2023. február 28. 10:09 - Fálki

Egyre közelebb a 36 millió..

valovilag_s11e99_hun_web-dl_1080p_h264-legion_mkv_snapshot_39_35_2023_02_28_10_05_59.jpg

1907 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr1418060344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cérnahuszár 2023.03.03. 10:07:01

@obragon: annyira vigyorgok :)))))
drága heverő aknamunkája, csak imádni lehet érte
valamint a skótok tényleg bolondok, a skótduda nem volt elég figyelmeztetés

sogeking 2023.03.03. 10:08:08

@Gia: óóóó, én már kigyógyultam :) küldök neked sok napsütést

Gia 2023.03.03. 10:11:29

Köszönöm,aranyosak vagytok!

2023.03.03. 10:23:24

@Nyuszomuszo83: Köszi szépen!
Kriszti tánca kapcsán az a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy még hány napot kéne Krisztinek drogok nélkül lennie. A Való Világ 100+ napja jó elvonókúra volt számára, de még mindig érezhető a hatás.

SZIGMA 2023.03.03. 10:29:52

@VV11Vikcsii: Hát, szerintem nem volt az a 100+ nap teljesen tiszta. Párszor elég markáns változásokat produkált, amit én rosszindulatúan csak úgy kommentáltam: "Na, megvolt a gyógyszerosztás."
A tévedés jogát persze fenntartom, de ha valakinek ilyen trip-jei vannak ennyi ideig cucc nélkül, ott azért rohadt nagy a baj, csinos segg ide, csinos segg oda.

sogeking 2023.03.03. 10:30:24

@VV11Vikcsii: néha én is így táncolok :):)

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 10:50:44

@Gia: Ó szegénykém, most te vagy rottyon akkor! Egy kis tanács napi 3-szor 2000 MG C vitamin, D vitaminből lehet tolni 9000 NE dózist. Rengeteg folyadék, tea, víz üditő mert folyamatosan vattát fogsz köpni. Fájdalomcsillapító. És sok alvás, pihenés! Ágynyugalom! Kitartás Parducunk!

kozi001 2023.03.03. 10:59:09

@ThorTheGodofThunder: Nekem az a kedvencem hogy ha Melina a 'rossz oldal' Ricoval haverkodik, az csak taktika, te ezt nem értheted meg jaj szegény.

De amikor meg Kriszti teszi ugyanezt, akkor jön a kézrázás felemelt mutatóujjal, hogy rossz oldallal haverkodik...

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 11:06:05

Elkészült Lesszi beköltözés előtti napja! Olvassátok sok szeretettel! :D
1.

Lesszi villán kívüli utolsó civil, otthon töltött napja, avagy miről álmodik a lány

Lesszi ül a rózsaszín szobában.
Csütörtök délután 4 óra, most kelt fel. Körülötte rengeteg bőrönd, egyik-másik nyitva, félig pakolt állapotban árválkodik. De Lesszi csak búslakodik. Nem sokára indulni kell az ismeretlenbe. Mi vár rá, vajon ott lesz a csini pasi???? Már kiderítette, Márijó a neve. A szuper Márijó játékban is kantáros nadrágban volt. Cuki volt.
Szemében az értelem halvány köde sem látszik, de pörögnek a fogaskerekek, igaz, sokszor megjelenik a fatal error kifejezés, nem tudja mit jelent, neki úgyis mindegy, ő lesz ebben a villában a legnagyobb, de hát nem is kell ott tudósnak lenni, sem atomfizikusnak. Ő csak bulikázni megy. És azt a pasit felcsípni. Okosan kell csinálni, nem átlátszóan, hogy tetszik neki, sőt elsőre előadja, hogy milyen idegesítő. Ez jó szisztematika vagy taktika, mindegy nem nézem meg a googlin gondolja. Aki akarja, úgyis érti. Buli lesz az élet mindenhogy. És Lesszi fejében fut és pörög a mozi.

Na, mondjuk buli. Az is, fúúú geci. Hétvégén kivágtam Ádit, mint macskát szarni. Nem magyaráztam meg miért, hiába kérdezte az a balfasz, nem mondhattam el, hiszen valami papírt kellett aláírni. A nagybetűs részt olvastam el, az volt oda írva, hogy NYILATKOZAT. Na, most hogy miről nyilatkoztam azt nem tudom, mert a képregénynél is a képet nézem, a szöveg nem is értem minek?? A szöveg tök lényegtelen, ezt meg egy 11 oldalas valami volt. Hát csak nem a halálos ítéletem volt, mert el nem olvastam, aláírtam és csókolom.
Valami Melina nevű okoskodó picsa azt mondta, hogy nem mondhatjuk el hova megyünk. Hát Ádi meg főjön a saját levében, remélem, azt hiszi, hogy Dubájban rázom a kerek seggem milliókét, feszítek a lúbutinban meg a guccsiban. Hess a picsába apukám, majd nézheted a fenekem a címlapon. Hehe, ez jó, ezt már hallottam valahol. Hol is? Mindegy. Valahol. Ott leszek a tévében öcsém, te meg sehol sem vagy, a kanyarban sem.
Bár nem nagyon búslakodott elment valami szőke gádzsival. Én sem fogok garantáltan.
Csörög ez a szar, dehogy szar, nem vihetem, hát mi lesz velem??? Nagyon hiányozni fog. Klau van a képernyőn a legjobb barátnőm.
- Szia cicababa, hogy vagy??- kérdezi negédesen, pedig tudom alig várja megszabaduljon tőlem, mert sokkal szebb vagyok, így rázhatja a picsáját a pasiknak.
- - Jaj mucika, nagyon tré a helyzet!- jópofizom neki.
- mesélj miért?
- hát kicsit másnapos vagyok, aztán itt van, nem tudom hány bőrönd és nem tudok pakolni, nincs kedvem sem, meg olyan depi vagyok minnyá öngyi leszek…. – nyávogom a telefonba.
Szájam már biggyed lefelé, műkönnyeket próbálok kicsikarni magából, dörzsölöm a szemem, hüppögök, hátha Klau megsajnálja és eljön segíteni. Hiperventillálni nem akarok, amúgy sem tudom mit jelent, de azért ne toljam már fullba a kretént. Ha nem jön szólok anyunak. És a csel bevált.
Hiszen ő még nem ezekre van rákészülve. Anyu mindent megcsinál neki, ő egy kis falusi kislány, aki szereti az állatokat, persze tisztes távolságból, mert hozzájuk sem nyúlna, anyu nem is hagyta soha. Hogy micsoda??? Na, az kéne még, hogy ő kimnjen reggel mikor még a nap sem kelt fel, adjon ennyi az állatoknak, fejje a kecskét. na jó a kecskét csipi, messzirőőől, dehogy megy a közelébe, hát harap. És undi mind és büdösek, jah, a szaguk meg a szar a legocsmányabb.
Reggel vagy Ádi hozta a kávét az ágyba vagy anya a kakajót, azért kecsketejjel menő ám, nem tehéntej, nem bóti vizezett valami, igazi kecsketej baszod. Főztek, mostak takarított rám anyu, apu meg dellázza a lóvét. Mondta egyszer, hogy sok lesz ez a luxus amit én követelek, meg verje bele a faszát abba, hogy lófaszt nem csinálok- höh, ha tudná, hogy csomó lóvém van a pasikból akiket leszopok néha, meg a köldökön ugrálásból, nem az a gecis aloe vera, abból néha csurran cseppen csak.
Na de most komolyan, egy 21-23 éves kiscsajnak mit kéne mást csinálni? Hát ne állítsuk meg a napot! Bulizni, szépnek lenni, barátnőzni, pasizni, shoppingolni (na, az kurva fontos ebben a világban, mindent meg akarok venni) és élvezni az életet. És dolgozni se nagyon, az aktuális pasi tegyen meg mindent érte. Ádit is azért csípte, mert van egy benga nagy bömöse, igaz, hogy kintről, meg apukája vette hitelre, de lehet vele menőzni, mindig azzal mentek bulizni. Jó nagy a hátsó rész is, és hát lehetett ott is jókat dugni. Köldökbe természetesen. Néha basztatott, nehogy baja legyen annak a műbőrnek, de mondtam neki van nálam pzs, kamillás, az levisz mindent. De csak legyintett, hogy jól van hülye vagy, inkább szopjál és nyelj le mindent, ne csöpögjön le.
Szóval egy 20-on éves csajszi ne vezessen háztartást, na hát nem rabszolga ő és nem is cseléd, meg hát különben is. Faszom. Enni, inni, aludni, bulizni megyek, nem rabszolgának.

