2022. december 16. 16:22 - Zsosch

VV 11x26 Az aranyos, csendes dagadt demozsin és a sötét oldal

Örülök, hogy nem jutott idöm a hét eleji érzelmekkel talán túlságosan is túltöltött önismereti napok feldozásában és boldogan véltem felfedezni, hogy ezek a tegnapi nappal bizony véget értek. Most hogy idö is akadt a témára és a komfortzónámba is visszakerültem lássuk mi történt a zárt osztályon.

viber-bild_2022-12-16_15-19-05-181.jpg

Elérkezett a pillanat mint a héten már láthattuk, hogy átvegye a gyeplöt Vanda börgatyóban aki a mai adást is viszi. Egyenlöre kicsit szövegfelolvasós, izgulós benyomással, de ne legyünk ennyire kritikusak, adjunk neki egy kis idöt.



Mai kérdésünk, hogy ki a legöszintébb az intézetben.

Az elsö jelenet Melinával és Bálinttal kezdödik akik egy kis diskurzus után megállapítják, hogy lehet hogy barátok? Melina most Bálintnak is bevallja, hogy úgy jött be hogy nincs senkije de lehet, hogy mégis van valakije aki nem biztos de vár rá kint. De mi lesz ha kimegy? De nem akarja Bálintot elveszíteni. Most ez barátság, vagy barátság extrákkal? Szerintem az egyetlen komolyan vehetö kapcsolat a villában amiböl valamennyire kinézhetö, hogy össze is fog tartani a játék végéig. Ezt Melina is megemlíti.

viber-bild_2022-12-16_15-08-24-661.jpg

viber-bild_2022-12-16_15-08-24-355.jpg

„Úgyhogy ennyi!“

 

GUTEN MORGEN!

viber-bild_2022-12-16_15-08-24-974.jpg

 Melina – Pircsi reggeli beszélgetés van: Számonkérés következik. A vád: Piros Melinát rendesen megölös szemekkel nézi. A védelem Piros személyében: Ez nem így van, mi a faszé kell belémállnia. Bálint azt gondolom tiszta vizet önt a pohárba, lehet, hogy nem volt jó ötlet ez a keménykedés Melina részéröl, hogy akko vigyéki, lemondok a lila kendöröl? Melina szerint ez nem gáz mert ezt csak egyszer mondta neki és tette meg. A csapat széthullóban, csapatkapitány Bálint igyekszik menteni a menthetöt.

LÖEVÉL érkezik, bünti illeti  Potter Ákost a torkossága miatt. 5 liter laza fröccsöt kell meginnia egy demizsonból, kizárólag a lopó felhasználásának a segítségével. Miután Ákos megkapja a demizsont, a vákumszívattyút megszégyenítö módon kezdi színi a tartalmat.

 viber-bild_2022-12-16_15-08-23-392.jpg

viber-bild_2022-12-16_15-08-25-631.jpg 

„Igazából én, én, én megszerettem ezt a kis demozsint, igazából semmi bajom nincs, hogy hozzám van láncolva, tiszta aranyos kis dagadt, csendes én vagyok neki az elsö, értem van, azért hogy ne haljak szomjan, hát én tökre megkedveltem ezt a kis demozsint.“

 Máris öszinteségi versenyünkhöz érkeztünk.

viber-bild_2022-12-16_15-08-23-234.jpg

Mindenkinek be kellett húzni egy vonalat az öszinte és nem öszinte csoportba egy választott névhez. Az öszinte jelzöt mindenki kicsit másképp értelmezi ezért inkább zárkózottsági versennyé alakul ez a teszt amit így nyilvánvalóan Melina nyer, mint legkevésbé öszinte villalakó és Bibi mint leginkább öszinte ápolt.

viber-bild_2022-12-16_15-08-25-730.jpg

A szavazást tattikai kupaktanács követi a nyugiban ahol Lissza, Kriszti és Bibi nyugtatják egymást és saját magukat, hogy jól döntöttek és Melinával bizony komoly problémák vannak mivel ö tartózkodó és pl nem annyira öszinte, hogy mondjuk leköpjön valakit mint Bibi. Bibi szerint Sajti tattikából kezd nem teljesen öszinte lenni. Ezt a játékot. ajándékkal is jutalmazzák, Bibi mint angyal, Melina pedig mint pinokkió kell, hogy jelen legyen innentöl kezdve a villában.

viber-bild_2022-12-16_15-19-03-9702.jpg

viber-bild_2022-12-16_15-08-25-162.jpg

viber-bild_2022-12-16_15-08-25-783.jpg

Melina azért kommentálja az orrára aggatott müfaszt és elmondja, hogy ö nem úgy akar itt lenni, hogy országos barátokat gyüjtsön és, hogy megsajnáltatja magát.

Újabb izgalmas téma, kihívás utáni csapatfelosztás következik, lássuk ki ki mögé áll. Az elsö versenyzönk Melina aki a Anitát és a támogatóit sötét oldalnak nevezi. Nem akartam nagyon elöhozni de én ennek a gyanujára már egy elözö összefoglalómban rátértem Anitával kapcsolatban :D.

viber-bild_2022-12-16_15-08-23-881.jpg

MEGJÖTTEM GECI HÁHÁ, fogadjunk nem gondoltátok vola, hogy átbaszom a Pirost megint?!

Az eddigi villalét, köpködés és pártfoglalás úgy néz ki nem, de a sötét oldalos, egyszerüen felháborító kommentár nagyon jó okot ad még a kanapén ülö egyenlöre független oldalon álló Sajtinak és Barnának hogy miért tehessék azt amit. Ez még egy komoly kapaszkodási pont lesz nekik a késöbbiekben.

