2023. január 12. 12:15 - Fálki

Félidő

uj.jpg

1724 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr6118024572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2023.01.15. 09:07:55

@War of colours: a kertésznaci póló nélkül egy nőnek jól áll :) . Egyik tinédzserkor "magazinomat" juttattad eszembe :)

Tracero 2023.01.15. 09:18:36

@VVerőlegény: na, az tuti, hogy nem lesz. Ez ismeretlenül gerinces húzás lenne Sajtos mestertől :)

Tracero 2023.01.15. 09:19:08

@Brigante: Dörmögő Dömötör? :D

Tracero 2023.01.15. 09:24:55

@Tracero: á.. Nem. Valami kertész magazin lesz. Öreg Kertészek Magazinja :)))

VVerőlegény 2023.01.15. 09:27:56

@Fu Szekh Li: Ez szerintem a bezártság miatt van. Tipikus vihar a biliben, hasonló az Ákos-Bibi féle virsli balhéhoz. Mindkét oldalt megértem valahol, egyrészt Dani számított valamire, ami eltűnt, kicsit be akart valamit osztani, és nem egyből magába tolni mindent (sört-bort-pálinkát), a másik oldalról, meg megint ez a cucc eldugós csibészkedés, de ebből szavahihetőségi következtetéseket levonni, az több, mint hiba, mondjuk Melina, vagy esetleg Sajti részéről. Azt lehetne inkább mondani, hogy gyerekek, mikor lehetne már túllépni ezeken a kisiskolás szintű csínytevéseken.

VVerőlegény 2023.01.15. 09:31:16

@VVerőlegény: Mivel, hogy ez se nem poén, se nem vicces.

Fu Szekh Li 2023.01.15. 09:32:20

@VVerőlegény: Semmi baj nem lett volna szerintem, ha akkor bevallják, amikor Dani elkezd kiakadni. De nem tették, lebuktak, utána meg próbáltak arcoskodni. Nincs eszük, látszik.

VVerőlegény 2023.01.15. 09:34:37

@Fu Szekh Li: Simán mondhatták volna, arra gondoltunk, hogy milyen jól fog esni neked holnap a reggeli mellé Dani egy deci borocska. :-D

Tracero 2023.01.15. 09:39:38

@Fu Szekh Li: köszi szépen a trash adagot :D

Fu Szekh Li 2023.01.15. 09:40:09

@VVerőlegény: nézd, ha én azt látom, hogy az állítólgos legjobb haveromnak vörösödik a feje, ráéadásul már az egész társaság ezen pörög, akkor inkább bevallom, és elnézést kérek. Akkor még el tudom adni rosszul sikerült poénnak.
Ráadásul nem is biztos, hogy vissza akarták adni, hisz az is kiderült a videókból, hogy Lassie bele is ivott. Ez nekem inkább lenyúlásnak tűnik, mint csibészkedésnek.

VVerőlegény 2023.01.15. 09:45:05

@Fu Szekh Li: Nem tudtam végignézni a 4 videót (= kb 40 perc emiatt, csak belepörgettem). Hát ok, EKG ! De miért vörösödik Dani feje 1 dl borocska miatt...? Lisszába amúgy is tök kár az ital, mert megissza, aztán ordibál 10 percig, aztán meg kihányja, másnap meg másnaposan döglik az ágyban (hidd el nem védem őt, nem szimpi egyáltalán). :-)

Fu Szekh Li 2023.01.15. 09:46:04

@Tracero: szívesen, bár én csak a szállító vagyok. Ha valaki olvasgat itt:

www.reddit.com/r/VV11/new/

akkor megtalálja ezeket. Itt olvasom el reggelente, hogy mi történt előző éjjel.

Ja: ott azt írják, hogy Katának két napja van ott a seb a bal csuklóján. Visszanéztem, a rádióadásnál már ott volt. Nehéz észrevenni, mert sokszor hord hosszú ujjú, kézfejig érő cuccokat.

Na, most elmegyek Borízűt hallgatni, majd később benézek.

VVerőlegény 2023.01.15. 09:46:56

@Fu Szekh Li: Ha ilyeneken elkezd kiakadni, akkor valóban VV10 Bálint sorsára fog jutni.

Fu Szekh Li 2023.01.15. 09:47:31

@VVerőlegény: ha te elteszel magadnak valamit, hogy majd később nyugodtan kiélvezed, nem dühít, ha eltűnik?