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 11:06:49

2.

De Klau átjön, segít pakolni. Muuuuuszáááááj volt neki elmondani, nem tarthattam titokban, ezt meg kell érteni, mégis a legjobb barátnője, amúgy meg irigykedjen is. Hihi.
Na mindjárt itt is van. Addig ücsörgök itt az ágy szélén, minek túráztassam magam, amúgy is hánytam reggel, meg délelőtt is. Anyu főzött hamar finom tyúkhúslevest. A húst nem láttam, de az íze pazar volt. Anya szereti a kicsi babáját Melisszácskát. Há még jó, ezért lettem, mindenki szolgáljon.
Fú nagyon nagy buli volt az este ám, ezek a szerdai fősulis arcon pörgések kurva jók. Nem kell, hogy oda járj, és mégis beengednek. De legalább elmondhatom jártam főiskolára. Jó bassza meg, hát bulizni, de nem kell azt senkinek tudni.
Volt egy kantáros kertésznacis kiscsaj- tetszett a nacija AMÚGY- mondta, hogy tampont kell átitatni vodkával és azt feldugni, de undi. Inkább bekészülök.
Meg aztán a legdurvább hogy a fiúk a seggükbe dianás cukrot dugnak. Jó Ádi is szerette, ha ott matatok, de na azért ne már. Láttam csajokat, hasonló volt az egyik ahhoz a kis fekete pultoshoz. Csak szöszi volt, voltak cickók rendesen, légtüdő vagy tüdőlég, faszt, mindegy, akkora csöcsei voltak hogy az enyémek csak dudorok, de nevetgélt jól érezte magát egy Naty nevű csaj karolt belé, tuti jó barátnők. Mellette volt még egy kicsivel magasabb. Hát azt felismertem, szép cici, tuti szilikon, bóti- höhö- de okos volt. Aztán egy másik csaj, öcsém, az akkora tevepatát mutatott. Jaj, hülyéket beszélek, nem olyan tevapatát, olyan igazit, tudjátok. Mesélte, hogy a csajokkal tevegelt Egyiptomban, a sivatagban, a piramisok árnyékában. Köztudott a piramisokat az ufók építették. Na, szóval Egyiptomban voltak a barátnőivel. Mondjuk, kurvára nem értem miért megy valaki aszalódni az 50 fokba meg tevegelni, hát lovagolni itthon is lehet, a lovaktól félek, nem olyan lovakon, na. Valami audiról beszélt, hogy az a munkája, na erről hallottam már, Győrben van az audi gyár- az a 4 karikás kocsi- és tuti ott dolgozik. Mindegy leszarom, mit csinál. Valami projektet terveztek a lányokkal, hogy Thaiföldre utaznak és Cickommandónak emlegették magukat. Ezt a szar nevet . Lehet jobban jártam volna ha a gecis való világ helyett összehaverkodom a csajokkal örübarik leszünk azt elmegyek velük. Ott van varázsgomba, láttam a bridzsit jonszban. Húúú de bekészülnék. Bassza meg, a drog. Azt nem kapunk, de Soma azt ígérte hogy kapunk gyógyszereket, amik a tüneteinket enyhítik. Hát, ha ő mondja, elhiszem. És én nem tolom fullba. Csak néha, én nem élek ilyennel, csak a bulikba.
Naaa végre itt van Klau. Kurva nénikéjét, azt írta mindjárt jön erre legalább egy óra volt mire ideért ez a hülye picsa és itt lakik a szomszédban. Néha kivagyok a csajtól. Többet döglik, mint én.
Pakolunk, főleg ő, én csacsogok. A Dj szettem azt mondták legyen összerakva de nem vihetem, van, bár fingom nincs mik azok a kerekek, meg vannak gombok is. De laptoppal szoktam zenélni, a media player tök jó, elég az, kétszer hívtak ide a falusi dizsibe, de hát itt mindenkit ismerek, aztán mikor betettem a kisgrofót, na az kemény volt, meg azt a másik srácot, nem, nem a dzsimit, de hosszú a haja, ki nem szarja le csak énekeljen. Úgyis a legjobban a Gusztiékat csípik én meg a Tiestot, az jó csávó amúgy, meg van az a Getta csávo. LisszaGetta. Hát öcsém full pacekul hangzik.
Klau beszél az épp aktuális gyökérről. Hogy tegnap délelőtt az esti buli előtt voltak Pesten a plázában, nem emlékszem melyikben, de tök jó cuccokat szerzett be. Hogy vett breshkát – nem ezt sem így kell mondani, de nekem ez így jó- meg vett valami rongyot a H&M-ben. Meg cipőt is vett. Jah dögös volt az este, de szerintem sima china modell volt, a csóró nem fog 100 ezret költeni, kimennek a Jopira vagy az Ázsiába. Mondjuk, vannak ott is jó cuccok. De hamis baszod. Én olyat nem is vennék fel, megszólnának. a faluban megszólnak, mert a gumicsizmám nem szaros. Na, jól van anyukám a kezed járjon, ne a pofád, vigyorgok neki, mintha érdekelne miről pofázik, de leszarom ám AMÚGY. Ezek sem tudják mit jelent jól kinézni. Majd én, megmutatom nekik mennyire jó vagyok. Amúgy sem akarok itt rohadni. Vár Pest, vár az élet, várnak a milliók. Influenszer leszek, a faceappot remekül használom, a filtereket jól tolom, a szépítő program 10-es. Itt hagyom ezt a kócerájt. Jönnek a felkérések, Lissza legyen a kezedben ez az üdítő, vedd fel ezt a rucit, ezt a cipőt, persze hogy dől a lóvé, szállodai meghívók, próbáljam ki, medence szélén feszítsek,új bikini…..

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 11:07:23

3.

Tv-s szereplések, össze kell jönni Márijóval, megyünk a sztárom a páromba, ja olyan nincs, akkor nyerő páros leszünk. Ilyen köcsög sikitós, félősbe nem megyünk. Faszt, hát nem akarok infarktust kapni.
Na Klau elkészült a böröndökkel. Végre, már mászik az agyamra hülye picsa, jó lassú volt, és nem is szépen hajtotta össze a rucijaim. Jól van mennyé már a picsába, cupp-cupp. Persze drukkolj, nyomd az appon a szavit meg a 10 sms. Mi az hogy nem biztos mert feltöltős vagy? Apád, anyád, tesóid még a szomszéd hol van? Na azok telefonjáról is nyomd a nevem meg a kódom meg az appot töltsd le mindenkinél, leszarom hogy apádnak 3210-es bunkófonja van, na arról mehetnek az smsek, elnézem, jó arra appot nem lehet leszedni, és a pasid meg a családja??? Na onnan is toljad, persze költsd a pénzt rám én vagyok a barátnőd vagy nem? Ne legyél hálátlan, mert nyakon baszlak. . Na mehetsz, anyád picsáját. Persze, hiányozni fogsz, hogyne. Vár az élet, majd pont te fogsz hiányozni???!!! Hülye picsa!
Megyek aludni, nagyon lefárasztott ez a sok pakolás.
Holnap költözöm, szállodába egy napra, a Hilton lesz, remélem. Aztán kezdődik a show!
Mindenki drukcsizzon. Tök jó lesz! Mert ÉN, VV11Lissza felpörgetem a bulit, én leszek a legszínesebb egyéniség, nincs akadály, amit ne ugranék meg, senki nem állhat az utamba. Humoros vagyok, törékeny, fantasztikus az ágyban, fantasztikus a konyhában-, na, jó ott nem, mert azt sem tudom minek mi a neve- de jól mutatok ott is. Mindenhol cuki vagyok és gügyögök igazi babbbbaaa vagyok!
„Új élet vár, felejts el mindent.” (Huppszika, ez másik műsor, fatal error, kék halál)
Szép álmokat!

naty77 2023.03.03. 11:31:11

@Nyuszomuszo83: jaj de jó! :) hajrá együtt bulizni Cicikmmandó! ;)

sogeking 2023.03.03. 11:32:16

@Nyuszomuszo83: Jó lett Nyuszó, néminemű szexuális ébresztő, így a déli órákban :):):)
Jól tudtál azonosulni Lissza jellemvonásaival, látszik, hogy hasonló a karakteretek ;)
/nemsokára én is coming outolok

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 11:50:52

@sogeking: igen abszolút hasonlóak vagyunk, együtt szoktunk pörögni a szerda és szombati bulikában, kidobuk a csöcst oszt veretünk ezerrel. Bámulnak a pasik mi meg rázzuk a bulánk! tökre egy rugóra jár az agyunk, ami nincs, rihegünk, visitunk, és nem utolsó sorban csak és kizárólag kettesben megyünk a slozira is! :D Tök szeressük egymást, távolról. De a bulikban kell az instára meg a tiktokra és a facere a kép. És én sokkal szebb vagyok. De minden csini baba mellé kell egy csufi barinő. Na nekem ez Lesszi!

