2025. október 01. 12:41 - Fálki

De jól indul ez!

Ma délelőtt tudtam visszanézni a második részt és nagyon durván futkosott a hideg a hátamon!

Gratulálok a szerkesztőknek, mert ez a mártíros húzás egyszerűen zseniális volt!

hajdúpéter pedig egyszerűen csak hajdúpéter, így kisbetűkkel..

170 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr4218962329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gia 2025.10.04. 11:19:17

Nem spoilerezem el a hétfői részt,de ma kora reggel néztem meg és utána úgy éreztem,hogy már kávé sem kell.:-)

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2025.10.04. 12:33:52

Hűűű wazze eza Hírtv-s jány mennyire idegesítő. Esküszöm .... ekkora arrogán embert...

War of colours 2025.10.04. 19:44:54

@hereverő heverő: meglepő módon HP ügyében teljesen egyetértek.... :D

@sogeking: nemrég kifejtetted, hogy HP szemei furák, egyik "mosolyog a másik sír". Talán hülyeség, de szerintem meg van műtve az arca, és lehet , hogy némi botox is játszik. Bár ő azt állítja, hogy csak szemhéj felvarrása volt. Nem tudom, nekem gyanús, hogy egyebet is csináltat, elég hiú embernek tűnik.

Egyébként EKG mindkettőtökkel. A fickónak egy csöpp esze sincs. Valamiért folyton Lölö jut eszembe jut róla. Ugyanolyan hasznos és egyben megfizetett hülyéje egy szürreális rezsimnek. Vannak még néhányan rajtuk kívül is....

War of colours 2025.10.04. 19:46:39

@Brigante: pedig Kommentben egész nromálisnak tűnt.... mondjuk mit is várunk, hisz ott dolgozik ahol....

sogeking 2025.10.04. 20:45:09

@War of colours: HP-t még azelőtt utáltam, hogy 'a rendszer' fogaskereke lett. Amúgy nem gondolom, hogy buta lenne. Helyezkedni legalábbis tud :) Vagy mit értesz bután? Ha valaki megtanul a szarban úszni, az igenis egy képesség.

War of colours 2025.10.04. 20:57:27

@sogeking: a szarban úszáshoz szerintem sokszor elég, ha jó helyre születtél vagy jókor vagy jó helyen és egyszerűen csak "lojálisnak" látszol/maradsz. Ha ezt nevezzük képességnek, akkor persze ennyiben igazad van. Amúgy én is utáltam már azelőtt, hogy "beállt a mostani sorba" . Mellesleg van egy olyan emlékem, hogy annó Medgyessiről zengett ódákat, amikor a másik banda volt hatalmon, akkor oda dörgölődzött.
Ami észbeli képességeit illeti, megnéztem pár "interjúját", láttam, hallottam nyilatkozni. Egyszerűen az a benoymás alakult ki bennem róla, hogy nem a legélesebb kés a fiókban. Ez a műsor pedig visszaigazolja az eddigi véleményemet. Valahogy úgy tudnám leírni, hogy kicsit olyan, mint VV Márió volt az egyik szériában.
www.blikk.hu/static/image-transforms/1/rDNktkpTURBXy82MDFkMTFhNDcxOWE4MTU4ZmM2Mzc2ZGY5NGZlNjBiNS5wbmeRlQMAL80E0M0CtQ

War of colours 2025.10.04. 21:03:12

@sogeking: csak úgy történtek a dolgok, de soha nem fogott fel semmit a villaéletből. Nem értette mi folyik körülötte, nem látta át az emberek motivációit, nem fogta fel ki mire használja őt. HP nekem ugyanilynnek tűnik, most ebben a műsorban. Valahogy az jön le nekem, hogy a játékot se érti. De még csak a harmadik résznél tartok. Ha változik a véleményem, szólok ;) és persze megengedem annak lehetőségét, hogy tévedek, és igazi túlélő lesz a játékban, ahogyan az életben is az. Bár megjegyzem, hogy a féreg is igen rezisztens állatfaj, de nem mondanám okosnak....

War of colours 2025.10.04. 21:22:29

nem hiszem el....harmadik résznél tartok és már elveszítettem a két kedvenc játékosom!!!!!!!!!!! aaaaah

War of colours 2025.10.04. 21:25:46

@evacat: tudom, sokszor megbeszéltük de Árpa Attila egszerűen zseniális, élete szerepe :D :D sehol máshol nem szeretem a ripacskodását de itt egyszerűen imádom <3

sogeking 2025.10.04. 21:27:15

@War of colours: Én azért nem bírom, mert egy időben nagyon tolta a nyomorpornót. És visszataszító, ahogy több száz milliós adótartozással tettetett együttérzéssel bólogat nincstelen emberek tragédiáinál.

Szerintem Hajdú annyira nem 'buta' mint VV Márió, bár őt is inkább átlagosnak mondanám (igen, ő egy átlagos képességű ember). Az árulókban pont az a jó, hogy nem lehet nagyon okosnak lenni, mert sok múlik a szerencsén. Csak valaki ezt felismeri, más meg nem. Gellért még a kiesése után is elégedett volt a teljesítményével, pedig azt sem tudta, hol van.