2023.01.15. 09:48:52

@Fu Szekh Li: Igazából ez egy újabb bizonyíték arra, hogy Márió semmivel sem jobb Sajtinál a gyerekes történeten is túl. Ennek észrevétele sokaknál kognitív disszonanciát okozna.

VVerőlegény 2023.01.15. 09:48:59

@Fu Szekh Li: De igen, de ha 36 milláért jöttem versenybe, akkor talán visszafogom magam.

Tracero 2023.01.15. 09:50:00

@VVerőlegény: a bezártság résszel EKG. Remélem az szerkik most kurva boldogok, hogy kevés alkoholtól is ekkora balhé lett.
Amúgy az jó kis íve volt ennek a veszekedésnek. Sajtos ellen szavazok, de most jófejség volt tőle, hogy próbálta csitítani őket, meg Danit leültette, amikor beleállt Csimpifon arcába. Meg amikor a vitát is próbálta leültetni azzal, hogy mit görcsöl mindenki, rajta van a zöld kendő.
Csimpiék hazudtak. Lassie pozitív volt a szemembe, hogy megmondta Csimpinek, hogy ha ők a sárosak, akkor inkább kussolni kell.
Kriszta szerintem kavarta a szart. De nem emlékszem pontosan, hogy tényleg Danit akarta - e vinni vagy Melit.
Az egészből nekem most Dani a legnegatívabb. Ezt az állat oldalát már mutatta egy párszor és néha tényleg olyan, mintha lassan fogná fel a dolgokat.
Kíváncsi vagyok, hogy hogy fogják majd megvágni a nagyközönségnek :)

Fu Szekh Li 2023.01.15. 09:51:15

@VVerőlegény: na jó én ezt nem ragozm tovább, nem fogjuk egymást megérteni. Elfogadom, hogy ez a véleményed. Az enyém más.

VVerőlegény 2023.01.15. 09:51:58

@VV11Vikcsii: Márió is ivott a borból, vagy csak Lissza...? Amúgy egy 1 dl-es borlopást letagadni, vagy a saját gyermekeim életére hazudni sokkal húzósabb kérdésben sztem nem =.

Balu30 2023.01.15. 09:55:10

Én szerintem ha ezt egy az egyben lejátszák Dani ki is ejtette magát.
Arra leszek kíváncsi a Rico gyönyörű monologját Meliről lejátszák-e

VVerőlegény 2023.01.15. 10:01:59

@Balu30: Hát ezért még azért sztem nem... Ráadásul másnap reggel megbeszélhetik rápihenve a történtekre. Persze, ha ilyenek sorozatosan előjönnek, vagy ha nem tudnak leállni a témáról, az nem fogja pozitív irányba vinni a szimpátia indexet. @Fu Szekh Li: Én mondtam, hogy megértem Danit is, és amúgy az ő pártján állok, nem Márióékén, csak attól tartok, hogy az ilyen viszonylag kis dolgok miatti fejbevörösödések, és kontrollvesztések, nem használnak az ő imázsának sem.

VVerőlegény 2023.01.15. 10:17:09

@Kosztarika: Az volt már, hogy "Van az a mondás...., ami nem jut eszembe" by Reni. :-D

csodalámpa 2023.01.15. 10:19:40

@SelyemSonkaPini: ohh, itt szomorkodtam, hogy ez a rohadék Barna mégis megúszta, bár matematikai esélye van annak, hogy kihívott legyen. Mindenesetre Rico vagy Barna ellenében tutira Sajtosra szavazok. Bár Rico ellen szerintem nem jönne vissza sajnos. Barna ellen viszont tuti, kb. ez lenne az egyetlen sansza.

csodalámpa 2023.01.15. 10:23:56

@Balu30: abszolút frappáns volt, és még őt oltogatja a többi, hogy nem tudja kifejezni magát... sokszor Kriszti sem, csak miközben gondolkodik, mit is akar mondani, azalatt is folyamatosan pofázik

Tracero 2023.01.15. 10:24:46

@Balu30: Ricó monologját, tuti nem adják le. De szerencsére a neten terjed az írásos változat. Koszta leírását a monológról már több helyen láttam :)

2023.01.15. 10:27:41

@VVerőlegény: A gyerekes történet alatt azt értem, hogy Márió barátnőjének elmondása szerint M. sem éppen egy mintaapuka. Ezek után visszatetsző szerintem, hogy pont M. állt bele legjobban Sajtiba, más lenne, ha pl. Reni tette volna ugyanazt.

