=qeMFqkcPYcg
(Eurythmics - Sweet dreams)

www.youtube.com/watch?v=ekked3K6Byo
(Edda - Álmodtam egy világot)

www.youtube.com/watch?v=mS5Om47vsaA&t=127s
(Susan Boyle - I dreamed a dream)

VV12Vikcsii 2023.09.05. 21:53:58

@evacat: Késő, már elkezdtem ásni.

sogeking 2023.09.05. 21:55:31

Ákos csapatában eddig nem fogott meg senki. Hannában bíztam, de nem az igazi... (ez már az egész, vagy még csak a fele kék???)

VV12Vikcsii 2023.09.05. 22:00:29

@sogeking: Az jó, mert minden rajzhoz majd kell zenét társítani :)
Az első jó szám :)
de az Edda nem Ufós zenekar?

War of colours 2023.09.05. 22:04:50

@sogeking: nekem is szimbibbek Jenő versenyzői :)

War of colours 2023.09.05. 22:07:47

@evacat: nem tudom nézed -e , Konyhafőnököt most, de nekem az összes kaja bejön amit kivitték eléjük. Imádom a tésztákat :)

evacat 2023.09.05. 22:11:30

@War of colours: nézem, jobb hiján.
A tésztaételeket én is nagyon szeretem.
Az első részben is jól sikerültek ma az ételek.

sogeking 2023.09.05. 22:16:20

@VV12Vikcsii: az nem baj :) bírom a szövegeket

www.youtube.com/watch?v=qbc2qqbdVxA
(EDDA - Gyere őrült)

@War of colours: vagy csak jobban megismertük már őket?

War of colours 2023.09.05. 22:18:23

@evacat: spoiler veszély!!!!

Van itt bárki, aki ismeri Gabeszt máshonnan? Tudjátok, ki ő?

Én igen, csak kíváncsi vagyok, van-e más is...

evacat 2023.09.05. 22:20:47

@War of colours: nem tudom ki ő, de vakarózom tőle, amikor elmondja, hogy ő a kisfiának akar bizonyitani. Állandóan beleszövi a gyereket a mondandójába, igy kelt maga iránt szimpátiát.

sogeking 2023.09.05. 22:24:02

@War of colours: összesen?
már a múltkor 3-at mondtál :) és még kettő várható volt

War of colours 2023.09.05. 22:25:10

@evacat: igen, nagyon ellenszenveses figura.

Spoiler!

Ha tovább nézed az Édent, egyéb még annyira sem cuki tulajdonságaira is fény derül.

Annó Sixx Közellenségnek hívta...

War of colours 2023.09.05. 22:28:01

@sogeking: a háromba magamat is beleszámoltam. Most nem , csak azokat akik "küldtek" .

Hát úgy tűnik, nem volt annyira nyerő ötlet. ;)
Nem baj, csak a fa rajzokon felbuzdulva találtam ki. Ott lelkesnek tűnt a csapat. XD

Lehet, hogy ezt dobni kéne/,vagy lezárni és csinálni egy filmes /könyves vagy egyéb második évadot Vikcsi dalversenyéből. ...

VV12Vikcsii 2023.09.05. 22:32:25

Ma nézünk Édent? Mert ha nem, elkezdek mást nézni

VV12Vikcsii 2023.09.05. 22:35:37

@evacat: Akkor start (mostantól mindig nekem kell indítani?)

sogeking 2023.09.05. 22:36:32

@War of colours: szerintem hétvégéig kitolhatnád a határidőt :)
még egy talán jöhet (persze nem kötelező), a múltkor is így kalkuláltunk

szerintem jó ötlet, én már nagyon kíváncsi vagyok, és kétszer is majdnem elszóltam, mit csinálok :):):) és több ötletem is volt! majd utólag lehet, hogy elmesélem, vagy megcsinálom

(kb. kész vagyok, csak átfutom még, és elküldöm - úgyis csak variálnék vele)

magamnak pedig ezt küldöm
www.youtube.com/watch?v=bJPHrFmVf-w
(Nox - Eskü)

evacat 2023.09.05. 22:38:57

Ennek a Naominak a tekintete ölni tud.

Erre a szakálas fiúra emlékszem. Többre sem, csak a szakállára.

VV12Vikcsii 2023.09.05. 22:40:22

@evacat: Ha mostantól én leszek a startember, akkor minden nap 21:30-kor percre pontosan elindítom :D

evacat 2023.09.05. 22:41:36

@VV12Vikcsii: erre befizetek. Mintha tegnap is valami ilyesmit mondtál volna. Vagy nem?