De Hajdú olyan, amilyen (magasról teszek rá). Viszont Alindától nem ezt vártam. Nagyon más ennek a szériának a csoport dinamikája, mint a korábbiaké. /ami nem rossz, legalább nem unalmas

Gia 2025.10.04. 21:32:43

@War of colours: Árpa erre a szerepre születetett.Isteni!Illetve ördögi.:-)

sogeking 2025.10.04. 21:35:25

@War of colours: Távol álljon tőlem, hogy védjem Hajdút, de nem butább, mint az átlag :)

War of colours 2025.10.04. 21:36:44

@sogeking: talán meglepő, de szinte mindennel egyyetértek, amit írtál.

nyomorpornó ügyben nagy ekg.

Természetesen Mariót nem teszem egy szintre H. Péterrel. Csak az akutális szériában betöltött szerepük miatt volt az analógia, és mint minden analógia, természtesen nem tökéletes.

De igen, abban egyetértünk, hogy ebben a játékban főleg az elején, szürkének kell lenned, akkor is ha gyilkos vagy akkor is ha ártatlan. És persze, HP elég szürke ahhoz, hog egyelőre jól lavírozzon (akárcsak az életben).

Gellértig még nem értem el, ahhoz egyelőre nem tudok hozzászólni.

Alinda ügyben, EKG. Annyit azért megemlítenék, hogy az eddigi munkássága alapján én nem vagyok annyira meglepve. Ne értsd félre, szerintem, szuper riporter/újságíró de az arroganciája időnként kiütközött a kérdései mögül a való életben is. Itt azonban tényleg, durvábban kilóg a lóláb. Sokat gondol magáról.

War of colours 2025.10.04. 21:43:11

@sogeking: de nem butább, mint az átlag :)"

Ez így van, ebben is egyetértünk. Bár ez most némi kognitív diszonanciát okoz nálam, mert én reméltem, hogy Hajdúnál több eszem van, és magamat átlagosnak tartom, szóval, ezzel a lesújtó gondolattal leszek kénytelen tovább élni vagy azon gondolkodni, hogyan oldjam fel az ellentmondást :D :D :D :D
És akkor még nem beszéltünk arról, hogy én semmire sem vittem, miközben ő százmilliók felett diszponál, jesszus, maradjunk inkább abban, hogy átlag alatti inteligenciával de átlag feletti lojalitással bír, hátha ezzel a végkövetkeztéssel már képes leszek aludni az éjjel :D

sogeking 2025.10.04. 21:48:05

@War of colours: Akkor nálad az emberiség többsége átlag alatti intelligenciájú? :):):) (egyébként ez nem is lehetetlen, Lölö is hogy felhúzza az átlagbért)

War of colours 2025.10.04. 21:58:38

@sogeking: basszus, ez ismét egy kognitív disszonancia, hiszen mi az átlag, ha nem az emberiséghez mért többség.... hát rettenetesen sajnálom, de ezt csak úgy tudom feloldani, ha saját magamat átlag felettinek kategorizálom be, jajj milyen nehéz ez, és még közben látszódjak szerénynek is, mint egy rendes keresztény...hihi

Na jó, közben, amíg irogattunk egymásnak, néztem tovább a részeket és megállapítottam, hogy HP két hajszállal okosabb, mint gondoltam, de legalább is tud manipulálni másokat, ami azért feltételez némi intelligenciát.

Nyertél, HP minimum átlagos, bizonyos tulajdonságait tekintve még átlag feletti is. És tényleg tud a szarban úszni, itt is meg a való életben is

Lölőt ne is említsük. Én sem várom el a malacperselyemtől, hogy beszélgetni tudjak vele... akkor Viktor miért tenné, elég ha tárolja a pénzt :D :D :D
Vajon Ondi ellenőrnek /lakatnak lett odatéve??!?! Csak úgy felmerült bennem....

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2025.10.05. 07:50:27

@War of colours: vv Márió??? Mi a fuck? Ezt a faszit el is felejtettem :)

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2025.10.05. 07:53:32

@War of colours: én azt nem értem miért nem gyanúsítják Alindát???

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2025.10.05. 10:17:03

@War of colours: Várkonyi Andreát én sem értem. Tudom, hogy van az a pénz, de abból a csajból többet néztem volna ki.

Nekem is vannak olyan rokonaim akik a nerben léteznek. A világ amiben ők élnek teljesen másik világ amiben én.

Most vagy én látom szarul a dolgokat vagy ők vannak vakon.

HP egyébként egy közepesen tehetséges szociopata. Mondjuk ezen a szinten jól mozog.

A hírtvs csaj arroganciáját mondtam a múltkor. Ugyan ez van a NER-es rokonokban is.

Az az igazság, hogy 8 évnél tovább tényleg fölösleges maradnia rgy garnitúrának. Ugyan ez volt az mszp-nél most is ez megy. Bármennyire is jót akartak, de a hatalom eltorzít.

War of colours 2025.10.05. 10:40:18

@Brigante: ekg, a hatalom tényleg torzít, már nem is látszunk embernek onnan fentről, az elefántcsont tornyokból, csak kis eltaposandó férgekeknek maximum.

