2023. március 03. 17:02 - Fálki

Ma este utolsó párbaj!

kriszti3.jpg

2890 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr4318063326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spitzbauer 2023.03.05. 23:41:26

@pomac: Ja, akkot kezdett leplezetlenül ilyen lenni, amikor Melina barátkozni kezdett Kulaúrral, és onnatól már nem tudott visszazökkenni az édi-bédi, őszinte, cserfes butalány szerepbe. Épp, hogy úgy éreztem, hogy Reniban maradt tüske a Barnázás miatt.

2023.03.05. 23:42:13

@pomac: Hónapokon keresztül meg akarsz felelni egy nálad dominánsabb személy elvárásainak, és szimpátiájának, de az folyamatosan azt játssza, hogy néha magához enged, majd durván megbánt. Ezt csinálta Melina mindenkivel, ezért kapja most mindegyiktől ugyanazt. Egyszerűen viselkedni kell mindenkinek, ha valaki gratulál neked, azt el kell akkor is fogadnod, ha semmilyen porcikád nem kívánja.

Thats What She Said! 2023.03.05. 23:43:42

@Spitzbauer: biztos így volt, igen. De tulajdonképp miért is haragudott ra?

2023.03.05. 23:43:50

Sztem egyébként Danival sem fog összejönni, max egy korrekt viszony erejéig, de szerelem már nem lesz közöttük.

ThorTheGodofThunder 2023.03.05. 23:44:03

Jó éjt mindenkinek!
Majd holnap búcsúzunk, pusziszkodunk! (aki akarja azzal csak kézfogás)

kipcsak harcos 2023.03.05. 23:45:30

Na, nekem is eltűnt egy kommentem, biztos nem volt kár érte.

War of colours 2023.03.05. 23:46:13

@LaciHogyVoltol: utolsó kommentem mára esküszöm. én vállalok heti egy napot ha lesz másik hat ember rá, hogy legyen poszt

Spitzbauer 2023.03.05. 23:46:44

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Reni barátsága nem kellene nekem se. De ő még hagyján, csak néhány név, akik bőven ütik őt: Lamin, Bibi, Barna, Anita, Sajti, Márió, és még sorolhatnám. Broáf.

ppupu #Fantom for President 2023.03.05. 23:47:27

Most, hogy kiment mindenki a villából, azt hiszem elkezdem az online-t nézni.

olecranon 2023.03.05. 23:47:44

Gratula a győztesnek és egyébként gratula a 2. helyezettnek is!
Remélem Kriszti mellett lesznek olyanok, akik figyelnek és vigyáznak rá és nem mellesleg a pénzére.
Ebből az évadból sajnos ennyit lehetett kihozni. Ha már ebből a 3 emberből kellett választani, jó, hogy Kriszti nyert. Ő legalább emberi volt.
Ha ennyire aggódunk Krisztiért, Melináért miért is nem? Ha vki 10 éve erre vágyik (ez már önmagában problémás sztem) és elhasal a célegyenesben, az nem kis pofon. Nem biztos, hogy ezt könnyebb feldolgozni, mint egy 36 milliós nyereményt.
Mindkettőnek szerencsés továbbiakat!

2023.03.05. 23:47:58

@kipcsak harcos #TeamKriszti: Amúgy én kívánom nekik, hogy legyen, de most ezt érzem, és erre tippelek. Találkozni fognak meg beszélgetni, de nem lesznek egy pár.

Thats What She Said! 2023.03.05. 23:49:10

@Spitzbauer: vajon miért a druida csaj nyert?
Ákost sokkal esélyesebbnek tartottam pl, ha már a különcséget vesszük.

LaciHogyVoltol 2023.03.05. 23:49:43

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Miért kellene? Engem olyan emberek akik a hátam mögött kígyót-békát kiabálnak rám (még akkor is, ha ez kölcsönös) ne ölelgessenek.