VV12Vikcsii 2023.09.05. 22:43:26

@sogeking: Hátha Cérna 23:59-kor még beküldi :)

War of colours 2023.09.05. 22:44:45

@sogeking: <3 <3

@evacat: majd visszatérünk rá , amikor bejön az Édenbe

Naomi egy kislány, aki nagyon szeretetéhes és nagyon elhiszi magáról, hogy éleselméjű. De valójában szegény nem túl okos és nem is olyan drámai, amilyen lenni akar. Azért szúr úgy a szemével, hogy többet lássunk bele.

De nekem csak egy vicces dolgokat benyögő buta kislány marad . :( Ami a szomorú, hogy nem vele nevetek, hanem rajta...

VV12Vikcsii 2023.09.05. 22:45:41

@evacat: Csak annyit mondtam, hogy itt leszek 21:30-ra, itt is voltam. De nem voltál se te, se War of colours, csak később jötettek

War of colours 2023.09.05. 22:49:14

@VV12Vikcsii: sajnos nekem nem mindig sikerül jönni. A gyermekeim és a meló sokszor a blog rovására megy :( ja,meg az embör... néha ő is akar belőlem, hogy micsoda férjek vannak !!!! XD

KékCsöcsűPini 2023.09.05. 22:50:10

Én mostanság összevissza nézegetem a séfes musorokat.
Megnéztem a TV2-t, a közepét kivéve és most felvételről az RTL-st! ( azt hiszem:)

sogeking 2023.09.05. 22:51:25

@VV12Vikcsii: igen, ez is lehet :)
(még lehet, hogy nálam is így lesz)

KékCsöcsűPini 2023.09.05. 22:52:42

Éppen Flóra szopatja a Jenőt ! (és nem fordítva! :D )

VV12Vikcsii 2023.09.05. 22:54:24

Ennek a fekete rózsás szerencsétlenségnek nem sok értelme volt. Apolka korábban kapott két esélyt, akkor Timinek miért kellet rögtön távoznia?

sogeking 2023.09.05. 22:54:48

@War of colours: és hogy lesz? valahova feltöltöd mindet megnézni?

War of colours 2023.09.05. 23:00:30

@VV12Vikcsii: mert a szerkik kedvelik Apolkát, és Marianna rossz lóra tett XD meg kellett kavarni...

@sogeking: szívesen várom az ötleteiteket illetve a segítségetek, de alapvetően arra gondoltam linkeket adnék meg a kepfeltolesen pl.

VV12Vikcsii 2023.09.05. 23:01:32

@War of colours: Persze, tudom, pont ezért nem is terveztem én elindítani. :)
Átadhatom neked az indítási jogot (start jogot)? Mert Evacat tőlem várja mostantól, én pedig nem is szeretném igazából

VV12Vikcsii 2023.09.05. 23:09:08

@War of colours: EKG, meg Timiben nem láttak fantáziát, mondjuk én se, mert eddig észre se vettem. De azért Naomi megsiratta három napos ismeretség után :)

War of colours 2023.09.05. 23:12:08

@VV12Vikcsii: nem, ne haragudj. Egyrészt, természetemből adódóan, ódzkodom minden felelősségtől, nagyjából amióta az eszemet tudom. XD másrészt nem tudok minden este jönni és nem akarom a ti haladásotokat akadályozni. De másnap tudok pótolni, és majd eltanulom Pini maga alá kommentálős "affektálását :D

War of colours 2023.09.05. 23:16:02

@VV12Vikcsii: igen, az a sírás teljesen értelmezhetetlen volt nekem is :D

Timi amúgy egy unalmas baba volt. Szerintem semmit nem vesztettünk a kiesésével, ezt őszintén mondom. Kedvenc mondatom Petitől" Megyek és eljátszom a hősszerelmest"
Peti érti a játékot, és kiváló stratéga. Öntelt és arrogáns, de jelenleg nincs jobb, akiben a pasik között látok potenciált...

VV12Vikcsii 2023.09.05. 23:17:37

@War of colours: Oké :)
@evacat: Neked átadhatom a start jogot? Én sem szeretek felelősséget vállalni XD

evacat 2023.09.05. 23:20:40

@VV12Vikcsii: nem. Vállaltam már eleget, most már egy szürke egér szeretnék lenni.

sogeking 2023.09.05. 23:21:19

/szerintem kezdjétek korábban az édent, mert főzős után már túl késő van

War of colours 2023.09.05. 23:24:11

@evacat: Cicus, te soha nem lehetsz egér!!!!! Hát hová lenne a világ!?!? Pláne szürke ;) XD

War of colours 2023.09.05. 23:25:02

Na nyöszörög a lányom... Remek

Jó éjt Szerelmeim!

