2023. január 26. 17:58 - Fálki

Nyuszomuszo83

kriszti5.jpg

2619 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr4218034844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Forgalmista 2023.02.02. 09:09:31

Szerintem az a kisebbik baj, ha valaki kitalálja méregből, hogy nem nézi tovább, mert felbosszantják a belenyúlások és idegesítik a primitív, gonosz és mégis felszopott lakók. Ilyenkor azért még sokszor továbbra is követi sok ember, esetleg a reményhal szisztematikáján.
Az igazi gond ott van, mikor egyszer csak azt veszed észre, hogy egyszerűen már nem szórakoztat, belefáradsz az agyatlan átlagszavazó hülyeségébe, abba, hogy megvezetnek a szerkik, hogy a normális a gonosznak beállított és a szemét férgek az őszinte kedvesek. Na olyankor lehet igazán elhatározni, hogy elengeded az évadot, mikor hirtelen beléd hasít a felismerés, hogy nem is élvezed. Én lassan itt tartok, nagyon rezeg a léc. És ezt is nagyban befolyásolja a következő párbaj, de inkább közvetve.

Spitzbauer 2023.02.02. 09:11:51

@naty77: Szerintem, közjegyző ide, szavazás oda, ez nem egy verseny, hanem egy tv-műsor. Ha én lennék a szerkesztő, lenne egy olyan programocska a gépemen/telefonomon, amellyel tetszőleges számú szavazatot tudnék küldeni bármikor, bárkire. Szóval ezt a témát ugorhatjuk, több mint valószínű, hogy ez így is van, ha nekem, mint mezei nézőnek is eszembe jut.

Én még vasárnapig nézem, de ha Dani kiesik, akkor hagyom az egészet, és majd visszanézem, ha kula kiesik. Ha a döntöig menetel, akkor ezt most elengedem én is, nem akarom látni, hogy ez a jellem és ez a viselkedés jutalmazva van.

A legjobb forgatókönyv számomra az lenne, ha Dani vasárnap visszajön, és a következő párbajon Melina kiejti kulát. Utána nyerhet Kriszti, vagy akár Ákos is, nem bánom.

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 09:41:24

Jóóóóó reggelt mindenkinek!

Nem tudom mit is mondhatnék, pszicho Barna, ahogy olvastam azt ecsetelte ő megint milyen okos volt és ő beszélte rá Máriót erre. Mert mindent is jobban tud!
A nagy szent Kriszti meg beáll az mögé a Márió mögé akivel majdnem ölre ment, akivel egymás arcába úgy üvöltöttek bele, hogy fröcsögött a nyáluk. Ez aztán az önazonosság, ez aztán a hatalmas szív, érzelem és értelem! Álszent picsa! A drága jó krisztike, hogy verném a fejét egy féltéglába!
Ez az etalon mára? Napraforgóként oda settenkedni ahol a nap jobban süt... Pszihopatákat megszégyenítő módon viselkedni, doktori disszertációt lehetne írni erről a nárcisztikus emberről, a bántalmazó viselkedéséről, alles zusammen orvosi eset, és ezt az ember istenítik.
A másik összefaszozza az ételt, betegséget terjeszt, fertőzést hordoz. A megnyilvánulásai egytől-egyig alpáriak, agresszív szintén bántalmazó stilus, kommunikáció nulla. Csimpike hestegbe beszél, mert ez menő? Hol? Halott apuka kártyát előrángat, de a saját gyereket eltitkoljuk? A halott sajnos nem jön vissza, az élővel kéne foglalkozni. Fantasztikus ember. Ez a mai férfi? Az egybites selejt hulladékok?
Vagy a Reni féle ostoba megvezethető picsák. Renike is a szájfeltöltés - ami akár 100 ezer forint is lehet- és a tetoválás árát költhette volna inkább arra hogy tanuljon valamit.
Nem értem, rengeteg szépészeti beavatkozás, ajakfeltöltés, drága kencék, tetoválások, rengeteg dohányzás, szempilla, manikűr, pedikűr, póthaj, fodrász, kozmetikus miből tellett ezeknek erre. Huszonévesek, egyik sem jól menő üzletasszony vagy üzletember. Szülök pénzét esetleg kiegészítik némi munkával. ezek amiket felsoroltam havonta jócskán több mint 100 ezer forintnyi kiadások. (És csak abban gondolkodom, hogy én mire költök, mire keresek, normális munkával, irodában, vidéken, diplomával, én is járok kozmetikába havonta renováltatni magam, körmöshöz,szolizni is, a fodrászt megoldom magam, nincs műszempillám, feltöltött kacsaszám, dohányzom, de nem zabálom a cigit, mellette hitelt fizetek, gluténérzékenység miatt az én lisztem nem 300 Ft, a kaja kurva sokba kerül, mint minden, biztosításokat fizetek, megtakarításokat stb, és sakkozni kell igen, hogy mire is költsek, felelősségteljesen, átgondolva, egyedül, segítség nélkül!! Nem fogok kiadni egy alapozóra 10 ezer forintot amikor a 2000 Ft-os is ugyanolyan hatásos sőt még lehet jobb is, jah hogy a márkát veszi meg, nem baj hogy Renike arca sem egy huszonévesnek felel meg. Taposom a negyvenet lassan de meg nem mondják rólam mert féltettem mindig a bőröm, ezek meg úgy néznek ki mint a kivénhedt kancák!
Nincs értékrend, látom az is hogy ez a korosztály hogy gondolkodik- és sajnos ha nem is ennyire elborultan mint ezek, de egy hasonló színvonalon!