Mindkét oldal izgatottan várja, vajon hova áll be Barna. Csak, hogy senkinek ne okozzon csalódást, Barna Anita oldalát erösíti Pircsinek tett ígéretei után ami Pirosnak természetesen nagy csalódást okoz.

Végsö csapatfelosztás: 

Jedi Mester Piros: Kriszti, Bálint, Melina, Reni, Ákos

Sith Lord Anita: Lissza, Márió, Sajtos, Barna, Rico, Bibi

Barna elmondja, hogy ö azért ment Anita csapatába mert Anita csapatát Melina sötét oldalnak nevezte (még mielött Barna döntött volna egyébként) és ezért ötet is sötét oldalnak nevezték (még úgy hogy hivatalosan oda sem tartozott) tehát megsértödött Melinára aki ugye Piroshoz (nem sötét oldal) ment. Ez miatt a történés miatt Barna nem mehetett Piroshoz. Egy a lényeg, maga Barna is belekavarodik már a saját mondandójába amit egyedül Melina vett észre, hogy ez egy ritka szar kifogás. Barna elmondása szerint héjaként fogja felkapni Pircsit a kemény “mag”-ból.

 viber-bild_2022-12-16_15-08-22-214.jpg

Anita: "Mondtad volna inkább, hogy menj oda ahhoz a sötét emberhez vagy a sötét állathoz, vagy ahhoz a sötét kurvához, hogy engem skatujázz be, ne azokat az embereket akik mögém állnak."

Barna ismét elökapja a stílusos, gyere ide most cserébe megölellek húzását Pirossal szemben, ezúttal jóval kevesebb sikerrel.

viber-bild_2022-12-16_16-15-03-057.jpg

WTF?

viber-bild_2022-12-16_16-15-02-805.jpg

viber-bild_2022-12-16_16-15-02-885.jpg

Egyetlen esélye, hogy szerez egy üveg bort Pirosnak és megbeszélhetik. Mivel Barnának nem sikerül megsajnáltatni magát a VV szervezök elött ezért hiába csenget nem tud összekukázni magának semmilyen bort, ezért egy hamisított fehérbor színü almafröccsel csalogatja ki és próbálja agymosni Pirosat a nyugiban, hogy meggyözze, hogy igazából azért állt át a sötét oldalra ment hozzájuk mert Potter Ákos minden nap menstruál és nem kívánja azt hallgatni.

viber-bild_2022-12-16_15-08-21-180.jpg

AGGGYATOK BORT!

viber-bild_2022-12-16_15-08-22-996.jpg

Piros bekeményít, a párbajon majd találkozik Barnával, mármint nem ezen, de majd egy másik alkalommal is magára rakat 10 jelet valószínüleg. Lényeg, hogy Barna el lett küldve és Piros sértödött. Barna elmondása szerint neki mindegy, hogy ki jön vissza a párbajról mert Anitát is bírja, Pirost lehet hogy kicsit jobban. Mnidezekután ismét megkúrta Renit.

viber-bild_2022-12-16_15-08-21-291.jpg

viber-bild_2022-12-16_15-08-22-815.jpg

Tekknikkak okkokk miatt idöutazás történik tegnapra mert a kiválasztás utáni pillanatokat nem tudták közvetíteni. Hát lássuk mi is történt. Anita panaszkodását láthatjuk, hogy Piros már “élö adásban” hazug, Sajti szerint pedig megggenerálta most a konfliktust, hogy ki merte mondani, hogy Csimpifon a leggyengébb karakter. Közben szemtanui lehettünk, hogy Ákos kiszopkodta az aranyos demozsinböl az itókát.

viber-bild_2022-12-06_02-25-30-406.jpg

Rövid beszélgetés még Sajtos és Barna között a nyugiban. Megállapítják, hogy Melina párbaja igazából gyenge volt, illetve boncolgatják ki milyen magas lovon ül, léteznek e ezek a lovak, vagy lehet nem is lovon hanem toronyban ülnek Melináék.

melina.jpg

Azt hiszem a mai müsor után nem meglepö, a mai szavazást Barna nyerte a legkevésbé öszinte jelzövel.

viber-bild_2022-12-16_15-19-04-084.jpg

1158 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr5018003724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K_Attila 2022.12.20. 02:29:54

Azt mondja a göndör fazon a Belevaló társadalmi célú hirdetésében, hogy a féltékenységnek van jó oldala, miszerint annak a jele, hogy aki féltékeny, az nagyon szeret. Ezt a hülyeséget nem tudom, ki találta ki.

K_Attila 2022.12.20. 02:53:28

Barna szerint ha egy hónapig mellőzi valaki az ejakulációt, akkor vérrög lesz a faszában.

Nátha ellen bálna 2022.12.20. 02:58:56

De Sajti tulajdonképpen miért kapta a videós üzenet lehetőségét? A verseny megnyeréséért a villamesterséget kapta...

Meg nekem az is gyanús, hogy eleve úgy ment be megnézni a felvételt, mint aki citromba harapott, miközben a többiek ott lelkendeztek.

Utána meg szerelmes dalokat énekeltek a nyugiban, miközben ő a dohányzóban búslakodott.