Köszi Soge én is szeretlek, hogy szerinted Lessi agyi kapacitását megütöm. Nehéz volt erre a szinvonalra leesni. Az IQ-m leesett tőle nem csak a vérnyomásom. Kemény munkát toltam ebbe, hogy szőke és tök hülye legyek. DE látom megérte! A többire meg ott a Master Card! :D :D :D

@naty77: Naná, együtt csajok. A pasikat felszedjük! (Pini otthon vár ő azt nyomja kinőtt ebbő, de én meg Balut fel akarom csípni, csak az istenért nem áll kötélnek, csak hülyít mindig :D :D :D ) A legjobb barátom heverő meg mindig röhög rajtam és adja a buksisimiket mikor hülye vagyok. De ti csajok, hát Cickommandó tugedör forevör! <3
:D

@Gia: Gyógyulj meg gyorsan kis Gepárdunk! <3

2023.03.03. 12:11:09

@Nyuszomuszo83: Fantasztikusan érzed ezt a Lissza karaktert! Tényleg gratulálok! A troll beszólásom az alábbi lenne:
Vannak benne önéletrajzi ihletésű részek? ;-)

2023.03.03. 12:13:35

@Nyuszomuszo83: Király lett szokás szerint :) Nem hittem volna, hogy Lesszi főszereplésével ennyi mindent ki lehet hozni :D
@sogeking: Te következel :)

Forgalmista 2023.03.03. 12:26:00

@Gia: mert 3 hónap előre ki van fizetve :D

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.03.03. 12:39:20

@Spitzbauer: tényleg kibaszták? nem néztem tegnap egy percet se.

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 12:44:33

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Nem nagyon, igazából vannak ilyen ismerőseim, meg most benne vagyok ebbe a huszonéves kislányok álmai témában, magánéleti szinten. De van 30-on felüli barátosnőm aki úgy gondolja hogy a férfi feladata csak annyi hogy őt eltartsa, neki meg hogy szép legyen, a konyha nem neki való, csak a shopping tv bámulás, egész napos semmittevésstb. Én többször javasoltam neki a sugardaddy-ket de nem öregembert akar.... Álomvilágban él nagyon, remélem egyszer felébred mert hozzáért a segge a hideg falhoz. Én megőrülnék ettől, brrrrr. Viszont 20-on egy-23 évesen én sem voltam nagyonlelkes egyéb dolgokért. Otthon éltem, főiskolára jártam, mellette dolgoztam, buliztam, pasiztam, vásároltam, éltem a fiatalok hétköznapi életét. Ne drogoztam, de alkohol nálam is ment, meg a szombati bulik. Igen, el voltam kényeztetve én is, és anya megtett mindent értem. De más voltam mégis! Aztán 25 évesen jött a kőkemény valóság mikor egyedül különköltöztem és Pestre.... De más világ vagyok akkor is!

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 12:45:47

@Balu30: Drága, semmi féle sértegetés nem volt, csak célozgatás viccesen! :D

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 12:47:15

@VV11Vikcsii: kösziiiii Vikcsii. Próbáltam maxra járatni Lesszit! És újra megkapja a szavazatom, nah kitettem magamért! :D

sogeking 2023.03.03. 12:54:42

@VV11Vikcsii: nagyon szép felkérdezés, mindjárt bemásolom :):):)

Spitzbauer 2023.03.03. 13:03:03

@ミラ: Csak közölte, hogy ez volt az utolsó műsora ebben az évadban, és nem volt őszinte a mosolya.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.03.03. 13:06:18

reakcióm a színes (pirosas barna) videóra. piros elképesztően naiv és ha a szemébe mondja, akkor se fogadja el, mi van. de tegye minden nő a szívére a kezét: sokan tettük ezt meg azért fiatalabb korban. ahogy azt a parasztságot is, amit barna, hogy csakazért is kiad egy privát beszélgetést, ahol direkt megkérik, hogy NE. szerintem 20 éves kor felett mindkettő gáz, de mégis, ebben a sztoriban barna tett inkorrekt dolgot. piros csak naiv.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.03.03. 13:07:57

@Spitzbauer: sajnálnám, mert valószínűleg:
- a következő évadba még rosszabb ápoltakat zárnak be
- cédesz és vanda is számomra nézhetetlen. ja igen, a bodrilali is rémes. hozzájuk képest DPD még úgy elmegy, engem szórakoztat a túlmozgása is, mintha betolna adás előtt némi ekit :D

K_Attila 2023.03.03. 13:11:31

- Seggmosás! Seggmosás!
(már így zuhanyozok)

sogeking 2023.03.03. 13:15:01

Naszóval egy némileg hosszabb iromány következik. :)

Jelenetek egy társaságból

1. bevonulás
----------------------------
Valóvilla nappali, sötétítők lehúzva. Konfetti és hányásnyomok, kissé leeresztett lufik szanaszét. Bátor bátortalanul botorkál. Néha mintha megekne, de csak egy-egy zöld labdacs pattog ki belőle hangtalanul. A nyugiban Zsuzsu portréján filccel ízlésesen kidolgozott bajusz pödörödik. Kitárul az ajtó, és egy kis csapat lépi át a villa küszöbét.

-Nézzük is meg! - mondják szinkronban. (-EKG.)
-Sokkal nagyobbnak tűnik, mint a TV-ben!
-Meg sokkal büdösebb is...
-Mit eszünk? Talán van még selyemsonka.
-Bassza az anyját! Azt már az előbb összefaszoztam.
-Gyerekek, találtam még pár mirelit pizzát a mélyhűtőben...
(Trattoria Mario, ajánlott fogyasztás vakmelegen)

2. egy vendég
----------------------------
-És hogy állunk a sztárvendéggel?- kérdi aggódó tekintettel sogeking.
-Egész nap Zsuzsuról ábrándoztam, így nem volt időm személyesen intézkedni... - vallja be szemlesütve Vikcsii.
-De ne aggódj, Nyuszót ráállítottam a témára. Délután 5-kor randizik vele a Camponában. Betanítottam neki mindent, ami kellhet.

*Fedőneve - Sarah Connor
*Kedvenc itala - Jamie Olivér
*Görög csöndőr jeligére..
*És a homlokára felírtam, hogy 'Hülyék gyertek!'

-Te egy igazi fantom vagy. - mondja elismerően sogeking, és mérgében egy jót belerúg a mellettük totyogó locsolóember izmos fenekébe.

-Már elnézést kérek! Abszolúte nem szeretem ezt a nagyfokú durvaságot. Értékelem, hogy visszakerülhettem egykori otthonomba, de hát Én lennék itt a Sztárvendég! Egyébként pedig felettébb felkeltette érdeklődésemet, hogy egy speciális női vizespólós alakulat, a cicikommandó tagjai fognak leteperni, amikor majd látszólag szökni próbálok. A növényzet öntözését is azért vállaltam, hogy edzésben tartsam fürge lábaimat.

Vikcsii nagyon röhög, és távozóban megvitatja Alekosszal, hogy milyen is forgalommal szemben menni az autópályán.
-Azért Nyuszónak adj egy csokor répát, megérdemli! - szól vissza derűsen.

sogeking 2023.03.03. 13:16:52

3. igaz barát
----------------------------
-Még mindig nem jött vissza Soge? - néz körbe kiccica ijedten.
-Pókjelmezt is vitt, úgyhogy valami nagy faszságra készül!
-Á, azt még a nudista strandon is hordja...