VV12Vikcsii 2023.09.05. 23:29:16

@War of colours: Peti túl öntelt, nekem nagyon nem szimpi. De a fiúk között egyelőre tényleg ő a legjobb, mondjuk nem túl erős a mezőny :)
Az új srác, Loki lekörözheti, de még korai lenne bármit róla kijelenteni. Ami pozitívum, hogy kinézetre nem az a tipikus Éden Hoteles fiú

VV12Vikcsii 2023.09.05. 23:34:25

@sogeking: Ez jó ötlet. :)
Átháríthatom a felelősséget rád? Startjel kéne minden nap

sogeking 2023.09.05. 23:57:46

@VV12Vikcsii: én még nem biztos, hogy nézem :)

sogeking 2023.09.06. 00:09:06

23:56-kor elküldtem, juhééé ;)

SZIGMA 2023.09.06. 06:48:00

Jó reggelt!

A mai rész kissé rendhagyóra sikeredett. Gyengébb idegzetűek, hipochonderek, mély empátiával rendelkező egyének inkább hagyják ki.
Figyelem! A nyugalom megzavarására alkalmas sorok következnek! Én szóltam!

SZIGMA a padlón fetrengve próbál regenerálódni a tökönrúgás után, a folyosón PDP tűnik fel, rögtön odaszalad a fekvő alakhoz.

- "Úristen, SZIGMA! Mi van veled? Jól vagy?"
- "Szuperül! Így ellenőrzöm a felmosást, innen jobban látszik, ha kimaradt egy folt."- sziszegi a Kapitány, miközben a hátsóját a falhoz fordítja, nem akar még emelgetés áldozata is lenni.
- "Nem nézel ki jól! Tuti ne csináljunk egy EKG-t? Szólok valakinek, beviszünk az orvosiba!"
- "Meg ne próbáld! Te a takarító haverjaiddal törődj! Ha ennek a viharnak vége, kirúgod őket! Világos?"
- "Jó, dehát…"
- "Semmi dehát! Minden ragyogjon, különben mehetsz Te is! És most tipli!"
- "Jól van, na! Megyek már!"
Pár lépés után visszafordul:- "SZIGMA, Gyurit nem láttad?"
- "Na, húzz innen a pics@ba!"- sziszegi a Kapitány.

SZIGMA 2023.09.06. 06:51:41

SZIGMA csukott szemmel tovább relaxál, várva, hogy az alkatrészei visszatérjenek az eredeti helyükre.

- "Minden oké?"- hallja hirtelen.

SZIGMA felnéz és a kafkai perspektívából egy piros úszódresszbe szuszakolt hatalmas tevepatát lát meg két akkora csöcsöt, hogy a csaj arca nem is látszik.

- "Pamelaaa! Sziaaaa! Jól vagyok, csak úgy néz ki, hogy Vandálka mogyoróallergiás, én meg nem tudtam."- mondja összeszorított fogakkal.
- "Szóval meg akartad dugni, ő meg nem hagyta…"
- "Dehogyis, csak a Haver-módszerről akartam neki mesélni és zokon vette. Jótett helyébe jót ne várj…"
- “Hát, pedig a Haver-módszer minden kétséget kizáróan működik.”- rázza meg a kannákat Pamela.
- “Na, tápászkodj fel, segítek!”
- “Inkább maradnék még, nem egészen jöttem még rendbe.”
- “Megnézem, nehogy nagyobb baj legyen. Mire menne egy cserkész a kis sátra nélkül?”
- “Neee, nem is vagy orvos.”- tiltakozik SZIGMA.
- “Életmentő vagyok, ehhez is értek. Meg sokszor játszottam nővérkéset, ha ez számít. Több ilyen volt a kezemben mint neked, szóval hadd nézzem!”- és benyúl a Kapitány nadrágjába, hogy felmérje a helyzetet. SZIGMA felszisszen, ahogy a finom, puha kéz elkezdi felmérni a golyók állapotát, majd Pamela szájából elhangzik az, amit egy férfi sem akar hallani ilyen helyzetben.

- “Jajj, ne!”
- “Neb@ssz, mivanmá’?”
- “Hol az orvosi szoba? Mennünk kell, gyorsan!!!”- és felrángatja a sziszegő Kapitányt, aki a folyosó vége felé biccent.

SZIGMA terpeszben totyog, mint akit a raktárban emelgettek, örökkévalóságnak tűnik az út az orvosi szobáig. Odabent Pamela rögtön a vizsgálóágyra fekteti és már hámozza is le róla a nadrágot.
Ismételt vizsgálat után közli a diagnózist:- “Ezek helyet cseréltek!”

