2023. augusztus 12. 18:21 - Fálki

Köszönjük HBO! - A híd e01

Üdv újra minden kedves és kevésbé kedves olvasónak, fórumlakónak, readonly usereknek és az EKG csoport megmaradt tagjainak :) Újra van olyan néznivaló, amiről szívesen írok hv-t, bár gondolom már egyrészt kitárgyaltátok, másrészt le is darálta mindenki.. De én meg szeretem szivatni magam :)
a_hid_egyedi.jpg

Szóval van ez A híd c. reality, én ennyit tudtam róla nagyjából, hogy összejönnek ezek ott 14en valahol és kell építeniük egy hidat, aztán majd valahogy lesz egy nyertes. Az átlagnál jobban nem érdekelne ez engem, de mivel HBO gyártás, így azért várható a jó tartalom. Kezdjünk is bele!
Bazmeg, olyan parádés minőségű képekkel indulunk, hogyha csak ez lesz az egész első rész, már akkor is megérte. Imádom, Csodaszép, nézzétek (galéria, kattintásra nyílik):


(Kis ismeretterjesztés: A helyszín az Érdélyben található Bélesi-víztározó. Aki jár arra, semmiképp ne hagyja ki vagy menjen direkt emiatt oda.)

Mint kiderül, a játékosok is anynit tudtak erről az egészről, mint én. (Vagy lehet hogy Ők többet, de tegyük fel hogy elhiszem a narrátornak, hogy nem)
Összejönnek valahol valahányan, ahol lesz valami és lehet valamit nyerni. Kicsit részletesebben:
18 nap alatt kell építeniük egy 250 méter hosszú hidat, tulajdonképpen a két kezükkel, mert semmiféle modern szerszám és technika nem áll a rendelkezésükre. Se youtube tutorial, se láncfűrész, se semmi. Csak a tudásuk és az erejük. Mégjobban imádom.

 250m_egyedi.jpg

Egy kis ismerkedés:
Csaba, nekem szimpatikus, okos faszinak tűnik, motiválja a fődíj (ami 30M HUF), de a kiszakaás, a lassulás és a felszabadulás is... nem barátkozni jött, hanem játszani. Nagyon adom.
csaba_egyedi.jpg

Miki, Fekete László fia, erőember
miki_egyedi.jpg

Janka, elméleti fizikus, sajnos már most futkos a hátamon a hideg tőle... Pedig nem tűnik rossz fejnek, de... De?
janka_egyedi.jpg

Zsuzsi, vállalkozó, aki saját magát nem tartja kényes lánynak, a külseje ellenére.. De az emberekkel lesznek problémái a saját bevallása szerint.

 Elfelejtettem róla képet csinálni és már nem is fogok.

Gergő, sportoló, 5 éve volt egy szívrohama ás gyakran vág bele új dolgokba.
geri_egyedi.jpg

Polett, hokiedző.. wtf, szerinte nicns lehetetlen, csak gyenge akarat.
polett_egyedi.jpg

Anett, aki megfogadta hogy kilép a komfortzónájából és ez most az.
anett_egyedi.jpg

Viktor, színész, én nem ismerem, de szerinte a komfortzónából való kilépéses duma csak bullshit, nyerni akar. Gondolom rendesen át is gázol majd mindenkin.
viktor_egyedi.jpg

Ádám, szinész, Őt láthattuk a Celeb vagyokban és A besúgóban is, én Őt is nagyon bírom
adam_egyedi.jpg

Márk, aki eddig még nem szólalt meg
mark_egyedi.jpg

Sára, asszistens, aki saját elmondása szerint két férfi jobbkeze... Az mondjuk úgy nem lehet könnyű :)
sara_egyedi.jpg

Ittvan velünk Vera is, aki nem kap saját kisfilmet egyelőre, de Survivor játékos volt. Én nagyon bírtam, igazi erdélyi harcos.

vera_egyedi.jpg

És vannak még Ők is, egyelőre a nevüket se tudjuk:
szőkelány, aki nem tud úszni és mentőmellényben is retteg a vízben
lany_egyedi.jpg

és egy másik ember, akiről nem tudom eldönteni, hogy fiú e vagy lány. Vagy hogy ezek közül melyiknek született és most épp melyik. Én nem vagyok semennyire sem PC, bocs, remélem nem valami mostanában divatos szokásos transzvalami... Később kiderült, hogy Alex. mondjuk ettől még mindig nem tudom....
az_egyedi.jpg


Ahogy John Kramer elmondta párszor: Kezdődjön a játék!
(Fűrész ;) )