Egy távolabbi ismerős a cseléd médiában dolgozik. Szerkesztő, maga mondta, hogy szeptember óta "vérnarancs" üzemmódban kell lennie. Nem az én szófordulatom, hanem az övé.
Egy őszinte pillanatában a következő monológ szakadt ki a szájából.
"Látom a rendszer visszásságait, nem vagyok hülye, pontosan tudom milyenek ezek, de nem látok jobbat náluk. " - Majd így folytattta- " 15 éve tolom a szekerüket (ismét csak a saját szófordulata) ez a hülye Zsolti bácsi ügy meg tönkrebassza a másfél évtizedes munkámat"

Nos, szerintem a multiverzum elméletének létezésésre nem kell az eget kémlelnünk, a magyar közélet a legnagyobb bizonyíték rá. Én pl, biztos, hogy egy másik világegyetemben létezek, mint a fent említett szerkesztő... :D :D :D

titkokszigete.hu/wp-content/uploads/2019/10/multiverzumok.jpg

War of colours 2025.10.05. 11:49:24

@sogeking: folytatom az Árulókat, Gábor egy idióta, sajnálom, de ez van, egy tök hülye fontoskodó, össze-vissza beszélő, és a játékban teljesen érthetlen módon továbbra is bennt maradó idióta.

Vagy a kegnagyobb zseni, (mert folyamatosan káoszt teremt), és én "vagyok totál vakon" :D :D a kérdés még nyitott :D :D

sogeking 2025.10.05. 12:10:59

@War of colours: bármilyen rendszernek vannak haszonélvezői - az erősek, szépek, okosak, gazdagok, fiatalok, lojálisak, gátlástalanok... - te inkább egy olyan rendszert szeretnél ahol az okosak + szépek vannak előnyben, de abban a szisztémában mi lenne a sok tudatlannal?

War of colours 2025.10.05. 13:10:55

@sogeking: nem mondtam olyat sosem, hogy szeretnék egy ilyen rendszert (pláne nem a szépek vontakozásában) . Ha valamilyen rendszert szeretnék az egy fajta utópia és valószínúleg sosem lesz megvalósítható. Pl. igen üdvös lenne, ha teljesítmény és nem lojailtás alapú rendszerben élnénk. Függetlenül attól, hogy a teljesítmény miben áll, inteligencia, tudás, vagy lehet az szorgalom is, fizikai kitartás, teherbírás, ezeket akár még tudatlanul is meg lehetne ugrani.

Talán naív vagyok, de hiszem, hogy minden közösségnek javára válik, ha ezek alapján határozza meg az értékeit (persze ezzel nem vitatom, hogy a lojalitás is érték). Akár egy országról van szó, akár csak egy családról.

A feljebbvalókhoz való törleszkedés (mindenféle teljesítmány vagy szakmaiság nékül) és az alattunk lévők eltaposása a történelem folyamán még egyetlen hosszú távon jól működő közösséget sem hozott létre.

Én pusztán erre céloztam, az okosak+szépek uralma valami kommunikációs félreértés lehet köztünk.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2025.10.05. 13:11:13

@sogeking: most néztem végig a youtube listát amit görgetek. Totál politikai szarokkal van tele.

És csodálkozom, hogy rossz a kedvem. Na jó, detoxikálnom kell magam mert a saját jókedvemet cseszem el.

Egyébként nézzetek meg a "Szép új világ" című sorozatot. Milyen az ha csak szépek és okosak vannak :)

War of colours 2025.10.05. 13:18:25

@sogeking: mi lenne a sok tudatlannal?"

Az is igencsak üdvös lenne, ha az éppen aktuális hatalomnak nem állna állandóan érdekében, hogy a tudatlanok tömegeit fenntartsa, adott esetben éppen növelje.

Lehet, hogy akkor nagyobb hasznára válhatnának az adott közösségnek is, persze akkor nem lehetne őket birka módjára terelni az oszd meg és uralkodj elvével.

Mondjuk ezt már a rómaiak is igen jól használták.

Szóval nincs új a nap alatt. :P

War of colours 2025.10.05. 13:25:31

@Brigante: volt valami hasonló film... talán Elisyum vagy valami ilyesmi

"És csodálkozom, hogy rossz a kedvem. Na jó, detoxikálnom kell magam mert a saját jókedvemet cseszem el." - bölcs gondolat :D

kipcsak harcos 2025.10.05. 13:39:14

@War of colours: "És akkor még nem beszéltünk arról, hogy én semmire sem vittem, miközben ő százmilliók felett diszponál"
Nono!
Csak egy, a gyereksereg nem számít?

War of colours 2025.10.05. 13:50:07

@kipcsak harcos: holnap megpróbálom a boltban dedobni ezt az érvet, amikor a pénztáros elé lépek :D :D

Visszajelzek, ha sikerrel járok :D

sogeking 2025.10.05. 13:51:19

@War of colours: költői túlzás volt :) mert gyanúsan sok mindenben egyetértettél

kipcsak harcos 2025.10.05. 13:52:11

@War of colours: a kislány legyen a szószóló, a siker biztos. :)

War of colours 2025.10.05. 14:30:53

@Brigante: HP egyébként egy közepesen tehetséges szociopata. Mondjuk ezen a szinten jól mozog."