Nem valami megrendezett szarság az egész?

naty77 2022.12.20. 07:03:39

@K_Attila: Barnanál agysorvadással biztos jár. :)

VVerőlegény 2022.12.20. 07:27:10

Szerintem ez a húzás nem teszi Sajtit szimpatikusabbá, de megtiltanám neki ezt a párbajos lehetőséget, ha feladja menjen, de ne nyúljon bele a játékba ennél jobban, amúgy pedig ő aztán egyértelműen megnevezte Bibit, mint potenciális ellenfelet, sőt ezt még Bibinek is elmondta. Egyébként nagyon szép arcú a barátnője (vagy felesége), mindenesetre a gyermekének az anyja, mondhatnám megdöbbentően szép Sajtihoz képest, ezért sem értem, hogy ezt a kapcsolatot miért merte egyáltalán kockára tenni a VV szerepléssel, hiszen látható, hogy az asszonynak igen alacsony a tűréshatára, ha az amit Sajti eddig csinált már kivágta nála a biztosítékot, különösen, ha előre megbeszélték közösen, hogy Sajti bemegy, és az asszony áldását adta rá. Én pl. tegnap a nemre szavaztam volna annak a kapcsán, hogy Sajti, mint VV szereplő egy VV környezetben áthágta-e eddig a "bűnbeesés" vonalát, de hát én nem vagyok Sajti szép arcú barátnője, Sajtinak viszont ismernie kellett volna annyira az asszonyt, hogy az várhatóan mit fog kibírni és mit nem. Amúgy szerintem nem mesterterv Sajti részéről, hanem egy ilyen VV Olivér féle emelt fővel való kivonulás lehetősége. ellentmond a mestertervnek, hogy sok volt benne a végrehajtási kommunikációs hiba. Én nem engedném ezt Sajtinak, ha feladja, sétáljon ki szimplán (nekem különösebben nem fog hiányozni)!

naty77 2022.12.20. 07:32:01

@VVerőlegény: EKG.
Egy dologban nem egyezik a véleményünk, bár én élőt nem nézek de amit láttam eddig Sajtiból az már átlépte a monogámia határait. Már csak az Anitás videóval, amit itt linkelt vki.
Én annál az epizódnál pakoltam volna össze. :)

VVerőlegény 2022.12.20. 07:55:30

@naty77: Én is csak gyakorlatilag az első párbaj óta követem ezt a szériát, és én is csak az összefoglalókból, maximum a Belevalóból. Az általad említett Anitás videót sem ismerem. Azért a játék jellegénél fogva VV környezetben kissé nagyvonalúbban kellene tudni értelmezni szerintem a benti eseményeket. Az asszony túl szigorú volt Sajtihoz ebben a videóban. Simán el tudom képzelni viszont, hogy a kapcsolatuk már a bevonulást megelőzően is romokban volt, az asszonynak már csak egy kis szikra kellett. Lehet, hogy közben kinn már be is pasizott (nem lennék meglepve, ha kiderülne).

Cérnahuszár 2022.12.20. 08:23:25

@Nátha ellen bálna: nem jutalomként kapta, hanem ha valami fontos történik a családban, üzenhetnek neki

nem hiszem hogy megrendezett, taknya nyála folyt, ő is addig ment amig rá nem basszák az ajtót
még nincs közös gyerekük igaz? jobb hogy az előtt lejátszották

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 09:08:28

Jóóóóó Reggelt!!!!
Ez csak egy penészes sajt- ahogy redditen hívják Cheetos- ez mekkora baromság kihívja Bibit és kap egy lilát így a koszlidérc???
Hát Istenuccse akkor is a Sajtosra savazok, pusztuljon vissza csak a putri vellába.
A Zsanettet - sajtos nőjét- a redditen abszolút jó nőnek kiáltották ki, karakán, belevaló stb. Egy gondolat a videóüzivel. Szerintem összeszedett volt- kissé mintha betanult lett volna- viszont , ahogy szegény öregapám mondta: Le van szarva a szar is , meg aki szarta az is.... Tehát a totális feladtam, hagyj engem békén, csinálj amit akarsz. hogy most a szerkik adták szájába a mondatokat vagy ő volt ilyen intelligens és saját maga fogalmazta meg rejtély, de számomra normális volt és abszolút érthető. Tartásavolt, a mondandójának pedig kerete. Fálki írta hogy zsírdisznó. na most vagy belefogyott a bánatba vagy tudja a fene. De számomra nem volt zsírdisznó, vállalható volt a kinézete. És @Kosztarika: ahogy írta azzal abszolút maxi EKG! Teljes bizalomvesztés, ha kimegy vagy megmenti vagy vége de akkor hibáztat és okol, hogy meg is nyerhette volna.
Az egyik ismerősöm mondta nekem sokszor, te most a szemednek hiszel vagy nekem? Hát Sajti is ebben van, hát én csak mondtam de nem gondoltam komolyan. ANYÁD! Az elég árulkodó volt amit én láttam csak Anitával az a kis vidi az ágyban.... Nem fér bele, slussz.
Sajtos megolvadt és szétfojt és megpenészesedett a picsába. És ha bibit hívja hétszentség hogy rá szavazok nem a bibikére. Olyan nincs hogy átadja a kendpt így kurva nagy tévedésben él. Ergo megvárjuk míg magától kisétál. Lesz utcára nyílik a velllaajtó! :D A nézők szerint is sajtos túlment egy határon bár nem tudom már az értékrendet mert majdnem fifty-fifty lett a szavazás. Elgondolkodtató, hogy emberek ezt már mennyire lazán veszik.