Körbeülnek a ház előtt és levélben megkapják az infókat, amit én is elmondtam korábban, 18nap, 250 méter, stb, tudjátok... örülni mondjuk nem örülnek, de várják a melót.
A kezdeti sokk után Csaba átveszi a szót és elmondja, hogy meg lehet csinálni. Messze van, de nem anynira vészes a feladat. Ő ipari formatervező és belsőépítész és filmek díszleteit tervezi.
Felmérik a műhelyt, ahol mindenféle régi, rozsdás és ócska szerszámok vannak csak.. Gondolom normális eszközöket majd lehet nyerni. Vagy bizonyos áldozatokért cserébe kapni (remélem).
A nők beveszik a konyhát és készül az első esti vacsora, ami szerintem paprikáskrumpli lehet. Már itt megy a sustorgás, hogy Ők nem konyhatündérkedni jöttek ide és remélik, hogy jut nekik rendes meló is.
Gergő szerint maradjon csak meg ez a rendszer, hogy a fizikailag erősebb férfiak dolgozzanak, a nők pedig főzzenek.
Ádám szerint Ők egy csapat és nyugodtan sutba lehet dobni a klasszikus szerepeket és mindenki csinál majd mindent... Erre jön Viktor kontrája, hogy a politikai korrektség ne menjen már a hátékonyság rovására, mert csak ott van a 30 milliós fődíj, amit jó lenne nem azért elbukni, mert itt megy a jófejkedés.
lak_egyedi.jpg

Levél:
Válasszatok magatoknak vezetőt!
önkéntes jelentkezési alapon megy, mindenki mondhat magáról egy kortárs beszédet és az alapján nem titkos szavazással döntenek.
Akik alkalmasnak tartják magukat és a miértek:
Sára, mert Ő mindenkinek a jobbkeze
Geri, mert megtalálná mindenkivel a hangot
Márk, mert őőőőőőőőőőő, izéééé, őőőőőőő, hm, ja, nemtudja
polettmarkutan_egyedi.jpg
Janka, mert koordinált már folyamatokat és motivált és lelkes. (Szívünkre ható faktor: Ő azért jött ide a pénzért, mert a húga nagyon beteg és Őt szeretné támogatni belőle)

szavazás:
Márk 0 szavazat
csabamarkutan_egyedi.jpg
Sára 0 szavazat
Geri 5 szavazat
Janka 5 szavazat
Megoldás: Geri lemond Janka javára, ami szerintem egy borzasztó döntés és maga az is az, hogy Janka kapott 5 voksot. Ez a nő többet fog itt sírni, mint bárki más és emiatt sem fog tudni érzelemmentes döntéseket hozni.

 

Levél a csapatvezetőnek:
Két embert küldj haza holnap este!
Na, gratulálok, meg is lesz az első bőgés :)

Másnap reggel szakadó esőben állnak neki a melónak Csaba tervei alapján.
Rönköket és deszkákat kell fűrészelni, kötözni, mérni, mozgatni... csupacsupa földi jó, de egyelőre nagy a csapat lendülete és tisztesen csinálják.
reggel_egyedi.jpgmunka2_egyedi.jpg
Délutánra kitisztul sé a szorgos kis hangyák szépen dolgoznak is, de Ádám úgy látja, hogy nem jó a terv, mert nincs annyi fa, amennyi kiadja az "A" tervet, vagy Csaba miatt hívjuk inkább Cs-tervnek.. Szóvala Cs-tervet követve nem lesz meg a 250 méteres híd.

munka1_egyedi.jpg

munka3_egyedi.jpg

munka4_egyedi.jpg

munka_egyedi.jpg


Ezért jön az Á-terv és egy sokkal egyszerübb szerkezettel próbálkoznak, a katamarán módszerrel. Csaba szerint ez így garantáltan el fog süllyedni, mert nincs egy egységben annyi anyag, ami megfelelő felhajtóerőt generálna.
Nembaj, megépítik.

Működik, mert egy darab Anettet elbír
atervjo_egyedi.jpg
De a cél az, hogy legalább négy embert elbírjon (azt még nem tudjuk, hogy miért ez a cél).
Mégsem működik, mert Anettet és Ádámot már nem bírja el.
atervnemjo_egyedi.jpg

Janka és Geri haditanácsot tartanak, ahol a táborvezető elmondja, hogy mi a feladata és Geri segítsen neki.
haditanacs_egyedi.jpg
A konyha a legfontosabb Geri szerint, mert csak akkor mennek a gépek (férfiak), ha van bennük üzemanyag, azt pedig a nők állítják elő.
Geri Polettet küldené haza, Janka pedig 24 óra alatt annyira megszerette, hogy saját maga is meglepődött rajta... Na, erről beszéltem...
Márk a másik jelölt, aki ott van, jelen van, de ez elég kevés.

Hogy ki lett a két kieső?
Aki nézi, az a második részből tudhatja meg.. Aki olvassa, az pedig a második rész hv-jából.