Kivárom a szombati párbajt és lehetséges hogy lehúzom a rolót. Nézni tuti nem fogom, miattatok ide benézek, talán kommentelek is.
Nézem a redditet és a gonoszság a gyűlölet van többségben. Szavazzuk ki Danit hogy lássuk Meli fejét. Meli fejére vagyok kiváncsi amikor Márió lép be az ajtón. Más azt írja ő Barna fejét látná mikor Dani megy be. Erre jön egy másik agyatlan, de Dani elárulta a barátját. (Milyen barátság, Jézusom) Nézzük meg Lissza fejét mikor nem Márió lép be az ajtón. Danit szavazzuk ki hogy a savanyú fejű mit csinál akkor. Utálom Melinát mint a szart. Dani huzza ki a fejét Melina seggéből. Ez nem a párshow menjen mint haza. Stb..

Miközben, napok óta nem láttuk Máriót és felmerült hogy benn van e még, mely olyan színes egyéniség egy a zúzáját, a társaság fénypontja, a villa csimborasszója, a legeklegje, aki nélkül nem is lenne villa a villa. És ez az ember. aki beszélni nem tud, akinek a mondandója értelmezhetetlen, mert random dobál szavakat egymás után értelem nélkül ,aki hasteget ismer csak, hogy a szavak végét nem kell kimondani, értelme nincs, de jolvanazúgy, aki döglik egész nap ostobalisszával a nyugiban, aki hazudik, elhallgat, aki félmeztelenül tud csak megjelenni, miközben egy izmos szöcske jobban néz ki, de ő azért feszít, mint pók a lucernásban, mert olyan szépnek hiszi magát. Miközben mocskos módon aránytalan, EZ az ember ma Magyarországon a nézők körében értéket képvisel!

Eszem megáll! (nagyon dühös emoji)

2023.02.02. 10:23:56

Rendben, értem. Akkor nem az a kérdés, hogy ki fogja feladni, ha szombaton Csimpi nyer, mert szinte mindenki.
Ki fogja ebben az esetben még bírni és nézni a Való Világot?

Egykecske 2023.02.02. 10:24:02

Én is elengedtem már az évadot teljesen. Csak néhány perce kapcsolok bele néha. Titeket továbbra is olvaslak (ha marad itt ember), kommentelni is szívesen, csak már úgy ézem, kifogytam a mondanivalóból, már a humor bombát is ellőttem :P

Még leszavaztam Danira, meg a következőben majd Melinára, de sajnos az a realitás, hogy Dani ki fog esni, a köviben meg Melina bárki ellen ki fog esni, működik a kormány...akarom mondani szerki-propaganda. Kriszti-Barna döntő lesz, a harmadik meg párbajoktól függően Reni vagy Rico... És ezzel mindent elmondtam, hogy ez a realitás, fogadni is mernék rá. Sok sikert az RTL-nek Kriszti X-faktor meg egyéb szerepléseihez!

Valamint egy utolsó javaslat az RTL-nek, indítsatok a VV után külön műsort Barnának, a "Szerelem a legtaplóbb szinteken - Barna geciputtonyt keres" címmel!

naty77 2023.02.02. 10:24:37

@Nyuszomuszo83: akárhogy gondolkozom a baj elsősorban nem a tévében mutogatott idiótákkal van hanem a kint lelkesen támogató idiótákkal és ők számszerűen vannak rohadt sokan és a baj itt van hogy a társadalom ide húz.
nekem a családomban, baráti körömben, de még a munkahelyemen is más az értékrend, már azzal is kilógok, hogy nézem ezt a műsort... persze ezekben a körökben is vannak szararcok, gecizések csak más szinten.

végtelenül szomorú, hogy az emberek értelmi és érzelmi intelligenciája ide süllyedt le. :(

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 10:44:43

@naty77: Az én ismeretségi körömben senki nem nézi, sőt el is ítélik ezt a műsort. Egyedül barátnőm fertőztem meg,de ő is feladta már, azt mondta neki ez a réteg, ez a szint nem fér bele semmilyen formában és ő nem olvas minket, nem néz redditet, sem facebook csoportot csak az öfiket, fele annyit nem tudott mint én. Mikor meséltem neki arról miket nem lát, pláne elvettem a kedvét a további nézéstől. Egyszerűen nem fér bele, és csodálkozik hogy én még bírom. Nem csak szomorú hanem elgondolkodtató is hogy ide süllyedt a társadalom. És ahogy Fálki említette a kislányok-kisfiúk influencerek akarnak lenni meg youtuberek, eszükbe sem jut kétkezi munka. Csak ne kelljen semmit csinálni.
Belefolyhatunk családba ki mit hozott otthonról, a szülők hol baszták el a gyerekek nevelését, csak felesleges. Amíg képesek hastagben beszélni vagy leírni hogy gisgugya addig nincs miről. Összetett dolog ez, oktatás, szülök, társadalom, környezet.
A tv-ben mutogatott idióták nem lennének ha nem lenne nézőközönség. De van. Gáspárék, észbontók stb színvonalú emberek műsorok, amik engem nem szórakoztatnak hanem felkúrják az agyam 0-200-ra 3 mp alatt. Ok és okozat sajnos.
Nem vártam sokat ettől a műsortól ahogy eddig sem, de gondoltam kikapcsol, viszont nem kapocs ki, mérhetetlenül idegesít, felhergel az emberi tudatlanság, ostobaság, gyűlölet és bántalmazás. (Bántalmaznám én is barnát meg Ricót, válogatottan és nem csak ejnyebejnyével) és ma ez megengedett, egy csatorna kistesójánál ez lazán lemehet, e pszichológiai terror, bántalmazás, mindenféle következmény nélkül ma Magyarországon, de egy dohányboltba ne menjen be a 18 éven aluli, miközben ez a műsor 16-os karikás pl.
Én azt hittem a covid után a világ feléled, megváltozik kicsit az énközpontúság, naivan bíztam egy kicsit jobban, de csak rosszabb lett még jobban minden! Naiv vagyok, és néha nem értem mit is keresek itt4 De ez az én egyéni szocproblémám már!