Nekem erről saját életemből a legjobb példák a munkahelyi búcsú bulik: ahol csapatban kell dolgozni ott is evidens, hogy nem mindenki fog szeretni mindenkit, mert nagyon sok különböző ember típus ütközik, de amikor valaki elmegy a csapatból, mert mondjuk előléptetik cégen belül vagy más céghez megy a búcsúbulijára mindenkit meghív, mert nem akarja már hamvában megölni a hangulatot azzal, hogy "te jöhetsz, te nem...", nem a dedóban vagyunk, de a másik basszus tudja már annyira felmérni, hogy valószínűleg az "ünnepelt" nem látna ott szívesen, akkor nem megyek oda. Nekem életem egyik legkellemetlenebbb élménye volt, amikor egyszer egy búcsúbulimra eljött egy csomó olyan ember, akivel korábban alig váltottam 1-2 szót és annyi nem volt bennük, hogy legalább odajöjjennek mondani 2 szót, hanem az ÉN BULIMON ŐK JÁTSZOTTÁK el, mintha én ott sem lennék. Na ez a pofátlanság...

kicsit lehet hogy messzire kanyarodtam de nekem ez jutott róla eszembe. Akik nem szeretik egymást ne ölelkezzenek, Krisztitől sem őszintén jött ez, csak a kameráknak szólt...

Spitzbauer 2023.03.05. 23:50:24

Egyébként ez a szaros mocsárcsapat igazán "megérdemelte" volna, hogy Melina nyerjen. A BV alatt jöttem rá, hogy miattuk drukkoltam a végsőkig Melinának. Még akkor is, amikor már ő sem volt szimpatikus.

Spitzbauer 2023.03.05. 23:52:16

@LaciHogyVoltol: Ja, pl. Barna még Krisztit is mindenképpen megakarja dugni.

Spitzbauer 2023.03.05. 23:53:25

@VV11Vikcsii: Ez nekünk is feltünk (mert a végén már családilag néztük ;-)

Thats What She Said! 2023.03.05. 23:53:58

@olecranon: szépen megfogalmaztad, egyetertek veled. Melina amúgy is egy sérült ember, nem egészséges Kriszti sem.
Dani, Ákos, ok voltak a legnormalisabbak, akiknek agyuk is van, es nem kretenek mint a többi . Én náluk láttam volna szívesen a főnyereményt.

LaciHogyVoltol 2023.03.05. 23:55:24

@Thats What She Said!: Ákosról én már leírtam fentebb (bár iyen sok komment között könnyen elveszik), hogy nálam ő azzal esett ki a pixisből, hogy azon cirkuszolt, hogy Meli-Dani-Reni közelebb álltak egymáshoz és ő mindig kiszorult a 4. helyre. Basszus egy felnőtt férfi legyen már annyira értelmes, hogy átlátja, hogy sajnos ez így van, egy baráti társaságban sincs olyan, hogy mindenki egyenrangú, mindehol van 1-2, akik közelebb állnak egymáshoz. Ezen marhára nem segít, ha te a sértődésedet mindig a többiek orrára hánytorgatod, kb. mint egy 5 éves, aki a szüleit küldi le a játszótérre lebaszni a többi gyereket, hogy miért nnem játszanak vele. A végére szépen el is felejtette, hogy kik voltak az ő "villabarátai" és beállt teljes mellszélességgel Kriszti mellé, csak azért, mert ő odaállt őt támogatni azzal a két emberrel szemben, akit ténylegesen utált bent. Ákos szerint ez az őszinte barátság meg szeretet, hogy inkább választalak téged, mint a másik kettőt...de hát szíve rajta, soha ne legyenek őszintébbb barátai, mint pszicho Kriszti...