Egészen lassan nyílik a villaajtó, és egy félénk négylábú lépeget befelé. Kissé körbeszimatol, majd kétségbeesetten hátrálni próbál. Mindenki megcsökönyödve figyeli.

-Második. Szigma, ahogy megbeszéltük. Kezdjed gyorsan! - súgja sogeking, és csendre inti a többieket.

Fehér adidas superstar világoskék csíkokkal, nagyméretű szürke szabadidőnadrág, hozzá rózsaszín Ralph Lauren póló. Legalább kétnapos borosta, persze. Kis torok köszörülés, majd skálázás kezdődik.
-Alfa béta gamma ma ma ma maaa, melilinaaa, rtl egy-kettő-három egy-kettő-három, McVerick hívja Szédeszt...jelentkezzzz...
-Khhhm, Kutyuskám! Drága kiskutyám, úgy hiányoztál!

Az eb füleit hátracsapva riadtan figyel.
-Amúgy mitcsin? Hashtag, kassspó, evakuálás?
-Nézzük is meg a fantomképeket. Egészen elképesztő izgalmak, ezt nem hiszem el!
-LIDERIIIIN! - üvölti már egészen kifulladva, közben vadul kalimpál.

Erre a blöki boldogan csóválni kezdi a farkát, és 11-szer megkerüli Szigmát. Végül kényelmesen összekucorodik a szőnyegen. A csapat egymás szavába vágva vonja kérdőre a két elkövetőt, mikor Yrenke esik be kipirulva az ajtón. Kezében egy BZ-MOT 601 típusú birodalmi lépegetős kutyajelmezzel.
-Harmadik! Minden adott egy jó kis űrszisztematikus héthez! Nagyon szejetem! - mondja boldogan.

4. egy kis szexting
----------------------------
-Már csak Petit kell idecsalni. Vikcsii, csinálj gyorsan egy dickpicet a kutyáról, és küldjük el neki!
-Szerintem szar ötlet...
-Miért lenne? Amíg Szigma csöves prolinak álcázta magát, hogy a csillagkapuval visszahozza Danit, Heverő behatolt a főhadiszállásra, és a másodfokú egyenlet megoldóképletével feltörte Peti Komondor64-ét. Körlevelezte, hogy 3 hónapig buddhista elvonuláson vesz részt...
-Az asszony úgyis a dzsungelben eszi a bogarakat, szegény csak unatkozna otthon egyedül.
-Én is ellenzem! - mondja dühösen a vérnyúl.
-Pedig megszavaztad, még képet is küldtél...
-De meggondoltam, utálom az egészet!
-Akkor miért van rajtad Bibi fürdőköpenye? - adja valaki hátulról.
-Mert nekem nem lehet? Ő is kastázta a legótigrist.
-A korona meg ott díszeleg kipcsák fején, két kézzel szorítja, hogy el ne vegyük.
-Pini is Márió pólóját hordja, mióta bejöttünk, FBM.
-Legalább venne fel egy kantáros nadrágot!
-Mit besz? Amúgy a híradós héten még nadrág se lesz rajtam...
...
-Vikcsii! Miért küldtél már megint ennyi dickpicet?
-Bocsi, félrement, ezt nem nektek akartam!
(-Asztakurva bazdmeg, eeeez igen!)

sogeking 2023.03.03. 13:19:36

5. kiválasztás
----------------------------
Villabelső ízlésesen renoválva, parketta lyukai kikátyúzva. Közepes fényerő.
A könyvespolcon Chris Carter bőrkötésben, Lesszie L. Lawrence összes, valamint Micimackó legújabb kalandjai sorakoznak. Az étkezőasztal rogyásig tele finomságokkal. Marhalábszár háziasan, velőtrázó pacal, hatvanhatlapos csokitorta. Kutyuskám nyüszögve kuncsorog. Tányérok csörömpölése, jó hangulatú duruzsolás hallatszik... (a magnóban AC/DC forog szolidan)

-Mindjárt kezdődik, gyertek gyorsan! - szól izgatottan Alek a TV előtti kanapéról, jól megkötözve egy katicás ugrókötéllel.

...
Mindenki a heverőn ül, és kíváncsian figyel. Sogeking a tábla jótékony takarásában ösztönzőleg rázza az öklét.PDP áll előttük szótlanul, és tétován körbenéz. Akkurátusan sorba rendezi a súgócetliket, majd egészen halkan elkezdi.

-Már egy hete csak a Katára gondolok, mindig, fel-fel állva...
-Fááááálkiiii!!! (-Most mi van? Egy barátom írta...)
-A következő cetlit olvasd! - súgja bíztatóan a pók.

Peti megvonja a vállát, és már a jól ismert stílusában folytatja.
-Sziasztok villalakók! Hallotok? Ha jól látom, már a kanapén is ültök, és feszülten várjátok a mai eseményeket.
-Egészen elképesztő! Ma megtartjuk a VVHV első évadának legelső kiválasztását!
-Valaki, hozzad is be a bőröndöket!

Kiskutyám befut a képbe, szájában egy méretes marhalábszár csonttal.
-EKG, gyere ide, hadd simizzelek meg! Úgy örülök, hogy megtaláltalak...
-Kimondta FBM!!! Tudtam, hogy olvas minket!

---
Társadalmi célú hirdetés
Felhívjuk kedves olvasóink figyelmét, hogy a túl sok hogyvoltozás függőséget okozhat.
Fizessen elő most plusz tartalmainkra is 10% kedvezménnyel.
---

6. a párbaj
----------------------------
-A jelemet pedig arra teszem, aki a legkevésbé őszinte, és a legbüdösebb a lába...

Sogeking kényelmetlenül mozgolódik. Talán jelez az elemi pókösztön, vagy csak a tegnapi prosztatamasszázs járt túl mélyreható eredménnyel? WoC poharában a Tubi ütemesen rezonál, kutyuskám meg kétségbeesetten böködi valamelyik PDP-t az orrával. (Csípős füstszag. -Valaki rosszul állította be a sütőt, gyerekek!)

-Kabummmmm!!! - mondja a villaajtó durván, és szétrobban.
-Erre nem számítottatok, nagyokosok! - Pácz Véder önelégülten, röhögve tódul befelé.
-Meneküljetek, árulóóóó van a történetben! - rohan sipítozva Malacka.
-Zzzzummmm. - Suhan a fénykard határozottan, és Malackából kettő lesz. Mivel génmanipulált jószág, ezért szerencsére hamar regenerálódik, és immár mintkettő iszkol tovább...
-Sze-szent Ha-ba-kukk! - mondják egyszerre.

Véder féltérdre ereszkedik, és a földre szegezi tekintetét.
-MerSidius nagyúrnő... - rebegi vágyakozva a pók.
-Vakon vagy sogeking! - lép ki egy magas, mokány, szemüveges figura Pácz takarásából.
-Mit gondoltok, miért volt annyira tré a nappali talaja? Mert már számtalanszor kifüstöltük a betolakodókat. Mint kívülálló, mi a véleményetek a stratégiáról?

vééégeee.

De ehelyett egészen elképesztő módon felgyorsulnak az események.
Impavidus 3 Hégel és 4 Kant idézettel a falhoz szögezi Attilát, közben Kutyuskám vicsorogva a lábát harapdálja. Pini selyemsonkával dobálja, Tricero diannás cukrot dugna a fenekébe, de van rajta nadrág. Naty kivillantja a cickókat, a PDP-k ettől teljesen felpörögve próbálnak mindenkit elgáncsolni.

Alekosz közben vakmerően Véderre veti magát.
-SOHA TÖBBET NEM MEGYEK EL INNNEN! - ordítja, és a levegőben úszva megfeszíti formás vádliját...

naty77 2023.03.03. 13:34:03

@sogeking: kellően zizi vagy na. :D hahaha

kipcsak harcos 2023.03.03. 13:39:23

@sogeking: Soge, több mint 10 éve tudom, hogy hüle vagy, de hogy ennyire? XDDD
Én mondom, Tesó meg tudtál lepni.
Ki volt a béríród, egész ügyes LOL

Balu30 2023.03.03. 13:42:14

@Nyuszomuszo83: megtalaltám az elveszett kommentet és elnézésedet kérem. Kapsz egy virtuális puszit.

