2023. február 07. 22:41 - Fálki

Kastapuszta

327177056_953661045550614_7836539829438547695_n.jpg

2208 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vvhv.blog.hu/api/trackback/id/tr6218043808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZIGMA 2023.02.13. 14:29:57

@Brigante:
A mesterterv könnyen elcsúszhat, ha Reni beleáll és felveszi a kesztyűt.
Vagy Melina ötlete alapján Krisztire teszi át a kendőt.

Phamy 2023.02.13. 14:32:52

hát remélem, Reninek lesz tartása, és nem hallgat Melinára... Ha már barátnőnek nem kellett, alattvalónak se használja...

Phamy 2023.02.13. 14:36:49

@VVerőlegény @sogeking @ThorTheGodofThunder: Kriszti nem hisztizett, hanem konkrétan betámadták, hogy miért mert olyan sokáig fürödözni, miközben nem szóltak neki, hogy siessen. Melina (akkor is) aljas módon csatlakozott a támadókhoz.

LaciHogyVoltol 2023.02.13. 14:37:36

Annak apropóján hogy ma hivatalosan is elindult VV Piros OnlyFans oldala (LOL...valaki fizet az ő meztelen képeiért?!) a napokban ránéztem Piroskánk Instájára és pont Q&A session-t tartott és felmerült kérdésként, hogy miért indít OF-et, mire a nép egyszerű leánya levezette, hogy ugyebár ő:
-Londonban a vendéglátásban dolgozott, de porcsérülés miatt azt már nem tudja csinálni, nem tud tálcákat cipelni
-Itthon HR-esként dolgozott (bár itt valaki korábban pontosított, hogy igazából valami multi level marketing parasztvakítást csinált), de oda már a VV-s múltjával nem vennék vissza, így hát: valamiből neki is meg kell élnie...

És ekkor elgondolkodtam, hogy ő 27 évesen tényleg ott tart, hogy annyi alkalmazhatatlannak tartja magát, hogy nincs más hátra, mint árúba bocsátani a testét. Akkor innentől mennyi idő amíg felbukkan a rosszlányokon is? Akármennyire megéremli a sorsát, merthát ő alakította úgy az életét, ahogy, de tényleg eszméletlen szomorú, hogy ilyen fiatalon ő így látja a jövőjét...

sogeking 2023.02.13. 14:37:55

Nyúl tényleg meglázasodott a sok VV nézésben.

naty77 2023.02.13. 14:43:19

@Phamy: Tehát ha Kriszti beszáll Barnáék mell é és verbálisan bántalmaznak valakit az rendben van de ha valaki csúnyán néz ki Krisztire az nincs rendben?
ezért mondtam hogy nagyon sarkítasz.

Tracero 2023.02.13. 14:45:14

Engemet itten szopatnak, mint Ákost a nézők :D
De jó sokat írtatok :D visszaolvasok :D
Ki lesz a kihívott akkor? Márió? :D hastag viccöltem :D

Phamy 2023.02.13. 14:46:46

@naty77: szerintem ezt nem jól látod, ebben nem volt különösebb sarkítás. Nem mondtam, hogy nincsenek erényei, pl. jó meglátásai vannak, de szerintem a jó tulajdonságok nagy részét belevetítik a fanok. Melina kapcsán értékrendet emlegetni, na, az a túlzás szerintem.

@Forgalmista: Melina nem Barna ellenpólusa. Melinában és Barnában több közös van, mint Barnában és Krisztiben. Melina és Barna mindketten taktikus játékosok, Barna mesélte az összefoglalóban, hogy hasonló a humorérzékük ("beszólogatós" humor, amitől pl Kriszti elhatárolódik), és mindketten szándékosan provokálnak másokat. Nem kizárt, hogy jól kijönnének egymással, vagy éppen ezért egymás legnagyobb riválisai.