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 10:59:55

@Egykecske: Én azt azért kihagyom az életemből, de a cím szuper! :D És egyetértek ismét szavaiddal!

War of colours 2023.02.02. 11:04:34

@VV11Vikcsii: már úgy érzed itt közöttünk ki fogja nézni? Nekem Barna zaklatása nagyon betett, annyit megfogadtam magamban, hogy a kommenteket fogom legtovább követni, de én nagyon sokat élőzök, szóval ha kihagyom az ofiket, valószínűleg tudlak követni titeket. Hogy meddig azt nem tudom, előre megmondani. Megpróbáltam leülni és egy vicces kortárs beszédet írni Máriónak, mint Fantom brigád tag. Nem voltam túl lelkes. :( Apropó tudjátok mi történt? Nem tudom hány évad óta először Melina az élőben kimondta, hogy KORTESbeszéd !!!!!!!! De lehet hogy csak nyelvbotlás volt :D

naty77 2023.02.02. 11:05:40

@Nyuszomuszo83: igen sajnos mindenki a maga mikrokörnyezetéből indul ki. az én gyerekeim tizenévesen is többet érnek és tesznek le az asztalra, még az autista is aki félig a szobájában él, mert nem bír emberek közé menni. de legalább ékszereket és animációs videókat, rajzokat készít, hogy pénzt keressen.
a másik gyerekem pedig 17 évesen kitűnő tanuló, két nyelven bszél és heti 20 órát dolgozik hogy pénzt keressen az álmai eléréséért.
az ő baráti, ismerettségi körük sem influenszer akar lenni, hanem bizony dolgozni terveznek.
és én ezt látom, ezért nehéz mást elképzelni

sogeking 2023.02.02. 11:11:36

@VV11Vikcsii:
Nekem eddig sem a műsor volt a lényeg, inkább csak ide kommentelgettem.
Nem voltak nagy elvárásaim ezzel a szériával szemben, de azért bíztam benne, hogy lesznek érdekes figurák. Számomra ez elsősorban szórakoztatást, humort, másodsorban stratégiai gondolkodást jelent.
Nézni fogom, háttérzajnak elmegy. Arra kíváncsi vagyok, hogy a játékoskeretből mit lehet/fognak kihozni...

sogeking 2023.02.02. 11:15:14

@War of colours: azért van még lehetőség :)
pont ezen gondolkoztam, hogy mit lehet kihozni ántipátikus karakterekből
zombiapukalipszis?

War of colours 2023.02.02. 11:19:55

@sogeking: :D ha ráveszem magam ígérem elküldöm ;)

Ákossal ez élőben valamelyik nap viccelődtek a többiek, hogy egyetemre jár. Tudtok erről valamit? Vagy csak vicc volt?

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 11:23:40

@naty77: Coming out, az exem ebből a korosztályból van, húszas évei eleje és nagyon magasan van minden téren, ezek a hulladékok a cipője sarkáig nem érnek, külföldi munkával szakmájában rengeteget keres, okos, művelt, nem diplomás- mert láttam én már diplomás parasztot nem egyet- de annyi esze van hogy az összes villalakónak nincs annyi mint neki a kisujjában. Céljai, álmai vannak és voltak, tenni akart érte és tesz is érte, nem anyu-apu tartja el, valamit valamiért ezt vallja, lehet kicsit hozzájárultam a jelleme fejlődéséhez is, de nem a szépsége miatt lettünk mi anno egy pár! Tehát elég nagy rálátásom van arra hogy egy ennyi idős miként gondolkodik, hiszen hallottam eleget a baráti társaságáról, aztán arról is amikor ezeket a barátokat szépen levakarta magáról, mert nem nyújtottak értéket neki. Mert volna egyszer is ótvar módon felém közeledni vagy igy beszélni velem! Részéről is megvan a manipulálás, a megalománia és a nárcisztikus vonal, sőt gyakorolta is. Viszont engem sokkal jobban tisztelt annál hogy úgy beszéljen velem mint ahogy ezek benn viselkednek! Rémesen büszke voltam rá mindig is hogy ennyire erős, karizmatikus személyiség!
Tehát szerencsére nem mindegyik ilyen, csak a többség, és ez a baj. Ezen van a hangsúly. A többség. Kivételek vannak, de ritka!

VVerőlegény 2023.02.02. 11:24:26

En nem ertem ezt az altalanos pesszimizmust a mostani parbaj eredmeny vonatkozasaban. Mibol gondoljatok, hogy az Rtl-nek erdeke lenne a vegen egy mocsarlako reszere odaadni a fodijat. Az egy dolog, hogy az Rtl erdeke, hogy a mocsar oldal is minel tovabb jelen legyen a jatekban, mert igy alakul ki valami feszko, de miert akarna a fodijat is odaadni egy olyan szereplonek, aki miatt a műsor utan nem gyoznenek magyarazkodni es mosakodni?