 

Részemről: Imádom és azonnal nézem is tovább.
Aki szeretne egy kicsit nyomozni a szereplők után, annak íme a beköltözők listája:
stablista_egyedi.jpg

2141 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr7918191999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tracero 2023.08.25. 23:56:45

nya...viszont...engem nem vettek meg ezzel a takonykenős meg fordulatosnak szánt utolsó 2 résszel. A fűrészelés, modul összerakásos rész dögunalom volt. A kiabálások ellenére is. Sekélyes viták, amik bárhol előfordulnak ilyen versenyhelyzetben.
Rövid volt. 1 hét eltelt mire láttuk a következő részt. a játékosok nem hagytak mély nyomot bennem, mert nem ismertem meg őket bensőségesen. Volt, akit alig láttunk. hallottuk az élettörténetüket. láttuk őket stresszhelyzetben. igen...az a rész érdekes volt először, hogy hogy viselkednek stresszhelyzetben. de nem láttam kibaszott nagy jellemfejlődést (mivel a beszélgetések is mesterkéltek, felületesek és rövidek voltak). és egen... végig manipulálva éreztem magam. lehet, hogy az elvárások voltak túl magasok, de összességében ez nem nagy hagyás volt :)

War of colours 2023.08.25. 23:57:18

@VV12Vikcsii: nekem nem volt kedvem ránézni, így kénytelen vagyok hinni neked arcszín ügyben ;)

Tracero 2023.08.25. 23:58:35

@VV12Vikcsii: akkó még jobban kedvelem Verát :D nekem állandóan az okozza a vesztem, hogy egy gerincoszlop vagyok :D de "inkább égni a tűzben, mint ázni a húgyban" :)

VV12Vikcsii 2023.08.25. 23:59:03

@evacat: Ezt jól levezetted és nagyon igazad van. Mondjuk a híd szerintem hasznos lesz, a túrázóknak tetszeni fog, én is tervezek elmenni oda, majd egyszer

evacat 2023.08.26. 00:00:16

@War of colours: ez az!!! Csak rájöttél. Mi vagyunk az oka. Mi a NÉZŐ!! Hogy nekünk teccen.

Sirjunk, nevessünk, legyünk boldogok a theend után.

Aztán ménem vagyunk azok?? Mer nekünk semmise jó. Mi csak saját magunkkal EKG-zunk.

sogeking 2023.08.26. 00:01:11

@VV12Vikcsii: legalább tudjuk, hova lett a lombkoronasétány

evacat 2023.08.26. 00:01:19

@VV12Vikcsii: lebontottak mindent. Rászorulók megkapták a faanyagot.

War of colours 2023.08.26. 00:01:40

@sogeking: nem baj. ezen nem veszünk össze, enélkül is van minimum 40%-unk, ;)

Amúgy szerintem, ez csak simán szimpátia kérdése...

mint a randiknál a kémia, hiába passzolunk valakivel ha nincs kémia, és hiába nem passzolunk, ha megveszünk egymásért...

végső soron mindig a kémia dönt ;)

Tracero 2023.08.26. 00:02:18

@evacat: @War of colours: egen...a lányeg az együtt bandázás :D mink sokkal többet kihoztunk ebből a fozsból (IZS), mint amennyit érdemelt :D töredéke lett volna az élvezet, ha egyedül nézem :D megkockáztatom...végig se néztem volna, csak a legvégét XD

War of colours 2023.08.26. 00:02:53

@evacat: de azt milyen jól csináljuk ;) :D ugye szerelmeim? :D

VV12Vikcsii 2023.08.26. 00:03:19

@Tracero: Legközelebb akár megnézhetnék azt a survivor évadot, amiben ő szerepelt. Azt csak részben láttam, de abban sok kígyó játékos volt, imádnánk :D

War of colours 2023.08.26. 00:04:38

az Éden Hotel 3-hoz van valamikor kedvetek?

Tracero 2023.08.26. 00:05:04

@Fálki: szervusz király :D mink végignéztük :D írsz majd valamikor öfit? :) vagy legalább kérhetünk szépen egy új játszóteret? ezt má tele irkáltuk :) köszi szépen :)

War of colours 2023.08.26. 00:05:17

@VV12Vikcsii: abban is benne vagyok , szeretem a Survivoröket ;)

sogeking 2023.08.26. 00:06:39

@War of colours: meg a rezgések :)
én sokszor sokféle vagyok, úgyhogy ez egészen nagy tartományban változhat

hoppá, Vikcsiit ki kell kérdeznem a tananyagból
(rezonanciakatasztrófa és sajátfrekvencia)

VV12Vikcsii 2023.08.26. 00:07:42

@War of colours: Bármi is lehet, az Éden 3 is jó ötlet ;)

Tracero 2023.08.26. 00:08:13

@War of colours: @VV12Vikcsii: gyó...az rövidebb, mint az Éden 3 és teljesen survival szűz vagyok XD valahogy sosem kötött le, mivel nem volt ilyen társaságom :D szinte mindenben IZS benne vagyok :D

Tracero 2023.08.26. 00:09:54

@sogeking: rezonanciakatasztrófa és sajátfrekvencia...mármint a horoszkópok és a csillagüzenetek tükrében? :)

@VV12Vikcsii: @War of colours: jöhet az Éden 3 is :D a lényeg a bandázás :D

evacat 2023.08.26. 00:10:22

@VV12Vikcsii: @War of colours: nekem bármelyikre lenne kedvem. Most egy ideig ugyis a főzésé a teljes főidő. A konyhafőnök után kezdődik a Séfek séfe is. Talán okt 9.én kezd az
Ázsia.
Meg láttam valami power of lovet is, de arról fingom sincs, miaz és hol lesz.