Tracero 2023.02.13. 14:48:05

@LaciHogyVoltol: szerintem, a porclevállás miatt nem lehet már HR-es sem :D

Phamy 2023.02.13. 14:48:50

@naty77: De Kriszti mikor bántalmazott verbálisan valakit? Ismét linket kérek, mert én ilyet nem láttam. Barnáék tahóságát meg ne kenjük már Krisztire.

naty77 2023.02.13. 14:48:55

@LaciHogyVoltol: valószínűleg nem vette komoly gondolatként maga elé, hogy könnyebb fizikai munkák is léteznek mint a pultos, mert az derogál és fárasztó is na.
nyilván lehet az OF-n pénzt keresni, bár nem tudom Ő mennyire lenne kapós nem ismerem a felületet. de ha most lehet is mert fiatal az akkor sem nyugdíjas állás..

sogeking 2023.02.13. 14:49:57

@Tracero: triceroszaurusz, már tegnap adtunk hamuban sült pogácsát a csomagodba :)

/következő szavazósdi lehet, hogy Melina téma lesz

Tracero 2023.02.13. 14:52:19

@sogeking: tegnap oda is értem. Illetve ide :) vagy mire kaptam hamusült pogácsát? Kiraktotok a fantomból, me a Lassie szavazatom nem hozott pontot? :D

naty77 2023.02.13. 14:52:37

@Phamy: aktív résztvevője a csapatnak és bár néha próbálkozik jobb irányba terelni őket a durvább eseteknél sem száll ki (végleg)
sajnos ez nekem akkor sem jön be ha az elején védtem őt
és hozzá kell tennem hogy sokáig jobb volt nálam mint Melina de elásta magát. és sajnálom nagyon, nincs ott a helye a villában, segítségre szorul.

sogeking 2023.02.13. 14:54:08

@Tracero: igen, a hosszú út porából főztem... na igen, és engem is rábeszéltél :):):)

naty77 2023.02.13. 14:55:15

@Tracero: mondd hogy ott meleg van és egzotikus ételekkel kényeztetnek

Tracero 2023.02.13. 14:56:15

@sogeking: tényleg? Rossz hatással vagyok rád :D mindegy. Most majd megszórunk mindenkit :D még Máriót is :D

sogeking 2023.02.13. 14:57:39

@Tracero: Igenis, rögtön evakuálok. Vigyázz, nehogy az arcodra menjen!

ThorTheGodofThunder 2023.02.13. 14:59:16

Amikor még volt lightside és nagyon követtem az élőt akkor egy dolgot már akkor sem értettem, hogy Meli miért utálja szinte a 0-ik pillanattól kezdve KATA-t. De úgy zsigerből.
Nekem mindig az volt az érésem, Kriszti azért csapódott nagy nehezen Barnáékhoz, mert hetek óta egyedül szavalt, sírt, vagy bogarakkal beszélgetett az egyik sarokban és érezte, hogy valahova tartozni kellene, Meli miatt ahhoz a csapathoz meg nem tudott.
Én is inkább Melivel szimpatizálok, mert ez a mostani pálfordulási is tattika, de működik, amit tudok értékelni.
A sötét oldalazást is Ő kezdte el, amivel meghúzta a csoportok közötti vonalat, amivel végül kiejtette Danit. Akkor kezdtek el szeparálódni a csoportok, még Reni is letudta fejteni Barnáról egy ideig. Sajnos ezzel megölte a játékot, de ha tattika volt akkor tetszett, csak szarul sült el. Legalább ő rendszeresen csinál valamit és ha nagyon kell változtat is. Ebben még Barna hasonlít rá, de a többiek, főleg Dani semmit se csinál(t).
Én így tudtam megfejteni, miért álltak rá a szerkik Dani-Melire.

Tracero 2023.02.13. 15:00:31

@naty77: baszki, délután 4-ig meg sem etettek. Még jó, hogy víz volt nálam. A nagyvezir olyan lekezelően beszélt, hogy gondoltam, beleverem a fejét az asztallapba. De ilyenkor mindig arra gondolok, hogy meg akar dugni és nem tudja hogy kezelje a szituációt, azé ilyen faszparaszt. Persze ez nem igaz, de a gondolattól lesz egy letörölhetetlen félvigyor az arcomon, amitől általában elbizonytalanodnak, ő is :D

ThorTheGodofThunder 2023.02.13. 15:01:12

@naty77: az OF az olyan mint a youtube, meg az Insta és minden más közösségi médiás tartalomgyártás. Keveseknek jön be, kb megjósolhatatlan, mikor és ki lesz felkapott, de akinek bejött az nagyon jól meg él belőle, sőt!

sogeking 2023.02.13. 15:01:44

@ThorTheGodofThunder: Meli és Barna a két beépített ember, a hátukon viszik a műsort :)

sogeking 2023.02.13. 15:03:08

@Tracero: nem kérek elnézést, mert úgysem fogod ismerni :)
Kicsikém, maga is Guvátis? (Kern)