Ezt kifejted? pszichiátriai értelemben vagy csak köznyelvi szinten? Szóval simán úgy érted, hogy érzelemmentes és empétia deficites?

sogeking 2025.10.05. 15:15:08

@Brigante: felírom későbbre :) ilyesmi témában talán a Gattaca a kedvencem
(én a sokszínűséget szeretem)

@War of colours: vagy mondd azt, hogy ismered kipcsákot, talán arra is adnak valami kedvezményt

bicikli, bicikli, hidak, busz

kipcsak harcos 2025.10.05. 18:58:13

@sogeking: gondolom az egész üzletet felkínálnák. XD

sogeking 2025.10.05. 19:37:49

@kipcsak harcos: csak megmutatná nekik az avidat

Fu Szekh Li 2025.10.05. 21:04:39

@Brigante: inkább a könyvet olvasd el!
Alapmű szerintem.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2025.10.06. 04:35:58

@sogeking: azért ez nem egy Gattaca szintű sorozat, de egynek bőven jó.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2025.10.06. 04:37:07

@Fu Szekh Li: gondolkodtam rajta. Érdekel, hogy mi a különbség a könyv és a film között!

Fu Szekh Li 2025.10.06. 05:52:39

@Brigante: a filmet nem ismerem, és nem vagyok abban biztos, hogy meg akarom ismerni.
A könyv zseniális. Néha megdöbbentő az, ahogy ráismersz benne a mai világra.

War of colours 2025.10.06. 10:38:09

@SZIGMA: talán furán hangzik, de nekem Kiara jónéhány megszólalása kifejezetten szimpatkius volt az utóbbi években. Néha az volt az érzésem, hogy jobban el tudnék vele beszélgetni egy kávé mellett, mint néhány a pléábániáról ismert anyukával... :P

War of colours 2025.10.06. 10:39:03

@Fu Szekh Li: @Brigante: felkeltettétek az érdeklődésem :)

Fálki 2025.10.06. 11:01:10

@Brigante: De fentvan, én is onnan szedem le, amikor előre akarunk menni (vagy nem akarunk reklámokat).

Valami szarakodás lehet ncorek háza táján, mert néha hozza a kereső a találatokat, néha meg nem.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2025.10.06. 11:09:27

@Fálki: megnézem ha otthon leszek :) már hiányom van. Jó lett ez a formátum.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2025.10.06. 11:15:12

@War of colours: nekem Árpa Attila olyan, mint Zordon. Lelke rajta, biztos sok jót kaphat egy ilyen pasitól.

Ok, a többit megeszi reggelire.

Ahhh egyébként így qvasok év házasság után jöttem rá, hogy nem értem a nőket.

Az univerzum csodái vagytok. :)

SZIGMA 2025.10.06. 12:40:17

@War of colours: "Néha az volt az érzésem, hogy jobban el tudnék vele beszélgetni egy kávé mellett, mint néhány a pléábániáról ismert anyukával... :P"

Ezzel én is pont így vagyok, bár szerintem nem teljesen ugyanarra gondolunk mi most... :D

Mondjuk Kiara szerintem jobb volt plasztika nélkül, ha hamarabb jutsz el kávézni vele mint én, feltétlenül add át ezt az üzenetet :)

War of colours 2025.10.06. 12:46:03

@Brigante: Árpa csak a kastély uraként jön be, és nem mint pasi, hanem mint szerep. Amúgy viszketek a pasitól.

"Ahhh egyébként így qvasok év házasság után jöttem rá, hogy nem értem a nőket.

Az univerzum csodái vagytok. :)"

A férjem tuti egyetértene veled :D

@SZIGMA: Kiara szerintem jobb volt plasztika nélkül"

Egyetértek, olyan lett mint egy viaszbábú, pedig nagyon szép nő volt előtte

War of colours 2025.10.06. 12:53:02

@Fálki: ha ismernél pár ilyen katolikus anyukát, megértenéd, mire gondolok :D

Csak két gondolatok osztanék meg veled: Ez egyikük közölte egy beszélgetés alkalmával mintegy mellékes gondolatként, hogy a homoszexualitás egy gyógyítható betegség, és fertőz.

A másik szerint pedig azért nincs elég csapadék nyáron a 18. kerületi kertjében, mert Karácsony nem ültettt elég fát a belvárosban.

Szerintem, öt perc után sírva kérnéd Kiarát ha egy helyiségben lennél velük ;)

SZIGMA 2025.10.06. 14:04:08

@War of colours:

Szerintem Fálki sírás helyett egyből Kiarát kérné a Templomos lovaginák helyett, biztos lenne közös témájuk... :)

Fálki 2025.10.06. 15:34:46

@SZIGMA: Tudnék adni neki, de azért beszélgetni én nem szeretnék. A biztonság kedvéért valami szájpecket csak ráadnék... :D

SZIGMA 2025.10.06. 15:53:25

@Fálki: A szájpecekkel csak bekorlátozod a lehetőségeket, én szopóálarcot adnék rá oszt' mehet a (Mély)Torkos Csütörtök is, ha az embernek ahhoz támad kedve... :)

sogeking 2025.10.06. 19:08:07

@War of colours: ilyenkor beépülsz közéjük, vagy mit csinálsz?