Redditen azt írják hogy a reggeliben (én nem láttam) azt mondták hogy szimpátia szavazás lesz nem unszimpátia.
Így még akár nyerhet is Meli ha igaz.

SZIGMA 2023.03.03. 13:47:35

@sogeking: Nagyon jó lett, tetszik. :)

War of colours 2023.03.03. 13:55:55

@Gia: pacsi :( három napja nem alszom köhögéstől :( jobbulást neked is

Cérnahuszár 2023.03.03. 13:57:20

@sogeking: "kedvemre valók a füstölgő romok" nyugtázza elégedetten cernahuszar
majd fülesét felvéve visszasimul a falba, a láthatatlan üzemmódjában

www.youtube.com/watch?v=hKRUPYrAQoE

Tracero 2023.03.03. 13:59:34

@sogeking: Natyon büske vatyok jád, baba :D asszem elolvasom még egyszer, mert tuti nem esett le az összes poén :P :D a katicás ugrókötél nice touch :D meg a cickómmandó szerepeltetése is (szivecske emoji)
"már egy hete csak a katára gondolok, mindig fel-fel állva" tábornok biztos fogja értékelni XD
látom, a dianáscukor urband legendem már rajtam marad, mint szamáron a fül :D for the record:az applikálásban egy nadrág engem nem akadályoz meg :D

War of colours 2023.03.03. 14:08:55

@Nyuszomuszo83: "Jó nagy a hátsó rész is, és hát lehetett ott is jókat dugni. Köldökbe természetesen"

Hát ezen felvisítottam! Tényleg nagyon érzed ezt a csajt Nyuszó! :D

naty77 2023.03.03. 14:11:24

@War of colours: Neked is gyors jobbulást.

A gégész calcium szandoz plusz c-t mondott, öreganyam hagymalevest

naty77 2023.03.03. 14:12:00

@Balu30: randira meg nem hívod hát tudod....

naty77 2023.03.03. 14:14:23

Mindjart elindulunk oda ahol se tv se net vasarnap délig és a többiek részegek lesznek én meg nem ihatok.
Vilagvege...

sogeking 2023.03.03. 14:15:32

@naty77: igen, teljesen elmáriósodtam...
@kipcsak harcos: ez már majdnem dicséretnek veszem :P
@SZIGMA: köszi :)
@Cérnahuszár: www.youtube.com/watch?v=ZQaBcNI_AoM
@Tracero: legalább a taknyot töröld le :D

2023.03.03. 14:20:41

@sogeking: EPIC lett, megérte rá várni :) Szerencsére olyan környezetben vagyok, ahol nem gond, ha egy-egy poént olvasva felvisítok a nevetéstől :)
@Tracero: A dianáscukor már hozzád ragadt. Rám pedig a dicpicek küldése. Hiába próbálom magamról lemosni, egyszerűen nem sikerül

War of colours 2023.03.03. 14:31:51

@sogeking: nagyon sok jó poént szedtél össze! ;) Köszönjük szépen a mulattatást ! ;)

Van kedvetek megírni egy évadot együtt ? Kezdhetnénk a bemutatkozó videókkal/ szövegekkel...

Viktor a fedélzeten Élőben!

War of colours 2023.03.03. 14:36:55

@War of colours: döbbenetes módon Viktor első beszélgető partnere Kriszti

Viktor első mondata: te voltál a legnagyobb kérdőjel nekem, ezer arcú vagy, szeretném megtalálni Krisztit. Ki is vagy te?

hereverő heverő 2023.03.03. 14:39:31

@War of colours: ki a tököm az a Viktor? Aki elsőre beugrik arról nehezen képzelem el, hogy bemegy a villába...

War of colours 2023.03.03. 14:39:37

@War of colours: badamumm! ötödik mondat után sír!
Semmit nem mondott neki Viktor, esküszöm. Most arról beszélnek miért sír ennyit. Már nem sír , és közli, hogy erősség hogy ennyit sír.... Aha ok

War of colours 2023.03.03. 14:40:20

@hereverő heverő: bocsi lehet , hogy rossz nevet írtam... A pszicomókus aki az elején bement hozzájuk

Tracero 2023.03.03. 14:41:12

@Cérnahuszár: látod, szappanos a helyzet, eltűnsz. Ez szuperképességként vonult be a hőseposzba :D

hereverő heverő 2023.03.03. 14:42:36

@War of colours: jaaaa... Én neki nem is tudom a nevét, szóval lehet Viktor.
És Kriszta inkább sírjon mint izzadjon. Ha leveszi a szőrcsizmáit akkor a többiek sírnak.

Tracero 2023.03.03. 14:45:42

@Nyuszomuszo83: bocsánat, csak visszafelé haladok az olvasnivaló al és úgy affektálok :D nagyon jó lett Lissza napja :D nem az Audiban dolgozom XD
Cickómmandó tugedör forevör :D ha egyszer kivonulnánk együtt bulizni, szerintem kő-kövön nem maradna :D
Köszi szépen a trash adagot is :D

Tracero 2023.03.03. 14:49:09

@hereverő heverő: csodálod? :D veszélyes a csaj :D asszem eredetileg azt a kifejezést használta, hogy kicsúszik a helyzetből, mint a szappanos nyúl. Ezt rövidítettem szappanos a helyzetre XD alkotói szabadság :D és azé lett a szuperképessége a láthatatlanná vállás.
Amúgy elbsztam, mert kifelejtettem Egyfejűt, aki szintén Cickómmandó tag és forró vérű könyvtáros :D

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.03.03. 14:52:03

@hereverő heverő: felvinnyogtam, amikor leesett, mire gondolsz :D

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.03.03. 14:53:56

engem amúgy kicsit zavar, hogy ennyire rohadt igénytelen mindegyik. egész nap alig van dolguk, igazán lenne idejük elpakolni szépen maguk után. meg hát cipőben a lakásban, de főleg a hálószobában... nem, köszi, nem. ja tudom, nincs idejük levenni. ha láncdohányos lennék, legalább egy külsős papucsom lenne, azt meg lehet az ajtóban hagyni oszt kész. cipő nem is kell nekik bent semmire.

LaciHogyVoltol 2023.03.03. 14:59:17

Na sziasztok. Az "élő" VV nézést már elengedtem (talán ma a párbajt), úgyhogy már csak így retrospektív tudok élni az "élményeimről".

Zsuzsu meglepően normális volt magához képest, gondolom nagyon erőlködött belül, hogy "értelmesnek látszon". Egyébként szégyen - nem szégyen, nekem ő volt az egyetlen nyertes, akinek kb. az elejétől szurkoltam (azt az évadot csak a 2. párbajtól követtem), olyan Lisszásan aranyosan együgyű volt, és tényleg szarrá szekálták a többiek, így az is benne volt rendesen, hogy a többiek koppanjanak. :D Egyébként talán a leggyengébb játékos szelekció volt az a társaság a VV történelmében, a VV-nél ragadt Nyéki Roland nagyon Wish-es Attila volt, én utáltam, Hunorka meg a döntőben kb. olyan meglepő és semmilyen volt, mint anó Jerzy Alekosz ellen, de nekem azért maradt meg kellemes emléknek az évad, mert akkor kezdtem rendesen követni a HogyVolt-ot, és akkor még volt napi írás minden öfiről...régi szép idők.

Egyébként nagyon béna, hogy minden nap ugyanazt csinálják, egyik nap 36 misi cash-hez kell beszélni, utána csekkhez énekelni, ma mi lesz, egy 36 milliós digitális tranzakció bizonylatának kell majd szerelmet vallani?

Ma Vivcsó megy be és ránéztem az Instájára: nagyon durva, hogy mennyire durván tolja a photoshoppot meg a faceapp-ot, csak minek, ha meg utána bemegy a villába és ország-világ láthatja, hogy köszönő viszonyban nincs az Insta-képeivel. Amilyen aranyos és szerethető volt a villában, annyira ellenszenvesnek jön le most, így utólag inkább nyerte volna VV...akarom mondani OF Robi XD

Tracero 2023.03.03. 15:00:43

@hereverő heverő: ööö.. Tartalmas rajzilm volt :D meg a zene se kimondottan szar, bár nem bonyolították túl a fiúk :D viszont megélték az érzéseiket!! :D

2023.03.03. 15:17:12

@War of colours: Tök jó,akkor ma nézni fogom az adást. Volt egy szavazás arról, hogy melyik volt a legjobb tematikus hét az idén, és szerintem az önfejlesztő hét volt az. Sőt szinte az egyetlen jó tematikus hét volt ez.