Mellékelem a redditre feltett ominózus videóüzenetet. Sajnos resztelt nem írt még öfi-t. Remélem ma már ír valami kis csemegét.

www.reddit.com/r/VV11/comments/zq3mt6/sajti_volt_p%C3%A1rj%C3%A1nak_az_%C3%BCzenete/

naty77 2022.12.20. 09:16:27

@Nyuszomuszo83: és bizton tudjuk hogy a hölgy Sajti nője? csak a zsírdisznó miatt merült fel bennem. ;)

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 09:24:27

@naty77: Hmmm passz, de a beköltözéskor is ott ült a nézők között. Viszont, ha már gondolkodom, mi van akkor ha ezt kurva jól megbeszélték előzetesen az asszonnyal? Hiszen állítólag mindent megbeszéltek viselkedést is. Összeesküvés elmélet lenne netán ha arra gondolok,hogy így az asszony üzenete rejtett kód volt, vidd a bibit visszamész, aztán majd kijössz akkor meg úgy csinálok mintha nagyon megbocsátottam volna??? A sajnálatra van kiélezve a dolog?
Vagy ha gondolkodom felmerül bennem a fordított pszichológia, rájátszom arra milyen szar minden kivívom a sajnálatot. Ugyebár ezt láttuk pár esetben már. Érdekes, hogy bibbancs nagy megerőszakolása nem kapott hűűű de nagy médiafelhajtást nem úgy mint előző évadban vivié. Ez nem furcsa? Nem hitte el senki. Mert míg Vivi egy szerethető lökött volt, addig bibi egy proli aljas gusztustalan viselkedésképtelen antinő.

A Redditen is ezt boncolják, hogy megjátszott volt a videó, valaki elhiszi , valaki kételkedik. És már ott is boncolják ezt a teóriát ami nekem is eszembe jutott.

KékCsöcsűPini 2022.12.20. 09:26:45

@Nyuszomuszo83: Mennéztem a videjót.
Hogy a francba van egy ilyen helyes arcú nője (testét nem láttam a videjon), egy ilyen görény fejű beképzelt majomgecinek ?

Másfelől ha jól értettem szakított vele a csajszi, akkor min gondolkodik ?
MAradjon, nyerjen (hiszen mindig hangoztatja) azt lesz csaja, pénze, mindene !
(perzse nem fog nyerni, mi tudjuk de ő nem)
HA viszont ez a csaj volt élete szerelme akkor mi a gennyes apja faszáért ment be egy ilyen játékba, mert ez ilyen !
Még SUPER SUPER Attilának is volt valami kis érzelmi szála Kingával, ha jól emlékszem, akkor egy ilyen sajtos mit tudna ugyan megállni?
Én sem tudnám megállni részegen, ha három picsa lökdösi a pofámba a mellét hetekig, pusztán zsigeri hím genetikai késztetésből sem. (Persze bibivel megállnám egy lakatlan szigeten is, inkább kúrnék apró rákokat, de ő nem tipikus nő ,ég benn sem)
Másnap pedig érzelmileg rohadtul bánnám. Ezért sem szoktam ilyen helyzetekbe belemenni, sőt nem is iszom le magam csak védett környezetben,azt is ritkán!

KékCsöcsűPini 2022.12.20. 09:33:25

@Nyuszomuszo83: Belém tettétek a 2ly -t !
HA ezt így lehozták, akkor viszont jó húzás, elismerésem.
De ha a acsaj valóban sajti nője, akkor nem hiszem, hogy ez lenne, bár ki tudja...

Bibi megerőszakolásáról: Lehet hogy igaz, de bocsássa meg az ég: Én nem tudom elképzelni hogy bibit meg akarja valaki erőszakolni.
Bár rohadt a világ van aki 70-80 éves néniket is megerőszakol vagy halottakat szóval...

Cérnahuszár 2022.12.20. 09:43:26

@SelyemSonkaPini: szerintem úgy sikerült szert tenni a feleésgére, hogy jól tud hazudni :(
fapofával.
most nézem vissza mert tegnap folyton bealudtam, szóval amikor kérdezik tőle hogy a nejeddel van a baj, lazán mondja hogy á dehogyis.
utána persze belekeveredik, de a fapofa nagyon megy neki

Kosztarika 2022.12.20. 09:44:49

Szerintem nem megjátszott az üzenet.
Ha Sajtinak fontos lenne az 'asszony' már kint kellene lennie.
Sztem.

naty77 2022.12.20. 09:48:46

@Kosztarika: EGK.
pont ezt mondta ma férjemnek tegnap, ha igazi szerelem akkor nem várok 24 órát, hanem fogom a pakkom és kihaladok nem érdekel semmiféle szabály.

Gia 2022.12.20. 09:50:37

Szerintem jó nagydarab lehet a Sajti csaja,a videoba se fér bele.A beszavazón csak a megdöbbentő tokájára emléxem,ami alulról/oldalról látszott.Itt más a kameraállás.Egyébként tényleg jól beszélt,az ilyen örjöngés/kiabálásmentes hideg monológ sokkal hatásosabb.

KékCsöcsűPini 2022.12.20. 09:52:48

@Gia: NA akkor valaki majd keresse meg és linkelje be !
De gusztustalanok vagyunk ...

Gia 2022.12.20. 09:53:58

Sajti indián neve:Pálpusztai Pancser.Még egyformát se tud hazudni a többiekkel..