War of colours 2023.02.13. 15:03:24

bocsi, ez nem az, amit gondoltam :(

War of colours 2023.02.13. 15:04:32

@Tracero: hú, nem irigylem a munkád :D :D

Cérnahuszár 2023.02.13. 15:07:30

@Phamy: reninek az az érdeke hogy krisztára tegye át ha tényleg úgy alakul.
kriszta ellen nincs esélye ha mind a ketten döntősök.
akkor inkább most próbálja meg barnával kilökni, bármelyik esik ki, ő nyer vele, mert mindegyiknek nagyobb a tábora mint az övé

naty77 2023.02.13. 15:08:11

a volt BV szerkesztő ismerősömmel szaunáztam pénteken és mondtam neki hogy igazán beülhetne kicsit hogy kérdezgessük, de mondta hogy most nem követi a műsort nem ismeri a szerkesztőket annyit tud mondani hogy nincs beépített ember és a szerkesztők csak a játékokkal manipulálhatnak-vagy legalábbis régen így volt.
mondtam hogy ettől még örülnénk neki ha jönne, de nem tudtam rábeszélni. :(

War of colours 2023.02.13. 15:08:30

élőben Barna megmagyarázta a "csöcsiket"
szteoridok elhagyása után lett
...ha bárki térdekel.... :D :D :D

War of colours 2023.02.13. 15:09:51

@Cérnahuszár: én is pont így gondolom, de nem tudom, hogy Reni tud-e ilyen összetett gondolatsort végigvezetni, nem írónia, tényleg nem tudom

Tracero 2023.02.13. 15:10:05

@sogeking: mindegy mit csinálsz, ha aludhatok közben :D meg ne szóljon benny hill vagy spongya bob. Aludtam vagy 3 órát éjjel mert vegigszurkoltam veletek az elképesztően izgalmas BV-t :D most meg van 1 órám, aztán elvisznek város nézni. Mert holnaptól kiszállunk valami itteni faluba :D

Tracero 2023.02.13. 15:13:17

@War of colours: milyen szteroidok? Shemale akart lenni? Pedig a csöcsei már méretesek voltak. Kár volt félúton abbahagyni :D
Akkó most mi van? Fantom brigád támogatja Barnát? :D nagy kihívás lesz :D én a nőies oldalát hangsúlyoznám :) a 75 B-t :D

Tracero 2023.02.13. 15:19:14

@Cérnahuszár: Krisztire mé nem féltékeny annyira, mint Melire? Ha magaalá gyűri a féltékenység, akkor Melire tesz. Ha szuper meglepetést akar okozni, akkor Rikóra :D mehet együtt a 2 vadparaszt. Ha ki akarja ejteni, akkor (talán) Krisztire. Nekem tetszene a Krisztis megoldás :)

Cérnahuszár 2023.02.13. 15:19:15

@War of colours: ha melina segít neki, akkor simán. A kakaóscsigát is ette valamiért a párbaja után :)

Phamy 2023.02.13. 15:20:55

@ThorTheGodofThunder: ezt én sem értem, mármint Meli Kriszta iránti zsigeri gyűlöletét, de még Kriszti sem érti, kérdezte is az összefoglalóban Barnától. Ha nem hülye, valszeg sejti, hogy Kriszti erős, és riválist lát benne, de az is lehet, hogy @mocskosmacska-nak van igaza, és irigy rá, Pirosra is az volt.

naty77 2023.02.13. 15:23:01

@War of colours: ahhoz kicsit keményebb edzés kell és más külső hogy érdemes legyen szteroidozni. valahogy nem passzol hozzá... előítéletes vagyok.

egyszer a jó magyar egészségügyben egy rendelőben lepedővel elválasztva rendelt két orvos és hallottam a szomszédból (hát még a lélegzetvételt is na) amint az endokrin orvos egy 19 éves ikerpárnak elmondja a vizsgálatok eredményeit. az edzéshez mindenfélét is toltak a srácok, mert az kell és jó. csak éppen úgy elkaszálták a szerveiket, hogy azt már ott és akkor biztosra vehették hogy nekik soha nem lesz írmagjuk se, esélytelenek a saját utódra.
én idegenként majdnem sírva fakadtam az anyukájukra gondolva, mert egyszer még megjöhet az eszük a srácoknak, de unoka saját sosem lesz a családban.

Phamy 2023.02.13. 15:24:21

@naty77: De miért ítélsz meg embereket mások cselekedetei alapján? Én ezzel nem tudok egyetérteni. Mindenki a saját cselekedeteiért/gondolataiért/játékáért felelős. Szóval nem fogom Krisztit elítélni Barna miatt. Másrészt ez a játék szövetségesek nélkül játszhatatlan, Kriszti számára ők voltak elérhetőek.