2023.03.05. 23:55:26

@Spitzbauer: De én tényleg azt sem értem, hogy Krisztával miért volt ilyen. Ez egy olyan játék, ahol nagyon kevés játékossal kell egy közösségben élned hónapokig. Nem teheted meg, hogy ignorálsz embereket, vagy akár a fél csapatot is... Hidd el sokáig Melina volt a harmadik legszimpatikusabb játékos számomra is Dani és Ákos után. De mindkettővel szemben "bűnt" követett el, és ezt nem tudtam neki megbocsátani, és ehhez jött még hozzá Reni, meg ez a utálkozás Kriszta felé, amikor már alig voltak a villában néhányan. Ez egy tök asszociális viselkedés Melina részéről.

pomac 2023.03.05. 23:56:07

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: ööö igen ,,, ha végig ilyne lett volna meg is nyerte volna ,de miután kiesett dani beparázott és mindig a "szerinte " erőshöz hízelgett akit előtte ki nem állhatott , ha ezt nem lépi meg akkor szerintem megnyerte volna vagy sokkal több esélye lett volna . máriót is csak azért merte kihívni mert akkor is látta hogy kriszti erős ,pedig ott nagyobb esélye lett volna nyernie ellen mint a döntöben , arról nem is beszélve hogy nem henriket kellett volna hívnia hanem akkor krisztit ,és akkor ő lett volna végig a "megbántott" szerepben és win ,dehár ő akárhogy nézem mindig a megúszásra ment hogy elmondhassa minél tovább benn maradt ahelyett hogy megnyerte volna , melyik lett volna a jobb... költői kérdés mint a "élőben zéznek minket de nem hallanak".

Spitzbauer 2023.03.05. 23:57:12

@Thats What She Said!: A retek mindenkinél jobban tolta a "druidát", Ákosnál meg fényévekkel jobban. Sőt Ákosnak egy "kis" ellenszelet is biztosítottak.

tvbuzi 2023.03.05. 23:58:30

A belevalóban miután Reni beszélt Melináról Ákos is beleszólt a mikrofonba, hogy "ezt átérzem"

2023.03.05. 23:58:30

@LaciHogyVoltol: Ha Melina igazán nagy stratéga lett volna, akkor nem éreztette volna ezeket a különbségeket az untermannjaival szemben, de nem volt az...

2023.03.05. 23:59:35

@tvbuzi: Számomra most az a hihetetlen, hogy a többség itt a honlapon ezt nem érzi át....

Spitzbauer 2023.03.05. 23:59:38

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Ez egy EKG. Okosabbnak kellett volna lennie, de az hihette, hogy a nézőknek bejön ez a nyesség. Ennyi volt a tattikája. Pedig ha kedvesebb lett volna az utolsó 2 hétben, nyerhetett volna.

Balu30 2023.03.05. 23:59:58

Olvaslak vissza titeket. Piros az egyedüli akit nem nagyon látom említve ő ott se volt?

tvbuzi 2023.03.06. 00:01:08

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: ekg. Egyáltalán nem vágom mit lehet szeretni Melinában, az első körben kellett volna kiesnie Henrik helyett.

Spitzbauer 2023.03.06. 00:02:12

@Balu30: Ott volt, de szót sem érdemel. Ő a másik bolond.

tvbuzi 2023.03.06. 00:02:43

@Spitzbauer: a nyers meg a bunkó nem ugyanaz, szerintem ott rontotta el, hogy ezt keverte össze

Spitzbauer 2023.03.06. 00:03:31

@tvbuzi: Ez is igaz, mindannak ellenére, amit eddig írtam ;-DDDD Henrik egy tök jó arc volt. Lehet, hogy döntős lett volna.

2023.03.06. 00:04:28

@Thats What She Said!: Mert Ákos sokak által csúnyának látott, és az RTL által nem védett személy volt, ráadásul két kapura játszik....

Thats What She Said! 2023.03.06. 00:04:59

@tvbuzi: Hm … amúgy meg most teljesen mindentől függetlenül az a kérdés fordult meg a fejemben, hogy elvárható e egy ilyen játékban az őszinteség? Ahol kamerák vesznek egész nap, és az emberi kapcsolatok kijatszasan, meglovaglasan múlik a játékban maradás? Mi számít erdemnek, ha valaki végig őszinte “ onazonos, fújj de hányok ettől a szótól már-, vagy az, ha úgy manipulál, hogy közben nem bánt meg masokat?
Valahogy erről kene h szóljon a műsor nem? Ehelyett a dugas megy és a trágárság , mint a műsor vonzereje….
( kissé kitertem a mondandombol:)))

2023.03.06. 00:06:01

@Spitzbauer: EKG Ezzel nyert Kriszta, hogy kedvesebb volt, hidd el!