Tracero 2023.08.26. 00:14:30

@evacat: én a séfek séfét jobban szeretem, mint a konyhafőnököt :D amikor jön ördögnóri az idő lejárta előtt 3 perccel, hogy csináljanak még egy töltött gólyát XD

VV12Vikcsii 2023.08.26. 00:15:43

@sogeking: A sajátfrekvencia az a frekvencia, amivel egy energiaközlés után magára hagyott rendszer rezgést végez. A sajátfrekvencia nem függ az amplitúdótól, értékét a rendszer saját tulajdonságai, paraméterei szabják meg.
Azt a jelenséget, amikor a rendszerre ható külső kényszererő frekvenciája megközelíti a rendszer sajátfrekvenciáját, vagy vele azonos, ennek következtében a gerjesztett rendszer amplitúdója maximális, rezonanciának nevezzük.
Ezzel kapcsolatos a rezonanciakatasztrófa a hídaknál. Pl. Tacoma-híd, 1940
A Tacoma-híd esetében a széllökések frekvenciája a híd sajátfrekvenciájának közelébe esett, és néhány órai külső gerjesztés után a szél olyan mértékű kilengést okozott, hogy a híd leszakadt.

evacat 2023.08.26. 00:19:38

ugy tünik a survivort lapoznunk kell. Levették a SB-ról és az rtl-en sincs fenn semmi.

VV12Vikcsii 2023.08.26. 00:21:04

@Tracero: Tényleg, így is lehet őket értelmezni. :D Leírnád majd valamikor tanár úrnak, hogyan kell értelmezni horoszkóp és szerelem tükrében? Ez a te szakterületed

VV12Vikcsii 2023.08.26. 00:23:11

@evacat: Én lemondok a survivor-ről, mint ahogy Geri lemondott a vezetői posztról Janka javára :) A szavazatom az Éden 3-ra került

Tracero 2023.08.26. 00:31:28

@sogeking: amikor kiírta a YT, hogy clapping sound...másra számítottam XD

Nya...Köszönöm szépen a társaságot, Szerelmeim :D Aludjatok jól és álmodjatok szépeket :D

evacat 2023.08.26. 00:32:11

leragad a szemem. Jó éjt. Kis hüvit kivánok.

SZIGMA 2023.08.26. 10:21:32

@Tracero: Hogy meglepődne, ha valaki 3 per c alatt megtöltené aztán meg jönne a gólya XD

sogeking 2023.08.26. 11:27:07

@Tracero: az gondoltad, hogy a zsírúj tug toneres videómat publikáltam? :)

Tracero 2023.08.26. 19:06:37

@SZIGMA: nyehehe :D
@sogeking: nyem...erre gondultam: "you can get one for free, so you can work out with a friend" XD mivel..mind a ketten hiányoztatok :D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:23:16

HId 6-t nézem most, írok...

Oké kiesett a lány akit nem is láttam még :)
DE: MI A FASZT sajnálnak rajta ??? Hát arról szól a játék ,nem ?

Az imádja őket sok sikert! ÉN azt mondanám : baszódjaktok meg, hogy nem kellettem nektek, remélem elbukjátok a hidat a picsába !

Nem a családom, nem a barátaim, nem Ti! Hanem vadidegenek egy hete ismerik egymást! Mi a lófaszt imdánék rajtuk, amikor pláne az ellenfeleim!
Ezt sose értem ezekben a játékokban...

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:24:11

Azért ez a Vera szanaszét erőszakolna engem, ha úgy igazán akarná :D

Meg egy két sallert is lenyomna, ha nem jól mozognék :D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:25:29

Tiszta faszság egyedül fűrészelni egy kétoldali fűrésszel !

Márk és a nőférfi ! Két selejt !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:26:41

Márkot Én már nyakonbasznám egy léccel.... vagy kettővel :)

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:27:29

Alex: Mit csináljak?
Fűrészelj Verával ! :D :D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:33:47

Ádám tolta mint az állat, legalábbis ahogy mutatták...
ÉS Viktor is nyomta mint a barom
De hiába...

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:34:31

Kaját is külön csinálnak ? és ki ?

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:41:05

Márkot most már kalapáccsal verném fejbe !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:46:52

Ez az ordibálás jó ! :)
Viszont VERA rendes !!!! Most nagyon szimpi volt (amúgy is birom:)

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:49:40

Hopp egy jelzőrakéta ! Jajajajjaj..

Á nem, csak egy eltévedt orosz föld föld rakéta.... jóvan, már fel is robbant,nincs gond !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:50:35

Aztakurva 2 ember... Én nem áldoznám fel magam, ha küldenek megyek !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:52:27

Nem lehet azt mondani, hogy "BAszdmeg XY add el önként, mert ugyis Te leszel az egyik akit kibaszok!" azt jóvan !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:53:39

Gergő baszd ki a két nőt, már nincs sok hátra, szar kajával is kibírjátok !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:54:43

Ágit nem is értem, minek jött ide egyáltalán.... Mondjuk pénzért...