Phamy 2023.02.13. 15:25:51

@Cérnahuszár: szerintem inkább Melina érdeke, hogy szabaduljon Krisztitől vagy Barnától, a két legnagyobb riválisától. Reni eléggé elásná magát, ha Krisztire tenné, akivel még jóban is vannak.

War of colours 2023.02.13. 15:29:16

@Cérnahuszár: igaz, akkor van remény :)

@Tracero: :D :D rendben ;)

Élő-

Barna fűzi Melinát a szaunában:

Barna: Mi volt a véleményed, amikor bejöttem?
Meli: Jófiúnak tűntél, de hamar rájöttem, hogy van benne egy kis csalafintaság, később, nem bírtam a bájgúnár művigyorodat
Barna: Szemöldököt nem teszik, de amúgy komoly ki csaj vagy, nekem bejön, még ha nem is kölcsönös,
Meli: hát,... köszönöm

War of colours 2023.02.13. 15:30:55

@naty77: borzasztó ez a szép új világ :( remélem, egyik fiam sem hülyül meg

Spitzbauer 2023.02.13. 15:35:24

@VVerőlegény: Nekem meg még az tűnt fel, hogy lesszike halgatott, mint xar a fűben, nem kérte ki, csak csendben elsonfordált a hírrel a grállovagjához. A grálmajomjához. Van ilyen szó?

Phamy 2023.02.13. 15:36:15

@ThorTheGodofThunder: Én is hasonlóan látom, Kriszti Barnáékhoz csapódott, mert nem volt más elérhető szövetséges, de sztem Kriszti mindvégig megőrizte az értékrendjét és a szuverenitását amellett, hogy lojális a barátaihoz.

Melina Barnához hasonlóan taktikus játékos, tényleg ő kezdte el a sötét oldalazást is, nem tudom, mennyire tudatosan. Vannak jó lépései és meglátásai, de a módszereivel nem tudok egyetérteni (hasonlóan provokál, mint Barna és vannak aljas húzásai), a játéka pedig sokszor következetlen. Barna közelségében most a tűzzel játszik, figyelnie kell, hogy bele ne sétáljon Barna csapdájába, mert Barnától is színtiszta taktika, hogy viszonozza a közeledést (Az egy másik dolog, hogy Reninek ezt úgy magyarázza, hogy "aki vele rendes, azzal ő is az" - én ezt nem veszem be :)), de Krisztinek el is ejtett néhány dolgot, hogy ő Meli viselkedését "raktározza", és egy esetleges párbaj során felhasználja ellene.)

naty77 2023.02.13. 15:38:02

@Phamy: már leírtam így elnézést kérek az ismétlésért, aki olvasta ugorjon .
az autista gyerekem sok mindenben emlékeztet Krisztire, sok hasonlón átment mint ő és a viselkedése is hasonló volt ebben az agresszor mellé állt.
közben utálta magát. segítségkiáltásai voltak felénk és végül eljuttattuk szakemberhez aki segít neki hogy kiszállhasson az agresszorok mellől vagy kimondhassa hogy a bántalmazó viselkedés nem ok.
nyilván szerencsés mert támogatjuk mert megtehetjük hogy szakemberhez kerüljön.

de pont miatta gondolom hogy Krisztinek nagyon nincs helye bent és többet árt neki a villa mint használ.
és igenis felnőtt ember többször kimondja hogy nem oké amit a fiú csinálnak, tehát tudatában van és képes is rá, hogy kimondja.
amikor nem teszi meg akkor bizony ő is benne van.

Yrenke 2023.02.13. 15:38:55

@Phamy: Melinától egyébként a "kedvencem", mikor kiakadt Pirosra, aki "direkt" jobban nézett ki az esküvői ruhában, mint ő, szánalmas volt, ez tény. Viszont ha egy adott villalakó legjobb tulajdonságait hasonlítjuk össze egy másik legrosszabb tulajdonságaival, azt én annyira nem érzem igazságosnak. De ha nekem Kriszti nyávogós hisztije és Melina tüskés, barátságtalan modora között kellene választanom, én az utobbit viselném jobban. Ez szerintem abszolút egyéni preferencia.

hereverő heverő 2023.02.13. 15:40:23

@Phamy:

Az, hogy Kriszta odaáll a tapló Barna és Rico mellé, az a saját cselekedete. Ha nem emel szót a mások verbális, vagy tettleges megalázása ellen, az a saját cselekedete. Ha nem védi meg a gyengébbet, az a saját cselekedete. Szóval ne védd már Krisztit ilyen elbaszott érvekkel, hogy a mások cselekedetei miatt itéljük őt meg - nem, a saját cselekedetei miatt van ott ahol.