2023.03.06. 00:09:31

@pomac: Az, hogy Barnával váltott, és nem vette fel a gyászoló özvegy szerepet, az szerintem egy tök jó taktikai lépés volt, csak nem érezte a mértéket, illetve a tempót. Sőt az az egyik legmeghökkentőbb taktikai húzás volt ever.

pomac 2023.03.06. 00:09:57

@Thats What She Said!: ez lenne a "normális" de oda olyan emberek is kellenek nem ilyen egybitesek , akik még egy napra sem tudnak előre gondolkodni.

Spitzbauer 2023.03.06. 00:11:14

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Mondjuk, azt is elhiszem, hogy elfogyott a cérnája Krisztivel kapcsolatban... De Renit jobban kellett volna "tartania", akármennyire is jellemtelen volt Reni végig.

Forgalmista 2023.03.06. 00:11:58

Furcsa érzéseim vannak...
Még úgy is izgultam, hogy senkinek nem szurkoltam, és most itt az üresség :(
Krisztinél sincs rosszabb helyen a műsor, vagyis az ottani teljesítménye szempontjából a pénz, mint Melinél, szerintem ebbe Kriszti műsor utáni életét nem kellene belekeverni. Ennyi erővel milyen felelőtlen szemét volt az összes Nirvana-rajongó, ha nem járnak koncertre meg veszik az albumokat, akkor Kurt lehet még mindig élne...
Kriszti amúgy tényleg ijesztő volt a stúdióban, biztosra vettem, hogy mégis megnyeri Melina, pedig én az elejétől elhittem, hogy le van zsírozva, és Krisztivel nyeretik meg, de azt hittem, hogy a viselkedése után mégis gyorsan elengedik, mint Bálintot. Hát nem. Valamit tudott a csaj, grat neki.

pomac 2023.03.06. 00:12:34

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: nem kellett volna játszania a gyászolót ,ott volt akkor neki ákos reni is ,de őket teljesen leépítette gyik napról a másikra , ha legalább fokozatott vitt volna bele barna felé akkor "taktika" ,de én csak ösztönt láttam benne és félelmet-kiutat .

tvbuzi 2023.03.06. 00:13:59

@Thats What She Said!: Persze, legyen őszinte minden játékos de nem mindegy milyen a jelleme. Kivel töltenél el időt? Egy bunkóval vagy egy kedves emberrel? A Melina rajongók azt hiszik velük nem lenne bunkó? De, nagy eséllyel igen. Kb. ezért nem nyert.

2023.03.06. 00:14:59

@Spitzbauer: Piros a legrosszabb kombináció. Ő a sík hülye nő, aki azt hiszi magáról, hogy k*rva okos... Kiesése után mintegy 2 hónappal még mindig vakon van.

2023.03.06. 00:16:48

@tvbuzi: Megkockáztatom a legtöbb Melina rajongó ugyanolyan untermanként viselkedne Melina mellett, mint Ákos, meg Reni. Ezért rajonganak Melináért.

Spitzbauer 2023.03.06. 00:18:29

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Ismerek ilyeneket élőben is: hazudnak maguknak, és elhiszik.

2023.03.06. 00:20:47

@pomac: Igen, úgy kellett volna közelednie Barna felé, hogy közben nem hanyagolja Ákost, és Renit sem, sőt Dani érzéseire is figyel, de Renit ki is akarta ütni Barna mellől. A játék elő felében Melina volt az egyik benti "hadvezér", ezt a szerepét simán meg kellett volna őriznie.