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 15:17:59

@sogeking: bakker te is komp akartál lenni, de nem komplett. Szuper jó volt élveztem. De így kibaszni velem... :D Azért szerizlek te őrült!!! :D :*

@War of colours: beleéreztem rendesen. :D tök nagy áhítattal irtam. Zsigerből. Kezdek aggódni, azt hiszem elvesztett nálam is több millió agysejt, azért jön belőlem Lesszi!!! :D

@Tracero: én tudom hogy nem audi, de lesszinek fogalma sincs mi az az auditor :D nézzük el neki hogy az Audi gyárban melózol azt hiszi! És mekkora tevepatát villantottál anyukám, nem vagy semmi!!! :D
@naty77: ugyeee??? Ez az én szerencsém, csak a bókok, dickpic, randi nuku, pedig nem eszek emberhúst! :D

2023.03.03. 15:19:43

@naty77: Kicsit úgy nézel ki, mint Yrénke, csak okker háttérrel. :-)

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 15:20:20

@Balu30: ennyi??? Hát ezzel kitörölhetem. Szokták volt mondani aki a kicsit nem becsüli, de kell a fenének a kicsi! :D
@naty77: tarts ki, mi itt leszünk és írjuk a mesét! Érezd jól magad!!! :*

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 15:21:40

@hereverő heverő: neki saját villája van, saját ápoltakkal, és ő a király benne... :S

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 15:23:22

@War of colours: jól írtad, Gaál Viktor a pszichomókus

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 15:29:16

A tevepatáról ez jut eszembe mindig. Én kérek elnézést! :D
kepkuldes.com/image/xqZPML

War of colours 2023.03.03. 15:36:14

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: én is szerettem azt a hetet.
Egy kis ajándék csak neked! :D

Riccoval történő barkóba közben ma kiderült, hogy Melina szerint a Szentjános bogár nem tartozik az állatvilághoz... Anyám borogass...és ez a nő az, akinek minimálisan tudok drukkolni. :D

Nem értem, a kétéves fiam is tudja, hogy a bogár egy állat. (Fejét fogó emoji)

evacat 2023.03.03. 15:39:59

@Nyuszomuszo83: Boszorkány vagy.
Gál Viktort emlegetted.
Most benn van a villában.
A liveban Melivel beszélgetnek.

Tracero 2023.03.03. 15:40:56

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Hadnagy.. Szabad ilyet? XD nekem még meg kell írnom egy jelentést, de legszívesebben sírva összegombölyödnék a sarokba ettől a poéntól XD

evacat 2023.03.03. 15:42:48

@evacat: a téma: Meli zárkózottsága, miért olyan, amilyen.

Tracero 2023.03.03. 15:44:04

@evacat: remek... Biztos most megnyílik XD Viktornak is kell táncolni, ha megszólal a "hej jancsika, jancsika?" :D

Gia 2023.03.03. 15:45:39

Meli tök jót beszélget a pszichológussal.Úgy érzem szimpatizál vele a figura.

Balu30 2023.03.03. 15:53:43

@Nyuszomuszo83: várd ki a végét ami késik nem múlik

Spitzbauer 2023.03.03. 15:59:24

@War of colours: Tragédia ez a nő, de egész egyszerűen többiek még rosszabbak.

kozi001 2023.03.03. 15:59:54

Nem tudom sikeresnek mondja a pszichoológus a mentorálását, de legalább mindenki "FEJLŐDÖTT"...

Spitzbauer 2023.03.03. 16:03:25

@kozi001: Kivéve Melinát, mert ő nem is akart. Ezért a szentjánosbogár nem állat, és kész.

SZIGMA 2023.03.03. 16:20:01

@Spitzbauer: Minden szentjánosbogár bogár, de nem minden bogár Szent János. Csak az az egy, amelyikkel Kriszti beszélt.

evacat 2023.03.03. 16:28:00

Az évad kifejezése: fejlődök, fejlődés, fejlődni.

Ha még tart egy kicsit akkor itt egyetemi magántanárokká fejlődik a nép.

Spitzbauer 2023.03.03. 16:58:12

@evacat: Nem ártana, ha közben az agyuk is kifejlődne.

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 16:59:47

@hereverő heverő: isteni :D
@evacat: dehogy, a többiek írták Viktort én meg csak affektáltam rá! :D
@Balu30: tudooom én csak lassan jön. Én meg várok, de várni nagyon tudok. Hát jó akkor várok! :)

Közben nem bírtam magammal. Sütöttem, gluténmentes mákos - meggyes kevert sütit csináltam vaniliapudinggal a tetején. Rohaggyak meg! :D

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 17:06:52

Imadom a Szent János bogarakat. Soha nem felejtem el. Nagybátyám vitt haza a földets útona búcsúból, biciklivel, mert segg részeg volt nem mertünk a főúton menni. Én tök pindur voltam, hátul ültem a csomagtartón. Mindenhol vilagítottak ezek a csodálatos jószágok, soha nem láttam még ilyet, azóta sem, főleg nem ennyit. Szó szerint bevilágították a határt. Végig pofáztam, nagyon cserfes kiscsaj voltam akkor is már. Pedig nem is ittam, csak málna markát. Egyszer csak - mivel nem volt szomjas a bátyó- sikerült oldalra borulni, a bicikli rá én az árokba a Szent János bogarak közé. És kacagtam, és meg akartam fogni a bobákokat-azok nem bogarak, bobákok kérem - nagybátyám, összekapart és lelkemre kötötte ezt nem mondjuk el. Persze jó fej voltam ezzel nyitottam mikor hazaértünk. Azóta is emlegetik.

Nyuszomuszo83 2023.03.03. 17:08:52

Szolgálati közlemény :VAN ÚJ JÁTSZÓTÉR!!! GYERTEK A MÁSIKHOZ!!!!

Cérnahuszár 2023.03.03. 17:12:21

@Tracero: ez most nem szappanos helyzet volt, hanem ilyen

i.pinimg.com/originals/35/4a/f7/354af72fcef07563f46b4df2aa6bbd18.gif

így lehet érdekes dolgokat látni.

Tracero 2023.03.03. 17:17:38

@Cérnahuszár: ááá... Leborulok nagyságod előtt :D

Tracero 2023.03.03. 17:22:38

@Nyuszomuszo83: Ez amúgy AMÚGY cuki történet :D nekem szokott lenni pár darab a kertben. Bár egyszer már sötétedett, amikor locsoltam és néztem, hogy ez a ledlámpa milyen poros, alig pislákol, nyomok rá egy kis vizet XD szeeeeeegééény XD me ugye ott nem is volt led :P :D

Impavidus 2023.03.03. 17:26:41

@sogeking: kiraly vagy :)

csak annyit tennek hozza, hogy osszesen het idezettel nem lehet senkit falhoz szegezni, vagy kell hozza egy szent kezigranat is - amit valamelyik cickommandos oda rejtett ahova nem nyulhatok - vagy minimum nyolc kell es egy a toketlen fecske repulesi sebessegevel gyikka valtoztatott paraszt. onmagaban idezetbol 9-re van szukseg, tehat elszamoltad magad.

@Nyuszomuszo83: biztos nem te vagy lissza? :)

kipcsak harcos 2023.03.03. 19:20:31

@sogeking: ez igen nagy kitüntetés volt részemről :D

sogeking 2023.03.03. 20:58:36

@VVerőlegény #TEAMÁKOS:
valahogy ez a fajta véletlenszerűség nekem a blog hömpölygő masszája...
sokféle kapcsolódó vagy különálló hang egyszerre

@Nyuszomuszo83: köszi :P (komp akart lenni, de nem lett komp)

@Impavidus: főleg egy ilyen erős ellenféllel szemben, köszi;)

@kipcsak harcos: gyanús vagy te nekem...