- "Jajj, ne! De visszamennek, ugye? Helyre tudod rakni őket?"
- "Hát, ki kell tapogatnom, hogy jobbról balra vagy balról jobbra, mert nem mindegy."
- "Jó, csak csináld, kérlek!"

Pamela nekilát, hogy kitapogassa a helyes forgatási irányt. A mutatvány felébreszti a Kapitány kis barátját, pikk-pakk kemény lesz, mint a fagyott kutya lába.

- "Ez most komoly?!?"- csattan fel Pamela.
- "Bocs, de egy gyönyörű, nagymellű vízimentő lány morzsolgatja a mogyoróimat, nyilván feláll. Az lenne gáz, ha nem így lenne. De ha tudod, hogy lehet kikapcsolni, hajrá!"
- "Francba már!"- káromkodik Pamela és elkezd kutakodni a fiókokban, szekrényekben. Az egyik szekrényben talál egy nagy doboz óvszert, odadob egyet SZIGMÁ-nak.

- "Ezt húzd fel! Nem akarok megint a szemészetre járkálni…"
- "Megint? Szemészetre?"- visszhangozza SZIGMA, miközben applikálja a játszósruhát.
- "Sztorizok vagy gyógyítok, a kettő együtt nem megy."
- "Jó-jó, csináld, bocs!"

Pamela folytatja a "kezelést", majd megint felnyög:-"Jajj, ne!"

- "Most szórakozol??? Mi van már megint?"
- "Ez duplacsavar!!!"
- "Óóó, B+, duplacsavar! Mi más is lenne?!?"- fogja a fejét SZIGMA. “Végem van, a duplacsavar ellen nincs esély!”- fut át az agyán.
- "Ha nem oldjuk meg gyorsan, lóheréd lesz! Már kezd kékülni a zacsid!"
- "Ne szórakozzál már, a lóhere egy növény!"
- "Nem, akkora lesz a heréd, mint egy lóé…"
- "Talán jegelhetnénk…"
- "...és eldurran. Egyszer láttam ilyet, nem szép látvány!"
- "Hagyd már a hülyéskedést, elég ciki ez így is! Honnan szeded ezeket a baromságokat?"
- "Farmon nőttem fel, sokat csintalankodtam az istállóban és nem, nem fogok mesélni róla!"
- "De van megoldás, ugye? Ugye van?"- kérdi lesápadva SZIGMA.
- "Csak egy: a lovaglás."
- "Baszki, a szigeten lóf@sz sincsen, nemhogy ló. Különben is, járni sem tudok, nemhogy lovagolni!"
- "Nem Te lovagolsz…"
- "Ez egy baromság! Orvosilag tuti nem bizonyított ez a módszer!"
- "Jó! Akkor biztosan találsz egy szakorvost 5…"- a zacsira sandít…"4 percen belül."- tárja szét a kezeit Pamela.
- "Oké, oké! Kérlek, segíts!"- kapitulál SZIGMA.

Pamela gyorsan kibújik a dresszből és SZIGMÁ-ra hasal.

- "A lényeg, hogy fokozatosan növeljük a nyomást és a lovaglással folyamatosan rázzuk a golyókat. Amikor elmész, a nagy nyomással kitörő cucc miatt a helyükre fordulnak, mint egy röpsúlyos automata váltóban."- magyaráz a doktornő.
- "Autószerelőként is dolgoztál? Ez nem egy röpsúlyos váltó, ezek az én kincseim. És mi van, ha nem működik?"
- "Akkor stílusosan mész el, hehehe. Sokan ölnének, hogy én lovagoljak rajtuk, Te meg itt akadékoskodsz…"- mondja Pamela és lassan a "nyeregbe" csusszan. SZIGMA fogait összeszorítva tűri a beavatkozás fájdalmait, pedig Pamela igyekszik kíméletes lenni. Hát, derbit biztosan nem nyernének, de a gyorsuló galopp lassan meghozza az eredményt, bekövetkezik a te(l)jes kielégülés. SZIGMA erős ütést érez odalent, ahogy minden a helyére kerül és a fájdalomtól álomba evakuálja magát.