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.02.02. 11:26:55

@War of colours: a VV profilján is az van, hogy egyetemistaként ment be.

naty77 2023.02.02. 11:33:00

@VVerőlegény: reméljük ez az elgondolás az igaz.

mondjátok már meg hogyan lehet szavazni, most már ideje beszállnom (mint vágási Feri az internetbe)

Balu30 2023.02.02. 11:38:26

Én 2 eshetőséget látok a fináléra:1. Kriszti 2. Reni 3. Barna (4. Rico) - Ákost, Máriót, Lisszat "kedvességből" kicsinálja a mocsár triót. A 4esnel Renire repülnek rá és ha megvan még neki a piros akkor dontőbe jut, ha nincs akkor szerintem elköveti azt a hibát hogy Krisztit hívja ki és akkor: 1. Kriszti 2. Barna 3. Rico 4. Reni

2023.02.02. 11:43:38

@War of colours: Nem gond, hogy ha nem írod meg Márió kortárs beszédét. Most komoly és baljós időket élünk, még viccelődni sem nagyon lehet. Inkább ha van kedved és időd, akkor egy olyan kortárs beszédet írj, amiben leírod, hogy miért Dani és miért nem Márió a facebook népéhez. Én vasárnap óta minden nap írtam valamit a való világ hivatalos oldalára, de nem érte el a hangom az embereket. Viszont te nálam sokkal jobban írsz, így még halványan pislákol a remény lángja. Ha pár bizonytalant meggyőzünk, akkor már megérte. Cserében elküldöm neked, hogy milyen e-mail cím jelszó párossal tudsz belépni, ha szeretnél név és arc nélkül véleményt írni/ másokba belekötni, valamint Kossuth-díjjal és orosz Barátságért Érdemrenddel leszel kitüntetve.

naty77 2023.02.02. 11:54:23

@VV11Vikcsii: egy hős vagy hogy próbálkozol. (érdemrend)

2023.02.02. 12:05:01

@sogeking: Felvehetnénk Aranykalászos Balfaszt, aki a beszállítónk lenne. Biztos tudna olyat hozni, amitől még élveznénk is a műsort (a játékoskeretből már nem nagyon lehet mit kihozni)
@naty77: Köszi :), de nem vagyok az, ahhoz többet kellett volna írnom, nem csak napi egyszer-kétszer.

sogeking 2023.02.02. 12:05:42

@VV11Vikcsii: erre lehet, hogy én is benevezek :) Márió kortes beszéd

sogeking 2023.02.02. 12:11:28

@War of colours: Máriót, vagy Danit?
meg sogeking vagyok, vv függő :)...

Spitzbauer 2023.02.02. 12:16:20

@VVerőlegény: Kriszti a fődíj várományosa. Vele kapcsolatban nem kell semmit megmagyarázni a reteknek. Egyébként, szívesen írnám, hogy költse drogra, de nem utálom annyira. Sőt semennyire. Nem mondom, hogy semleges, mert van amit nagyon utálok benne, és van amit nagyon kedvelek, vagy kedvelnék.
Szerintem azt hiszik, hogy kulát a döntöben kell kiejteni, de én azt nem akarom látni, hogy eljut oda. Pedig, ha Melina véletlenül Lesszit hívja ki jövőhéten, akkor bernátot még leshetitek naphosszat, hétohosszat, hónaphosszat. (Rögtön két új szó. Nektek. Ajándékba ;-DDD)

kipcsak harcos 2023.02.02. 12:23:34

@VV11Vikcsii: "orosz Barátságért Érdemrenddel leszel kitüntetve. "
Arra Soge hajt .
Kell neki a három dummy kitüntetése mellé, Lavrov által átadva. :DDD

Egykecske 2023.02.02. 12:26:05

@VV11Vikcsii: A Való Világ Facebook oldalra írsz? Most belenéztem néhány kommentmezőbe de egyiknél se láttalak :( Lehet törölték? Vagy annyi poszt van, hogy elveszett köztük?

sogeking 2023.02.02. 12:32:18

@Nyuszomuszo83:
Már véget ért a kettőt fizet, hármat kap EKG akció, átmeneti készlethiány.
Azért a sarokban találtam egyet a Magnerot és Liderin közé félénken elbújva.
ⒺⓀⒼ

szánentáli 2023.02.02. 12:47:12

@War of colours: Én úgy tudom, tényleg egyetemre jár, mellette dolgozik, userek jogosultságait állítja be, vagy valami ilyesmi.

sogeking 2023.02.02. 12:52:50

'pu szed li' sem hozza a jó kis zenéit ♯♬♪♫
www.youtube.com/watch?v=cWc7vYjgnTs

ThorTheGodofThunder 2023.02.02. 13:12:55

@Nyuszomuszo83: <3
@csodalámpa: <3
@Patria: nincs csodásabb a pókmalacnál! :)
@szánentáli: reggel gondoltam rád, ahogy kávét kortyolgatva készíted a jelentés :)

Na csak gyors benéztem, hogy felhívjam a figyelmet Márió fejére a párbaj hirdetéses képeken, mégpedig fele akkora mint most. Olyan van, hogy vki fejre hízik? Ezek a hízásos számok #fullkam. És mi az a szalmakazal a fején? Nem most volt fotózás? Rá már nem maradt ideje a fodrásznak?
Na megyek, de a fontos témákra muszáj volt időt szánni.