2023.03.05. 15:50:29

Kedves Központ! Folytatom a jelentések közlését. Múltkor itt hagytam abba
@VV11Vikcsii:

2023.03.05. 15:51:21

Jelentés War of coloursról
2023 január 23. Sogekinggel és ezúttal Kipcsak Harcossal is kiegészítve elindultam egy újabb gyíkember bázis felszámolására. Egy meghitt faházikó volt az erdő közepén, amelyben kb. 30 gyíkember feküdt egymáson egy hatalmas kupacot alkotva intenzív csípőmozgások közepette. Mikor megláttuk azokat a szörnyetegeket, rögtön meg is támadtuk őket minden előzetes figyelmeztetés nélkül. Én szopás szerint az ollóimmal, valamint a késeimmel harcoltam, nyisz. Sogeking a pókképességeire támaszkodott. Kipcsak ledobta magáról a felsőt, annyira beleélte magát a küzdelembe: úgy osztogatta a csicskalángosokat, mintha nem lenne holnap. Azonban így is csúfos verességet szenvedtünk. Másnap egy másik bázisnál jártunk így, s harmadnapon is… Kegyetlen volt a felismerés, miszerint csak kisebb bázisok felszámolására vagyunk képesek így hárman. „Toboroznotok kell, valamint meg kell erősödnötök” – üzent a Központ, az egyértelmű kapitány.
Szerencsére Sogeking ismert egy olyan személyt, aki képes volt megerősíteni minket, megfelelő edzéstervet kitalálva. És a csatlakozása felért egy hadseregével. Egy profi bérgyilkos nő, a messze földön ismert War of Colours. Az ötgyerekes anya családi házában találkoztunk vele először.
„Anyuu, véres az arcod” mondta a hirtelen asztal alól kibújó négy éves Karcsika.
„Karcsika, csak épp készítettem spagettit és ketchupos lettem. Kérlek menj a szobádba, amíg beszélek a három bácsival” – amíg Karcsika kiment a szobából, addig War of Colours széles mosollyal figyelt minket, meglehetősen ijesztő módon, mi ezalatt a sarokban vigyázzállásban sorakoztunk.
„Megkínálsz minket a főztöddel? Pacallal esetleg megkínálna?” – érdeklődött a mindig éhes Kipcsak.
„Ma még nem főztem semmit. A gyereknek még sem mondhattam, hogy újra bevetésen voltam. Sajnos nem volt időm még megmosakodni.” – War of Colours közben nagyon aranyosan nevetett. Rögtön megkedveltem.
Elmeséltünk mindent WoC-nak. Őt nem igazán érdekelte a küldetésünk , viszont pénzért nagyon szívesen segített nekünk. Sogeking és Németh Szilárd enyhe kiképzést kapott, nekem viszont egy intenzív edzéstervet kellett követnem, mert nagyon el voltam maradva a társaimtól. A csatlakozása óta War of Colours is majdnem mindig jött velünk bevetésre, akivel együtt úgy aprítottuk a gonosz gyíkembereket, mint ahogy WoC a hagymát szokta a konyhában.

2023.03.05. 15:52:14

Jelentés Yrenkéről
Yrenkével nem nagyon találkoztam még, ezért Sogeking jelentését fogom elküldeni, kedves Központ. Ott találtam a fiók alján.
„War of Colours alkalmazása remek ötlet volt, viszont egy kész vagyont emésztett fel. A profi bérgyilkosok drágák. Ráadásul egyéb költségeink is voltak, így hamar pénzügyi problémákkal nézhettünk szembe. Bánatomban elmentem a kedvenc báromba, az Exxclusive Didibárba.
-Mit kérsz, Tom? – kérdezte a pult mögül az elegáns Evecat. Gyakran fordultam hozzá, mert őt úgy ismerik, mint Budapest szeme. Mindent lát és mindent hall, legyen szó drogügyletekről, gyíkemberekről vagy bármi másról. Azonban most nem dolgozni jöttem, hanem szomorkodni.
-A szokásosat – még ki sem mondtam a választ, de Evecat máris oda tette elém a kakaót.
Miközben szürcsöltem a kedvenc italomat, addig észrevettem egy új asztali táncos lányt. Nagyon teccett, de olyan ismerősnek tűnt és nem tudtam rájönni, hogy ki az. Közben rosszarcú maffiózók kezdtek el balhézni a bárban. A legtöbb ember fejvesztve menekült el, sokan szó szerint. Csak a maffiózók, a táncos lányok és én maradtam. Ja meg Evecat, aki szokás szerint nagyon nyugodt volt. Megszokta már az idiótákat. A maffia főnöke elkezdett rámászni az új lányra. A lány, akit egyébként Yrenkének hívtak, kiütötte a férfit, majd a többiekkel kezdett el verekedni. War of Colourshoz képest elmaradt erő tekintetében, de így is rendkívül erős volt. Segítettem neki elintézni a maffiózokat, feszültség levezetésnek jó volt egy kis harc.
- Nem is értem, hogy nem ismertelem fel elsőre a régi hős társamat, a macskanőt. – mondtam neki, miközben ő éppen kirabolta a földön hevert, kivert bűnözőket.
- Látod rajtam a jelmezt, Soge? Már rég nem hősködöm, nem éri meg. Helyette pénzszerzésre használom az erőmet. Mára már olyan gazdag vagyok, mint Lőrinc.
- Pont rád van szükségünk! - kiáltottam fel és azon nyomban megöleltem Yrénkét. Nem sokkal később csatlakozott a Fantom Brigádhoz, s ezzel együtt minden anyagi gondunk megszűnt.”

2023.03.05. 15:53:46

Jelentés ThorTheGodofThunder-ről
Thor a régi cellatársam volt. Mi a börtön elkülönített, titkos részén laktunk, ahová a legszörnyűbb bűnözőket helyezték. Számtalanszor kérdeztem meg tőle csillogó szemekkel, hogy mit követett el. Felnéztem a magas, mindig csendes tesómra, aki olyan volt, mint egy szomorú szamuráj. A kérdésemre azonban sosem felelt. Nagyon közel kerültünk egymáshoz, általában váltva ejtettük le a szappant. És együtt is szöktünk el Azkabanból. Ezt követően megszakadt a kapcsolat.
Később felkerestem, hogy dolgozzunk közösen. A Fantom Brigádról mesélve kikerekedett a szeme. Elárulta, hogy azért került börtönbe, mert gyíkemberek ellen terrorcselekményeket hajtott végre. Azonban Kipcsak Harcoshoz, War of Colourshoz és Yrenkéhez hasonlóan ő sem kap üzeneteket a Központtól. Saját kutatómunkájának köszönheti, hogy rájött a gyíkemberek létezésére.
Február 14. Egy elhagyatott üzem hátsó udvarában találkoztunk. Thor egy teherautóval érkezett. Döbbenten álltunk, amikor megmutatta nekünk a szállítmányt. Thor terrorista múltjából kifolyólag könnyen képes fegyverhez jutni, de nem számítottunk ennyi mindenre: tankok, gépfegyverek, rakétavetők, banánhéjak, atombombák… felsorolni sem lehetett a fegyverek sokassága miatt.
- Ennyi elég lesz az elkövetkezendő háborúhoz? – kérdezte Thor, mint egy gép.
- Igen, szépfiú. Úgy örülök, hogy csatlakozol hozzánk – ölelte át hirtelen hátulról War of Colours. Thor zavarba gyütt, még soha nem láttam ilyennek.
Közben Sogeking és Yrenke a másik oldalt csókoloztak. Yrenke dögös volt.
Központ, akkor kurva féltékeny voltam, s a dühtől nem láttam. A fantom brigád Nyerő páros lett, viszont nekem nem jutott pár. Vagyis remélem, hogy a Sors nekem nem Kipcsak Harcost szánta.
- Jajj, Vikcsii ne vágj ilyen arcot. Egyébként még mindig azt a lányt kell figyelned vidéken? Hogy is hívják, valamilyen Tracero – kérdezi kedvesen Yrenke.
- Igen, még mindig. De nem értem, hogy a Központ miért szánta nekem ezt a feladatot. Közeleg a tavasz és ezzel együtt a totális, gyíkemberek elleni háború is. Mint ahogy az nemrég a Központtól kiderült, külföldön is vannak gyíkember-ellenes, Központ utasításait követő szervezetek. Hamarosan fel kéne venni velük a kapcsolatot, hogy felkészülhessünk közösen az összecsapásra

Yrenke 2023.03.05. 22:41:16

@VV11Vikcsii: így történt, szó szerint :))))

Yrenke 2023.03.05. 22:42:50

Elképesztően gratulálunk...ehhh Vanda...