Kosztarika 2023.01.15. 10:30:42

@Tracero:
Adj'Isten! :)

De elsőkezből mindig ti értesültök. Soha nem teszem ki máshova.
Most nem írok az éjszakáról, a videókban minden benne van

Talán annyi, hogy Melina őrületes erotikus táncot lejtett Daninak és a nyugiban feküdtek. Persze abból semmit sem mutatták, de azért sejtjük. :)

Balu30 2023.01.15. 10:35:00

Nem tetszik amúgy amerre mennek a történések. Napi viták Meli/Dani/Márió között, Barna meg elsunnyog sokáig, mert elterelődik róla a figyelem.

Tracero 2023.01.15. 10:45:28

@Kosztarika: hellóka :) azt a változatot mondom, amit megreklamáltál, hogy nem írtak forrást. Nem rosszból írtam. Ne vigyél ki :)))
De úgy látszik,fogott a lebatyás, mert azóta láttam warofcolours idézetét sajtosról, ahol leírták, hogy a forrás ez a blog :)
Tudom.. Tudom... Trash függő vagyok..az ápoltakról olvasgatok több helyen:))))

vígszínházas luvnya 2023.01.15. 10:57:07

@Fu Szekh Li: Fu Szekh Linek nagyon koszi a linkeket a boros harcról
Pl itt pl 6:03-6:13 Dani: “nem láttam még ilyen társaságot bazmeg egy korty sörért embert öltök”

https://www.reddit.com/r/VV11/comments/10c6c4y/konfliktus_az_eltűnt_bor_miatt_12/

És ő? Ez az egész balhé nagyvonalakban miatta eszkalálódott. Hisztizik es azt mondja a “boromat eldugtam” miközben az közös bor. Persze nem játszott a sörborpingpongban de akkor ezt beszélje meg a többiekkel, hogy ő így szeretne résztvenni a játékban, hogy ott nem játszik de amit ott megivott volna azt itt kiönti magának es ez külön hadd legyen az övé. Így lett volna korrekt de ez amit művel sunyi es igazságtalan a többiekkel szemben, mert feljogosította magát arra, hogy saját magával a többiek felett kivételezzen. Ezt persze szépen csendben magában elrendezte , nem szólt nekik. Majd rájuk veri a balhét miközben szerencsétlenek nem is tudnak róla hogy nagyvonalúan az ő kárukra félretette magának ami szerinte neki jár… Emberileg es személyiségileg lehet, hogy egy ideig a -helyzetek nagy részében látszólagos- higgadtsága miatt kedvelt karakter lehet sokaknak de nekem pont emiatt a sunyi es most éppen leereszkedő viselkedése miatt ebben a vitában nem szimpi. Itt már kiütközik az igazi énje szerintem, sokszor elhallgat dolgokat megpróbál addig lapítani kussban amíg csak tud, de ez addig működik, amíg nem sérül az érdeke. mint most is. Mert ilyenkor majdnem a tettlegességig is elmegy és provokál, odaáll egy centire és kiabál a másik arcába, vagy régebben mikor belebaszott a háló ajtóba.

VVerőlegény 2023.01.15. 10:59:19

@VV11Vikcsii: A Márió gyerek sztorija eddig tudtommal nem tudódott ki a villában. A legfőbb szövetségesének, Lisszának mondta csak el, és mi tudjuk. Igazából azt sem értem, hogy neki miért mondta el, de talán azért, hogy az tudja, hogy ha mondjuk komollyá válna a kapcsolatuk, akkor időben megtudja. Sztem nem az a baj, hogy Sajtinak, vagy Máriónak van valami kinti eltitkolt sztorija, hanem az, hogy ha az kitudódik benn, akkor ki hogy kommunikálja, esküdözik-e pl. a gyereke, vagy a gyerekei életére, állít-e olyat, hogy a nagymamája kórházba került stb... Az viszont VV történelmi tény, hogy Márió volt az első, aki egyértelműen rávilágított a villában Sajti tattikai ellentmondásaira, és ez hirtelen hat kiválasztó jelet is generált 9 lehetségesből (hiszen Sajti magára nem tehetett jelet) . Márió legnagyobb hibája, hogy azóta eléggé túltolja, minden vitában folyamatosan önmagát ismételgetve.