Másrészt, most kissé visszaolvasva, az, hogy "akkor linket kérek mert nem láttam" az nagyon facebook tempó. Azért, mert te nem láttad, attól még megtörténhetett és a másik fél esetleg láthatta, és lehet egészen más véleménye mint neked. Sőt, szerethet más játékost is.

kozi001 2023.02.13. 15:40:47

@sogeking: Mondjuk Krisztit inkább nézi az ember teknőben, mint Ricot.
Attól kifolyik a szemem. :P

kozi001 2023.02.13. 15:41:30

@War of colours: 'Aki mocsárral barátkozik, az nekem is mocsár.'
Nekem nem.

Spitzbauer 2023.02.13. 15:41:54

@sogeking: Érdekes, nekem úgy jött le, hogy rikó meg kula balhézott, és szerintem nem azért, mert Melina nem tudott fürödni. Azt ez a két gennyláda le se xarná.

War of colours 2023.02.13. 15:45:07

@Phamy: egyetértek, mindketten taktikáznak, Barna is és Meli is. Szerintem is vannak Melinának aljas húzásai, de valahogy nekem azok még határon belül vannak, Barnáé nem.
Ami Krisztit illeti, szerintem Melinát először csak szimplán idegesítette Kriszti stílusa (engem is) és nem tekintett rá riválisként, most viszont már egyértelműen annak látja és tőle is fél egy párbajon. Ezért mondom, hogy jól taktikázik, sokszor játszik az eszével, nem ösztönlény, nekem ez szimpi. Mindazonáltal látom, hogy miért kedveled Krisztit és el kell ismernem, vannak számomra is értékelhető, jó pillanati, de nekem a drogozás és az alpári , kontrolltvesztett üvöltözés nem fér bele. Ezért nem tudom mellette letenni a voksomat Meli ellenében. De tiszteletben tartom a te véleményed is. ;) Főleg, hogy nekem tökmindegy ki nyeri, sosem szavazok :D

ThorTheGodofThunder 2023.02.13. 15:45:12

@Tracero: Én is Krisztit adom. Kirszti így is úgy is döntős szerintem. A lila nem oszt nem szoroz nála.
De Rico nagy arccal jönne vissza, meg egy ilyen bro párbajból még Barna is visszajöhet és nincs kedvem megint mellőzni az évadot.
A proli házaspár persze megint megússza de ez egy ilyen évad. Nekem még mindig ők a nagy döbbenet, hogy lassan végjáték de még mindig bent vannak. :D
Amúgy szerintem Barna egy gyáva és Ákosra teszi nem Renire, mert azt hiszi ellene visszajön. Egyszer már provokálta hogy kihívja párbajra, de Ákos nem dőlt be.

ThorTheGodofThunder 2023.02.13. 15:48:12

@Tracero: szerintem ki akarta gyúrni magát a Nagy Őre és persze itt is a lusta utat választotta. A csajt bukta, de didiket már tud markolászni, amikor csak akar. :DD

VVerőlegény 2023.02.13. 15:48:42

@War of colours: sztem meg rokon, vagy ismeros. :-)

kozi001 2023.02.13. 15:49:54

@War of colours: Kriszti az egyetlen akinek morális érzéke van a VV-ben. ez elég új nekem VV-ben.
.
Barna, Ricoból nagyon kijött a neander völgyi a héten.

Melina meg a héten felvarta száját és kevesebb a vénasszony nézés.

Bár a farm héthez kapcsolódóan értékelem Ricotól h legalább fát tud vágni szemben a nagyváros puhány, tükörnézegetős ropi karú Ákos és tiktokmeister 2 bites Márióhoz képest.

Tracero 2023.02.13. 15:51:33

@ThorTheGodofThunder: király. Markolászhatja a saját melleit. Úgyis olyannak gondolom, aki tuti a saját nevét kiáltja, amikor elmegy :D

hereverő heverő 2023.02.13. 15:51:34

@ThorTheGodofThunder: Legyen igazad, legyen Ákos, és hulljon Barm Szihó. Már csak az a kérdés, hogy Rico hogy esik ki akkor, mert azt látjuk hogy a csatorna mindent elnéz neki pedig már PIros szájbarugása vagy a Renivel üvöltözése miatt ki kellett volna rakni Lamin mellé a szemétdombra.