2023.03.10. 19:47:30

Jelentés Traceroról
2023-as év február 17. napján, éjjel szintén Tracerot figyeltem az ágya mellett meredt szemekkel. Már megint lerúgta magáról a takarót. Mivel nem szerettem volna, hogy megfázzon, ezért gondosan betakartam. A következő pillanatban Tracero felugrott és a földre tepert.
- Már több napja figyelsz engem és még nem csináltál velem semmit? Nagyon unalmas vagy. Most elmondod nekem szépen, hogy milyen célból vagy rám állva. – Miközben beszélt, a nyelve meglepően hosszasan kinyúlt.
- Várj, ez nem lehet… Te egy gyíkember lennél?! A jellemzőid alapján nem lehetnél.
- Ezek szerint nem tudsz semmit. Megnyugodtam, már azt hittem, hogy apám embere vagy. Ennek ellenére ki foglak hallgatni.
Tracero elővett egy pórázt a szekrényéből, nyakamra helyezte, s úgy vezettet engem a pincéjébe. A pincéje kész pokol volt, tele BDSM cuccal. A pince központi oszlopához lánccal férfiemberek voltak kötve, akik körbe-körbe haladtak négykézláb áramot termelve. „Isten hozott, Úrnőm!” felkiáltással fogadta a hét „szolga” Tracerot. „Dolgozzatok csak tovább, patkányok!” – válaszolt az úrnő eltorzult arccal. Majd hozzám fordult és a szokásos kedves, gyönyörű arcát mutatta felém: „Ne is foglalkozz vele, csak egy szabadidős tevékenység.” Tracero ezt követően kényelmesen elhelyezkedett a trónján, amit mintha egy trónteremből loptak volna.
-És most elmondasz mindent, az elejétől a végéig.
- Nem, soha! Nem leszek áruló, inkább meghalok.
Tracero már ment volna az eszközökhöz, amelyeket látva inkább meggondoltam magam és sírva meséltem el neki mindent, amit tudok a Központról és a Fantom Brigádról. Már készültem a halálra, azonban ő meglepő választ adott. Kiderült, hogy ő egy tisztavérű gyíkember, s ezért nem mutatja a szokásos jellemzőket. Elárulta, hogy a tisztavérűek a gyíkemberek társadalmi hierarchiájának legfelsőbb fokán helyezkednek el, s közülük is kiemelkedik a királyi család. A tisztavérű gyíkemberek egy távoli szigeten élnek fényűzően, míg az átlagos gyíkemberek az emberek közé épülnek be és az a feladatuk, hogy bomlasszanak és átvegyék az irányítást a világ felett. Ennek megfelelően a gyíkemberek többsége politikus, üzletember, médiaszemélyiség stb.
Traci ráadásul a messzi sziget, Jurasicia hercegnője, a jogos trónörökös. Azonban nem tetszett neki a gyíkemberek destruktív, gyűlölettel teli hozzáállása az általunk ismert világhoz, valamint szabadságra vágyott, ezért elszökött otthonról és új életet kezdett, ezúttal Homo Sapiens Sapiensként. Állandó rettegésben él, hogy egy nap Jurasicia katonái megtalálják.
- Szeretnék csatlakozni hozzátok, veletek együtt harcolni. Szeretlek titeket, embereket. – mondta a hercegnő, miközben engem taposott. Szavai jól eső melegséget okoztak a szívemben.

2023.03.10. 19:49:07

Jelentés Aranykalászos Balfaszról
Március ötödikén a Fantom Brigád tagjai összegyűltek Tracero házában, egyrészt egy közös ünneplésre, másrészt az elkövetkezendő háború előkészületeinek megtételére. Az egész napos banzáj nagy részében Sogeking és Kipcsak harcos egy feleslegesen hosszú tárgyalóasztal körül vitatkoztak és dolgozták ki a stratégiát. Thor és Yrenke lelkesen készültek a Való Világ 11 fináléjára. „Hajrá Rico!” – kiáltotta Thor, miközben egy gyíkembert filézett ki. Vacsorára jó lesz - gondolta. „Nem! Hajrá Kriszti! Ő az, aki legtöbbet fejlődött!” – vágott vissza Yrenke, aki éppen a tippmixen nyert tonnányi pénzében úszott. Estefelé War of Colours is megérkezett és elkezdett segíteni Traceronak a vacsora elkészítésében. WoC lelkesítő beszédet is mondott, ami ránk fért, mert rendkívül feszültek voltunk a jövő miatt. Már majdnem teljesen lelazultunk, de még valami hiányzott. Ekkor megszólalt a csengő, amelynek hatására érvényesült a Pavlovi reflex jelensége: csak úgy folyt a nyálunk. A legújabb tagunk (Aranykalászos Balfasz) érkezett meg, hozva magával a drogszállítmányt.
Aranykalászos balfasz udvarias visszafogottsággal és egy kedves mosollyal lépett be közénk, átnyújtva nekünk a mai anyagot. Balfasz egy teljesen normális ember volt a szó pozitív értelmében, ezért nem is illet igazán közénk. Ennek ellenére nagyon örültem, hogy belépett. „Ez qrva jó, mi ez az anyag?” –kérdezte valaki, miután felszippantottuk a cuccost. „Nektek nem úgy is mindegy? Az a lényeg, hogy élvezzétek”. Így nem is foglalkoztunk vele.
Olyan remek hangulat volt, hogy vicceket meséltem:
„Hogy hívják a beteg sellőt?
Hablehány.”
„ Hogy hívják a holland táncosnőt?
Van Esse, de Myre.”
„Hogy hívják a japán vécépucolót?
Matataszakia Kakiba.”
„Hogy hívják a kínai telefonszerelőt?
- ???
Nicsakki Cseng.”
A többiek jóízűen nevettek. Kipcsak harcos a hasát fogva például. Tracero és Yrenke egymásba borulva kacagtak. Thor nem szerette kimutatni az érzéseit, így a száját eltakarta és próbálta magát visszafogni. War of Colours nevetett a leghangosabban. Sogeking pedig csak bólogatott és és egy like jelet mutatot. Ez volt életem legszebb pillanata. Végre találtam olyan embereket, akik nevetnek a vicceimen. Nem akartam háborúba menni ezekkel a kedves személyekkel…. „Muszáj harcolni? Hisz az erőszak nem old meg semmit, kell lennie egy másik útnak” – ilyen bűnös gondolatok fogalmazódtak meg bennem. Központ, sajnálom.
Szétnéztem a nevető emberek között. DE VAJON HOVÁ TŰNT ARANYKALÁSZOS BALFASZ?!
Aztán összeestem és a többi tag is. Elkezdtünk fulladozni és minden olyan homályossá vált és távolinak tűnt.
- Aranykalászos Balfasz, te áruló! A gyíkembereknek dolgozol, te szemét?! – kiáltott fel az utolsó erejével Sogeking. Soge gyorsan kapcsolt.
Aranykalászos belépett a szobába, majd így szólt:
- Pontosan. De nem csak én rejtegetek titkokat, Tom Cruise. Vagy hívjalak inkább 007-es ügynöknek? A többiek elől szépen eltitkoltál mindent a Központról és a két faj történelméről. Nekem nincs bűntudatom.
- Te szemét! Ki fogom nyírni az összes gyíkembert és a csicskáit, ebben biztos lehetsz! – válaszolt Sogeking, majd elvesztette az eszméletét. Ahogyan a többiek is, már csak én maradtam magamnál.
- Te egy jó ember vagy. Sajnálom, hogy így kellett történnie, Vikcsii – Aranykalászos ezt olyan szomorú tekintettel mondta. A következő pillanatban minden elsötétült.

naty77 2023.03.11. 10:01:14

@VV11Vikcsii: jaj meghatódtam! Köszönöm! Szivecske
Megmemtjuk a földet hátrafelé motorpzva nyilazva is.
Elmeháborodott leszek vagy mi. Hihi
süti beállítások módosítása