Spitzbauer 2023.03.06. 00:27:30

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: @tvbuzi: Azért valahol Ti is sajnáljátok, hogy nem Melina nyert, csak Ti már előbb elengedtétek. Írtam sokszor, hogy én is elengedtem egyszer-kétszer, de a többiek annyira mocskok/jellemtelenek/szarok voltak (Ákos talán nem), hogy nem lehetett másnak drukkolni.
Krisztit, aki "csak" zavarbaejtően idegesítő volt, nem bírtam elviselni, ráadásul végig a mocsárral volt.

pomac 2023.03.06. 00:27:45

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: mindegy kár ragozni .elbaszta ,nem is egyszer , megúszásra ment az sikerült is neki , csak akkor ne csodálkozzon hogy ez lett a vége :D

Forgalmista 2023.03.06. 00:27:49

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: eleve nem értettem a rációt, Ákossal meg Renivel általában a győztest várták vissza, a sötét oldalról meg potyogtak kifelé.
Ha az nem is esett le neki, hogy talán Danit miatta küldték haza, azért kicsit erős volt, hogy egyből Barna mellé taktikázódott, miért gondolta, hogy az lesz kifizetődő?
Főleg ahogy lepattintotta a szövetségeseit. Csinálhatta volna úgy, hogy őt sajnálják, ehelyett ő vált "hűtlenné" (a barátaihoz), a többiek meg áldozattá.

2023.03.06. 00:29:54

@Forgalmista: Nagyon tetszett ez a Nirvana hasonlat! Az ilyenek nagyon fognak hiányozni nekem a közeljövőben... :-)

Spitzbauer 2023.03.06. 00:30:12

Na tényleg lépek, itt mindekivel EKG!

pomac 2023.03.06. 00:31:43

@Spitzbauer: az a baj hogy vér komolyan vetted :D azért nem tudtad elengedni mert benne láttad azt hogy a többieket csak ő ejtheti ki ,mint az ő is hangoztatta ,de nem jött rá hogy nem ő nyert akkor hanem a többiek veszítettek ,mint az a végén soma is sugalta nekik ,még akkor is kapcsolhatott volna de ő csak azt hangoztatta hogy szeretik a nézők :DDD
te sem őt szeretted már akkor csak a többit jobban utáltad , hála a szerkiknek én el tudtam engedni mindenkit :DDD

2023.03.06. 00:33:42

@Spitzbauer: Sogeking leírta ma egy kicsit korábban, hogy nála hogy alakult a szimpátiasorrend a játék során (el is hiszem, hogy nem kamuzott), nálam nem volt ekkora mozgás, de azért volt. Majd holnap leírom, sőt megkockáztatom a széria legszórakoztatóbb játékosának Barnát szavaznám meg, de ne kövezzetek meg lsz! :-)

pomac 2023.03.06. 00:34:18

@Forgalmista: ekg , ött engedtem el végleg meilt . pedig már akkoriban is rezgett a léc :D

pomac 2023.03.06. 00:39:27

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: a mai napig csak arra az egy jelenetre emékszem ami megmaradt , hogy amikor kiment barna a cigizőbe ,kriszti meg ott bulizott ülve rázva a fejét , úgy megijed barnától és még le is baszta "normális vagy ember mit lopakodsz " közben meg csak simán kiment még ő is meglepődött krisztin ..... na azon szakadok a mai napig is :DDD

2023.03.06. 00:44:41

@pomac: Hát meg állandóan izzott a levegő Barna körül, amíg benn volt. Hozzáteszem örülök, hogy akkor esett ki amikor! :-) Visszatérve még egyszer Krisztára, örülök, hogy végül is ő nyert, de megdöbbentő volt a győzelem kihirdetésének pillanataiban. Ahogy folyamatosan az anyjával, meg az apjával beszélt, és hogy reméli, hogy meg vannak vele elégedve, meg ahogy a villában egyedül, szinte az őrület határán volt, és az RTL mutatta, és nem kaphatta el róla a kamerát. Huhh.... Az nagyon szívbe markoló volt.