War of colours 2025.10.06. 19:27:44

@sogeking: nem, nem tudok csendben maradni :D :D

Az első esetben elmondtam, hogy az orvosok, genetikusok, kutatók, úgymond szakemberek némileg más következtetésekre jutottak és hogy érdemes tájékozódni mielőtt megbélyegzünk egy teljes csoportot általánosítva.

A második esetben felhívtam az anyuka figyelmét a vízügyi szakemberek ebben a témában leírt anyagaira és rámutattam, hogy a Föld és annak légköre egy viszonlag nagy egység Budapest belvárosához és az ott elültetett fákhoz képest. Mintegy mellékesen megemlítettem, hogy az akkugyártás a legvízigényesebb iparág egyike, illetve, hogy euró millikókat hagytunk veszni az elmúlt években amelyeket az úniótól kaptunk volna víztározók építésére, de visszautasítottuk, mert önerőt kellett volna hozzátenni.
Megemlítettem, hogy a fák mellett, talán ezek a döntések sem segítették elő, hogy a probléma megoldódjon.

Mindketten végül azzal zárták le, hogy ennyire nem tájékozottak az adott témában, ezért nem tudják ellenőrizni, hogy helytállóak-e a megállapításaim és nem is óhajták ezt a hiányosságukat pótolni. A véleményükön azonban nem szeretnének változtatni.

Csendesen megjegyeztem, hogy én nem szeretek olyasmiről véleményt mondani, amiról kevés infóm van és esetleg az sem a szakmai véleményeken alapul.

Ennyiben maradtunk.

sogeking 2025.10.06. 19:56:33

HP ismeri Dale Carnegie-t

sogeking 2025.10.06. 20:08:15

lesz itt sértődés

kipcsak harcos 2025.10.06. 21:19:40

HP nem tagadta meg önmagát a búcsúbeszédével.

sogeking 2025.10.06. 21:25:08

@kipcsak harcos: HP-t utálom, de ezzel egyetértek :P

kipcsak harcos 2025.10.06. 21:32:12

Ez majdnem egy oximoron lett. XD

sogeking 2025.10.06. 21:36:14

Gábornak az állandó ölelkezésétől kiütést kapok

War of colours 2025.10.06. 22:35:52

@sogeking: nekem Gábor "árulása" nem fért beke így. Ha HP vezsélyt jelentett volna rá, mert mondjuk sokan gyanaokdtak volna rá és bedönthette volna az áruló csapatot, akkor ok. De itt nem ez történt.

Ami szintén nem fért bele, az HP búcsúbeszéde, az konkrétan játékszabályba ütközik.
A fiúk számomra leszerepeltek. Amúgysem gondoltam sokat róluk, viszont amint egy ideje meg akarok osztani veletek, az az hogy Borit nagyon bírom.Már a Terápiában is imádtam és itt csak nőtt a szimpátiám iránta

Gia 2025.10.06. 22:50:17

@War of colours: És milyen cuki volt Anita reakciója..:-)
A kutyás nekem egy kutyaütő,pedig Petit sem csípom.Vége lett a Hajdú shownak.

War of colours 2025.10.06. 22:54:51

@Gia: Anita nagyon édes volt, igen.

Kutyás Gábor elérte, hogy jobban rühelljem mint Hajdú Pétert :D ez igen nagy teljesítmény :D :D

Gia 2025.10.06. 22:58:15

@War of colours: Hja...Hát nem egy Törőcsik Dani...

Fálki 2025.10.07. 09:45:16

@War of colours: Engem meg a hideg ráz Boritól 20 éve.. Amikor még fiatal voltam és égett bennem a tűz, akkor még el tudott vinni a Hajolj bele a hajamba, de azóta már az se elég.
És nekem a Terápiában sem tetszett és nem az antipátiám okán.

De most ebben a műsorban nekem is szimpi minden megszólalása.

Fálki 2025.10.07. 09:45:59

@War of colours: Pedig ponthogy veszélyt jelentett rá HP. Ugyanazt csinálta Ő is, csak bénán.

sogeking 2025.10.07. 10:15:44

@War of colours: Én is ugyanígy vagyok :) Nem gondoltam, hogy lesz olyan játékos, aki még HP-nél is antipatikusabb. Mondjuk a többiekkel sem vagyok megelégedve. Vannak a nagyon harsányak és a hangtalanok, a kettő között meg szinte semmi. (Péterfy Bori nekem semleges.)

@Gia: emiatt azért megihattad volna a kávédat :)

Gia 2025.10.07. 10:19:27

@sogeking: Gábor támadása és,hogy a jelentéktelen érvei ellenére hittek neki a többiek teljesen éberré tett.
Mondjuk a kézcsók vádat nem is vethette volna be,mert ott sem volt..

sogeking 2025.10.07. 10:39:02

@Gia: Gábor nyerni akar (a többiek meg csak napról napra bent maradni), ehhez választott stratégiát. Ha nem is volt ott, azért bedobhatta volna a témát. Remélem, azért még kitárgyalják a kézcsókot, ha nem, akkor ez az eddigi legbénább csapat.