Gia 2022.12.20. 09:55:39

@SelyemSonkaPini: A video ottvan fentebb,Nyuszóka belinkelte.Nézd meg a hölgy karját.Csak a jobb látszik és nem kicsi.

sogeking 2022.12.20. 10:05:32

@Nyuszomuszo83: és kinek hittél? :)

ha esetleg előre megtervezték, hogy majd üzen, hogy Sajti hogyan áll a játékban, akkor max. respect :) de nem nézem ki belőlük, meg sokkal egyszerűbb arra járni autóval, és bedudálni kettőt, ha minden ok, ötöt, ha nagy a gáz, esetleg Anitának a fülébe súgom, hogy amikor búcsúzik a többiektől, akkor mondja Sajtinak azt, hogy gorgonzola, és abból tudni fogja, hogy más stílusban folytassa a játékot

a barinő kinézete nekem tök normál, az furcsa volt, hogy mintha valami kapucni lett volna a fején, stílusban egy hírfelolvasó nyugodtságával előadta, hogy nagyon szomorú
meg hogy Sajti játsszon tovább bátran, mivan?
miért nem azt mondta, hogy te egy utolsó állat, legyen meg az örömöd, játssz úgy, ahogy te szeretnél fbm!, de engem felejts el...

meg miért kell ehhez egyáltalán videóüzenet?
legközelebb valaki üzen Riconak, hogy a közértben 10 forinttal drágább lett az óvszer? wtf

naty77 2022.12.20. 10:08:56

@sogeking: nyilván jó pénzért kell a videóüzenet....

Kosztarika 2022.12.20. 10:10:20

@sogeking: Mert ez a forgatókönyv,

Gia 2022.12.20. 10:10:56

Lehet,hogy volt már,de Sajti kint is többször megcsalta már Zsanettet és fűnek-fának tartozik pénzzel.A fű más aspektusban is szerepelget a neve mellett.Egy szó mint száz,mintapasi.Khm..

Kosztarika 2022.12.20. 10:11:03

@Kosztarika: évek óta ugyanaz a "szisztematika" és a karakterek is.

Cérnahuszár 2022.12.20. 10:12:06

amikor sajti hazudgál, vagy lehunyja a szemét, vagy basztatja a szakállát
kivéve ha meg akar győzni, akkor rád néz és rezzenéstelen

na amikor bibinek mondta a kendős dolgot, rendesen aprította a szakállát
lehet hogy tudja azt hogy bibi vállalhatatlan? így őt küldik haza. Ezzel időt nyer, a felesége már úgy is elveszett.

sogeking 2022.12.20. 10:14:13

@Kosztarika: akkor nem is ők a játékosok, akiket irányítanak, hanem mi, a nézők:)

@naty77: mire gondolsz?

Kosztarika 2022.12.20. 10:21:49

@Cérnahuszár: pontosan ezt írtam korábban. Hisz Sajti biztos benne, hogy mindenki ellen visszamegy.
Hahaha
Félek, ha visszamegy, még elviselhetetlenebbül beképzelt lesz.
A többiek pedig tényleg erősnek fogják tartani. Nem tudják, hogy Bibi ellen még én is visszamenőleges, úgy, hogy nem is vagyok ápolt. :D

Cérnahuszár 2022.12.20. 10:41:41

@Kosztarika: azon vigyorognék, ha a mestertervébe beleszól az hoyg bibit már nem vihetné ki, mert korábban megnevezte.
akkor megnyúlik a képe és lehet leszedi a maradék szakállát, hogy most mi afenét csináljon, kit vigyen ki

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 10:41:47

@SelyemSonkaPini: @Gia: Szép arca van a nőnek, az hogy most nagyobb vagy nem nagyobb, szerintem ezt mindenki döntse el maga. Vannak nagyon szép telt nők is, és mint tudjuk szubjektív kinek ki tetszik. Szerintem nincs semmi baj vele, sokkal szebb arca van mint egy Lisszának vagy Anitának ha már sajti "csajait" vesézzük amúgy .
@sogeking: Én hittem a csajnak, de én naív vagyok, viszont ha felmerül bennem bármi kétely nyomozok úgy hogy az FBI is letiszteleg! :D Amúgy ha a videó valós és kidobta akkor abszolút hihető, én sem nézném meg szerintem egyikőnk sem, hogy az az ember aki a szerelmem, a társam, a párom és akitől gyereket szeretnék, az más nőknek mondja ezeket vagy dörgöli hozzájuk a pöcsét. Amúgy sem értem mi a búbánatot evett sajtoson és a csudás fején. Hányinger. De ha van esze akkor úgy elhajtja ,miután kimegy cheetosunk , mint a magzatot. Alapjáraton mi a fészkes fasznak ment be? Családot akar, meg jobb körülményeket, dolgozzon, most meg veri a seggét a nap huszonnégy órájában és vakarja a pöcseit, míg az asszony fizeti a számlákat neveli a gyerekeket stb. hát köszi!

sogeking 2022.12.20. 10:43:42

@Kosztarika: simán, még Sajti ellen se lennél esélytelen

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 10:45:03

Régen is küldtek be videóüziket már Debilióknál is. Volt hogy játékkal nyerték. Benne van a forgatókönyvben. Amúgy meg mivel a szerkik is érzik kissé lapos a dolog fel kellett pörgetni, hogy róluk szólnak a hírek, velük van tele a sajtó, aki a pokolra kíván jutni, annak balra a második ajtó. :D :D Meg a kari üzik is minden évadban megvannak és telesírják ilyenkor a tvt, mindig félek is kimásznak mint Samara. ÉS televizezik a lakást! :D

Gia 2022.12.20. 10:46:30

@Cérnahuszár: Csak akkor nem ejtheti ki a nevét ha már rajta a kendő.Most az mond akit akar.