Nem tudok nem arra gondolni, hogy a producernek fatüzelésű kandallója van a villája nappalijában, és ezekkel a szerencsétlenekkel hasogattatta fel a tüzelőjét.

naty77 2023.02.13. 15:54:37

@hereverő heverő: nagyon bólogatok röhögés közben

War of colours 2023.02.13. 15:56:06

@kozi001: igen, ezt írtam @Phamy: -nak , én is szeretem, amikor Kriszti morális érzéke megcsillan, de sajnos abban is egyetértek itt a kommenttársakkal, hogy sokszor csendben maradt a Meli elleni abúzálás alatt és volt, hogy bele is állt, nagyon csúnyán.
Amúgy pedig önreflexió gyanánt, be kell valljam, utálom, a hosszú körmondatait, ahogyan a sajátjaimat is. De nem tudok rajta változtatni, bármennyire szeretnék :D :D

hereverő heverő 2023.02.13. 15:56:13

@kozi001: Csak az a baj, hogy az egyik nem menti fel a másik alól. Speciel én is tudok fát vágni, de nem vagyok akkora tapló, hogy bevágjam mások cipőjét a jakuba, mert az jó poén.

Phamy 2023.02.13. 15:56:51

@hereverő heverő: persze, lehet szeretni meg védeni mást, én Krisztit védem, mert én tőle nem láttam olyan aljas viselkedést, amit a többiektől már számtalanszor. Ebben Barna élen jár, de Melinától sem áll távol, éppen ezért nem értem, miért tudnak olyan sokan azonosulni vele, miközben Barnától elhatárolódnak. Én elég hasonló játékosoknak látom őket, fentebb kifejtettem, miért. Éppen ez az érdekes, hogy annak ellenére, hogy Kriszti Barnáék "barátja", Melina stílusban sokkal inkább hajaz Barnára, mint Kriszti.

Kriszti azért csatlakozott Barnáékhoz, hogy ne legyen egyedül és jól el tudott marháskodni velük, nem egy hasonló értékrend mentén, de sztem ez a villalétéből kiderül. Miért kéne neki Barnáékat kijavítgatni meg edukálni? Ez mekkora hülyeség.

A Facebookot pedig nem követem, de ha már érvelés, akkor nem elvárható, hogy példákkal támassza alá, amit állít?

ThorTheGodofThunder 2023.02.13. 16:00:04

@Tracero: na neki tuti lesz OF oldala. Egyszer mondta, hogy ha vége, várja a pornós megkereséseket. Pirossal meg mehet a kollaboráció. :D
BTW azt tudjuk Barna mit csinált Svájcban?

Phamy 2023.02.13. 16:01:57

@Yrenke: igen, az ikonikus jelenet volt, még vicces is, nem ez alapján nem kedvelem Melinát, az biztos. Viszont ez a "tüskés, barátságtalan" egy picit eufemizmus szerintem, mert ez alapján egy kis cuki, durcás valakit képzelek el, nem egy sokszor mások lelkébe gázoló, érzéketlen nőszemélyt.

Tracero 2023.02.13. 16:03:28

@hereverő heverő: :D :D :D akkor te nem kedvelted meg a "csökkentett retard üzemmód Ricó-t sem :D

Tracero 2023.02.13. 16:04:45

@ThorTheGodofThunder: ja arra emlékszem :D azé mondta, hogy minden nőt le akar varrni a villában. Meg csúcsot dönt meg ilyesmi :D

ThorTheGodofThunder 2023.02.13. 16:07:08

@hereverő heverő: én szurkolok hogy Rico kiessen. Talán Ákos merné kihívni egyedül, de nem tudom Ricot hogy ítélik meg kint. Régen egy kedves bohócnak tartották, hála a szerkesztőknek, pedig túl voltunk azon amikor Renit megrángatta.

Phamy 2023.02.13. 16:13:52

@War of colours: EKG részemről is. Melina és Kriszti nagyon ellentétek, valszeg sosem lennének barátnők amúgy sem.

Krisztit én empatának látom, sokszor túlcsorduló érzelmekkel, akinek van egy belső morális iránytűje és elég határozott igazságérzete.
A túlzott gesztikuláció, megértem, hogy sok lehet, sztem nem feltétlenül megjátszott, művészközegben előfordul az ilyesmi. Én úgy figyeltem, hogy míg a többiek legtöbbször tényeket közölnek, vagy egyszerűen véleményt formálnak, ő sokszor a beszédével is hangulatokat ad át, nagyon átéli, amit mond, plasztikusan fogalmaz, szinte lefesti a külső és belső történéseket.