War of colours 2025.10.07. 11:01:56

@Fálki: igen, talán igazad van. De valahogy akkor is olyan bénán magyarázkodik, se füle se farka annak amit beszél. Nem értem, hogy a többiek mit látnak bele....
HP meg akkor is egy kis gyökér. De elismerem, hogy irányába nem vagyok objektív... :D :D
Bori egyelőre jól lavírozik. Bár pont a tegnapi részben, szerintem elkövetett egy hibát. De erről majd később beszélünk.
Terápiában mi volt a bajod vele?

War of colours 2025.10.07. 11:03:09

@sogeking: Gábor nyerni akar (a többiek meg csak napról napra bent maradni),"

az eddig tapasztalatom az, hogy szinte mindig azok nyertek akik napról napra éltek bent az előző évadokban

GinaCsöcsePini 2025.10.07. 11:05:34

NA szevasztok elemző tesvérek!

Akkor mondom:

1 WOC imádlak és EKG!

2. Brigante EKG!

3. H.P. ( nem Harry Potter) -t mindig is utáltam EZ MOST IS CSAK NŐTT IRÁNTA!

Most olvastam, hogy az RTL kötbérezi, mert szabályt sértett itt a végén!

4. Ez a Gábor nevű majom is rettenetesen irritál és utálom! Nagyképű, tényleg összevissza beszél és egy görény is. HP.-t nem ő verte ki, csak elindította a dolgot és HP magát csapta ki a hülye reakcióival! ( L. gyóygszert szed stb. szöveg)

Érdekes, hogy a tavalyi gyilkos Hevér talán rettenetesen szipmatikus volt végig.
Most eza harmadik gyilkos nőnek szurkolok, ár nem baszott eddig nagyon sokat

5.Csajok közül kb. 3-t már megdugnék bármikor kérés nélkül :)

6. Ezeket a kat. anyukákat borzalmasan gyűlölöm, álszent hülye buta kurvák többnyire, rosszabbak soxor mint a papok!

7. ÁRADJON a TISZA!

War of colours 2025.10.07. 11:08:57

@Fálki: Gábor nyerni akar (a többiek meg csak napról napra bent maradni),"
Ez úgy hangzik mintha aggastyán lennél :D :D .

A "barátod és vagy szomszédod, aki sokat mesél neked egy csomó olyan dologról, amit sosem próbáltál" nem erről tanúskodik ;)
És tegnap, Szigmával folytatott "beszélgetésetek" sem. De mivel én katolikus anyukák között töltöm unalmas kertvárosi anyuka napjaim, ezekhez a dolgokhoz egyáltalán nem érthetek :D :D :D

War of colours 2025.10.07. 11:15:32

@Fálki: Bocs az előbb rosszat másoltam

Szóval : "Amikor még fiatal voltam és égett bennem a tűz, akkor még el tudott vinni "

Ez úgy hangzik mintha aggastyán lennél :D :D .

A "barátod és vagy szomszédod, aki sokat mesél neked egy csomó olyan dologról, amit sosem próbáltál" nem erről tanúskodik ;)
És tegnap, Szigmával folytatott "beszélgetésetek" sem. De mivel én katolikus anyukák között töltöm unalmas kertvárosi anyuka napjaim, ezekhez a dolgokhoz egyáltalán nem érthetek :D :D :D

War of colours 2025.10.07. 11:19:17

@GinaCsöcsePini: erre később reagálok, mert a főnök "hűvös leheletét érzem a tarkómon.” És mivel "„Semmi sem lesz elfelejtve, minden fel lesz jegyezve, és minden el lesz rendezve", megyek gyorsan melózni, addig is ölelés mindenkinek :D

GinaCsöcsePini 2025.10.07. 11:45:24

@War of colours: Egyébként "katolikus anyukákkkal" hol vagy együtt ? Templomban ? Vagy leszbi klubban ? Esetleg HK továbbképzésen ?

Így elsőre egyik sem túnik nagyon valószínűnek... esetleg a bigott vallásosság :D

sogeking 2025.10.07. 11:48:58

@War of colours: Igen, de jobbára a véletlennek köszönhetően. Talán ez az egyetlen út, hogy saját erővel a végéig haladjon. (és az sem rossz, hogy akit beszervez, azt utána egyből kiejti)

Gia 2025.10.07. 12:49:19

@War of colours: Bori hibája érdekelne.Ha lesz időd majd ne felejtsd el.

Fálki 2025.10.07. 13:23:51

@War of colours: Hiteltelen volt. Egyszerűen nem hittem el a Borinak, hogy Ő ott nem Bori, hanem (asszem Orsolya) ügyvédnő. Pedig még a szerep is jól állt volna neki, de valahogy nekem full civilnek tűnt végig.

Ez a bajom a magyar szinésznők közül Schell Judittal is pl, hogy számomra Ő mindegyik szerepében S. Judit. Ahogy a külföldiek közül is pl Bullock, Roberts vagy Anniston kisasszonyok is minden szerepükben ugyanolyanok.