Cérnahuszár 2022.12.20. 10:48:58

@Gia: gondolod hogy meg tudja állni?
és kitalálható mi fog történni, mert elmondta, ha tényleg ezen az úton megy tovább, ez nem a csatorna érdeke

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 10:50:12

@Gia: igy van most még csak tattikázik, azt beszél amit akar, míg nincs rajta a kendő. Mondhatja bibbancsot, bár a két szarcsimbókból már nem is tudom kire dobnék egy x-et hogy kotródjon vissza..... (Megremegtem mint a tortán a gyümölcszselé :D)

Cérnahuszár 2022.12.20. 10:50:14

*nem érdeke a csatornának

sogeking 2022.12.20. 10:56:27

@Nyuszomuszo83: persze, én ezt nem tartom fairnek, de elfogadom, hogy ez van :)
kari azért más

/az is szar, hogy vki mondjuk majd nem kap ajándékot

Fálki 2022.12.20. 11:02:10

@Nyuszomuszo83: Naaaaa, azért azt nem mondtam hogy zsírdisznó :) Csak a tokájára tettem valami megjegyzést :)

Gecinagy húzás lenne amúgy, ha ez az egész csak egy kódolt üzenet lenne és mindenkit átbasznának vele. Onnantól kezdve Sajti új neve: Magyar Jonny FairPlay és meg is érdemelné, hogy megnyerje.

Ha viszont igaz, akkor azonnal mennie kellett volna kifele és nem ilyen "mestertervet" szőni...

Kosztarika 2022.12.20. 11:04:44

Mindegy mi volt eddig, hogy belefér vagy nem, ezzel most Sajti hiteltelenné vált. Remélem a bentieknél is.
"A tettek hangosabban beszélnek,mint a szavak"
Hiába emlegette százszor az asszonyt most mégsem jött ki, hogy mentse a (?)menthetőt.

Fálki 2022.12.20. 11:10:02

@Kosztarika:

Ahogy írtad is korábban, itt már nincs jó döntés, így az a jó döntés, ha marad.

Ha tényként kezeli azt, hogy bukta az asszonyt, akkor felesleges kimenni kapálózni, mert a) tényleg bukta, b) sosem fogja feldolgozni, hogy így bukott el potenciális 36milliót.

Ha pedig fontosabb a love, mint a lóvé, akkor vagy nem is kellett volna beköltözni vagy tényleg meg kellett volna tundi állni, hogy ne dörgölőzzön ezekhez a középszerű (vagy rosszabb..) nőkhöz.

Hiába nyomja Ő magáról azt, hogy tuti döntős lesz és bárki ellen visszajönne, ez ugyanúgy csak egy marketingbullshit, mint az, hogy ott bent a villában micsoda bomba csajok vannak és mennyire nehéz mellettük megállni...

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 11:13:34

@Fálki: Akkor neked is ültettük a bogarat a füledben, hogy mesterterv! Jó, jó lehet nem így konkrétan (bár én ezekre a szavakra emlékszem) de a tokáját tuti kifogásoltad. :D

Egy bajom van ezzel az egésszel, rohadtul nem hiszem, hogy egy ilyen sajtoscsigának ekkora agya lenne, hogy ezt a zasszonnyal karöltve kitanázzák, hogy majd így mekkora sajnálat általi győzelem lesz ebből, és felfuttaják Zsani fodrászatát és sajtos cölöp lesz meg séf meg partyarc meg Isten faszán stanecli :D

Cérnahuszár 2022.12.20. 11:16:15

@Fálki: nem akarsz új popstot nyitni? 1000+ járunk, telón vacak visszaolvasni

Fálki 2022.12.20. 11:16:17

@Nyuszomuszo83:

Nem, szerintem sem előre megtervezett tattikai húzás ez, főleg hogy még nagyon korán is van hozzá... Nyilván csak a fórumlakók kombinálnak mindent is, de nagyon nagy lenne, imádnám.

Fálki 2022.12.20. 11:17:00

@Cérnahuszár: Zsosch elvileg ír ma öfit, úgyhogy nem.

Kosztarika 2022.12.20. 11:18:30

@Nyuszomuszo83: ekg
Es nem annyira jó színész. Élőben láttuk, mennyire sírt. Az orrán folytak a könnyei. Azt nehéz eljátszani egy amatőrnek.
Igaz, hamar elmúlt a sokk.

sogeking 2022.12.20. 11:22:13

Sajti hajával felfuttatni egy fodrászatot?

Fálki 2022.12.20. 11:28:12

Biztos volt itt is szó már róla, de hátha nem:

Barnának is elmagyarázhatnák már a szerkesztők, hogy mit jelent a nem.
Múltkor Piros is elmondta neki többször, hogy ne menjen oda hozzá és ne ölelje meg és ne játsza a bújósmackót, most Sajti is többször mondta neki, hogy ne, nem, ne ölelj meg.
Ez meg csakazértis.

Én már csak felhívtam volna a figyelmét egy határozott miafasztcsinálszmár -ral, ha ezek után is úgy akarja kifejezni a mellettemállását, hogy az akaratom ellenére ölelget.

sogeking 2022.12.20. 11:30:47

@Fálki: úgy gondolja, hogy a nem, az talán
pont Piros ad erre okot, mert azt mondja, hogy nem, pl. felejtsd el a nevemet is, utána meg csókolózik vele

Cérnahuszár 2022.12.20. 11:32:49

@Fálki: esetleg lejátszani neki amikor bibi rámozdult lisszára a fürdőben, annyira bégetett szegény nő :D
márióóóóóó segíts
aj de szemét vagyok ma

Fálki 2022.12.20. 11:34:09

@sogeking: Mert az a nő olyan buta, mint a segg. Csak azt hiszi magáról, hogy mekkora taktikus és Ő irányítja a dolgokat..

A nem, az pedig nem.

Nekem az is kibaszott ellenszenves, hogy Barna rendszeresen úgy csókol meg bárkit, hogy megfogja a nők fejét és kb odahúzza/odakényszeríti magához őket.
Nálam már ez is kibassza a biztosítékot, de manapság a nők biztos ezt szeretik és azt hiszik, hogy ez jelenti azt, hogy rámenős.