VVerőlegény 2023.01.15. 11:06:59

@csodalámpa: Amúgy ez mutatja Barna ösztönös taktikai érzékét! Ez nem pusztán szerencse. Amit Melinával kapcsolatban az asztal körüli felkérdezős vita kapcsán is állított, annak is van valóságtartalma. Erről beszéltem tegnap, amikor a "korbácsos" Melina energia vámpírságáról beszéltem. Ki is billentette Melinát a nyugalmából, azonnal önigazolásra maga köré gyűjtötte a csapatát a vita után.

Fu Szekh Li 2023.01.15. 11:09:37

@Kosztarika: sajnálom szegényeket, hogy nem tudnak már egy rendeset lassúzni. Pedig izgatóbb lenne, mint ez a szárazbaszás.

Yrenke 2023.01.15. 11:10:31

@VV11Vikcsii: jó hogy említed ezt a Márió és a gyerek témát, már rég akartam írni ezzel kapcsolatban. Én azt gondolom, hogy ilyen esetekben mindig érdemes meghallgatni mindkét felet. Eszem ágában sincs védeni Csimpifont, csak az ő részéről hianyzik a sztori. Az, hogy nem említette a gyerekét akár vehetjük úgy is, hogy nem akarta ebbe belekeverni, nem úgy, mint Sajti, aki páváskodik ugyan az apaszerepben, aztán pedig hamisan esküszik a gyereke életére... Nem kedvelem Máriót, de amit láttam belőle, hesteg, azt is el tudom képzelni, hogy van annak rajta kívül álló oka is, hogy nem alakult jól a kapcsolata a gyereke anyjával.

VVerőlegény 2023.01.15. 11:15:16

@Yrenke: EKG! Pl. hogy egy idióta (de lehet, hogy más)! :-D

csodalámpa 2023.01.15. 11:17:23

@Balu30: ah, én is utálom a gondolatot, hogy még ellavírozgat itt hetekig.
De a jobban belegondolok, akkor neki a legnagyobb pofon az lenne, ha egy Reni-Barna döntőben maradna alul, egyértelműen kisebb szavazati aránnyal.

Balu30 2023.01.15. 11:18:51

@csodalámpa: jézusom... döntőig ne jusson már el

Yrenke 2023.01.15. 11:26:04

@VVerőlegény: egyébként én arra tippelek, hogy ott anyósék nem repestek az örömtől hogy ilyen keijl (jól írom?) vejkó és addig addig beszéltek, morogtak, míg el nem pályázott. Olyan körülményeket meg igazán nem nehéz teremteni, hogy bár papírforma szerint biztosítva van a láthatás, aztán meg mégsem... Mondom, nem tudom mi történt, így sokféle forgatókönyvet el tudok képzelni.

VVerőlegény 2023.01.15. 11:34:56

@Yrenke: Hát meg azért nézz rá erre a gyerekre. Biológiailag tud már gyereket nemzeni, de érettségben egy 15 éves gyerek szintjét ha hozza. Annyira meg voltak hülyék, hogy ne védekezzenek. De mi az a "keijl vejkó" ? A VV szempontjából Sajti, és Márió sztorija kinti jelenleg más-más vetületű....

Forgalmista 2023.01.15. 11:36:10

@Yrenke: ráadásul ha az anyuka mondjuk a szüleivel él, vagy mondjuk új pasival (de élhet épp egyedül is...), lehet olyan ellenséges környezetet teremteni, hogy az ember nem is merészkedik inkább oda, elvinni meg ilyet picit még nem lehet. Ráadásul ha nem volt mellette születésétől, még nem is nagyon tud gondolom egy pasi mit kezdeni egy ekkora gyerekkel. Lehet, hogy nagyobb korában látogatni fogja. Fiatal még ez a Márió, ő is egy hülye gyerek, hátha később benő a feje lágya és rendeződik a viszonyuk.