Forgalmista 2023.03.06. 00:46:13

Sokat számít a sorrend, hogy ki hogy "fejlődik" :)
Melinának szerencséje volt, az elején a többiekről láttunk csúnyábbakat, ő meg eltujult, így nem ő emelkedett ki, csak a többi süllyedt le. Aztán mikor már ő is kimutatta a foga fehérjét, akkor már sokan annyira megfogták a kezét, hogy nem tudták elengedni.
Az viszont érdekelne, hogy ilyenkor mi lesz a kiesettekkel? Azokra lennék kíváncsi, akiknek volt munkájuk előtte (le is szűkült a kör :D). Melina pl. visszamegy trafikosnak? Van olyan főnök, aki fenntartja nekik az állást, míg ki nem esnek? Egyáltalán milyen fellépési-részvételi kötelezettségük van a csatorna felé és meddig? Lehet amellett rendes munkát végezni?

Forgalmista 2023.03.06. 00:49:26

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: azt a villabeli végjátékot én is döbbenten néztem, aztán inkább csak oda-oda pillantottam félve... Mi lett a fél pár cipellőjével? Szurokba ragadt? :)

2023.03.06. 00:51:49

De majd a királyfi megtalálja. Jó éjt! :-)

Forgalmista 2023.03.06. 00:55:13

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: jó éjt neked is! Hátha sikerül búcsúzóul valami vicceset álmodnom a ValóVilágról, mondjuk Ákosról... :)

Gia 2023.03.06. 07:05:33

Hm.Olyan,mintha Dani hergelné Melinát.Ölelkezős kép Renivel,csücsörítős Anitával..

K_Attila 2023.03.06. 07:15:31

Melyikből volt a legtöbb?
A. elképesztő
B. szavazzanak!
C. milyen érzés?

Yrenke 2023.03.06. 07:19:23

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: persze, de pont ez a probléma. Valaki elkezdte ezt a semmitmondó, jólhangzó lózungokat, amik mögé be lehet bújtatni az amúgy kellemetlen viselkedést, tulajdonságot, és ezt Kriszti el is hiszi. Elhiszi, hogy ő nem egy modoros, hisztis kislány, csak megéli az érzéseit. Anita is elhiszi, hogy ő nem egy tapintatlan, alpári bunkó, hanem ő nyersőszinte... Krisztinek segítség kell, nem szabad eltussolni az ilyen szintű érzelmi kitöréseit, nem lehet legyinteni, hogy ez így jó, mert csak ez meg csak az.

@pomac: ebben van valami, és biztos sokat lendített a dolgon az a hét

K_Attila 2023.03.06. 07:23:03

@Yrenke: A gyenge emberek önigazolnak, mert túl fenyegető a pozitív énképükre az, hogy szembenézzenek a hibáikkal.

2023.03.06. 07:28:28

@K_Attila: Tehetségtelen műsorvezetők sablonmegoldásai. De ha megnézed ezekkel a lózungokkal van tele szinte minden showműsor. Elég csak átkapcsolni a TV2 Sztárban sztárjára.

Balu30 2023.03.06. 07:28:46

@K_Attila: a "megélem az érzéseimet "-ből

K_Attila 2023.03.06. 07:35:29

Örülök, hogy felvételről néztem, a beletekerés lehetősége miatt elég volt rá így félóra is. Az egyetlen tartalmas rész az volt, amikor Kriszti kiborult Melinától.

2023.03.06. 07:37:30

@Yrenke: Ezek a lózungok már szerintem a beköltözés előtt rárakódtak Krisztára. Mellesleg ő tényleg az a fejta játékos volt, aki csak élte nagy-nagy taktikai vakságban a napjait, és kűzdött a hangulatingadozásaival. Mellesleg beszédes, hogy Barnát is megríkatta tegnap többször is...