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 13:13:16

@sogeking: Nagyon kis találékony vagy Te mostanság! :D
Kezdtem azt hinni egy Lara Fabian-t hozol! (Szeretem nagyon) :D Tévedtem! Pavarotti nem olyan szép! :D

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 13:16:54

@ThorTheGodofThunder: Ő fejre és arcra is hízott indokolatlanul, ezért írtam aránytalan az egész ember. Egy gnóm. Ez is olyan hogy bottal nem piszkálnám meg! :D A haja hasonlít egy partvisra, most vettem fejet a hétvégén, tökre ilyen csibesárga színű. A feje tehát nem fej hanem fúj a fodrász is már úgy volt vele, ahh nem fizetnek ezek nekem annyit, hogy én kínlódjak vele. Egy megoldás van csak rá, egy szép nullásgép! :D
Tarts ki és legyél nagyon ügyes, mutasd meg nekik!!! :D Várjuk a beszámolót az eredményről! Drukk, drukk! :D

aranykalaszos balfasz 2023.02.02. 13:17:19

@VV11Vikcsii: Egyszer probalok meg edukativ lenni, akkor is csak annyi marad meg a nepnek hogy "eh... a drogos"... ha' kosszepen :D

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 13:18:01

@szánentáli: Mari néni is jár egyetemre, igaz 8 órában takarít! :D
Kész lett az a jelentés??? :D

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 13:19:40

@aranykalaszos balfasz: nekem marhára nem ez maradt meg, sőt! Én érdeklődve olvastam az írásaid minden témában és a droggal kapcsolatosak pláne érdekeltek, mert régen is érdekelt (annyira nem hogy éljek vele). Úgyhogy írj csak! :D

gazo 2023.02.02. 13:20:25

az egyes adásokat állítólag 60-90k ember nézi, gyaníthatóan ezek nagy része a mocsárlét szépségeivel szimpatizáló réteg, a light oldal kedvelői kevesebben lehetnek. A különböző médiafelületekről hozott infók ezt sugallják. Ahogy innen is tűnnek el a hozzászólók, a nézőszám is apadt a nyitáshoz képest.
A mocsár mindig hangos és aktív, a rendszer meg kiszolgálja és belőle táplálkozik (jelen esetben a retekkettő és a műsor szerkesztői, alakítói). Én hiszem a szavazatok manipulálását, bár lehet nincs is rá szükség, a "játékmenet" manipulálása a 0-24-liveból és magából a műsorból kapott infók alapján egyértelmű.
Szeretném azt hinni, hogy 9es Anikó hirtelen visszavonulása az évad elején igazából azért történt, mert nem akarta a nevét adni ehhez a szó szerint retekhez, az elején már beleláthatott az évad kulisszái mögé, a tervekbe, valószínű tudja, ismeri ezt a vonalat (ÉNB, belterjesség stb).....

nmhh.hu/cikk/235860/ValoVilag_11barometer_2023_januar_2329_kozott

naty77 2023.02.02. 13:20:54

@aranykalaszos balfasz: na én megjegyeztem, hogy te voltál a sofőr a többiek voltak a drogosok. :D

sogeking 2023.02.02. 13:23:31

@Nyuszomuszo83: nem kenyerem a beszéd, inkább hallgassunk zenét :)
www.youtube.com/watch?v=VfEC2nCpJww (Nek - Almeno Stavolta)

aranykalaszos balfasz 2023.02.02. 13:26:32

Nehez amugy ehhez az egesz moslekhoz hozzaszolni anelkul, hogy ne csapjon at onismetlesbe, de basszameg, meg mindig mennyire ruhellem Barnat...

szánentáli 2023.02.02. 13:30:01

@Nyuszomuszo83: kész, kész, de a jelentés eredménye további feladatokat ad, szóval nem nagy az öröm. :D

naty77 2023.02.02. 13:33:25

@szánentáli: kellett neked úgy megírni. :D

War of colours 2023.02.02. 13:34:02

@VV11Vikcsii:

Ez a poszt sem az oldalakról , sem a párkapcsolatkoról sem a light Side kontra dark side-ról nem szól. Kizárólag egy párbajról szól, ami KÉT EMBER KÖZÖTT ZAJLIK. Dani és Márió párbajozik, nem Melina és Barna rajongói, nem két szerelem szimpatizánsai és nem is a két csapat párbajozik.
CSAK MÁRIÓ ÉS DANI.
Kétségtelen, hogy Dani nem oszlopos tagja a közösségnek, nem generál feleslegesen feszültséget és nem szexel, hogy kontentet gyártson a Belevalóba. Nem változtatja hetenként a "hovatartozását" attól függően kinn milyen kendő van. A játéka lehet időnkén unalmas, ezt elismerem. Márió mit csinál? Két hónapja bent alszik a nyugiban Lisszával, akivel kevesebb kémia van köztük, mint Ákos és bárki között a villában. Amikor nagy ritkán színre lép megpróbál manipulátor szerepben tetszelegni, ami inkább szánalmasan röhejes, mint hatékony. Márió magyarázkodásai a szavak random egymásra dobálása inkább megmosolyogató, mint ügyesen érvelő, ahogy egy manipulátortól elvárnánk. Az, hogy ostoba szegény, még ő maga is bevallja. Többször is hazudott a játék során, amely hazugságok töredékéért keresztre feszítettük Sajtit, de Máriónak elnézzük, megsimogatva a kis busa fejét. Miért is? Szórakoztató faktornak nulla,- azt az egy napot leszámítva, amikor TömzsiMário császár volt, és amit mellesleg Sajtinak és Lisszának köszönhet, mert az értelmi szerzők ők voltak -SEMMILYEN PLUSZT NEM TETT HOZZÁ A JÁTÉKHOZ.
Férfinak nevetséges, egy ovis fiúban több tesztoszteron kering. Hazugnak béna és következetlen, arra sem emlékszik a mondat végén, hogy mit mondott az elején, őszinte játékosnak pedig megbukott, hisz két hónapig #Márió volt most pedig hirtelen "FEJLŐDÖK Mário" lett. Totál átlátszó.
Dani nem "játsza a játékot", meg is mondta, ő a korrekt férfiképet hozza és a példát, hogyan kell egy nővel bánni. Ehhez pedig hű. Lojális a csapathoz és a nőhöz, akit láthatóan tényleg szeret. Kiváló mediátor a csapaton belüli konfliktus kezelésben. Ezt akarjuk büntetni? Az első pasi a VV-k történetében, aki nem dobott egy nőt, mert az nem tette szét neki a lábát. Olyan példát akarunk mutatni a társadalomnak, a növekvő generációnak, hogy ez kiszavazandó, eldobható? Ez az értékrend kuka?