Tracero 2023.09.06. 07:41:51

@SZIGMA: Kapitány XD XD XD gyors jobbulást kívánok XD szerintem, publikáld ezt az eljárást az állatorvosok lapjában vagy az Öreg Kertészek Magazinjában :D

Tracero 2023.09.06. 07:50:42

"megint?.. Szemészetre?" XD
"Akkor biztos találsz egy szakorvost 5..a zacsira sandít.. 4 percen belül" nyehehe.. XD

Tracero 2023.09.06. 08:17:35

Natyon hiányoztok, Szerelmeim. Kuurva fárasztó a luxi - hostess munka. Majdnem rögtön első nap elhagytunk egy partnert, mert bebaszva elindult az éjszakába XD meg mindig valamelyik hozzámcsapódik, úgyhogy nem nagyon hagynak mobilon matyizni se(szemforgatás) mert tudok egész vicces is lenni. Pedig tegnap még a kanos tinédzser medve vs. Süni viccemet is elmeséltem...kontraproduktív vót.. Me azóta még rosszabb, hogy velem akarnak lógni XD

SZIGMA 2023.09.06. 08:52:40

@Tracero: "Öreg Kertészek Magazinjában :D"
Abban szoktak fűvel-fával...? :)

naty77 2023.09.06. 09:07:43

@Tracero: látod látod jobb csendben maradni. :)

naty77 2023.09.06. 09:28:35

Ritkán nézek tévét, de most találtam nézhatő műsort, csak nem a Ti témátokba vágót.
Geszti Adom a napom műsorát próbálom belefértetni az életembe.
Gesztit imádom, nagyon nagyra tartom.
jó alanyokat választ, a többségre kíváncsi is voltam idáig.
a műsortól többet vártam be kell valljam. sokkal többet lehetne kihozni belőle.

naty77 2023.09.06. 09:49:32

@Tracero: és a luxi hostessnek magassarkúban kell feszíteni egész nap?

sogeking 2023.09.06. 10:43:05

@naty77: én is bele akarok majd nézni, a napi onlájn követést is nézted?

hereverő heverő 2023.09.06. 11:14:05

Lónapot.

tegnap este belenéztem a Séfek séfébe. Hát ki jött velem szembe épp? Drotár Adrienn, aki volt már országgyűlési képviselőjelölt (nem jutott be), házasodna a gazda menyasszonyjelölt (nem jutott be) és most szakács (találjátok ki, bejutott-e).
Ő az itt: ugytudjuk.hu/storage/userfiles/d/0/d0e870715d10be362e3ee4358308b06b.jpg

Na és kivel főzőcskézett éppen? Lakatos Ticiánnal, a Love Island (RTLes) reality egyik nyertesével, aki bokszedző, bokszoló, és hivatásos faszfej. Itt megtekinthető:
cdn.rtl.hu/e7/92/tician_image_64467ff17a91e9f8313a50b052dd?size=2

Szóval nem tudom mit gondoljak ezekről a műsorokról.

naty77 2023.09.06. 11:34:58

@hereverő heverő: ezek az emberek azok akik aláírnak mindent amit kell. és valamennyire képernyőképesek (bár nem tudom ez mit jelent a csatorna számára)

KékCsöcsűPini 2023.09.06. 11:35:41

@Tracero: Cejbusz szejejmem! Eltüntél és mindjárt szürke lett a blob!

Ez az elvesztés arra emlékeztet amikor Jelcin eltünt a szállodájából és kisgatyában bolyongott az utcán részegen, mert pizzát akart enni !
(Le is írom a sztorit mindjárt részletesen:)

@SZIGMA: ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ ez tényleg horror volt ! Összeszorított térdekkel olvastam végig. És éreztem Pamel finom óvatos kezeit is... és az is fájt szinte! Jó hogy nem szorította meg a leírásban, mert itt szarok be a monitornál ! :D :D SZóval ismét nagyot alkottál Kapitány! :D

KékCsöcsűPini 2023.09.06. 11:47:00

@hereverő heverő: Gondolom ők ilyen töltelékek, akiken lehet szörnyülködni, röhögni, köpködni kinek kinek vérmérséklete szerint
Ez a válogató-szint még teljesen show elem, majd amikor már csapatok lesznek, ott kicsit jobban előjön a főzés.

Ettől függetlenül a Lákátos gyerek tényleg tenyérbemászó

Ez a nagycsőcsű szuper üzletasszony meg nem értem, hogy mit keresett itt!

War of colours 2023.09.06. 12:26:23

@hereverő heverő: Quasimodo alapnak kellenek. Ennyi :(

@SZIGMA: Nekem bejött ez mai adag, érdekes gyógymód.... Kíváncsi lennék, az itthoni golyótulajdonosok szerint, hatékony-e , de asszem nem fogom megkéredzni :D :D

Kanna ügyben egy körkérdés a BLOGFIÚKHOZ:

Mondjátok már el nekem, miért olyan nagy cucc ez a mell téma? ANyádnak is van, valamikor ettél is belőle, ma már minden ruhában /posztban stb. szembejön veled, nem oltotta ki még a modern világ ezt az ingert? Bármikor rákereshetsz a neten...