K_Attila 2023.03.06. 07:40:51

Vajon Lamin hova ment a repülővel, és miért nem volt rajta más, amikor küldte a támogató üzenetet? :D

2023.03.06. 07:45:42

@Gia: Ha összetesszük a képet, hogy Dani Reni mellett ült a döntőben és az azt követő BV-ben is és Reni ott ölelgette, valamint, hogy Reni a végén beolvasott Melinának, csodálkoznék rajta, ha Danitól nem egy hasonló beolvasást kapna Melina az elbeszélgetés során. Én Meli helyében amikor bejöttem a BV-be, egyből Danihoz mentem volna, és elnézést kértem volna tőle, de valahogy ez sem történt meg...

Gia 2023.03.06. 07:49:39

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Meli még fel sem dolgozta a vesztést,gondolkodni sem tudott..A csürhe banda meg ott kárörvendett volna rajta ha odamegy Danihoz.

2023.03.06. 07:51:19

@Gia: Kit érdekelt volna a csürhe, engem egy ember érdekelt volna, Dani.

Gia 2023.03.06. 07:52:24

Az rtl végig szívatta Melinát.Követett is el sok hibát a csaj,de tényleg vele lett a legjobban kicseszve.

Gia 2023.03.06. 07:55:08

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Csak azt tudom írni,amit az előbb,sokkban volt még.
Olvastam azok írását,akik ott voltak a lelátón és Meli nagyon sok megalázást elszenvedett a többiektől.Danika egy hajrá Melinát se mondott,ott tujult a többiekkel.

2023.03.06. 07:55:52

@Gia: Rico pl. egyből tudott váltani. Sajnálta, hogy nem nyert, de örült, hogy nyert... Laza volt, és egészen szimpatikus kijelentéseket tett. Melina mindent alárendelt annak, hogy megnyerje. Baráti és szerelmi kapcsolatokat, belső szimpátiát...

2023.03.06. 07:56:46

@Gia: De Gia, ez nem véletlen, amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten!

Balu30 2023.03.06. 08:45:45

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: megalázni akkor se kell senkit szerintem. Amir BV-ben kapott azt már kellemetlen volt nézni.

tvbuzi 2023.03.06. 08:53:22

@Forgalmista: ekg, az elején is köcsög volt de nem volt feltűnő

naty77 2023.03.06. 09:03:10

jó reggelt, jó szurkolást. :D
kíváncsi leszek a következményekre.
meg rátok, akiben még írnivaló maradt az írja is le.

naty77 2023.03.06. 09:05:00

.@VV11Vikcsii: olvastam visszatekintésed a beszervezésekre, jót röhögtem, köszi

gazo 2023.03.06. 09:06:41

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Ez utóbbi akkor és ott inkább kibaszás volt, császárságát (újpesti) Dózsa és parasztjai fölött gyakorolhatta minimális együttműködési szándék nélkül....

exelensz 2023.03.06. 09:21:23

Ti még a 11. széria után is komolyan azt hiszitek , hogy a játékosokon , nézők szavazatain áll vagy bukik a nyertes? A fenét, ki volt jelölve a saját kölkünk és kész. Minden más csak körítés. Ízekre szeditek a szereplőket így meg úgy meg amúgy. Ezt kellett volna meg azt kellett volna. Ez csak egyre jó, elteleik vele az idő.

A pénzért megszegnek ezek minden szabályt ami csak lehet. Tehetik a kutya nem foglalkozik vele egy-két fotelharcos kivételével.

Egy jó kis per talán segítene a dolgon. Kiemelem TALÁN.