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:55:17

Bár szerintem ez meg volt előre írva...

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:56:28

Elvileg én tudok melózni fizikaliag is, de utálok :D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 22:58:16

Hát fene tudja..... Gergőt választották vagy maga akart vezető lenni ?

evacat 2023.08.26. 22:58:31

@SelyemSonkaPini: szia Pini! Csak köszöntem.

Látom már kik a szorgalmasak! Te a Hidat pótolod, én meg a Konyhafőnököt, ha már itt többen azt nézték a héten, én se maradhatok le.

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:00:03

IGAZAD VAN VIKTOR !!!!! EZERSZER IS !!

MI a faszt sajnálnak a NYERTESEK BÁRKIT ??? ELmennek a picsába !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:00:43

@evacat: Szia EVACAT ! :D Ti már végginéztétek a HIDat ?

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:02:13

@evacat: Igen én nézem (néztem) a Konyhafőnököt! Még sokról nem maradtál le.

Már mindenkinek van köténya és a jövő héten a pirosakat basztatják és irtják ! :)

evacat 2023.08.26. 23:02:24

@SelyemSonkaPini: tegnap este egyvégtében.
Nagyjából ugyanazokra a következtetésekre jutottunk mint amire te.

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:03:29

@evacat: És mostmár vége lett ? (7.résszel) ?

evacat 2023.08.26. 23:04:45

@SelyemSonkaPini: holnap estére befejezem. Most az tünt fel, hogy azért régebben
olyan versenyzők voltak, akik legalább egy rántott hust simán összedobtak.

Most meg a legalapvetőbb konyhai ismeretek teljes hiányában nekilátnak "alkotni", miközben a tizmilláról álmodnak.

evacat 2023.08.26. 23:07:11

@SelyemSonkaPini: te még a hatodiknál vagy?
A hetedik a végsó befejezés, néhány csavart beletesznek, de már nem fürészelnek.
Ez a rész az én mumusom az egyéni szoc problémák boncolgatásával, de nem
spoilerezek többet.

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:07:13

Faszomat holnap estig azt ! A kurva anyátokat változtatjátok a határidőt !

Ezt de utálom ! Munkahelyen ilyenkor mindenkit elküldök a picsába! A főnököm hagyja és utána beszélgetünk értelmesebben.
Tény Ő magától ilyet sose tesz! Ezért az ő kurva anyját nem is szidom! :D (őt azért igen:)

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:10:07

@evacat: Most kezdem a 7.-t, megnézem ma még !

----

Igen egyre rosszabb a felhozatal szerintem is és átmegy totál show műsorba!
De mindegy, ezután így nézem :)

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:12:48

Én vizre basztam volna a 7.-t rögtön ahogy kész, aztán ha nem kell ott hagyjuk a picsába !

evacat 2023.08.26. 23:13:02

@SelyemSonkaPini:
ezt majd a végén olvasd el, ezen puffogtam tegnap este:
vvhv.blog.hu/2023/08/12/koszonjuk_hbo_a_hid_e01/full_commentlist/1#c42188719

Én a mai adagom végére értem, ugyhogy bucsuzom. További jó mozizást.

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:13:18

EZ megint ki volt csinálva szerintem !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:14:10

( az órát pedig megforgattam volna sutyiban! :D :D)

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:14:51

mindnki átmegy a paltform pedig elsüllyed :D :D .:D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:15:50

ÉS most öljétek egymást a vizbe.... csak egy maradhat :D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:18:03

Fel se tűnik, hoy 30-6 az nem 20 ? :D DE!!! Hol a másik négy ??? :D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:19:22

Igen ez szar érzés lehet...
Osszátok el ami maradt az eriggyünk haza !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:20:12

Őizza ? Rántott hus ? A picsába éhes vagyok ! :D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:21:07

Holnap nyerés ? Hát mi a faszt húzzátok még baszd meg ?

Kezd idegesíteni a kurva Híd!

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:27:45

Szeretnék több lánnyal rövdebb időre megismerkedik és a tarifa elég sok.
Semmi különös , normál polgári családban gondolkodom
( anyám és apám is mindketten azt mondogatták: "kurvára megy a pénz!"
csak nem ugyanazzal a hangsúllyal:)

Szóval szükségem lenne a 20 millában.

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:31:51

Én magamra szavaznék, aztán szarok bele !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:32:54

"Két emberen gondolkdom : Én és SelyemSonkaPini " nehéz a döntés

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:37:44

Amúgy én Verára szavaztam volna !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:39:51

Én nem adtam volna Jankának.... annyira azért nem volt jó vezető !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:40:29

még van 20 perc ? addig mi a lofasz lesz ?

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:41:55

faszomat kavarnak már..... ÉN nem osztanám meg , ha már voltak akkora barmok, hogy nekem adták! :D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:43:38

mondjuk ÉN egy vén köcsög vagyok....

DE HAMÁR JANKA nyerte és van ez a beteg testvére, akkor ne ossza meg én nem fogom fikázni ! SŐT: NE OSSZA SZÉT, ne legyen hülye ! A többiek nem betegek!