Annyit gondolkodtam azon, hogy a strandon a pasikat stírölve van-e bármilyen testrészük ilyen hatással rám... de csak egy jut eszembe, ami fényévekre megközelíti ezt a hatást nálam... ha válaszoltok én is elárulom ;)

War of colours 2023.09.06. 12:29:39

@naty77: kiket hívott meg eddig?

@Tracero: nélküled esténként szétszéledve lődörög a blognyáj, hozz egy sípot és egy terelő juhászkutyát és tegyél rendet!!!!! :D XD

KékCsöcsűPini 2023.09.06. 12:31:06

@Tracero: Naszóval:

Jelcin egy kockás alsógatyában és bő (olyan niggeres) fehér atlétában erősen ittasan kitántorog a szálloda hátsó ajtaján, hogy keressen egy helyet, ahol pizzát kaphat.
Ide oda kovályog az utcán míg végül talál egy nyitvatartó pizzát is árúsító pavilont.
A pult mögött egy fiatal néger gyerek 102 foggal vigyorog rá.
Jelcin bebámul, szemmel láthatóan próbálja értelmezni a látványt, végül megszólal:
Drága elnyomott fekete bőrű elvtársam! Látom rajtad a kapitalizmus megnyomorító hatásást, de ne csüggedj! Mi segítünk neked ledobni a rabszolgásag láncait, lépj közénk lény a társunk, dobbanjon együtt a szívünk a szocializmus dallamára! Mondja mindezt kissé kásásan, dadogva és persze oroszul.
Mire a srác szemrebbenés nélkül szintén oroszul válaszol: Jó a szerkód tesó! Most akkor mit is kérsz hambit vagy sonkás ananászos pizzát ?
Jelcin: Pizzát kérek elvtárs jó nagyot dupla sajttal.
Srác: 9,50$ lesz - végigméri mégegyszer - és előre fizetve! teszi hozzá!

Jelcin: Fizetni ? És Előre ? Hát mit gondolsz Te rólam ifjú fekete elvtársam ?
Én Borisz Jelcin vagyok a Szovjetunió pártfőtitkára! - és nyújtja a kezét.

A srác nagyot nyerítve viszonozza és viccesen mondja: Hát persze tata, tudom én azt. Én meg az USA majdani elnöke vagyok, amúgy Barack Obama, haveroknak Bari.

-Hát drága Barikám, akkor kurva gyorsan lökjed nekem a pizzát, mert éhes vagyok nagyon! És 2 duplavodkát mellé, mert szomjas is!

-Elvtárs tesó ezt majd Moszkvában kérjed így, itt előbb told a zsetont, tudod ezek kizsákmányoló gecik!

Najóvanmostmá elég ebből, mindjárt megnyomom a gombot itt a zakóm felső zsebén és akkor ideront 20 villogó fekete autó rengeteg testőrrel, na majd azoktól kérjed az árat, miután kiverték belőled a szart is!

Jóvan öreg, mostmár elég, húzzál innen a picsába. Nézzél már magadra, a ruhád is milyen! Zakód sincs baszod, csak egy ilyen niggeres atlétád, de fújt fuxot se vettél rá te csöves gyász, te!...

Hát így esett , hogy Jelcin elvtárs nem evett az USA-ban pizzát....

És nem az a legnagyobb gond vele, hogy alkesz volt (mert ki nem az), hanem hogy rászabadította a világra ezt az állatot, aki most van és akinek nem mondjuk ki a nevét, mert könnyen gombamérgezést kapunk a cápatámadás mellé, amikor zuhanunk a 40. emeletről !

naty77 2023.09.06. 12:31:28

@War of colours: én igazából már sokallom az analitikus növelést, mintha az átlagos választék nem is lenne jó, csak így...
(félreértés ne essék szeretek én mindent)

naty77 2023.09.06. 12:34:21

@War of colours: tegnap Nagy Ervin volt, múlt héten Stohl és Liptai, volt Curtis is de az nem érdekelt, pedig állítólag volt jó része. a többinél nem értem rá.

KékCsöcsűPini 2023.09.06. 12:38:51

@War of colours: Drága Anyánk, erről már én is gondolkodtam!
És arra jöttem rá, hogy ez zsigeri nagyon mélyről jövő feltétlen inger lehet.
Ugyanígy vagyok a seggel is. Egy gyönyörű kemény nagy (de nem túl nagy) ringó két fél női segg egészen transz állapotba tud hozni.
Olyankor minden vágyam a világon: fogdosni, csókdosni harapdálni, közé furakodni!
Mellekkel uyganez DE ott még van a bimbó és az udvar is, amivel még rengeteg minden élvezetes dolgot lehet csinálni!