VVerőlegény 2023.01.15. 11:37:23

@Yrenke: @csodalámpa: Barna viszont küzd, mint malac a jégen. :-D Szimpátialistámon a tök utolsó, de azt nem lehet állítani, hogy nem egy érdekes szereplő ebben az évadban. :-D

War of colours 2023.01.15. 11:45:13

@Balu30: ez nekem se tetszik, rühellem Barnát, de be kell vallanom, ügyesen lavírozik

Yrenke 2023.01.15. 11:48:12

@VVerőlegény: csimpi mondja, hogy keijl vagy mi:))) Ez valami negatív jelző az ő nyelvén. Ja, hát abszolút megértem a szülőt, aki egy ilyem Márió láttán dob egy hátast. Egyébként mintha tervezett baba lett volna, úgy olvastam. Azért érdekes kérdés, hogy így villaviszonylatban, melyik a jobb apuka: aki nem szól a gyerekről egy szót sem, mintha nem is létezne vagy aki az életére tesz hamis esküt.

War of colours 2023.01.15. 11:48:47

@Tracero: bocsi, kicsit összezavarodtam, én egy sorozatokat kínáló honlapról szedtem azt a kommentet, de azóta látom, hogy az illető meglehetősen kisebbségben van a véleményével hál istennek

Balu30 2023.01.15. 11:55:02

@VVerőlegény: nem, nem érdekes egy öntelt nárcisztikus f*sz

War of colours 2023.01.15. 11:57:57

@VVerőlegény: köztünk a helyed :) Vikcsi és én szeretettel ölelünk kertésznacis keblünkre mindenkit, aki a Piros-Reni párbajon nem küldte volna vissza Renit Barna farkára :D
Éljen az autópályán szemben a forgalommal közlekedő Fantom Brigád!!!
Egyébként Sajti ügyében EKG. Csak Barna ellen küldeném vissza, de hát ugye ennek az esélye nulla :(

War of colours 2023.01.15. 12:00:55

@Brigante: örülök, hogy örömöt okoztam. :) Csak viccelődni akartam Mário számomra proli öltöztködési stílusával, de már látom, hogy micsoda fantázia cunamit indítottam, így tisztes családanya módjára legközelebb kétszer is meggondolom, miket írok :D :D :D

Yrenke 2023.01.15. 12:01:05

@Forgalmista: na igen, bármit el tudok képzelni, ezért kell mindenkit meghallgatni. Marió viszont nem kutyázta bent a volt nőjét vagy a szüleit (eddig) azért ezt pozitívan értékelem. Nem volt nagy megmagyara, hogy ezért meg azért váltak el az útjaik.

War of colours 2023.01.15. 12:07:00

@VVerőlegény: szerintem, Reni cuki ilyenkor, amikor nevet a saját butaságán. Én bírom, amikor valakinek van önreflexiója. Sok villalakóból hiányzik sajnos, pedig az önirónia segítségével annó VV5Attila is sokakat megfogott :D nem lenne rossz taktika. Én tuti bevetném, ha beköltöznék oda ;)

Yrenke 2023.01.15. 12:08:32

@VVerőlegény: Barna...te jó ég. Ő egy pszihopata. Rendesen ijesztő, amikor nemet mondanak neki. Gondolom gyerekkorában ez nem fordult elő túl gyakran, nem tanulta meg feldolgozni rendesen a visszautasítást.

VVerőlegény 2023.01.15. 12:13:21

@Yrenke: Ebbe a játékba mindenféle kinti kapcsolattal bejönni csak hátrány sztem. Ha még is bejöttél, de megteheted, hogy ne beszélj róla, akkor ne tedd! Én így látom ezt a kérdést... Melina is bejött egy friss kapcsolattal, és bár elárulta Daninak (később a többieknek is) és egy ideig ellenállt, de azért végül is most már mondhatjuk, hogy dobta a kinti kapcsolatát, anékül, hogy azt előtte lerendezte volna kinn. Még sem ítéljük el ezért.

VVerőlegény 2023.01.15. 12:27:56

@Yrenke: VV5Attila is egy pszichopata volt valahol.... Én nem mondom, hogy Barna szimpatikus (és nem ijesztő), de aktív szereplő, és sztem érzékeli, hogy a játéka szempontjából nagy baj van, és a szopóágra került, de elkezdte lelkileg gyengíteni a legerősebbnek gondolt benti vetélytársat, miközben jelenleg nincs közvetlen párbajveszélyben. A gyengítésével pedig szerintem Melinánál betalált (a villán belül mindenképpen). Az is érdekes pl., hogy mennyire beszippantotta Krisztát, aki teljesen a befolyása alatt áll.