HA EZT KISZAVAZZUK SZOMBATON AZ MINKET MINŐSÍT, nem a játékosokat és nem a szerkesztőket! Csak minket, akik hagyjuk, hogy a vágásokkal megvezessenek minket, és bólogatunk, minden vezényszóra. Te is közéjük akarsz tartozni? Mielőtt kattintasz, kérdezd meg magadtól? Így akarok bánni egy nővel, mint Márió vagy mint Dani? Hányszor beszélt Márió minősíthetetlenül akár Lisszával, akár Krisztivel? Úgy szeretnék viselkedni egy baráttal, mint Márió vagy mint Dani? Márió kétszer is ki akarta tenni őket a játékból, Dani jelrakása csak erre volt teljesen érthető reakció.
Ezt az intelligencia szintet szeretném a gyerekemen/lányom barátján/barátomon látni, amit Márió képvisel?
Ha igen, akkor hajrá, ÉN A JÓZAN ÉSZT VÁLASZTOM.

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 13:35:48

@gazo: Erről most redditen is találtam bejegyzést, hogy Anikó nem hiába nem adta a nevét ehhez a szennyhez. Bár tudja a villám! :D

www.reddit.com/r/VV11/comments/10rmrei/n%C3%A1dai_aniko_es_a_vvb%C5%91l_val%C3%B3_kil%C3%A9p%C3%A9se/

@sogeking: Fejlődőképes vagy! :D Egy fokkal jobb mint Pavarotti! :D Valami más? :D

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 13:40:28

@szánentáli: ilyen ez, jól kidolgozott jelentés, feltárás lesz ez én tudom! :D Én 110 ember e-learningjét csinálom jelenleg! (Kurvára unom a bárgyú tinglitangli feladatokat, 7 modul, unalmas is már a 3. után de hol van a vége... Viszont tök olyan mintha nagyon dolgoznék és eredménye is van! Úgyhogy az a jelentés is jó lesz, kidolgozva a további kérdéseket! És szisztematikusan dolgozd ki kérlek! :D ( Mert mi értjük a szó jelentését) :D

hereverő heverő 2023.02.02. 13:44:09

@sogeking:

www.youtube.com/watch?v=_9klPcZAB6I

www.youtube.com/watch?v=qnv5Mh6dmkA

De ezeket úgy hallgasd, hogy a basszust is lehessen figyelni - füles ajánlott.

War of colours 2023.02.02. 13:45:52

@VV11Vikcsii: helyesírási hibák vannak benne légyszi nézd meg , és nyugodtan rövidítsd le, ha túl hosszú vagy terjengős a facebook népének. Bocsi mennem kell a kistündérhez, három órát aludtam az éjjel a kis drágától (szemforgató emoji)

sogeking 2023.02.02. 13:59:54

@Nyuszomuszo83: meglepődnék, ha Anikó etikai megfontolásból nem vállalta volna,
VV szereplés, vezetés és Anikó show után

más stílus ;)
www.youtube.com/watch?v=22lISUXgSUw (Mahmood - Soldi)

@hereverő heverő:
köszi, a múltkor már linkeltetek Camel Drivert, akkor is tetszett, ez azért hosszabb, de majd meghallgatom

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 14:01:12

@War of colours: Azért ezt a redditre simán ki lehetne tenni, hadd rágódjanak rajta mint a gumicsonton! Komolyan megérne egy posztot!

hereverő heverő 2023.02.02. 14:02:59

@sogeking: Szerintem az a Camel Driver is én vótam, csak az az első szám volt, ez meg a teljes album.

War of colours 2023.02.02. 14:03:31

@Nyuszomuszo83: ha van profilod, nyugodtan használd, ;) nekem nincs, sok a meeting ma, én meg nem tudom, mit hazudjak a főnöknek, miért nem haladok a melóval, nem mondhatom, hogy veletek lógok :D

sogeking 2023.02.02. 14:11:17

@War of colours: gyorsan összedobunk neked egy kortársbeszédet

@hereverő heverő: akkor megint köszi :)

@Nyuszomuszo83:
www.youtube.com/watch?v=ZfYToNX__RY (Tiziano Ferro - Accetto Miracoli)

naty77 2023.02.02. 14:14:06

@War of colours: nagyon jót írtál, szívhez szóló. minden sora igaz. szuper vagy.
ugyan kell ez a hossz kifejteni ezt de tartok tőle a mocsárnak ez hosszú elolvasni, pláne gondolkodni...

sogeking 2023.02.02. 14:19:09

egyelőre utcsó az olaszos vonalon :)
www.youtube.com/watch?v=lw3c5d3aBSE (Il Volo - 'O Sole Mio)

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 14:21:03

@War of colours: Akkor kitettem! Köszönöm a beleegyezésed! De olyan tűpontos volt meglátásom szerint, hogy abszolút oda való! :D Kíváncsi vagyok mit írnak majd hozzá. Ha lesz hozzászólás hozom! :D

War of colours 2023.02.02. 14:26:53

@naty77: igen, én is így gondolom, de a srácok ügyesebben írnak rövideket, fiúk?