Érdekes, hogy férfi mellek és seggek esetén ez nincs meg Nálam, pedig szinte minden ugyanolyan.
Természetsen azt is megcsodálom, ha szép izmos fesze stb. de inkább csk írigység van bennem maximum...

A mell azért is más (nálam), mert még az se számít, hogy álljon feszesen (persze nem hátrány), ha tömötten a sólyától lehúzva van az is tud tetszeni!
De akár még egy kicsi de kemény szúrós bimbóval is ki tud belőlem érzelmeket váltani!

hát ennyit tudok mondani a tudomány és technikai csodáiról... :)

hereverő heverő 2023.09.06. 12:40:50

@War of colours: Divat. És igen, kioltotta a hatást az, hogy lépten-nyomon szembejönnek. Talán ezért is látunk mindenhol egyre nagyobb cickókat szembejönni, mert a természetes kicsik csak az olyan öreg f.szok szívét dobogtatják meg mint Pini és én. Mert a kicsi természetesekkel már nem lehet feltűnni a zajban, azt nem lehet eladni, nem lesznek követők stb. Ezért és csakis ezért kerülhet ez az Adrienn képernyőre, mert óriási melle van és hajlandó mutogatni.
És félreértés ne essék, semmi bajom azzal, ha valaki büszke arra amije van, legyen az természetes vagy felturbózott. Az ösztöneinkben van, hogy akinek van az csábít vele, és akinek szól az meg csorgatja a nyálát.
A baj itt inkább azzal van, hogy már ezt is bevették a kommercializáció fegyvertárába.

Ami pedig téged illet, a férfiakon ez a valami szerintem a Serratus Anterior.

KékCsöcsűPini 2023.09.06. 12:43:04

@War of colours: Erről jutott eszembe, ma láttam a boltban egy csajt, akinek olyan körme volt(mű), hogy még kb3-4cmrel előbbre állt, mint az ujja vége.
Na azt én szívből utálom!
Rögtön arra gondoltam, hogy azzal még f*szt se lehet rendesen verni!
Munkákról már nem is beszélve....

hereverő heverő 2023.09.06. 12:44:25

@SelyemSonkaPini: Érdekes lehet azokkal a körmökkel a nagydolog utáni papírmunka is.

SZIGMA 2023.09.06. 12:47:43

@War of colours: " Kíváncsi lennék, az itthoni golyótulajdonosok szerint, hatékony-e , de asszem nem fogom megkéredzni :D :D"

Ha előtte benyögöd, hogy Pamela Anderson gyógyítaná lovaglással, szerintem 5-ből 4-en azonnal éreznének valami tünetet és elfogadnák ezt a természetgyógyászati módszert... XD

Tracero 2023.09.06. 12:50:36

@naty77: majdnem :D különböző dress kódok vannak: business casual, smart casual, cocktail.. (nem olyan cock XD
Nos, a fatya cocktail szandálom - mivel nem járok ilyen helyekre- sok éves és a vacsora színhely felé ledobta a talpát és mezítláb nyomtam a hátralévő sétát. De! Nem léptem se kutyaszarba se üvegbe HÁHÁHÁHÁ viszont, bedagadt a talpam, úgyhogy day2-tól már csak lapostalpút vagyok hajlandó hordani :D haaaaazaaaa aaaaakaaaarooook meeeeniii XD

KékCsöcsűPini 2023.09.06. 12:57:06

@hereverő heverő: Én azt hittem (hiszem), hogy az ilyen lányok nem is szarnak! És pisilni is alig... :D :D

Egy módot el tudok képzelni a valóságban hogyan történik az általad felvetett tevékenység....
De nem írom le, mert finomlelkű vagyok :D :D

Tracero 2023.09.06. 13:00:52

@SZIGMA: nyehehe.. Szerintem, Pamelának azért lehetnek elvárásai :D
@SelyemSonkaPini: nya!! De :D

naty77 2023.09.06. 13:02:38

@hereverő heverő: bár nő vagyok és volt már műkörmöm, de én sem tudom elképzelni a mindennapokat hosszú körmökkel. mármint extrém hosszúval.

SZIGMA 2023.09.06. 13:03:11

@War of colours: "Mondjátok már el nekem, miért olyan nagy cucc ez a mell téma?"

Ez valami evolúciós inger, a hím ebből érzi, hogy a nőstény majd tudja táplálni az utódo(ka)t.
(Nem megsértődni a szóhasználaton...)