VVerőlegény 2023.01.15. 12:34:08

@War of colours: Reni humoros önreflekciójával kapcsolatban EKG, de Renit VV5Attilához hasonlítani önreflekció vonatkozásában sem tudom. Teljesen eltérő karakterek., teljesen eltérő játékos intelligencia dimenzióban.

csodalámpa 2023.01.15. 12:45:08

@VVerőlegény: igen, bármennyire is ellenszenvesebb nekem Barna, mint Melina, amikor néztem ezt a vitát, arra gondoltam, hogy "hopp, együttes találat ". Mert azért Barnát megforgatta és idegbe hozta Melina, és felé nem tudja tolni azt a fölényes alázást, mint Reni felé, ugyanakkor van benne némi igazság abban, amit Melináról mond.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2023.01.15. 12:53:43

@VVerőlegény: ja ja ja, szerintem Kriszta hamarosan Barna ágyában fog aludni... és nem csak aludni.

A Barna nekem nem szimpi... aki darabra kezeli a nőket azzal komoly gondok vannak. Túl sok nőt fektetett le és a nők nekik már darabra vannak.

Tudja, hogy rossz nyomon halad és ösztönösen mozog abba az irányba, hogy hogyan semmisítse meg az ellenfeleit.

A többiek meg nem jönnek ár a csapdára... és igen Dani kezd Bálint szindrómában szenvedni.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.01.15. 12:57:44

@War of colours: most, hogy így mondod, barna ellenében én is sajtira szavaznék.

amúgy szerintem tök rendben van, hogy nem szólt a gyerekről. lehet, védeni akarta a kinti életét. mi tudjuk, hogy ez kb. lehetetlen, de a wishes dzsudzsákot nem az eszéért fogják elrabolni. nem is kéne senkinek :D

War of colours 2023.01.15. 12:57:44

@VVerőlegény: jajj persze, nem is úgy értettem. Csak arra utaltam, hogy Renin kívül nem láttam ilyet más villalakónál és hogy hiányolom ezt , főleg az értelmesebbeknél, szerintem jól jönne le a nézőknél , illetve én is használnám ha valaha olyan ostobaságra vetemednék, hogy beköltözöm. Attila karaktere még csak úgy jutott eszembe , hogy ő is használta ezt a technikát. Ismered John Olivert? Imádom , ahogy nevet saját magán. Vicces, önirónikus, szarkasztikus. Nagyon szeretem ezt a humort és fajón hiánycikk a villában. De hál istennek itt a blogon megtalálható ;)

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.01.15. 13:01:44

ja és sajtiról egy gondolat. full rendben van, ha csak egy embernek vagy senkinek sem akarja elmondani, milyen videót kapott. ebben az esetben mondja azt, hogy "ne haragudj, nem szeretném itt bent elmondani". ami abban a sztoriban nincs rendben, az az, hogy több rokonáról hazudta, hogy súlyos beteg, ami pláne idősebbeknél nagyon genny dolog. másrészt pedig ez, hogy a gyerekem ÉLETÉRE ESKÜSZÖM... most ha nem is nézem azt, hogy ezt civilizált ember nem mondja, még nem is gondol rá, de egy apa ilyet tesz, amikor pontosan tudja, hogy hazudik? nekem ez legalja.

War of colours 2023.01.15. 13:03:00

@Yrenke: nekem is mama pici fiának tűnik. És az is egyértelmű, hogy nem kapott még visszautasítást. Talán túlzásba esek de az amerikai filmekben az ilyen elkényeztetett gazdag fiú karakterek szoktak ronda dolgokat csinálni brahiból és összeütközésbe kerülni a törvénnyel. Nincs gátlás, nincs korlát, nagy ego, alacsony érzelmi intelligencia, nulla empátia

kozi001 2023.01.15. 13:10:21

@VVerőlegény: Egyébként én is valahogy így vagyok vele.
Én ezeket a szépfiúnak tartott (kikiáltott...) karaktereket, wannabe casanovákat nem nagyon szerettem.
VV10 Moh, VV9 Hunor.
De Barna legalább érdekes hozzájuk képest.
Még azt se mondom h rá szavazok.