@sogeking: @SZIGMA: többiek? mi lenne ha ti is írnátok?

@Nyuszomuszo83: köszi, (puszi) rendben, várom :)

sogeking: várom a kortásbeszédet ;) mit kérsz cserébe?

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 14:31:46

@Yrenke: Mikor a szemetet összehordja a szél :D :D :D

Yrenke 2023.02.02. 14:35:54

@Nyuszomuszo83: csak irigy vagy :))), te is akarnál egy ilyen nem szerelmes levelet, fogadjunk. Amúgy szerintem Vanda poénkodott és nem számított rá, hogy Alekosz egy valódi pszihopata, nem csak egy ál ...

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 14:40:37

@War of colours: Jönnek szépen:

- Ezt fb csoportokban kellene leginkabb sajnos irni, bar gondolom mit kapnal erte.
Nagyon jol osszefoglaltad egyebkent

SZIGMA 2023.02.02. 15:00:06

@War of colours: "@sogeking: @SZIGMA: többiek? mi lenne ha ti is írnátok?"

Vigyázz, mit kívánsz! :D

2023.02.02. 15:02:05

@Egykecske: Bejegyzéseket nem tudok linkelni, de tessék elképesztő képminőségben a Fantom Brigád eddigi, facebookos, elképesztő minőségű tevékenysége:
www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=137egy.png
www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=752kett_337_.png
www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=169h_rom.png
www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=682n_gy.png
www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=253_t.png
Szerencsére jön War of Colours, aki megment minket :) Sajnos kóros agyzsugor miatt nem tudtam rendesen ellátni a feladatomat.

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 15:17:07

@VV11Vikcsii: Bakkker, én megnéztem amit linkeltél és egy hímvessző kép is megjelent valami hirdetéssel. Hát Vikcsi tőled nem vártam dicpicet! :(

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 15:18:00

Gyálnek az ékes hozzászólások, finoman, érvekkel osztom őket! :D Princess nagyon! :D

Nyuszomuszo83 2023.02.02. 15:34:58

@VV11Vikcsii: Sejtettem én! :D Olvasd el ha redditen jársz és a commenteket is! Érdemes! ;)

naty77 2023.02.02. 15:44:08

@Nyuszomuszo83: nem vagyok reddites de most rákerestem és beírtam hogy vv11, de ott nem találtam a posztot, mit keressek? köszi.

Spitzbauer 2023.02.02. 15:47:23

@Fálki: Fálki, az első kommentek már eltüntek a "poszt" után. Nem azért van mert túl sok a komment és már nembírja a rendszer etetője?
(Csak azé' szólok, mer' nem te vagy az első ;-)

VVerőlegény 2023.02.02. 16:19:10

@sogeking: En sem hiszem, hogy Aniko emiatt lepett vissza. Viszont tovabbra is miert van ez a nagy pesszimizmus az oldalon meg mielott barmilyen bizonyitekunk is lenne a szavazati aranyokrol. Eddig azert mindig azok estek ki, akiket itt a tobbseg kinnt szeretett volna latni. Sem Dani sem Mario nem parbajozott meg. Kezdetben Melinaek sorra nyertek a szimpatiaszavazasokat. Szerintem mas szavaz az interaktiv szavazásokon es a szimpatia szavazasokon, mint a parbajkimenetelen. Utobbi egy joval nagyobb halmaz, en pl meg soha sem szavaztam napi marhasagokra...

VVerőlegény 2023.02.02. 16:20:32

@VVerőlegény: Prometheus dobjal mar fel egy poll-t a mostani parbaj kimenetelre lsz!

Balu30 2023.02.02. 16:24:27

Most volt Élőben Dani Ricová változott és "agyon verné Krisztit". Tuti le fogják adni.

Tracero 2023.02.02. 17:03:12

@War of colours: azta de nagyot mentél ezzel a kortárs beszéddel!! Király lett! Le a kalappal :D egész belelkesültem (kalapot emel, közben cigánykerék hány emoji) :D

Tracero 2023.02.02. 17:04:12

@Balu30: faszomatmá...
Azé, köszi szépen az infót :D

kipcsak harcos 2023.02.02. 17:10:14

@Tracero: én már nem is dicsérem, nagyon jókat ír a kantáros csaj :)
És ezt be is oszthatja ugyanis ritka madár nálam az elismerés ;) 8)

Tracero 2023.02.02. 17:16:42

@kipcsak harcos: azt tudod, azé ugye, hogy mindig kiejtem a telómat a kezemből, ha megjelenik a fejed? :D
Szerintem, dicserjed megfele a kantáros csajt :D mindenkinek jól esik a pozitív visszajelzés :D

kipcsak harcos 2023.02.02. 17:19:00

@Tracero: nem csak a tied, azért ez :D

Yrenke 2023.02.02. 17:22:42

@Nyuszomuszo83: ez egy nagyon jó link a párbajról. Az a baj, hogy, ahogy már volt is róla szó, bizonyos kultúrkörökben az ilyen nyugodt intelligensebb pasi, mint Dani, már puncinak számít. Ámbár az ilyen papagáj, habiszti Máriók, Barnák, Sajtik tarolnak...