Cérnahuszár 2022.12.20. 11:34:41

@sogeking: lehet hogy le kell venni az avataromat :(
ma lesz megint valami malőr az adásban

Kosztarika 2022.12.20. 11:35:42

@Cérnahuszár: szerintem Bibi azért vonzódik mindkét nemhez, mert senkinek sem kell. Igy kétszer akkora esélye van, hogy horogra akad valaki. :D

sogeking 2022.12.20. 11:37:29

@Fálki: teljesen egyetértek, de ez Piroson is múlik
Anita hányszor lepattintotta Ricot? talán 100-szor
nem hitegette, határozottan megmondta, hogy nem

K_Attila 2022.12.20. 11:39:06

"- Barnának remélem a btk-val fogják egyszer a kis buksijába verni, hogy a nem az nem, mindegy ki, milyen szituációban mondja" - ez így igaz, ahogy ön mondja. Nem megy ki, amikor Piros kéri, nem megy el, amikor Sajt akar egyedül lenni, és ettől érzi magát empatikus barátnak. Vagy herének. Vagy akárminek.

Cérnahuszár 2022.12.20. 11:48:01

@K_Attila: akik roma környezetben nőttek fel, egészen más határokat húznak fel
a gyerekek úgymond közösek, (nevelés ügyileg) bárki helyre igazíthatja őket
más párjához nyilvánosan fizikailag hozzá sem érhetsz, még a kezét se foghatod meg, mert az már balhé
láttuk ebből a multkori adásban a cirkuszt

ez persze nem indok, nem lesz elfogadható amit barna csinál, ez csak magyarázat, más a rendszerük

sogeking 2022.12.20. 11:50:03

@Cérnahuszár: pedig aranyos az avid :)

/sajna én is láttam, tetszik neki Barna, és ezért hajlandó elfogadni a stílusát

Cérnahuszár 2022.12.20. 11:58:41

@sogeking: sztem piros is roma, talán ez is vonzási pont nekik
de bírtam amikor a töcskölést félbe szakította, mert kényelmetlenül érezte magát, vette az energiáit barnának, hogy csak arra kell
sok nő nem lép ki a helyzetből ha már elkezdődött, utána meg pocsékul érzi magát
de ha most megint rálép erre az útra, akkor....

Cérnahuszár 2022.12.20. 11:59:23

@Patria: a renátós, amikor valamit előadtak, és hozzáért fru karjához a nemtudomárki

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 12:01:33

www.reddit.com/r/VV11/comments/zq1w38/zs%C3%A1k_a_foltj%C3%A1t/

Digo és Anita.... mo comment

Amúgy sajtos hazugsága a legundorított, betegséggel nem viccelünk, abban nem hazudunk, mert az esetek 90%-ban bevonzódik. Én annyit mondtam nem olyan rég hogy alig van szabim majd jól elmegyek táppénzre. És úgy is lett, pedig pont nem akkor akartam beteg lenni. De a karma lecsapott, nesze neked, ezt akartad!
Sajtiban egy fikarcnyi egyenes jellevonás nincs.

Fálki 2022.12.20. 12:02:19

Ki kellett rohanniuk a szivatóautomatához és a háló ajtajában volt a tumultus és Moh hozzáért teljesen véletlenül Mrs Csulához.

sogeking 2022.12.20. 12:06:18

@Cérnahuszár: Barnának van egyfajta mézesmázas stílusa, amit simán bevesznek,
még Reni is meg akarta esketni, hogy mással nem szexel

Fálki 2022.12.20. 12:06:45

@Nyuszomuszo83: Nem Digo az, hanem Renátó.

A sok ápoltnak bent nincs annyi esze, hogy a másik testbeszédét is figyeljék. Nem csak ebben az esetben, hanem már máskor is annyira kilógott a lóláb... Amikor a MILF hazudott Krisztinek a dugásról, akkor is villogott a feje felett a piros HAZUDOK lámpa.
De ezek bazmeg vakon vannak, egyiknek sincs annyi esze, hogy ezzel tudnának előrébbjutni a játékban.. Inkább a picsarázás, meg a szarkeverés.

Fálki 2022.12.20. 12:10:08

@sogeking: De ez kell a mai világban a nőknek? Tényleg? Vagy csak az ilyen pontagyú buta libáknál működik ez, mint akik bennvannak és/vagy IRL is ezen a szinten vannak?

Kérlekkérlekkérlek mondd azt, hogy az utóbbi.

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 12:10:16

Amúgy tök mindegy roma vagy nem, nekem is van roma ismerősöm a telepről csak más a gondolkodása, máshogy él, másként neveli a gyermekeit- 3 van, azt mondta ő több gyereket nem tud tisztességesen felnevelni, egy a feleségéé, egy az övé egy közös- tisztelem, becsülöm, értelmes, vicces, humoros., intelligens. Így a roma kérdés itt szerintem mindegy hogy piros roma vagy sem ennyi erővel anita is lehetne legalábbis a mocskos pofája végett. ÉS láttam én már szőke kékszemű hófehér bőrű cigánylányt is.
Barna egy értetlen pöcs. Én is a BTK egy vastag bekötött példányával és a Rvai Nagylexikon összessel verném agyon többek közt őt is! :D

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 12:12:56

@Fálki: B,B,B nem nem erre van szüksége egyik nőnek sem! Az én fejemet erőszakkal ne húzza senki pl. a nem az nem főleg ilyenben. Amit piros művel az az hogy átment totális kutyába és saját magát alázza. Gyülöllek húzz innen jaj de jó lenne ha megcsókolna a barnuska....Kezd Ádina lenni!!! Lacccciiiiiiiii! :D :D :D

Cérnahuszár 2022.12.20. 12:13:14

@sogeking: barna egy ragadozó :(
kifigyeli a másik gyenge pontját és lecsap
most melinánál, arra hivatkozik hogy vele többet is el tud képzelni....
meglátjuk melina átlát a szitán vagy sem.
kiváncsian várom

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 12:15:00

@Fálki: Bocsiiiiii hát mondtam én nem vagyok túlságosan képbe az előző szériával. Soha nem tudtam melyik renátós és digó :D

Patria 2022.12.20. 12:16:56

@Cérnahuszár: áhh, köszi. Azt hittem most volt valami ilyen.