War of colours 2025.10.07. 13:39:39

@sogeking: el kell ismernem ebben van igazság, és végül is Gábor ha így ha úgy, bent van, tehát valamit jól csinál.

@Gia: még formálódik, de ha összeszedtem a gondolataimat, megírom.

@Fálki: fura módon egyszerre egyetértek és egyszerre nem. Bár Bori "civilsége" Orsolya karakterének nagyon jót tett.
Anistont kétszer vagy háromszor láttam drámai szerepben és fantasztikus volt benne. Roberts az Erin Brokovichben teljesen kilépett a saját karakteréből és Sandrának is volt legalább egy nagyon jó drámai szerepe.
Ezzel együtt igazad van, a többi szerepben ugyanazt hozzák.
Én ebból arra következtetek, hogy nem a színésznők nem képesek jobbat/mást alakítani, hanem a producernek, rendezőnek nem áll érdekében a sokszínű foglalkoztatás, mert így nagyobb esély van a kasszasikerre és a minél nagyobb profitra.

War of colours 2025.10.07. 13:45:40

@GinaCsöcsePini: katolikus plébánia közösségbeli baba-mama klub volt, illetve katolikus oviba és suliba járnak a gyerekeim.

De nem vagyok se bigott, se leszbi se HK-s. :D :D :D

Sőt, az ő mércéjékükkel nézve még csak istenhívő sem vagyok (a saját mércémhez nézve viszont igen) és tettem olyan dolgokat, amiket ha tudnának, nem tűrnének meg maguk között :D :D

War of colours 2025.10.07. 14:09:46

@Gia: na, valami olyasmiről van szó, hogy Bori nem látja át, hogy Gábor Petiben vetélytásat láttot, benne viszont nem. (A szexista hátterét most ennek nem fejtem ki, csak a tényekre szorítkozom)
Kicsit olyan mint a házastárs, aki folyton cseszegeti a másikat, hogy az biztos nem találja elég szépnek, fiatalnak sokat keresőnek, stb és majd biztos megcsalja. Közben addig idegeli a masikat, amíg az ebbe beleun és végül tényleg félrelép vagy elhidegül, mert elege lesz a csesztetésből.
Borinak szerintem nem Gábortól kéne kikényszerítenie, hogy elnyerje a bizalmát, hanem egyszerűen csak figyelnie kell, szövetségeseket megtartani és Gábor ellen úszítani azt a hangulat hullámot amit esetleg a későbbiekben ő ellene akarna kijátszani. Bori túl egyenesen játszik, miközben van egy olyan gyilkostársa aki passzív agresszív és manipulatív eszközökkel operál.
Ez a vesztét is okozhatja. Holott a csapat sokkal inkább mellette állna ki egy kerekasztalnál mint Gábor mellett, ezért nincs valódi félnivalója. Ezt a fontos körülményt azonban nem látja. Pedig árulóként is és ártatlanként is ez kulcs momentum lehet egy veszélyes pillanatban.
Gábor olyan mint egy időzített bomba. Mint a Fidesz propaganda gépezete. A játék egy pontján szükségszerűen rá fog dőlni az a sok szarkavarás, amit csinált, csak ki kellene Borinak csendben várni.

Gia 2025.10.07. 14:17:14

@War of colours: Úszítani kell Borinak vagy csendben lennie?

War of colours 2025.10.07. 14:34:07

@Gia: most még csendben lenni, főleg Gábor felé. Nem szabad mutatni neki, hogy nem bízik benne. És HA Gábor támadásba lendülne (ha egyáltalán) az úgyis visszajutna Borihoz, mivel a nőnek több szövetségese van, és akkor lehet úszítani, de azt sem nagy hangon, csak rámutatva mintegy véletlenül, néhány furcsa anomáliára Gábor körül.

Olvastad Agatha Christie Függöny című krimijét? Norman, az egyik szereplő, mindig csak egy picit növelte a vele beszélgető dühét egy másik ember irányába így végül a piszkos munkát más végezte el, miközben ő háttérben maradt.
Tulajdonképpen az egész játék az uszításról szól, csak vannak akik hangosan teszik (ők sokszor elbuknak, mert reflektorfénybe kerülnek) és vannak akik csendben uszítanak, lapulnak. MEg persze vannak az ártatlanul sodródók.
A kerekasztalnál viszont Bori több embert tudna maga mellé állítani, mint Gábor. HP ott szúrta el, hogy személyeskedett, karaktergyilkolt. Borinak elég lenne csak kétséget ébreszteni a többiekben.
Mint amikor a nárcisztikus ember "replülő majmokat" használ az ellenfele ellehetlenítésére.
De mivel Bori túl egyenes, Gáborhoz képest, nem tudom, hogy meg tudná-e tenni. A jellemétől nagyon távol áll. Gáborétól viszont nem.
60 nő között dolgoztam a fiatal éveimben 15 évig, ezerszer néztem végig, hogyan csinálják.