VVerőlegény 2023.02.13. 16:15:00

Van uj poszt, gyertek at!

ThorTheGodofThunder 2023.02.13. 16:15:39

@VV11Vikcsii: azt tudom mondani amit az öreg székely a feleségének amikor megkérdezte az asszony, hogy szereti-e még: ha változik, majd szólok. :DDD

naty77 2023.02.13. 16:19:12

@Phamy: amit Te leírsz egy nagyon idealizált Kriszti.
és kívánom hogy egy terápia után ilyen lehessen.

hereverő heverő 2023.02.13. 16:20:11

@Phamy: Terelsz, Kedves.

"én Krisztit védem, mert én tőle nem láttam olyan aljas viselkedést, amit a többiektől már számtalanszor. Ebben Barna élen jár, de Melinától sem áll távol, éppen ezért nem értem, miért tudnak olyan sokan azonosulni vele"

Igen ám, csakhogy most nem az a téma, hogy Barna egy gyökér, és hogy Melina olyan-e vagy sem. Hanem az, hogy Kriszta tűri-e ahogy Barna Melinát basztatja vagy megvédi. Engem nem érdekel, hogy miért csatlakozott azokhoz akik mocsárcsapatként ismertek - a börtön is tele van ártatlan emberekkel akik a körülmények szerencsétlen együttállása miatt lettek bűnözők. De attól még bűnt követtek el, és nem fogom sajnálni őket. Ugyanígy Krisztát sem menti fel az, hogy épp nem volt benn barátja és épp csak a két tajparaszt volt kéznél. Ha nem közös az értékrendem, akkor nem barátkozom velük, kész, ügy lezárva. Ráadásul Melina is tud Barnával normálisan beszélni, pedig amit Melina kapott Barnától azt nem sokan viselték volna el.

Facebook témában: Nem, nem várható el. Épp ez volt a lényeg: attól, mert te nem láttad, attól az még lehet igaz. Ne kelljen már bizonyítania azt, amiről beszél. Mi se kértünk linket arról, hogy Kriszta csak kétségbeesésében csatlakozott Barnához és azóta is kétségbe van esve de nagyon.

SZIGMA 2023.02.13. 16:21:54

@Spitzbauer: "Nekem meg még az tűnt fel, hogy lesszike halgatott, mint xar a fűben, nem kérte ki, csak csendben elsonfordált a hírrel a grállovagjához. A grálmajomjához. Van ilyen szó?"

Lesszi sokkot kapott, mutatták az arcát. Látszott a szemein, hogy mind a 2 agysejtjét befogta az információ feldolgozására, de így nyilván időbe telt és már vége volt a vacsinak, mire el tudta mondani Csimpinek. A többi történelem.

kozi001 2023.02.13. 16:23:14

@War of colours: Ebbe lehet az is benne volt h Melina 7/24 Danival volt. Elkülönülve a többiektől.

@hereverő heverő: Ja persze. Ugyanúgy tapló Rico.
Csak nevetséges ahogy a tiktokkirály focista flexel h lapos a hasa a 16 éves csajoknak, de egy zsákot nem tudnak megemelni.
Ugyenez megy a farmerosokat parasztozó botsáskára is.

Tracero 2023.02.13. 16:27:38

@Phamy: a művészt meg labilist, azé ne keverjük má. Kriszti mazoista és önpusztító. Azért is húz a mocsárhoz. Amúgy amikor Melit kutyázták simán bólogatott barnának meg Ricónak. Egyszer se mondta, hogy ezt azé nem kéne. Rettenetesen befolyásolható. Lehet, hogy túl értékeny, mert sír mindenen, de ha empata lenne, akkor nem hagyta volna. Szerintem. Mocsár. Szerintem.

VVerőlegény 2023.02.13. 16:30:07

@Tracero: A tulmozgasos muveszt ripacsnak nevezik.

Phamy 2023.02.13. 16:31:35

@hereverő heverő: a börtönös hasonlatod erős csúsztatás. Attól, hogy haverkodik velük nem azt jelenti, hogy 100%-ban azonosul velük. Te mindennel egyetértesz, amit a barátaid csinálnak? Vagy mindent úgy gondolsz, ahogyan ők? Ha a barátod adócsalást követ el, te is csaló leszel? Vagy ha megcsalja a feleségét, te sem tiszteled a nőket? Na ugye, itt a logikai anomália.