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:44:51

Geri kicsit lelkére vette, jót röhögtem volna rajta magamban! Kifele nem, mert még feldarabol :D

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:46:13

VERA : EZ EGY JÓ KÉRDÉS !!!! Okos jány vagy Te Vera!

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:46:51

Janka ha adsz másnak, akkor ráderesztek egy fekete lyukat !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:51:43

MI az hogy lecsűszott Csabiék szitnjére ????? CSABIÉK MESSZE JÓL TETTÉK AMIT TETTEK! Faszomba már tényleg !

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:52:26

Én nem magyarázkodnék Janka! Nem adok azt jóvan, haladjunk...

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:57:24

MÁRKNAK? ALEXnek? GERGŐNEK ?

300 000ft ? Háháháhá hhááááh háááhh áháháháháhhááh
EZt mondjuk nem fogadnám el !

Anett 500000FT ?

Gergőnek 1,8milla ? Mé pont annyi ?

Ádámnak 500 000Ft ? Elutasította, helyes én is ezt tettem volna!

Viktornak 1milla és nem vonja vissza a Janka... rendes csajszi ez, bár idióta

Verának 2,5M ? VERA FIÁVAL MI VAN AZT LEHET TUDNI ????

KékCsöcsűPini 2023.08.26. 23:58:39

szétosztott kb. 6 millát.... hátakkor jóvanakkor....

evacat 2023.08.27. 08:52:58

@naty77: köszi, csütörtök este szenvedtük végig. Reméltük, hogy lesz majd kis info előlegben a két utolsó részhez. Nem lett.
Meghallgattuk, hogy isten bizony nem volt minden leirva, "csak" felkészültek minden lehetséges történésre. Aha.

evacat 2023.08.27. 08:54:54

Viszont én is beteszek egy másikat:

open.spotify.com/episode/0NWoJkGJV4OcoW1PR5egiM

Itt Magyarosi Csaba mondja el, nagyjából ugyanazt. Majd meghallgatom, s ha lesz
valami érdekesebb uj info, akkor beirom.

naty77 2023.08.27. 10:31:55

@evacat: azt hittem ez más interjú, csodálatam is hogy ennyien beszéltek vele :)

War of colours 2023.08.27. 21:44:28

Sziasztok!

Beérkezett a harmadik rajz is.
Vikcsivel arra gondoltunk, hogy kiterjesztjük a tippelésre a jogosultak körét azokra a bloglakókra is, akik egyébként nem küldenek be rajzot, illetve nem érzik annyira konfortosnak magukat az alkotás világában de közben megtudhatják, mennyire ismerték meg a rajzos társaikat a hozzászólások alapján. :)

Továbbra is várom a be nem teljesült gyermekkori álmotokról készült rajzokat/festményeket/ szobrokat/horgolást/egyéb műveket realista/absztrakt/impresszionista non figuratív/ kubista vagy bármilyen formában.

Az elsődleges cél a játék és a tippelés nem a művészi vénával történő villogás ;) szóval kevésbé jó kézügyességgel birók is jelentkezhetnek.

Rajzra/játékra fel!

SZIGMA 2023.08.28. 06:33:10

Jó reggelt!

Nézzük mit tartogat kedvenc történetünk mára. Mutatom is, most!

- "Halló! Halló! SZMÁJLÍ! Hallasz? Hahó!"- próbálkozik SZIGMA, de semmi válasz, csak sistergés. "Mi a franc?!? Csak nem a rádió ment gallyra? Tudtam, hogy át kellett volna néznem! Remélem tetszik majd SZMÁJLÍ-nak az ajándék és megbocsát!"

Reménnyel telve, vidáman fütyörészve sétál a folyosón, hogy leb@ssza a takarítókat az egyre növekvő dzsuva miatt. Annyira elmerül a gondolataiban, hogy észre sem veszi, ahogy egy ajtó nyílik és egy kéz ragadja meg, majd berántja a szobába. Előrántja a pisztolyt és a támadó mellkasára fogja. Titty mosolyogva felemeli a kezeit, ami csak még jobban kiemeli a formás melleit a csaknem átlátszó hálóingben.

- "Na de Kapitány! Semmi előjáték? Rögtön mellbe?"- kérdi kacéran.
- "Bocs, csak megijedtem. Miben segíthetek?"- kérdi SZIGMA, miközben elteszi a fegyvert.
- "Nos, ez itt a MILF sziget és szeretnéd, ha minden nő jól érezné magát. Stimmt?"
- "Stimmt."- bólint SZIGMA kicsit értetlenkedve.
- "Szóval, van pár problémám. A takarítás kritikán aluli."
- "Épp azt akartam intézni…"
- "És hát a pasik. Hányós Levi, Tudál Ákos, Torrente?!? Komolyan csak ennyire tellett?"
- "Őket PDP intézte, sajnos. Amúgy Te meg Oliver folyton együtt voltatok, azt hittem, az egy match!"
- "Ááá, folyton főz. Felizgul meg minden, de hozzám se nyúl, rögtön valami fúziós étel jut az eszébe és elrohan főzni. Elhiszed ezt? Tán nem vagyok elég kívánatos?"- kérdi, kicsit összeszorítva melleit, SZIGMA pedig már érzi, hogy kelepcébe került.