War of colours 2025.10.07. 14:45:14

@Gia: De persze könnyű nekem itthonról okoskodni, ha ott lennék bent, az elsők között szórnának ki :D :D EGyrészt ha hazudok, 15 éves korom óta azonnal elpirulok, és ezt 45 éves koromra sem sikerült "kinőni".
Másrészt meg kicsi a stressztűrő képességem, szóval a második kialvatlan éjszaka és/vagy kimaradt étkezés után össze vissza beszélnék, és azonnal magamra terelném a gyanút. :D :D szóval akár ártatlan akár gyilkos szerepben az elsők között szavaznának ki :D :D :D

Gia 2025.10.07. 14:58:36

@War of colours: Borit nem fog "szót fogadni",de mindegy is,mert a többiek birkák.
Miért nem jöttök át az új poszthoz?

sogeking 2025.10.07. 15:04:01

@War of colours: igen, ez fogós kérdés, hogy a bent lét igazolja -e a stratégia helyességét :)

Fálki 2025.10.07. 15:50:02

@War of colours:

Hjajj. Miben votl fantasztikus Rachel, ami nem a Jóbarátok volt és nem a szokásos Rachelt alakította?

Julia Robertsnek kétségkívül az EB a legjobb filmje és talán ott tesz hozzá a legtöbbet, de ott is csak egy fekezett habzású JR, nem pedig Erin.
Bullock kisasszony talán a legnagyobb vesszőparipám, akinek aztán tényleg minden alakítása egyforma. Kibaszott idegesítő. Talán még A szív bajnokai kivétel nála is, de az, hogy az 2010ben Oscart ér, az minden idők legfelháborítóbb döntése (miközben ott volt a nevezettek között Helen Mirren, Carey Mulligan és Meryl Streep is.) ((Azon vagyok talán még jobban felbaszva, hogy 2003ban nem Daniel Day-Lewis kapta a ffi mellékszereplő Oscart a New York bandáiért.))

Hova kavarogtam el megint.. :D

Ja, szerintem az, hogy ezeket a fenntebb említett színésznőket csak ilyen ócska szerepekre válogatják be, az pont annyira az Ő hibájuk, mint amennyire a producereké, a rendezőé stb... Ennyit érnek, oda valók, minden a helyén van.

Fálki 2025.10.07. 15:50:36

@sogeking: Egyértelműen nem.

Wolf Kati is miket művel? Aztán mégis még bentvan.

War of colours 2025.10.07. 21:23:05

@sogeking: @Fálki: részben egyetértek.

csak egy fekezett habzású JR, nem pedig Erin."
szerintem, nagyon is jól hozta a kicsit primitív, proli stílusú egyszerű, kisvárosi amerikai "munkásnőt". Az egyre jobban felháborodó és egyben harcos aktivistát, lassan adagolta hozzá az eleinte lazán megformált szerephez a megkesederettséget és a megfáradást, majd újra talpraállást, ami végül kicsúcsosott egy szuper jelenetben és azt üvöltötte az ügyvéd főnöke képébe, hogy ez neki nagyon is "személyes ügy". Abban a jelenetben minden volt, csak nem fékezett habzású.

Roberts egyébként felejthetelen volt a Szemekbe zárt titkokban is.
Olyan fájdalom és megtörtség volt a szemében és az arcán a filmbéli lánya brutális megnyilkolása után, amelyet sokszor csak egy szemvillanés, vagy darab mimikai ránc megrezdülésével ért el. A szeme időnként egy egész élettörténetet képes volt elmesélni pár másodperc alatt abban a filmben.
APró mozzanatok, megtört görnyedt testartás, . Minden porcikájával játszott. Fantasztikus volt abban a szerepben.

Ami Anistont illeti A 10-es szobában, a Kisiklottakban és a Jóravaló feleségben is megcsillogtatta, hogy több van benne, mint Rachel szerepe. Sajnálatos, hogy a rendezők nem voltak kíváncsiak erre többször karrierje során és nem adtak teret annak, hogy ez kibontakozhasson.

Helen Mirren, Carey Mulligan és Meryl Streep vonatkozásában teljesen egyetértek. Természetesen hozzájuk képest Roberts és Aniston ovis műsroban szereplő kislányok.

A fenti lesújtó véleményedet azonban túlzásnak érzem, főleg azoknak a filmeknek a tükrében, amiket felsoroltam.

"Ennyit érnek, oda valók, minden a helyén van." - Az élet ennél komplexebb szerintem, Meryl Streep karrierje is járhatott volna igen hasonlóan, ha nem kapja a Kramer kontra Kramer főszerepét és teszi rá őt az egész filmszakma vágül arra a pályára, amire rátette.

Paradox módon azonban úgy érzem, a véleményünk nem cáfolja a másikét, inkább csak kiegészíti.

Több drámai film, => több fejlődési lehetőség, => jobb színészi képességek. Ez egy öngerjesztő folyamat, ami visszafelé is működik. Szar szerepek => középszerűséget eredményeznek.

És még egy utolsó gondolat. Nevetettni néha nehezebb, mint meghatni vagy sírásra késztetni valakit. A vígjátékok színésznőit sokszor méltánytalanul lenézik, ugyanúgy, ahogyan az operettszínésznőket nézik le az operában fellépők.

Kérdezd meg a stand-uposokat. El fogják mondani, milyen iszonyú nehéz nevettetni.
süti beállítások módosítása