Az h ilyen sikere van a nőknél abba azért a benti(?...) nők butasága is vastagon benne van.

kozi001 2023.01.15. 13:14:22

@War of colours: Attilának más is volt a tarsolyába gazdagon.
Reninek nem sok.
Tagadhatatlan h nem rossz indulatú, nem haragtartó karakter.

Néha szürreálosan vicces tud lenni.
Amikor kifakadt az iskolahéten h:

Mindenkihez raknak egy okosabb embert padtársnak!
Nekem meg Márióóót!
A kérdést sem értjük ketten!

:DDD

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.01.15. 13:24:32

@kozi001: nekem moh nagyon szimpi volt, szerethető figura. néztem az ázsia expresszt, ami pár hónapja volt (ami ázsia, azt én megnézem) és ott is ez jött le. meg van verve a barátnőjével, de ez más kérdés. ott is azt láttam, hogy végtelen türelme van, egy szó káromkodást nem hallottam tőle.
hunorra nem emlékszem egyáltalán :D

War of colours 2023.01.15. 13:27:37

@kozi001: az nagy poén volt, igen :D

Kosztarika 2023.01.15. 13:29:03

@MozambikiZombi:
Barnat kísérti a piros. Nem lesz a kedvenc színe. :D
Onnan hamar kibacták. Ideje lenne itt is hazaküldeni.

MozambikiZombi 2023.01.15. 13:38:53

@Kosztarika: Amen!

Ez a musor jobban illett hozza, kellemetlen gacserkodas 1 percnel:

youtu.be/0Kx1bmclOK8

Balu30 2023.01.15. 13:40:39

@ミラ: azon nagyon meglepődtem hogy mar vv-sek is átkerülnek az ellenség csatornájára

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.01.15. 13:43:17

@Balu30: erről fogalmam sincs, csak azt nézem magyar csatornákon, amit kinézek, nem élek már ott.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.01.15. 13:43:51

@Balu30: ja hogy az ázsia expressz tv2 volt? tényleg, brüsszelt szidták a reklámszünetben :D elfelejtettem már.

Yrenke 2023.01.15. 13:47:14

@VVerőlegény: baromság ilyet csinálni, igen. Hűséget ígérni meg pláne butaság egy ilyen ismeretlen szituációban. Senki nem tudhatja mit hoz ki belőle ez a villalét. Ki tudja, lehet én is vöröslő fejjel, ordítva védeném a deci boromat vagy pár hét után ráfanyalodnék mondjuk Danira :))))

Attila játékát sajnos nem láttam, csak részleteket belőle. Így csak sejtem, hogy az alap különbség közöttük az észbeli képességek.

@War of colours: igen, ha ráadunk egy ilyen tipikus amerikai gimis focicsapatos kabátot már kész is a filmbéli főgonosz :))))

Balu30 2023.01.15. 13:48:54

@ミラ: jaja csoki meg valamelyik másikban volt. Asszem a nyerő páros copyban

vígszínházas luvnya 2023.01.15. 13:54:21

@War of colours: valamelyik insta accounton amit azóta töröltek nagy nyomozások zajlottak es feltettek Barna múltbeli körözéséről is egy képet :

www.kepfeltoltes.eu/images/2022/12/13/571vvbarna_valovilag11_re.jpg

szóval nemcsak mi látjuk ilyennek, úgy tűnik neki is indulatkezelési problémái vannak. Mindig azt mondja Reninek “nem hallgatsz végig” közben ő nem hagyja beszélni, belefojtja a szót, ledominálja, nem hajlandó a saját személyére, viselkedésére kritikaként érkező szavakat meghallgatni. Nagyon erőszakosnak látszik innen.

War of colours 2023.01.15. 13:56:35

@vígszínházas luvnya: igen, annak. Nem semmi az elfogatóparancs.

K_Attila 2023.01.15. 13:57:25

Népszerű támadási érv Melina ellen az, hogy civilizált formában vitázik. Ez a többinek annyira idegenszerű, hogy kiakadnak tőle.

Yrenke 2023.01.15. 13:59:25

@MozambikiZombi: hű, ezt köszi:). Ez a nő mondjuk kétszer annyi idős, mint ő :))

K_Attila 2023.01.15. 14:00:09

Az mondjuk igaz, hogy ha egyszerre ketten beszélnek, akkor relatív, hogy ki vág kinek a szavába. Melina mindig úgy interpretálja ezt, hogy az ő szavába vág a másik.

BESZÉLEK.