Anita magyarázza, hogy nem volt semmi Barnával
www.reddit.com/r/VV11/comments/zpwtsr/anita_magyar%C3%A1zata_hogy_nem_volt_semmi/

Nyuszomuszo83 2022.12.20. 12:16:59

@Cérnahuszár: ha az is bedől neki akkor a jakuzzinak fogok drukkolni vagy a műtujának a sarokban! :D :D Faszomatbazdmeg! :D

Cérnahuszár 2022.12.20. 12:20:11

@Nyuszomuszo83: vagy ráfanyalodunk krisztára
amig őt meg valami művészkedős hizelgéssel nem környékezi

sogeking 2022.12.20. 12:24:15

@Fálki: az utóbbi :)
ügyes voltam? a VV-ben azért bejön egy plusz faktor, ha nem szexel vki tuja, ha nem ordibál tuja, ha nem párbajozik tuja... már nem akarják megmutatni a belső kisugárzásukat..

Fálki 2022.12.20. 12:28:47

@sogeking: Meg kellene próbálni valakinek egyszerűen normális emberként viselkedni, aztán hopp, még szimpatikus is lehetne párszáz embernek, hogy nem böfög, ordibál, parasztkodik, gecizik, villog azzal hogy 3 órával a beköltözés után SZÜKSÉGből megdugott valakit...

sogeking 2022.12.20. 12:31:57

@Cérnahuszár: érdekes, hogy ezt mondod, hogy kihasználja gyenge pontjukat
értem, és igaz, de mégis azt gondolom, hogy olyan, mintha pont az erősségüket fordítaná ellenük, vagy még inkább a hiúságukat
pl. Renivel a legjobb a szex - a szex valójában nem Reni gyenge pontja, hanem pont az erőssége, de ettől még lehet önmagában bizonytalan szex téren
kicsit zavaros, amit írtam, pedig igyekeztem :):)

hehe, megígérem magamnak, ha Melina bedől, veszek magamnak egy üveg Finlandiát

Cérnahuszár 2022.12.20. 12:41:22

@sogeking: az erősségünk is lehet a gyengeségünk :)
ha van bennünk hiúság
fú de nehéz ez mindenkinek, és ez nem is iq függő

Kosztarika 2022.12.20. 12:45:28

Bibi: :faszom meleg van benn. Minek a 40 fok, legyen 28, az is elég"
Na, baszdmeg.
Azt is mondja: "szeretem a csendet és a nyugalmat."
:DD
Mióta kiment a ... , tényleg le lett csavarva kicsit a hangerő.

Gia 2022.12.20. 12:50:17

@Kosztarika: Mióta kiment a tudjukki.

sogeking 2022.12.20. 12:52:02

@Fálki: ha végig nézed a győzteseket, nem ilyen irányba halad a műsor,
főleg miután átkerült a II-re

szerintem korrekt tujasággal top 4-ig el lehet menni, de mindenki inkább győzelemre tör

Gia 2022.12.20. 12:52:53

@sogeking: Ez tetszik.Ha Melina bedől akkor én meg Baileyst veszek.

K_Attila 2022.12.20. 12:56:57

Nekem benne van a pakliban, hogy ha felköpök, és aláállok, akkor az egy hatalmas kérdőjel nekem.

sogeking 2022.12.20. 13:30:10

@Gia: mindenképp nyerünk
de még mindig marad Kirszti és Ákos, akikben bízhatunk

Gia 2022.12.20. 13:37:58

@sogeking: Nekem Dani a második.

Gia 2022.12.20. 13:40:23

De jó lenne ha Sajti Ricot vinné ki.Ricotta kiesne,Sajtit meg vissza szavaznánk,hogy ne tudjon hazamenni.

sogeking 2022.12.20. 13:43:50

@Gia: nem úgy, te :) hanem akik még ellenállhatnak Barnának

Patria 2022.12.20. 13:53:27

@K_Attila: nyersőszintén megmondom, hogy nem lennél önazonos hesteg nélkül.

sogeking 2022.12.20. 14:15:58

@Kosztarika: olyan, mint a mesében az okos leány, hozott is ajándékot, meg nem is

naty77 2022.12.20. 14:19:54

@Kosztarika: láttam felvillanni ahogy frissítettem majd el is tűnt. :)

Fálki 2022.12.20. 14:57:30

Nemtudom mi történt, de most megint van.

Brigante · http://www.itthonrolszabadon.hu/ 2022.12.20. 15:21:18

Lehet, hogy hülyének tartotok, de nálam Márió kezd feljönni.

inebhedj - szerintem 2022.12.21. 14:51:01

@VVerőlegény:

Teljesen valósak. (Bár lenne annyi zseniális tévé- ill. filmszínész az országban, hogy ezeket a műsorokat összekamuzzák - de igazából egy sem jut eszembe.)

A trükk az, hogy két különböző forgatási rendszerben fut a dolog. (Egyfelől a válaszadással küzdők, másrészt a tippelők versenye.)
süti beállítások módosítása