A kisebb mellű lányok ezt kompenzálják, vagányabbak ,hangosabbak, rámenősebbek és hálásabbak (szubjektív, általánosított, nem reprezentatív vélemény)

sogeking 2023.09.06. 14:50:19

@War of colours: ez kb. olyan kérdés, hogy miért szeretem a palacsintát :)
racionális magyarázatot szeretnél kapni egy ösztönös dologra

War of colours 2023.09.06. 14:55:46

@SZIGMA: eléggé félrevezető evolúciós inger, mit ne mondjak ... :D ötöt szoptattam átlagos mérettel, asszem 80 C
Barátnőmnek, hatalmas gyári tartozékok vannak, tényleg hatalmasak!!!!... és közölte a gyermekorvos meg a nőgyószász, hogy gyakorlatilag nincs tejmirigye, és max fűszerezésnek tudja adni a gyerek(ek)nek főétel mellé. Így is lett. :(

@hereverő heverő: ekg a mellekre, ami Serratus Anterior.-t illeti, nem kicsit lejjebb kell keresni a megoldást ;)

hereverő heverő 2023.09.06. 14:56:48

@sogeking: No nem egészen. WoC nem azt firtatja, hogy miért tetszik a férfiaknak a női mell, hanem hogy nem túlzás-e ennyire mutogatni-kihasználni a női melleket, és hogy még mindig tetszenek-e vagy már megcsömörláttél a mindenhonnét rád ömlő ciciktől.

War of colours 2023.09.06. 14:58:06

@SelyemSonkaPini: A te szádból még a tudomány és a technika csodái is csak még izgalmasabbak ;)

hereverő heverő 2023.09.06. 15:01:08

@War of colours: Fiúknak van, hosszú és kemény, mi az?
természetesen a katonaélet.

És akkor micsoda ha nem a fűrészizom? Mert én ugyan egy segg vagyok, de nem hiszem hogy fel tudnálak izgatni a külsőmmel :D

War of colours 2023.09.06. 15:02:09

@hereverő heverő: amúgy a kérdés fontosabbik része valóban ez volt. Őszintén mondom, hogy egy álló szerszám lassan semmilyen hatást nem gyakorol rám, igaz fiatalabb koromban sem ez mozgatott meg önmagában. Tudom, közhely, de legerősebb erogén zónám... az agyam, és igen arra voltam kíváncsi, hogy azt mennyire nyírták ki nálatok...

War of colours 2023.09.06. 15:05:10

@hereverő heverő: a hason található v-vonal ;) de csak ha nincs túledzve, mert egyébként irtózom az agyongyúrt alakoktól meg a fejüktől. De ha csak egy kicsit látszik, és egyébként a fickónak értelmes tekintete van, a kettő együtt beindít ;)

hereverő heverő 2023.09.06. 15:07:47

@War of colours: A kettő együtt nem megy :))) Vagy a szemét nézed, vagy a hasát!

War of colours 2023.09.06. 15:07:57

@hereverő heverő: de egyébként a férjem azzal izgat fel legjobban, ha kiviszi a szemetet, vagy éjszaka felkel a gyerekhez ;) ez minden izmot felülír, és a kommentjeidből úgy tűnik, te is ez a típusú férj/apuka lehetsz :D

War of colours 2023.09.06. 15:08:36

@hereverő heverő: ó egy nő, egyszerre több mindent is tud nézni, hidd el :D

War of colours 2023.09.06. 15:10:14

@naty77: "én igazából már sokallom az analitikus növelést, mintha az átlagos választék nem is lenne jó, csak így.."

én egyre több dologgal vagyok így...

sogeking 2023.09.06. 15:14:25

@hereverő heverő: nem tapasztalom a médiából rám áradó óriási méretű mellek érdeklődési ingert kioltó hatását :):)

egyébként az átlag tv műsorokban tök normális méretű mellek vannak (vegyesen), már amennyit látni engednek belőle (még az éden hotelben is, VV-ben is, nagy Őben is)

(a konyhafőnöknek a kötény miatt amúgy nagy fekete pont - még a csinos kis domina szíjak is alig látszódtak, bár volt alatta póló, azt meg olyan, mint a bugyit a farmeren kívül hordani)

amúgy meg imprinting - állítólag

hereverő heverő 2023.09.06. 15:15:31

@War of colours: ÖÖÖ... nos, a szemetet minidg is kivittem, de a gyerekeimhez már nem kelek fel, intézzék el amit akarnak!
De volt olyan, amikor a nagyobbik fiam felsírt, akkor én keltem fel hozzá éjjel, felcuppantottam a cicire, aztán amikor az anyja és a gyerek is édesen elaludtak akkor vissatettem a kölköt a kiságyba. Aztán arra ébredtem, hogy a feleségem meg rémülten keresi, hogy leesett-e az ágy alá

sogeking 2023.09.06. 15:21:23

@War of colours: a te erogén zónád gondolati?
süti beállítások módosítása