- "Ööö, dehogynem, nagyon is, szívesen segítenék, csak tudod most a barátnőmmel…"
- "Én Zsombit akarom!"-közli a követelését Titty.
- "Dehát ő Naty-val fut most, nem cibálhatom ide a f…fülénél fogva, hogy itt a terülj, terülj asztalkám, üres a pince."
- "Nem vagy alkupozícióban. Ha nem intézed el, 1 csillagot adok majd a Búking-on és olyan értékelést, hogy akár be is zárhatsz."
- "Ez zsarolás! Különben is potyautas ne értékelgessen, örülj, hogy a (T)Sunami meg a vihar elől biztos menedékbe kerültél, teljes ellátással!"
- "Na, nézzük csak: Ablaktalan betonbunker, hanyag takarítás, inkompetens személyzet, gagyi zenék. A panaszkodókat Szíves boccsá változtatja a perverz tulajdonos, aki szeret tapizni… eddig van meg, de majd még dolgozom rajta."
- "Hóóhóóhóó, jól van, nyugi, nyertél! Megpróbálom elintézni…valahogy…"
- "Ha megoldod, lehet, hogy Te is utazhatsz a Tittynic-on, első osztályon."- motiválja búgó hangon Titty és kezével nyomást gyakorol a Kapitány legfőbb döntéshozó szervére. Nem, nem a fejét simogatja…
- "Szívd vissza! Azonnal! Ne viccelj azzal a hajóval! Nincs még elég bajunk?"- fakad ki SZIGMA.
- "Intézd el nekem Zsombit és majd szívok, vissza vagy ahogy akarod! Világos?"
- "Világos!"- sóhajtja a Kapitány.
- "Most mehetsz! És jó lenne, ha haladnál, már a hidegzuhany sem segít…"
SZIGMA olyan gyorsan fordul ki a szobából, hogy még kukkolni is elfelejt. "A francba, ez nagyon nem hiányzott."

Mivel a takarítók nincsenek a folyosókon, SZIGMA a raktárhoz megy. Nem szeretne megint sokkot kapni, így először az öklével veri egy kicsit az ajtót, pedig szíve szerint inkább beleeresztene egy tárat. A takarítókba is…
Nyílik az ajtó és megjelenik egy gyérhajú fej.

- "Mi a fa…bútorokat készültünk áttörölni…"- menti ügyesen a helyzetet, ahogy meglátja a Kapitányt.
- "Hagyjuk a dumát, befelé! Hogy az istenbe kerültetek ide takarítónak, még a raktár is tök dzsuva."
- "PDP mondta, hogy egy hülye a Karib-tengeren egy rakás pénzt fizet a semmiért, úgyhogy jöttünk."
- "A barátom úgy értette, hogy PDP felhívott, hogy lenne egy jövedelmező külföldi munka, amit még talán a mi képességeinkkel is meg tudunk csinálni."-finomít a barna pólós.
- "Honnan ismeritek PDP-t?"
- "A Pride-on haverkodtunk össze."
- "A barátom úgy érti, hogy egy valóság-show-ban találkoztunk."
SZIGMA szeme tikkelni kezd, előhúzza a pisztolyt és csőre tölti.

- "Akkor most rohadtul nyissátok ki a fületeket! A nap végére minden folyosó, minden szék és asztal meg minden egyéb ragyogjon, különben a homlokotokba kézbesítem a felmondást! Világos?"
- "De nekem jogaim vannak! Engem mindenki ismer Újpesten! És különben is, hajbeültetésre gyűjtök."
- "A barátom úgy érti, hogy csináljuk, főnök! Már megyünk is!"- rángatja el a másik és már kapkodják is össze a vödröket a kiskocsira, majd elspuriznak takarítani.

"Ezt is megmondtam előre!"- hallja SZIGMA még a távolból. “Mondtam, hogy gonosz!”- morogja a másik és a Kapitány erős késztetést érez, hogy most rögtön likvidálja ezeket a pics@ba. De van most fontosabb dolga is, ami nem lesz egyszerű. Indul a “Z(s)ombi hadművelet”!

SZIGMA 2023.08.28. 06:34:57

De mit ér egy hadművelet TERV és fedősztori nélkül? SZIGMA agya gyorsan pörgeti a szimulációkat. Elő is áll egy remek ötlettel, de valahogy olyan feleslegesnek érzi az egészet, Naty jófej és úgyis megérzi a hantát, lehet, hogy ide más megközelítés kell. "1 csillag! Nem történhet meg! Gyerünk, csináljuk!"