És miért is kéne Krisztinek Melit védeni, amikor az ok nélkül utálatos vele kezdettől fogva?

kozi001 2023.02.13. 16:35:46

@ThorTheGodofThunder: Pirost már lefoglalta a hobbibiszex Robi ha jól tudom. :P

Phamy 2023.02.13. 16:36:41

Csak egy kérdésem lenne: Krisztitől miért várjuk el, hogy védje Melit? Nem barátja vagy szövetségese, és kezdettől fogva utálatos vele.
Miért nem Melitől várjuk el, hogy Krisztivel ne legyen tapló?

Phamy 2023.02.13. 16:38:50

Ja, és a válasz ne a "Meli ilyen kis tüskés" legyen, légyszi.

VVerőlegény 2023.02.13. 16:42:03

@Phamy: Meg Barna is el tudta erni Melinel, hogy ne legyen vele olyan taplo. Nem is probalkozik Kriszta!

Phamy 2023.02.13. 16:45:24

@VVerőlegény: ezt te sem gondolod komolyan, hogy Krisztának kellene izzadnia, hogy Meli végre rendesen beszéljen vele.:)
Lehet, hogy Melinek titokban bejön az alfahím.

kozi001 2023.02.13. 16:51:45

@VVerőlegény: Miért is kéne Krisztinek jóban lennie a butikossal?

Cérnahuszár 2023.02.13. 16:55:00

@Phamy: mivel nem hajlandó a "zalfával" aludni, biztos nem.
csak ne az jöjjön most hogy akkor lehet hogy kéreti magát....

Forgalmista 2023.02.13. 17:07:41

@kozi001: én se tudok fát vágni. Akkor én mi vagyok? :)

Impavidus 2023.02.13. 18:17:28

@Phamy: azert nem varhato el melitol, hogy joban legyen keisztivel, mert krisztivel csak mocsarlenyek tudnak joban lenni, ep ertekrendu ember hanyattfekve okadik a narkos hangulaingadozasaitol es semmitmondo szofosasatol. ugyanigy nem elvarhato a raszta mocsarlenytol, hogy felfogja, amit a kan mocsarlenyek muvelnek a nokkel az visszataszito, es el kellene hatarolodjon tole mint no.
de, hat o erre keptelen, leven o is mocsarleny.

orulok, ha segithettem megerteni a dilemmadat.

Phamy 2023.02.13. 18:27:36

@Cérnahuszár: kiírná magát szépen a VV-ből, ha összemelegedne Barnával, ezt nyilván ő is tudja.

Phamy 2023.02.13. 18:29:40

@Impavidus: ez itt nem érvelés volt, hanem egy erősen szubjektív értékítéletektől tajtékzó hozzászólás. Engem ilyesmivel biztosan nem győzöl meg.

Impavidus 2023.02.13. 18:38:29

@Phamy: hidd el nem szandekozlak meggyozni. felismerem amikor azt latom, hogy a tenyek nem szamitanak mert erzelmi, nem pedig racionalis a megkozelites.

kozi001 2023.02.13. 18:52:15

@Forgalmista: Na de te pózolsz tiktokon, mint Tömzsi? :D

kozi001 2023.02.13. 18:54:02

@Impavidus: Nekem meg a butikos savanyú pofája nem jön be!
80+-os mamik vágnak ilyen fejet!

Forgalmista 2023.02.13. 18:57:19

@kozi001: ott nem. De erősen gondolkozom rajta, hogy csinálok OF-t, ahol majd jó pénzért lehet nézni, ahogy lenge öltözékben fát aprítok :)
Élőzni persze sehol nem fogok, hogy ki tudjam vágni, ahol a saját lábamba állítom a baltát :D

sogeking 2023.02.13. 19:10:48

még ez is visszaolvasom!

sogeking 2023.02.13. 19:34:28

@Spitzbauer: azon nevetek, hogy ahányan láttuk, mind máshogy értelmezzük
egyébként pont ezért szeretem az ilyen típusú műsorokat :)

Impavidus 2023.02.13. 20:14:08

@kozi001: melinat is felrugnam, hogy le se esik, ha valami veletlen folytan egy tarsasagba keverednenk :)

mondjuk en itt a mindegyiket kitorolnem a vilagbol szurkolo vagyok, tehat tul sokat nem szamit az en nemletezo szimpatiam :)
süti beállítások módosítása