Én is bele-bele néztem nem tagadom. Egy párszor írtam is. De minek?

naty77 2023.03.06. 09:24:44

@exelensz: nyilván mindegyik szavazós műsor így működik, ezt nem is vitatja senki.
de ha nekünk jól esik itt beszélgetni róla miért ne tehetnénk? nem ártunk senkinek, max a saját idegeinknek. :)

obragon 2023.03.06. 09:28:20

@exelensz: És ha így van? Miért baj ha meghagyunk magunknak egy kis illúziót? Tudjuk, hogy a műsor nem ér semmit, de a társaság annál többet. :)

Spitzbauer 2023.03.06. 09:31:31

@VVerőlegény #TEAMÁKOS: Ne haragudj, de eddig tök értelmeseket írtál, mögélátsz a dolgoknak, adunk a véleményedre. De ennyire nem lehetsz naív. Ez nem egy verseny, hanem egy szerkesztett tv-műsor.

evacat 2023.03.06. 09:34:11

@obragon: ezt a mondatot akár mottóul is választhatnánk.
Kiszögezve a blog tetejére.

Spitzbauer 2023.03.06. 09:37:15

@naty77: Valahogy a Szarban Szar is olyan, hogy előre tudni lehet, hogy ki a csókos, és ki a pária. Az első két műsorban a legjobban teljesítők estek ki a zsűri általam irányítottnak vélt fikázása nyomán, amely a célközönséget egyébként már eleve manipulálja, de ha nem eléggé, akkor szeretnék én azzal a "közjegyzővel" meginni egy kávét. vagy azzal a kollégával, aki "összesíti" a szavazatokat. ;-D

Spitzbauer 2023.03.06. 09:39:35

Van egy "új", remélhetőleg végső Kriszta-segg.

mocskosmacska 2023.03.06. 09:40:36

Teljesen mindegy, hogy ki nyer, de KATA győzelmének van egy vicces részlete.
Ha rico nyert volna, akkor lett volna egy-két ilyen jelent:
Barna, múmia, bibi, sajti, lamin elhívják bulizni ricot és megszólalnak - azért tudod cimbi, hogy mi itt ezerrel kampányoltunk neked kint, azért is nyerhetted, úgyhogy fizesd a félmilliós fogyasztásunkat, neked az semmi.
Rico meg fizet.
Ezzel szemben KATA esetében:
Barna, múmia, bibi, sajti, lamin elhívják bulizni KATÁT és megszólalnak - azért tudod cimbi, hogy mi itt ezerrel kampányoltunk neked kint, azért is nyerhetted, úgyhogy fizesd a félmilliós fogyasztásunkat, neked az semmi.
KATA meg erre elkezd hisztizni, a kedvenceim meg néznek, hogy ilyenkor mit kell csinálni.

exelensz 2023.03.06. 09:40:46

Semmi gond, mindenki azt csinál amit akar és amit lehet. A kérdés csak az , hogy megéri e

mondjuk doktorit írni ezekről . Humor , élcelődés itt simán belefér .Halálosan komolyan venni viszont életveszélyes.

Ez csak egy proletár vélemény és nem szentírás.

KékCsöcsűPini 2023.03.06. 09:44:15

Csak egy mondat gyorsan : az eredmény a szavazás minden manipulált vélhetőleg.
De a 24es live azért csak kihozta a lakókból az eredeti énjüket.
És azért sok mindent láttunk! Krisztiből is, Ricoból rengeteget, Barnából is stb.

Aztán hogy ki nyerte bassza anyját....

Arra azért kíváncsi leszek ki marad meg a média vonalában vagy milyen hírek lesznek róluk.
-------

Ez az elsőnek kiesett gyerek (a nevét nem jegyeztem meg) rövid hajjal kis bajuszkával ( és kurvanagy fülekkel amiről nem tehet) rettenetesen ronda lett!
Milyen érdekes ez....

Itt egyébként majd mindenki mocsár volt, aki nem (Dani,Melina) azok is buták mint a föld.
De hát jól van ez így, különben milyen szarul érezném magam, hogy mind okosabbak, szebbek kedvesebbek stb. mint én ! :)

ThorTheGodofThunder 2023.03.06. 09:44:32

@VV11Vikcsii: most olvastam a visszaemlékezésed, hogy lettem Fantom. Zseniális vagy! :D Minden szava igaz, pont így volt.

Spitzbauer 2023.03.06. 09:45:34

@Spitzbauer: Montammá, hogy van új "poszt"...
süti beállítások módosítása