Tracero 2023.02.02. 17:46:47

@Nyuszomuszo83: szuper, hogy kint van. Ahogy olvastam, a reakciók többsége pozitív :)

Egykecske 2023.02.02. 18:19:51

Szolgálati közlemány, nem tudom hányszor volt már, de tegnap én is tapasztaltam, hogy az előzetesen Fantomképre leadott szavazatom nem frissült automatikusan Dani szavazatra, szóval érdemes erre figyelni!

Egyébként gondolkoztam már azon, hogy alászállok a mocsárba és elkezdek válaszolgatni Facebookon kommentekre, csak mindig arra jutottam, hogy csak annyit érnék el vele, hogy felmegy a várnyomásom... Pedig ANNYIRA kíváncsi lennék rá, hogy azok, akik az összes Melina poszt alá bekommentlik, hogy "Undorító ez a nő!" azok pontosan mi alapján gondolják ezt? Mi az, amit undorítónak meg gonosznak tartanak a viselkedésében? LEgfeljebb azt lehetne rá mondani, hogy unalmas, de annyira szeretnék magyaázatot kapni, hogy nekik mi az érvei.

De sajnos, egyrészt, valszeg ilyen válaszokat kapnék rá: "Hülye vagy"! "Hogy nézel ki hajad is milyen!" "Kussolj!" met teljesen kiveszett ebben a közegben a vitakultúra, csak személyeskedés és egymás anyázása megy, nem is tudják mi az az érvelés.

Másrészt, én úgy képzelem, hogy itt színtiszta csorda szellem valósul meg: Sokan ekázik Melinát, így az a kommentelő, aki szintén ekázi Melinát, egyrészt a közösség tagjának érezheti magát, másrészt kap sok like-ot rá, ami jól esik neki. A másik magyarázat, hogy a ép arra lett kondícionálva, hogy mindent elhiggyen, amit a tv-ben hall, ha valakire mondanak valami rosszat, azt gyakorlatilag szóról szóra átveszi saját véleményeként, anélkül, hogy belegondolna a miértekbe.

Még ilyen kommentet is olvastam, hogy "Reni legalább felvállalja, hogy vonzódik Barnához, nem úgy mint Melina, aki egyértelműen vonzódik hozzá de fel se vállalja!" MI A FASZ?! Teljes alternatív valóságok vannak itt is, pont úgy, mint a politikában. Nagyon durva....
Emiatt sajna én semmi esélyt nem látok arra, hogy bárkit is meggyőzhet a mélyen tisztelt Fantom Brigád :( Én Melina helyében, mikor Márió megy vissza, szépen, azonnal kamerák felé tartott középső ujjakkal kisétálnék a villából.

naty77 2023.02.02. 18:23:57

@Egykecske: ha kisetal elveszti a napi dijat ami ugye idő arányos...

aranykalaszos balfasz 2023.02.02. 18:24:15

@Egykecske: Szvsz azok szoljak le Melinat, hogy "undorito", akik loholtak mar Barna-kaliberu pasi utan, aki vastagon leszarta oket... bajdovej, mondtam mar ma, hogy mennyire ruhellem Barnat?

Tracero 2023.02.02. 18:26:07

@aranykalaszos balfasz: ma még nem :D és én mondtam már, hogy milyen jóvágású lettél, az előző képedhez képest? :D

sogeking 2023.02.02. 19:04:26

@Egykecske: sajnos neked már nem maradt a tegnapi EKG-ból,
de ha lány vagy ölelés, ha férfi, akkor seggre pacsi :)

szánentáli 2023.02.02. 19:06:14

@Nyuszomuszo83: mindenképp :D A tiéd is rettentő izgalmasan hangzik, de a lényeg, hogy termeljük a gdp-t. De hogy őszinte legyek, a délutáni szülői értekezlet többet kivett ma belőlem, mint a meló. A kidolgozás megvár holnapig, úgyse csinálja meg helyettem senki. Én ma már csak az agyhalottakkal vagyok hajlandó foglalkozni :D

SZIGMA 2023.02.02. 20:06:44

Lányok, srácok!

Van új történet. Jöjjön ide vagy inkább majd az új posztcsiba, ha lesz?

Avanivi 2023.02.14. 12:18:07

@sogeking: örülök, hogy meg találtalak benneteket :)

Avanivi 2023.02.17. 02:02:15

Nagyon termékenyek vagytok , de mint régen most is jó olvasni a kommenteket. Csak ma jöttem rá, hogy kit neveztetek el Katának és miért.

Avanivi 2023.02.17. 08:42:26

@sogeking: Most néztem meg, ,már 2014 óta tagja vagyok a reményhal csapatnak. Remélem mindenki jólvan amit szívből kívánok mindenkinek

hereverő heverő 2023.02.17. 08:48:25

@hereverő heverő: Aham, csak a dátumot nem nézem :( Hiába, még aludni kellene

sogeking 2023.02.18. 00:11:03

@Avanivi: én megvagyok, köszi, és te?
mik a meglátásaid az évaddal kapcsolatban?
(közben elvesztettem, melyik posztba írtál:)
süti beállítások módosítása