Tracero 2023.01.15. 14:10:18

@K_Attila: EKG. Nagyon bírom Melinát, meg hogy ilyen higgadt tud maradni, de falnak megyek ettől a :"Beszélek" izétől. Főleg akkor, ha már csak ugyanazt ismételgeti és nem hagyja a másikat "affektálni" :D a Kriszti sunyi videózós vitájukkor jött elő nagyon. Mindamellett jól megforgatta Krisztit is meg Barnát is, mint krokodil a gnúbikát :D
Én tuti nem tudtam volna higgadt maradni, főleg barnával szemben nem, amikor nyomta mellé azt a pszicho-vigyort is.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2023.01.15. 14:16:18

@vígszínházas luvnya: na, 23 évesen kőrözés alatt állni azért szép teljesítmény.

Tracero 2023.01.15. 14:16:22

@War of colours: jaj nem azt az idézetedet hurcibálják, hanem a sajtos leírásodat, hogy taktikusnak rossz, férfinak gáz, nem szórakoztató.. Valami ilyesmi volt. Úgyhogy téged idéznek :D

Yrenke 2023.01.15. 14:17:58

@K_Attila: de hát nem az a normális, ha káromkodva rikácsol és köp az ember egy vita során:)))???

VVerőlegény 2023.01.15. 14:32:51

@csodalámpa: Igen, együttes találat volt vívó nyelven, abból a szempontból, hogy azért Barna arcára is ráégett, hogy amit akkor állít, az őt is feszültségbe hozta. Melina elkezdett önigazolni, és Barna feje és nyaka kipirult. Mindketten izgultak, miközben mindkettő próbálta erőltetni a nyugodtságot.

kozi001 2023.01.15. 14:39:12

@ミラ: Nekem nem. Öfiben semmi nem jött le VV10 Moh-ról, csak hogy Cédessel nyavalyogtak.
Belevalóban meg annyit tudott mondani hogy pornhubról milyen kategóriára verte...

War of colours 2023.01.15. 14:42:06

@Tracero: jesszus, mik derülnek ki. :D

War of colours 2023.01.15. 14:52:00

A Melina-Barna vita margójára: Én visszanéztem az öfis verziót. Melina, Barna azon megjegyzésére reagált, hogy ő nem bánt meg senkit szánt szándékkal. Melina elmondta, hogy Renit százszor is megalázta, és eléggé úgy tűnt, hogy szánt szándékkal. A másik mondata az volt, hogy érdekes, hogy Danit aszerint definiálja Barna gyenge vagy erős játékosnak, hogy mi szolgálja éppen a vitában Barna érdekét. Azaz Dani gyenge ha Barnával menne párbajozni és erős ha Melinát az ő utánfutójaként kell definiálni. Nekem itt megmutatkozott megint Melina szellemi fölénye. Van esetleg valakinek olyan linkje, ami az egész vitát megmutatja. Hátha akkor módosítom ;)

vígszínházas luvnya 2023.01.15. 14:55:51

@ミラ: ugyanerre gondoltam, meg hogy mit tanult ez a gyerek a szüleitől hogy még csak most indul a felnőtt élete de már ezt engedi meg magának, mi lesz itt később… Ott az eredeti posztban még azt is írták, hogy nőt vert meg de gyanús, hogy ezt már csak a hergelés miatt

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2023.01.15. 15:03:32

@VVerőlegény: azért pokoli lehet ilyen stresszben lehúzni 3 hónapot. Lehet fikázni a villalakókat, de hogy őszinte legyek, le a kalappal előttünk ezért!

Balu30 2023.01.15. 15:10:14

@War of colours: pont most néztem facen már egy barna-melina parbajról valószínű barna jönne vissza

Gia 2023.01.15. 15:12:36

Van új íróhely.Gyertek át.

War of colours 2023.01.15. 15:19:25

@Balu30: és Melina az ellenszenves vagy Barna a szimpi?

War of colours 2023.01.15. 15:21:36

@Gia: belinkeled ? Valahogy nem találom...

MozambikiZombi 2023.01.15. 15:53:43

@Yrenke: elvileg 30, de valahol irtak, hogy a no is ugy 30, mint Anita 28

Yrenke 2023.01.15. 15:58:08

@MozambikiZombi: jó, hát én is 30 múltam...igaz több mint 10 éve :)))
süti beállítások módosítása