Rövid séta után Naty szobájánál köt ki és pár légzőgyakorlat után bekopog.
Kisvártatva Naty nyitja résnyire az ajtót, a Kapitányt meglátva elöl összefogja a köntöst, nem akarja triggerelni, ki tudja, mit tanult még Zánkán.
- "Igen, Kapitány?"
- "Szia Naty! Bocsánat a zavarásért! Lenne egy kis gondom és segítség kellene. A szórakoztatóbb verziót mondjam vagy az igazat?"
- "Hát, ha már kitaláltad, halljuk előbb a kamut, biztos remek sztori."
- "Oké! Szóval, ha esetleg véletlenül látod Zsombit, szólj neki, hogy segítsen nekem, ő nagy motoros. Van egy motorom, ami kicsit makacskodik. Egy Bugattitty. Gyönyörű, fekete, kéthengeres, alul befecskendezős, igen formás spoilerekkel. Rég volt már rendesen meghajtva. Ha sikerül beindítania és megy vele egy pár kört, a puffogás is megszűnne."

Naty jót nevet.
- "Lázadnak a többiek, mert engem választott a legjobb pasi? Mi az igazi verzió?"
- "Titty megzsarolt, hogy lehúzza a helyet a Búking-on és akkor nekünk reszeltek. Zsombit akarja. Szóval, ha egy kis időre tudnád nélkülözni, az nagy segítség lenne."
- "Ez nem szép tőle. Meglátom, mit tehetek. Úgyis szaunázni akartam, utána meg valami fincsit enni. Gyere vissza egy óra múlva!"
- "Azonnal intézem a szaunát és a kaját! Köszönöm, köszönöm!"- hálálkodik SZIGMA a becsukódó ajtónak és elindul a szaunát beüzemelni a megfelelő hőfokra.

Mögötte résnyire nyílik az ajtó és Naty szól utána kacagva, mint akit csiklandoznak.
- "Két óra! Legyen két óra!"

Tracero 2023.08.28. 07:29:47

@SZIGMA: Kapitány :D Nya..így kell indítani a hetet :D köszi..köszi.. :D
Bár, most nem tudom, hogy törlöm le a kaján vigyort, mert minknálunk falun azt mondják, hogy ne bízz abban, aki hétfő reggel mosolyog :D
Kedvencek:
"Na de Kapitány! Semmi előjáték? Rögtön mellbe?" khmm.khmm... XD
"nem cibálhatom ide a f…fülénél fogva"
"A panaszkodókat Szíves boccsá változtatja a perverz tulajdonos, aki szeret tapizni…" ...Eriggyé má, ghecy! XD XD XD
"Te is utazhatsz a Tittynic-on" smooth :D
különben a homlokotokba kézbesítem a felmondást! "Ezt is megmondtam előre!" In memmoriam sajtos mester XD
"elöl összefogja a köntöst, nem akarja triggerelni, ki tudja, mit tanult még Zánkán" :D mesélj még :D
"szórakoztatóbb verziót mondjam vagy az igazat?"
- "Hát, ha már kitaláltad, halljuk előbb a kamut, biztos remek sztori."-nyehehe...ezt lopom :D én azt szoktam kérdezni, hogy "azt mondjam, amit hallani akarsz vagy az igazat?" :D
Köszi szépen még egyszer :D

naty77 2023.08.28. 08:24:08

@SZIGMA: nem ismersz jól. szállodás vagyok. az 1 csillagos értékelésre azonnal mindent átadtam volna, csak legyen jobb. :DDD
amit egyszer a neten leírnak azt nem lehet törölni, tegyünk meg mindent, hogy ne legyen ok rá.

SZIGMA 2023.08.28. 09:08:16

@naty77: "nem ismersz jól. szállodás vagyok. az 1 csillagos értékelésre azonnal mindent átadtam volna, csak legyen jobb. :DDD"
Tudom. :) Volt egy ilyen verzió is, de a dramaturgia miatt ez jött ki jobban

SZIGMA 2023.08.28. 09:31:15

@Tracero: XD Örülök, hogy feldobtam a hétfő reggeled

Nyuszomuszo83 2023.08.28. 10:16:26

Sziasztok Babák!

Elsőre is SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY? a mai napon érezik az új poszt Fálkitől, írtam neki ez ügyben!

@SZIGMA: Szuper hét indítás. Ismét nagyon tetszik a sztori és várom a folytatást.

Mostantól megint visszatérek hozzátok teljesen , valószínűleg esténként is, remélem nem gond. Szükségem van jó kedvre, egy kis nevetésre, remélem segítségemre lesztek ebben ;)

Remélem Pinim nem csalt meg és azért majd örül nekem!

Puszilok és ölelek mindenkit!!!

Igyatok sokat, kisállatok elé tegyetek friss vizet, ezt a napot kell kihúzni a nagy melegben utána jobb lesz!!! :)

Nyuszomuszo83 2023.08.28. 10:17:34

@Tracero: Mindent leírtál amiket favorizáltam én is! ;)

naty77 2023.08.28. 11:10:00

@Nyuszomuszo83: Pini a legigazibb hódolód, biztosan nagyon fog örülni külön Ő is.
annak hogy itt vagy én is, amiért annak nem :(

ölelés.
süti beállítások módosítása